|
|
|
|
|
|
|
Władze USA zaniepokojone ukaraniem TVN24 przez KRRiT. ,,To podważa wolność mediów"
Departament Stanu USA stwierdził, że władze tego kraju są zaniepokojone nałożeniem przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24 (należącego do amerykańskiej firmy Scripps Networks Interactive). - Ta decyzja wydaje się naruszać wolność mediów - powiedziała we wtorek na konferencji prasowej rzeczniczka Departamentu Stanu Heather Nauert.
więcej
|
,,Korona królów" od 1 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: to nasza misja, serial obliczony na kilkanaście lat
Dwie ekipy filmowe, pracujące od pięciu miesięcy i 40. odcinek na ukończeniu - taki jest stan produkcji historycznej telenoweli „Korona królów”. TVP1 zacznie ją emitować 1 stycznia 2018 roku. - To przedsięwzięcie obliczamy na kilkanaście lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezes publicznego nadawcy Jacek Kurski.
więcej
|
,,Belfer 2" hitem Canal+. Premierowe odcinki śledziło 267 tys. widzów (szczegółowe dane)
Premierowe odcinki „Belfra 2” na antenie Canal+ oglądało średnio 267 tys. widzów, czyli tyle samo gromadził pierwszy sezon. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników.
więcej
|
12 aktorów w kalendarzu ATM Grupy. Popławska, Roznerski i Wesołowski w mrocznych stylizacjach (wywiad)
W czwartek 14 grudnia br. odbędzie się premiera drugiej edycji kalendarza ATM Grupy. Bohaterami zostało 12 mrocznych postaci inspirowanych bohaterami literatury i filmu. W ich role wcielili się znani aktorzy, m.in. Aleksandra Popławska, Lidia Sadowa, Piotr Żurawski, Mikołaj Roznerski i Kuba Wesołowski. Autorką koncepcji i zdjęć do tego projektu jest fotografka Tatiana Jachyra, która opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl o kulisach pracy na planie sesji.
więcej
|
Protesty przeciwko karze dla TVN24. ,,Złe zjawisko, naruszanie prawa do informacji"
Kara, którą KRRiT nałożyła na TVN24, jest wstępem do autorytarnego systemu, w którym władzy podlegają wszystkie dziedziny życia, łącznie z mediami - uważa Seweryn Blumsztajn, prezes Towarzystwa Dziennikarskiego. Zdaniem Juliusza Brauna, byłego szef KRRiT „to polityczna demonstracja i nic więcej”.
więcej
|
Startuje Epic Drama. ,,Polska jest ważnym rynkiem dla Viasat World"
W czwartek 14 grudnia br. Viasat World wprowadza do Polski kanał Epic Drama z serialami kostiumowymi w jakości HD. W ramówce znajdą się produkcje takie jak m.in. „Rozpustnice”, „Klondike”, „Stróż prawa” czy „Prawdziwa historia rodu Borgiów”. - Polska jest ważnym rynkiem dla Viasat. Widzimy ogromy potencjał dla wprowadzenia nowej marki jaką jest Epic Drama - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Alexandra Sanchez, marketing manager w Viasat World.
więcej
|
Owsiak skarży TVP do KRRiT. ,,Informowanie o WOŚP jest realizacją misji publicznej"
Jerzy Owsiak złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na Telewizję Polską, która - jego zdaniem - pod rządami Jacka Kurskiego unika informowania o WOŚP. Robi to - jak wyraźnie zaznacza - w związku z karą, jaką KRRiT nałożyła na TVN24. - Proszę wziąć pod uwagę obowiązek równego traktowanie wszelkich nadawców - zaznacza szef Orkiestry.
więcej
|
2,53 mln widzów jubileuszowej gali Telewizji Polsat
Pokazaną w poniedziałek wieczorem jubileuszową galę Telewizji Polsat oglądało 2,53 mln widzów. Stacja w czasie jej emisji była wiceliderem rynku. W momencie najwyższej oglądalności widownia sięgnęła 3,33 mln oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,86 mln widzów ,,Sprawiedliwych 3". Serial zyskał 830 tys. oglądających
Trzeci sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,86 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 830 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 32,26 mln zł.
więcej
|
Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media
Od 1 stycznia 2018 roku kanał Food Network znajdzie się w ofercie Premium TV w ramach biura reklamy TVN Media.
więcej
|
Ekspertka KRRiT z uczelni o. Rydzyka: w relacjach TVN24 przemoc bez komentarza, kara to czerwone światło dla wszystkich dziennikarzy
Dr Hanna Karp, która przygotowała dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji analizę materiałów TVN24 w dniach 16-18 grudnia ub.r., uważa, że w relacjach stacji w kluczowych sytuacjach pokazywano „bulwersujące przemocowe obrazy, w ciszy, bez słowa komentarza”. - Tę karę traktowałabym jako symboliczną, która będzie czerwonym światłem ostrzegawczym dla wszystkich stacji i dziennikarzy - mówi dr Karp o 1,48 mln zł grzywny dla nadawcy TVN24.
więcej
|
Druga część ósmego sezonu ,,The Walking Dead" od 26 lutego 2018 roku w FOX
W poniedziałek, 26 lutego 2018 roku na antenie amerykańskiego FOX odbędzie się światowa premiera drugiej części ósmego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. W Polsce produkcja zadebiutuje dzień później.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PKP Intercity panuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy
Spółka PKP Intercity zaprosiła agencje interaktywne do składania ofert na świadczenie usług marketingowych w internecie. Umowę z wybraną firmą zamierza zawrzeć na 18 miesięcy, z możliwością przedłużenia na kolejne sześć.
więcej
|
CDA.pl z własnym działem sprzedaży reklam, szefem Karol Kowalski
CwMedia, wydawca serwisu CDA.pl, uruchamia własne biuro sprzedaży reklam. Będzie nim kierował Karol Kowalski, wcześniej związany m.in. z NetShare Media Group, IDMnetem i Evolution Media Net.
więcej
|
Leo Burnett wygrała przetarg na reklamowanie Kauflandu w Polsce
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Kaufland na polskim rynku. Zajmie się ich całościową obsługą reklamową.
więcej
|
Maciej Kot z mamą ambasadorami polskiej odsłony kampanii ,,Dziękuję Ci Mamo"
Skoczek narciarski Maciej Kot wraz z mamą Małgorzatą zostali ambasadorami czwartej, polskiej odsłony kampanii koncernu Procter&Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. Akcja ma podkreślać kluczową rolę matki w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.
więcej
|
,,Moc i dynamika" w nowym logo paliw i napoju Verva
PKN Orlen odświeżył logotyp swojej marki Verva, obejmującej przede wszystkim paliwa, a od niedawna także napój energetyczny.
więcej
|
Stowarzyszenie Twoja Sprawa uczy rodziców, jak rozmawiać z dziećmi o szkodliwości pornografii (wideo)
Stowarzyszenie Twoja Sprawa prowadzi akcję pod hasłem „Pornografia szkodzi dzieciom”. Chce nią zwrócić uwagę na to, jak duży i negatywny wpływ ma na dzieci pornografia.
więcej
|
Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media
Od 1 stycznia 2018 roku kanał Food Network znajdzie się w ofercie Premium TV w ramach biura reklamy TVN Media.
więcej
|
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezesem Marta Dunin-Michałowska
Stowarzyszenie Branży Eventowej wybrało nowe władze. Prezesem na kolejną kadencję została Marta Dunin-Michałowska (prezes Mea Group), do zarządu weszli Żaneta Berus (In2Win), Renata Razmuk (Renault Polska), Marcin Stefański (Expo Mazury) i Piotr Wojdat (Evenea). Z zarządem pożegnały się Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska.
więcej
|
Spotem ,,Holiday 3D" Microsoft przełamuje stereotypowe reklamy świąteczne (wideo)
Bohaterami filmu reklamowego, który Microsoft przygotował z okazji świąt Bożego Narodzenia nie są ludzie, a niekoniecznie ładne pozaziemskie istoty. W ten sposób firma chce przełamać stereotyp klasycznych świątecznych reklam.
więcej
|
Nie próbuj piec własnej szynki - przekonuje w kampanii HoneyBaked Ham (wideo)
Pełną ironii kampanią świąteczną firma HoneyBaked Ham promuje swoje produkty przekonując widzów, że próby upieczenia własnej szynki to daremny trud. To pierwsza od 10 lat telewizyjna kampania tej marki przygotowana przez agencję BBDO z Atlanty.
więcej
|
Spokey w świątecznej kampanii zachęca do ,,dawania frajdy"
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif.
więcej
|
Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę
Firmy z sektora spożywczego nie traktują marketingu jako priorytetu i tną wydatki na promocję – mówi Jakub Bierzyński, dyrektor zarządzający OMD Poland. A to przekłada się na problemy z budowaniem siły marki wśród konsumentów. Jak podkreśla ekspert, branża niewystarczająco wykorzystuje potencjał, jaki dają media społecznościowe. To ogranicza jej możliwość reagowania na kryzysy wizerunkowe.
więcej
|
Kamila Bilska: z VML do PZL
Do zespołu strategii agencji reklamowej PZL dołączyła Kamila Bilska, obejmując funkcję strategic plannera. Poprzednio związana była z agencją VML.
więcej
|
|
|
Krzysztof Beniowski po 10 latach odchodzi z Agory, zastąpi go Renata Hendel
Krzysztof Beniowski, dyrektor do spraw klientów strategicznych w segmencie internet Agory, zdecydował się z końcem roku odejść ze spółki. Zastąpi go na stanowisku Renata Hendel z GoldenLine. - To czas na nowe wyzwania - mówi nam Beniowski.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Olivia" straciła najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lichocka, Gadowski i Ziemkiewicz popierają karę KRRiT dla TVN24 - krytykują ją Marczuk, Warzecha i Adamski
Nałożenie przez KRRiT 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24 poparli m.in. Joanna Lichocka z Rady Mediów Narodowych oraz publicyści Witold Gadowski i Rafał Ziemkiewicz. Natomiast krytycznie oceniają to m.in. wiceminister pracy, rodziny i polityki społecznej Bartosz Marczuk, Marcin Makowski, Łukasz Warzecha i Łukasz Adamski.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska pożycza do 500 mln zł na spłatę poprzedniego kredytu i przejęcia w e-commerce
Wirtualna Polska Media podpisała z konsorcjum banków umowę, na mocy której wzięła kredyty w łącznej kwocie do 500 mln zł do spłaty w ciągu siedmiu lat. Środki zamierza przeznaczyć na refinansowanie obecnego zadłużenia, bieżącą działalność oraz przejęcia w segmencie e-commerce.
więcej
|
Policja przekazała prokuraturze internetowe wpisy obrażające dziennikarkę TVP Info
Policja zawiadamia prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby atakujące w internecie dziennikarkę TVP Info, obrzuconą obelgami podczas wykonywania obowiązków pod Sejmem. - Zapowiadamy zdecydowane działania przeciwko osobom nawołującym do popełniania przestępstw i wykroczeń - komentują policjanci.
więcej
|
Amazon wprowadza w Polsce Music Unlimited: cena od 8,50 zł dla użytkowników głośników Amazon Echo
Koncern Amazon wprowadził na 28 rynkach muzyczną usługę streamingową o nazwie Music Unlimited. Na liście znalazła się także Polska, gdzie dostęp do biblioteki utworów po darmowym okresie próbnym kosztuje miesięcznie od 8,50 do 25 złotych.
więcej
|
Niemal co drugi użytkownik Netflixa w Polsce ogląda produkcje na telewizorze podpiętym do internetu
47 proc. oglądanych w Polsce treści z Netflixa wyświetlanych jest na telewizorach podpiętych do internetu. W Europie ten odsetek jest jeszcze wyższy i wynosi 60 proc. - wynika z badań Netflixa.
więcej
|
T-Mobile z najszybszym internetem mobilnym, Orange z najlepszą jakością sieci
W listopadzie 2017 roku najszybszą średnią prędkość pobierania danych z internetu wśród operatorów mobilnych oferował T-Mobile osiągając 28,05 Mb/s - wynika z pomiarów aplikacji RF Benchmark. Na kolejnych miejscach znalazły się Plus i Orange.
więcej
|
Serwisy OTT zarobią w 2022 roku ponad 83 miliardy dolarów
Przychody serwisów OTT („over the top”, wideo w sieci) w 2022 roku wyniosą 83,4 mld dolarów, a ich udział w rynku płatnych treści wideo wzrośnie do 42 proc. z 18 proc. w roku 2016 - wynika z danych Digital TV Research.
więcej
|
22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi
22 procent Polaków dokonujących zakupów online nabywa w sieci produkty spożywcze - wynika z badań Gemiusa. Wśród klientów e-sklepów z żywnością przeważają kobiety i osoby powyżej 50 lat, a jedna trzecia internautów sprawdza informacje o wybranych produktach spożywczych przed kupieniem ich w sklepach tradycyjnych.
więcej
|
W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja
Za pięć lat globalna sprzedaż smartfonów osiągnie poziom ponad pięciu milionów sztuk dziennie - wynika z analizy Deloitte. Do końca 2023 roku w krajach rozwiniętych korzystać z nich będzie ponad 90 proc. dorosłych osób, standardem wyposażenia będą elementy sztucznej inteligencji.
więcej
|
|
|