|
|
|
|
|
|
|
TVP1 odświeża ,,Dzień dobry Polsko". Nowa oprawa, Norbi, Rafał Jarząbek i Ida Nowakowska z cyklami
Jeszcze w tym miesiącu TVP1 zacznie wprowadzać zmiany do porannego pasma „Dzień dobry Polsko” - własne cykle będą prowadzić Norbert „Norbi” Dudziuk, Rafał Jarząbek i Ida Nowakowska, a program zyska nową oprawę. Audycja pozostaje w ramówce i będzie emitowana bez przerwy wakacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na jesieni 2018 roku program zawalczy o 10 proc. udziału w swoim paśmie - zapowiada Piotr Pałka, zastępca dyrektora Jedynki.
więcej
|
Niemal 5 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,26 mln zł dla chorych dzieci (szczegółowe dane)
14. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazany w Polsacie w środę, 6 grudnia br. oglądało średnio 4,98 mln widzów. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała 1,26 mln zł. Zdecydowanie wyższą widownię niż zazwyczaj miały pokazane tego dnia tuż po spotach „Wydarzenia”, które były najchętniej oglądaną pozycją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bogdan Wasztyl dyrektorem TVP3 Kraków, Rafał Kotomski TVP3 Warszawa
Rada Mediów Narodowych powołała w czwartek dwóch nowych dyrektorów regionalnych ośrodków TVP: w Krakowie i Warszawie. Nie wyłoniono natomiast prezesa PAP. - Mamy na to czas do końca roku - podkreśla przewodniczący RMN, Krzysztof Czabański.
więcej
|
Jacek Kurski dokumenty w konkursie na prezesa TVP złożył po czasie. ,,Sprawa jasna i zamknięta"
Juliusz Braun zgłosił na wczorajszym posiedzeniu Rady Mediów Narodowych wniosek o wykonanie ekspertyzy prawnej na temat ważności powołania Jacka Kurskiego na prezesa TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wniosek jednak upadł. - Sprawę uważam za zamkniętą - komentuje przewodniczący RMN, Krzysztof Czabański.
więcej
|
Rekordowa oglądalność ,,Policjantek i policjantów". Serial śledziło 2 mln widzów
Siódmy sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 2 mln widzów, o 410 tys. osób więcej niż piąta seria pokazywana rok temu. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem, TVP1 i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 40,68 mln zł.
więcej
|
CMWP protestuje przeciw szarpaniu Łukasza Sitka w Sejmie. ,,Bez względu na ocenę pracy reportera, zachowanie posła skandaliczne"
Po incydencie na korytarzu sejmowym, gdy poseł PO próbował wyrwać mikrofon reporterowi TVP Info, Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP stanowczo zaprotestowało przeciwko utrudnianiu pracy dziennikarzy. - Fizyczne ataki na dziennikarzy są w każdym przypadku naruszeniem zasady wolności słowa - brzmi apel podpisany przez Jolantę Hajdasz.
więcej
|
Radosław Śmigulski nowym dyrektorem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Radosław Śmigulski został powołany przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego Piotra Glińskiego na stanowisko dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Poprzednio PISF-em zarządzała Magdalena Sroka, odwołana pod koniec października br.
więcej
|
Polsat Sport najchętniej oglądany w listopadzie. Eleven Sports 1 zyskał najwięcej
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a na czele spadków znalazł się siostrzany Eleven Sports 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Medyczny serial ,,The Good Doctor" twórców ,,Doktora House'a" od 14 grudnia w TVP2
Od 14 grudnia 2017 roku telewizyjna Dwójka będzie emitować nowy medyczny serial „The Good Doctor”. Produkcja została stworzona przez producentów kultowego serialu „Doktor House”.
więcej
|
Poseł PO próbował wyrwać mikrofon z ręki Łukaszowi Sitkowi z ,,Minęła 20" (wideo)
Rafał Grupiński z Platformy Obywatelskiej starał się wyrwać mikrofon reporterowi „Minęła 20” Łukaszowi Sitkowi, który pytał posła o spotkanie polityków PO z sędziami KRS i Sądu Najwyższego. Wielu dziennikarzy skrytykowało Grupińskiego, zaznaczając, że Sitek nie przestrzega elementarnych standardów dziennikarskich.
więcej
|
TVP3 pokaże spektakl muzyczny ,,Nienapisany pamiętnik" o Józefie Piłsudskim
5 grudnia br. w Teatrze Muzycznym w Łodzi, w 150. rocznicę urodzin marszałka Józefa Piłsudskiego, odbył się uroczysty koncert "Nienapisany pamiętnik". Spektakl zostanie wyemitowany na antenie TVP3 w niedzielę 17 grudnia br. o godz. 20.00.
więcej
|
|
|
Izabela Kochańska na czele marketingu i sprzedaży w Kreditech Holding
Izabela Kochańska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie Kreditech Holding - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej kierowała marketingiem m.in. bankach Raiffeisen Polbank i Citi Handlowy.
więcej
|
Jan Peszek w akcji edukacyjnej Volkswagen Group Polska o ubezpieczeniach komunikacyjnych (wideo)
Volkswagen Group Polska rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek” dotyczącą ubezpieczeń komunikacyjnych. Głównym bohaterem akcji jest aktor Jan Peszek.
więcej
|
Historia dziewczynki, dla której ojciec nie ma czasu, w świątecznej reklamie BBC (wideo)
Dwuminutowy animowany film pod tytułem „The Supporting Act” pokazujący historię dziewczynki próbującej zwrócić na siebie uwagę wiecznie zapracowanego ojca jest głównym elementem Bożonarodzeniowej kampanii BBC One.
więcej
|
Audi w spocie oddaje hołd misji księżycowej Apollo (wideo)
Koncern Audi przygotował specjalny spot reklamowy „Apollo 45”, by uczcić 45. rocznicę wystrzelenia przez NASA ostatniego jak na razie pojazdu kosmicznego, który dotarł na księżyc.
więcej
|
Jakub Krawczyk prezesem agencji Spacecamp
Jakub Krawczyk został CEO w agencji kreatywno-technologicznej Spacecamp, wchodzącej w skład Brand New Galaxy. Stanowisko to było dotychczas nieobsadzone.
więcej
|
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i social media McCann Worldgroup dołączyli Natalia Żmuda jako community manager oraz Cezary Kuik jako content creative.
więcej
|
Cin&Cin w kobiecej kampanii ,,Postaw na tak" (wideo)
Pod hasłem „Postaw na tak” wystartowała kampania marki Cin&Cin. Za jej przygotowanie odpowiadają Chapter1, Los Mejores, Kuźnia PR, Emarketing Experts, Ambra i Sde.pl.
więcej
|
Kaufland wybrał do obsługi mediowej Zenith, koniec współpracy z Maxusem i Blue 449
Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449.
więcej
|
Value Media wypromuje w telewizji markę Eve Sleep
Do Polski wchodzi brytyjska marka piankowych materacy Eve Sleep. Za launch produktu w mediach na naszym rynku odpowiada dom mediowy Value Media, należący do Group One. Klienta pozyskano w wyniku zapytania ofertowego.
więcej
|
Zenith obronił obsługę mediową Reckitt Benckiser
Reckitt Benckiser rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą przetargu został Zenith (Publicis Media). Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 2013 roku.
więcej
|
Marine Harvest Polska klientem Codemedia
Dom mediowy Codemedia realizuje kampanię promocyjną polskiej filii Marine Harvest, firmy specjalizującej się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Strony nie zdradzają szczegółów zawartej umowy.
więcej
|
Asia Ratalska promuje platformę pożyczkową Ratalska.pl
Ratalska.pl to nowa platforma pożyczkowa stworzona głównie dla kobiet, założona przez Aasa Polska. W kampanii promocyjnej nowej marki, przygotowanej przez CluePR i Value Meda, bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska.
więcej
|
VERVA z nowym logotypem, napój energetyczny VERVA w zmienionych puszkach
PKN ORLEN odświeżył logo swojej sztandarowej marki VERVA obejmującej przede wszystkim paliwa premium. Jednocześnie ujednolicono wygląd puszek napoju energetycznego VERVA, dostępnego wyłącznie na stacjach Orlen.
więcej
|
|
|
Press Club Polska: w Sejmie przestrzeń dla dziennikarzy jest stopniowo ograniczana
Rada Press Club Polska skierowała apel do marszałków Sejmu i Senatu, w którym alarmuje, że przestrzeń, w której mogą pracować dziennikarze w Sejmie, jest stopniowo ograniczana. - Wprowadzane zmiany odbieramy jako próbę stopniowego wycofywania się z zawartych rok temu porozumień. Stanowczo apelujemy o ich dotrzymanie - stwierdza organizacja.
więcej
|
Centrum Informacyjne Sejmu na teksty ,,Faktu" odpowiada w publicystycznym stylu. ,,Pewne sprawy trzeba wyjaśniać jednoznacznie"
Centrum Informacyjne Sejmu w ostatnich odpowiedziach na artykuły „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) stosowało mocno publicystyczny styl, inny niż w komunikatach dotyczących pozostałych publikacji. - Dlatego że dziennikarze tego dziennika posługują się frywolnym i zaczepnym piórem. Pewne sprawy trzeba wyjaśniać jednoznacznie - informuje Wirtualnemedia.pl Andrzej Grzegrzółka, dyrektor CIS.
więcej
|
Agora działkę przy swojej warszawskiej siedzibie sprzeda na początku 2018 roku
Agora poinformowała, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom sprzedaż działki położonej przy siedzibie głównej firmy w Warszawie nie zostanie sfinalizowana w br., tylko przed końcem lutego przyszłego roku.
więcej
|
,,The New York Times" ma 3,5 miliona płatnych subskrybentów online i 130 milionów czytelników miesięcznie
Wydawca „The New York Times” podał, że dziennik posiada obecnie 3,5 miliona subskrybentów płacących za dostęp do treści, zaś drukowana i cyfrowa wersja gazety są łącznie czytane miesięcznie przez 130 milionów odbiorców. Na 2018 rok zapowiedziano wzmocnienie zespołu newsowego tworzącego internetowy serwis „NYT”.
więcej
|
Mariusz Cieślik i Robert Górski przechodzą z rubryką satyryczną z ,,Wprost" do ,,Plusa Minusa"
Od najbliższego weekendu rubryka satyryczna Mariusza Cieślika i Roberta Górskiego będzie publikowana w „Plusie Minusie”, sobotnio-niedzielnym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Poprzednio przez ponad dwa lata była obecna w tygodniku „Wprost”.
więcej
|
W styczniu 2018 roku ,,The Guardian" przechodzi na rozmiar tabloidu
Brytyjski dziennik „The Guardian” zapowiedział, że od 15 stycznia 2018 roku jego drukowane wydanie zacznie ukazywać się w formacie tabloidu. Katharine Viner, szefowa gazety zapowiada, że choć rozmiar będzie mniejszy to wysoka jakość publikowanych w „The Guardian” treści pozostanie bez zmian.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w I-III kwartale, tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszych trzech kwartałach br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Raczkowski i Tomasz Niewiadomski śpiewają ,,Pada śnieg" w radiowej reklamie ,,Przekroju"
W radiowej reklamie zimowego wydania kwartalnika „Przekrój” rysownik Marek Raczkowski i wydawca Tomasz Niewiadomski śpiewają piosenkę „Pada śnieg”. Magazyn jest już w kioskach.
więcej
|
|
|
Onet zamyka Blog.pl. ,,Efekt rosnącej roli mediów społecznościowych"
Serwis blogowy Blog.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) z końcem stycznia 2018 roku zostanie zamknięty. - To efekt rosnącej roli mediów społecznościowych, które - jako centrum tworzenia społeczności i wymiany myśli w internecie - przejęły rolę blogów - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet.
więcej
|
Firma Bit Evil Marii Belki zaoferuje ponad 1,3 miliona nowych akcji na New Connect. ,,Środki na dalszy rozwój naszych platform"
Założona przez Marię Belkę spółka Bit Evil zajmująca się marketingiem internetowym zapowiedziała emisję ponad 1,3 miliona nowych akcji serii E w cenie emisyjnej 4,10 złotych za sztukę. Oferta nabycia nowych udziałów skierowana jest w pierwszej kolejności dla dotychczasowych akcjonariuszy. - Wkraczamy w kolejny etap rozwoju, jakim jest rozbudowa funkcjonalności sztandarowych produktów - platform Brand Sabbath i Era Coin. Kapitał pozyskany z emisji akcji Bit Evil pozwoli sfinansować dalszy rozwój tych platform - zapowiada Maria Belka.
więcej
|
Polscy internauci w zagraniczych e-sklepach kupują głównie odzież, elektronikę i biżuterię - najpopularniejszy AliExpress
Ponad połowa kupujących online ufa zagranicznym sprzedawcom w takim samym stopniu, jak krajowym. Najpopularniejszym kierunkiem e-zakupów transgranicznych są Chiny. Polscy internauci kupują za granicą ubrania, elektronikę i biżuterię - wynika z badania SW Research.
więcej
|
Facebook testuje Direct, aplikację zastępującą komunikację na Instagramie
Instagram prowadzi próby nowego mobilnego komunikatora o nazwie Direct pozwalającego na wzajemne kontakty użytkownikom serwisu należącego do Facebooka. Direct ma w przyszłości zastąpić wewnętrzną komunikację na Instagramie, na razie nie wiadomo kiedy platforma zostanie udostępniona globalnie.
więcej
|
WP.pl zaczyna program Sandry Hajduk ,,Hard Talk - na ostro"
Na portalu WP.pl debiutuje nowy cykl wideo „Hard Talk - na ostro”. Będą to kilkunastominutowe rozmowy z gwiazdami o muzyce i kwestiach społecznych. Gospodynią programu jest Sandra Hajduk.
więcej
|
Jaki był mijający rok na Netfliksie? (infografika)
Najpopularniejszą datą wybieraną na seans Netfliksa przez widzów z Polski była niedziela 29 października – wynika z wewnętrznych analiz amerykańskiej platformy. Netflix ujawnił również m.in. jakie produkcje widzowie oglądali najchętniej.
więcej
|
|
|
Maciej Krzysztoszek rzecznikiem prasowym Link4
Maciej Krzysztoszek objął funkcję rzecznika prasowego w firmie ubezpieczeniowej Link4 (należącej do Grupy PZU). Wcześniej pracował m.in. w Komisji Nadzoru Finansowego, ThinkTank, „Bloomberg Businessweek Polska”, TVN CNBC i TV Biznes.
więcej
|
Broadway Beauty nowym klientem Face It!
Do grona klientów agencji public relations Face It! dołączyła prywatna szkoła kosmetologii i wizażu Broadway Beauty oraz Żaneta Stanisławska, jej właścicielka i ekspertka kosmetologii estetycznej.
więcej
|
|
|