|
|
|
|
|
|
|
KPRM przekazała orędzie premiera do TVP, z opóźnieniem dostały je Polsat i TVN24
W czwartek wieczorem premier Mateusz Morawiecki wygłosił orędzie dotyczące ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej, którą wziął w obronę. Orędzie wyemitowały po „Wiadomościach” stacje TVP1 i TVP Info, a Polsat News i TVN24 otrzymały nagrania z godzinnym opóźnieniem. Mimo opóźnienia Polsat pokazał wystąpienie premiera na głównej antenie, przerywając na 6 minut wieczorny film, czyli "Diabeł ubiera się u Prady".
więcej
|
TVP i TVN liderami, udany styczeń TVP2. Duży wzrost TTV i TV Puls
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w styczniu br. była TVP1, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się skoki narciarskie, serial „M jak miłość” i dziennik „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Za marzenia" od 26 lutego w poniedziałkowe wieczory. Kurski: Wydłużenie silnego pasma serialowego telewizyjnej Dwójki
Telewizyjna Dwójka 26 lutego 2018 roku rozpocznie emisję nowego cotygodniowego serialu „Za marzenia”, który będzie emitowany w poniedziałki o godz. 21.50 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Naszym celem jest wydłużenie silnego pasma serialowego telewizyjnej Dwójki - mówi nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Zygmunt Solorz dokupił akcje Cyfrowego Polsatu, ma już 66 proc. głosów na WZA
W efekcie transakcji zrealizowanych w ostatnich dniach przez spółki kontrolowane przez Zygmunta Solorza liczba posiadanych przez niego akcji Cyfrowego Polsatu wzrosła o 4,46 mln do 366,72 mln. Stanowią one 57,34 proc. kapitału firmy i dają 65,97 proc. głosów na walnym zgromadzeniu jej akcjonariuszy.
więcej
|
Telewizja wPolsce.pl z dwugodzinnym pasmem wieczornym, wśród gospodarzy Ryszard Makowski (wideo)
Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła emitować dwugodzinny program „Wieczór z…”. Jego gospodarzami są m.in. Michał Karnowski, Ryszard Makowski i Piotr Barełkowski.
więcej
|
Filip Memches szefem publicystyki w TVP Kultura
Publicysta Filip Memches objął stanowisko kierownika redakcji literatury i publicystyki TVP Kultura.
więcej
|
Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 bez dodatkowych opłat w nc+
Platforma nc+ udostępni za darmo na czas zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018 trzy tymczasowe kanały Eurosportu. Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 będą dostępne u tego operatora w dekoderach odpowiednio na pozycjach 107-109.
więcej
|
UPC oferuje ,,więcej niż światłowód" w ofercie Happy Home
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Happy Home promująca internet światłowodowy, usługi Premium Wi-Fi oraz telewizję cyfrową. Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
więcej
|
Czabański prosi Kurskiego o wyjaśnienia ws. antysemickich słów w TVP Info. ,,To niedopuszczalne w mediach publicznych"
Szef Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański, poprosił prezesa TVP Jacka Kurskiego o wyjaśnienia w sprawie kontrowersyjnych słów o Żydach w TVP Info. Chodzi m.in. o żarty o Żydach Rafała Ziemkiewicza i Marcina Wolskiego. - Pewne kroki podejmowane w tym zakresie przez zarząd telewizji powodują, że jestem uspokojony - mówi Czabański portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
EmiTel przekształcił się w spółkę akcyjną, chce wzmocnić relacje z inwestorami
Z końcem stycznia firma EmiTel, dostarczająca infrastrukturę dla branży telewizyjnej, radiowej i telekomunikacyjnej, przekształciła się ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska: wątek #MeToo w "Drugiej szansie" będzie głosem w dyskusji w bardzo trudnej sprawie. Chcemy pokazać różne oblicza kobiet i mężczyzn
Aktorka zapowiada, że widzów czekają spore emocje już od pierwszych chwil 5. sezonu „Drugiej szansy”. Przyznaje, że temat przemocy seksualnej nieprzypadkowo znalazł się w scenariuszu. Chodziło o to, by pokazać skalę problemu i zachęcić do dyskusji. W nowych odcinkach serialowa Monika Borecka będzie musiała się zmierzyć z dramatycznymi przeżyciami. Okaże się bowiem, że ktoś dosypał jej do wina tabletkę gwałtu. Bohaterka obudzi się w pokoju hotelowym z rozmazanym makijażem i dziurą w pamięci.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amazon najcenniejszą marką na świecie, Disney najmocniejszą (top 500)
W najnowszym wydaniu zestawienia Brand Finance Global 500 nastąpiły zmiany w czołówce najcenniejszych i najsilniejszych marek w światowej gospodarce. Pozycję lidera stracił Google, którego zastąpił koncern Amazon. Z kolei Disney powrócił na szczyt zestawienia najsilniejszych marek na świecie.
więcej
|
Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię ,,Total Beverage Company"
Koncern Coca-Cola zaprezentował szczegóły dotyczące launchu marki napoju Fuzetea na polskim rynku. Rozwój tego i innych brandów z segmentu napojów herbacianych wpisuje się w biznesową strategię firmy „Total Beverage Company”.
więcej
|
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska upraszcza cennik, wprowadza nowe pakiety skierowane studentów i zaczynających działalność zawodową oraz nowoczesnych rodzin, a także osobną ofertę rozwiązań opartych o widzialne odsłony.
więcej
|
Netflix promuje w Warszawie ,,Altered Carbon" ofertą kupna ,,powłok nieśmiertelności"
W ramach promocji nowego serialu „Altered Carbon” Netflix otworzył w Warszawie specjalny pawilon, w którym zwiedzający mogą kupić powłokę „zapewniającą nieśmiertelność”. Gadżet nawiązuje do głównego motywu serii, która trafi na platformę 2 lutego.
więcej
|
KER: reklama Devil Energy z hasłem ,,Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach" dyskryminuje kobiety
Internetowa reklama napoju energetycznego marki Devil Energy (produkowanego przez spółkę Watersiu) utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet, a zawarte w niej hasło „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach” dyskryminuje kobiety - orzekła Komisja Etyki Reklamy po rozpatrzeniu kilkunastu skarg w tej sprawie.
więcej
|
Mimo zmniejszenia liczby obsługujących go agencji Unilever wydał o 250 mln euro więcej na promocję w mediach
Koncern Unilever (właściciel takich marek, jak Dove, Axe) mimo ogłoszonej w ub.r. strategii zredukowania o połowę liczby agencji marketingowych z którymi pracuje oraz zmniejszenia liczby nowych reklam zwiększył w ub.r. wydatki na media o 250 mln euro.
więcej
|
Ruszyła kampania wspierająca kobiety po zabiegu aborcji ,,Nie jesteś sama"
Ruszyła kampania outdoorowa organizacji pozarządowej Kobiety w Sieci. Pod hasłem „Nie jesteś sama” w sześciu polskich miastach pojawiło się osiem billboardów skierowanych do kobiet, które przeszły zabieg aborcji.
więcej
|
Pepsi w nowym spocie ,,This Is The Pepsi" sięga po Cindy Crawford, Britney Spears i Michaela Jacksona (wideo)
Koncern Pepsi w nowym spocie „This Is The Pepsi” przenosi widzów w poprzednie dziesięciolecia, pokazując bogatą historię marki na tle popkultury. W spocie pokazano m.in. Cindy Crawford i Michaela Jacksona.
więcej
|
Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę ,,Coke For Everyone" (wideo)
Trwający minutę spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland zatytułowany „The Wonder Of Us” otwiera nową platformę komunikacyjną marki „Coke For Everyone”.
więcej
|
,,Dwa szybkie Żubry gaszą co trzeba" w reklamach promocji piwa Żubr (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) wspierająca trzecią odsłonę promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Za realizację działań marketingowych odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image, Tailor Made PR i Huta 19 oraz dom mediowy Zenith.
więcej
|
Wendy's w reklamie na Super Bowl pokazuje swoje przewagi nad McDonald's (wideo)
Sieć fast food Wendy’s zaprezentowała spot przygotowany specjalnie na rozgrywany w weekend finał Super Bowl. Nawiązuje w niej bezpośrednio - wykorzystując m.in. jego logo - do swojego konkurenta McDonald's.
więcej
|
Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)
Getin Bank prowadzi kampanię reklamową pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady. Kampanię realizują firmy: BBDO Warszawa, Opus Film, OMD i Performics.
więcej
|
Folx reklamowana jako ,,najwygodniejsza sieć komórkowa", jej obsługą mediową zajmuje się SalesTube (wideo)
Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutował Folx - sieć telekomunikacyjna dostępna dla klientów w formie aplikacji mobinej. Za obsługę mediową marki odpowiada agencja SalesTube należąca do Goup One.
więcej
|
Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową F-Trust
Dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group, wygrał przetarg na obsługę mediową dystrybutora produktów inwestycyjnych F-Trust. Odpowiada za całościowe planowanie i zakup mediów.
więcej
|
Super-Pharm z walentynkową kampanią ,,Piękniej razem" (wideo)
Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z okolicznościową kampanią, promującą ofertę na Walentynki. Działania przygotowały Communication Unlimited i Mets.
więcej
|
UPC oferuje ,,więcej niż światłowód" w ofercie Happy Home
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Happy Home promująca internet światłowodowy, usługi Premium Wi-Fi oraz telewizję cyfrową. Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
więcej
|
Fundusz Hipoteczny Dom z kampanią dla seniorów (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania firmy Fundusz Hipoteczny Dom, promująca ofertę dla osób powyżej 60. roku życia. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
|
Olivier Janiak naczelnym ,,Elle Man", Grzegorz Kapla redaktorem prowadzącym
Olivier Janiak objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Elle Man” (Burda Media Polska), redaktorem prowadzącym został Grzegorz Kapla. Pismo z półrocznika przekształca się w kwartalnik.
więcej
|
Zwolnienia grupowe w Agorze. ,,Wynegocjujemy dobre warunki odejść"
Grupowe zwolnienia w trzech drukarniach Agory nie oznaczają, że spółka zamierza się pozbywać którejkolwiek z nich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem redukcji zatrudnienia są duże spadki przychodów ze sprzedaży usług poligraficznych w technologii coldset, w której specjalizują się drukarnie Grupy. Wojciech Orliński, szef działającej w spółce „Solidarności” zapewnia, że związek zawodowy będzie negocjował jak najlepsze warunki odejść dla pracowników.
więcej
|
Bronisław Wildstein w powołanym przez premiera zespole ds. dialogu prawno-historycznego z Izraelem
Publicysta „Sieci” Bronisław Wildstein znalazł się w powołanym w czwartek przez premiera Mateusza Morawieckiego zespole ds. dialogu prawno-historycznego z Izraelem.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski oskarża rzecznika Mariusza Kamińskiego, że ujawnił wPolityce.pl nad czym pracuje ,,Gazeta Wyborcza"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) Wojciech Czuchnowski zarzucił Stanisławowi Żarynowi, rzecznikowi ministra Mariusza Kamińskiego, torpedowanie tekstu uderzającego w służby specjalne, który przygotowuje razem z Iwoną Szpalą. Żaryn zamiast odpowiedzieć na przesłane mu pytania, przekazał informacje portalowi wPolityce.pl - uważa Czuchnowski. Autor tekstu Wojciech Biedroń odpowiada, że w ten sposób odwraca uwagę od najistotniejszej sprawy: że jego gazeta zorganizowała „ustawkę z łapówkarzem”.
więcej
|
,,Party" na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko ,,Sukcesy i Porażki" na plusie
W listopadzie 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji
Magazyn „Wired” wprowadził w swoim internetowym serwisie płatny dostęp do treści. Od początku lutego użytkownicy mogą przeczytać za darmo 5 artykułów miesięcznie, później trzeba zapłacić roczny abonament w wysokości 20 dolarów.
więcej
|
Michał Krzymowski po odejściu z ,,Newsweeka" zajmie się doradztwem komunikacyjnym
Dziennikarz polityczny Michał Krzymowski napisze jeszcze tylko dwa artykuły do tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), z którym jest związany jest od prawie sześciu lat. Po odejściu z pisma założy własną działalność, będzie zajmował się doradztwem komunikacyjnym. - Potrzebowałem zmiany, nowego wyzwania, które dostarczy mi adrenaliny - tłumaczy.
więcej
|
Agora chce zwolnić 53 osoby z pionu druku
Agora rozpoczęła konsultacje w sprawie zmniejszenia zatrudnienia w segmencie Druk. Zamiarem zarządu jest zwolnienie do 53 pracowników zatrudnionych w tym segmencie - poinformowała spółka w komunikacie. To już czwarte zwolnienia grupowe w firmie od 2011 roku.
więcej
|
Róża Thun pozywa Tomasza Sakiewicza za słowa o niej w ,,Bez retuszu" w TVP Info (wideo)
Eurodeputowana Róża Thun występuje do sądu przeciwko redaktorowi naczelnemu „Gazety Polskiej”, Tomaszowi Sakiewiczowi. Chodzi o słowa, jakie dziennikarz wypowiedział pod jej adresem w sierpniu ub. roku, gdy oboje byli gośćmi programu „Bez retuszu” w TVP Info. - Odczekałam kilka miesięcy, przygotowałam pozew i idę z nim do sądu - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Róża Thun.
więcej
|
Olivier Janiak redaktorem naczelnym ,,Elle Man"
Olivier Janiak objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Elle Man” (Burda Media). Nad nowym wydaniem pisma pracował już od ponad miesiąca, kompletując redakcję - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Zapinamypasy.pl chce mieć 500 tys. użytkowników i regionalnych reklamodawców, niebawem wideo i aplikacja mobilna
W działającym od czwartku serwisie sportowym Zapinamypasy.pl (należącym do firmy Remes Sport) oprócz całodobowego radia niebawem pojawią się programy wideo. Redaktorem naczelnym serwisu został Michał Gąsiorowski, a wicenaczelnym Mikołaj Kruk. W czerwcu do zespołu dołączy Andrzej Twarowski.
więcej
|
Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska upraszcza cennik, wprowadza nowe pakiety skierowane studentów i zaczynających działalność zawodową oraz nowoczesnych rodzin, a także osobną ofertę rozwiązań opartych o widzialne odsłony.
więcej
|
Netflix promuje w Warszawie ,,Altered Carbon" ofertą kupna ,,powłok nieśmiertelności"
W ramach promocji nowego serialu „Altered Carbon” Netflix otworzył w Warszawie specjalny pawilon, w którym zwiedzający mogą kupić powłokę „zapewniającą nieśmiertelność”. Gadżet nawiązuje do głównego motywu serii, która trafi na platformę 2 lutego.
więcej
|
Małgorzata Żmijewska-Kukiełka: z PAP na reporterkę ekonomiczną Newserii
Reporterka Małgorzata Żmijewska-Kukiełka dołączyła do redakcji ekonomicznej Newserii. Zastąpiła Macieja Szczygła, który odszedł z agencji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja traci
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w styczniu 2018 r. zanotowała wyraźny wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, jeszcze bardziej powiększając i tak już sporą przewagę nad rywalami.
więcej
|
Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji
Magazyn „Wired” wprowadził w swoim internetowym serwisie płatny dostęp do treści. Od początku lutego użytkownicy mogą przeczytać za darmo 5 artykułów miesięcznie, później trzeba zapłacić roczny abonament w wysokości 20 dolarów.
więcej
|
Szopi.pl wchodzi do Katowic, Poznania i Gdańska
Serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął działalność w Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Z usług platformy mogą korzystać już mieszkańcy sześciu polskich miast.
więcej
|
Blik z rekordami, 33 miliony transakcji w 2017 roku na kwotę 4,5 miliarda zlotych
W 2017 roku użytkownicy platformy Blik wykonali 33 miliony transakcji na łączną kwotę ponad 4,5 miliarda złotych. Obecnie z platformy korzysta z górą 6,1 miliona osób, które dokonują zakupów głównie za pośrednictwem internetu.
więcej
|
Patrick Collister opuszcza Google po 5 latach pracy
Patrick Collister, creative lead w Google, odchodzi z firmy. Związany był z nią od 2013 roku.
więcej
|
Ruszyło radio Zapinamypasy.pl. W ramówce audycje Gąsiorowskiego, Kruka, Zielińskiego, Furjana i Ligęzy
W czwartek rano wystartował serwis sportowy Zapinamypasy.pl obejmujący głównie radio internetowe. W jego ramówce są audycje m.in. Michała Gąsiorowskiego, Mikołaja Kruka, Tomasza Zielińskiego, Marka Furjana, Mateusza Ligęzy i Artura Kwiatkowskiego. Pasma na żywo będą emitowane codziennie od godz. 7 do 23.
więcej
|
|
|