|
|
|
|
|
|
|
Canal+ i HBO w ofercie Player.pl. "Najlepszy legalny serwis VOD i TV w Polsce"
W ofercie serwisu Player.pl (Grupa TVN) pojawiły się pakiety ze stacjami Canal+ (kosztuje 80 lub 100 zł miesięcznie) i HBO (kosztuje dodatkowo 25 zł miesięcznie). Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale. - Dzięki strategicznej współpracy z platformą nc+ stworzyliśmy najlepszy legalny serwis VOD i TV w Polsce - przekonuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
Co czwarty polski internauta aktywnie ogląda seriale premium. ,,Gra o tron" najpopularniejsza
Co czwarty polski internauta ogląda przynajmniej po cztery seriale premium w sieci. Najpopularniejsza jest „Gra o tron”, ale w pierwszej dziesiątce uplasowały się także polskie produkcje „Belfer" i „Pakt”, a także tytuły Netflixa: „Narcos” i „Stranger Things” - pokazuje badanie zrealizowane przez MEC.
więcej
|
Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)
W środę, 6 grudnia 2017 roku o godz. 18.45 już po raz czternasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako pierwsi publikujemy główny spot, który zachęca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 9" wiosną 2018 roku w Polsacie
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2018 roku planuje pokazać dziewiątą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Już trwają poszukiwania uczestników do nowych odcinków.
więcej
|
Andrzej Kozłowski za Przemysława Kurczewskiego prezesem EmiTela
Z początkiem przyszłego roku Andrzej Kozłowski, poprzednio związany z Orlenem, zostanie prezesem i dyrektorem generalnym spółki EmiTel. Zastąpi w niej Przemysława Kurczewskiego, który przejdzie do rady nadzorczej firmy.
więcej
|
,,Leśniczówka" nie zastąpi ,,Klanu" w TVP1. Przynajmniej nie wiosną 2018 r.
Planowana na wiosnę nowa telenowela TVP1 pt. „Leśniczówka” trafi do popołudniowego pasma, ale nie w miejsce emitowanego od 20 lat „Klanu”. Serial może za to zastąpić teleturniej „Rodzina wie lepiej” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzecia edycja koncertu ,,Disco Attack" w Polsacie i Disco Polo Music
W piątek, 24 listopada 2017 roku w katowickim Spodku odbędzie się trzecia edycja koncertu „Disco Attack”. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie i Disco Polo Music.
więcej
|
Szef ,,Wiadomości" polemizuje na Twitterze z przewodniczącym liberałów w PE. Internauci: to fake news
Kierownik redakcji „Wiadomości” TVP1 Jarosław Olechowski zaczepił na Twitterze Guya Verhofstadta, przewodniczący frakcji liberałów i demokratów w Parlamencie Europejskim i nawiązał do jego krytyki Marszu Niepodległości, sugerując, że marsz nazistów odbył się w Berlinie w sierpniu br. Twitterowicze szybko wychwycili, że użyta grafika jest nieprawdziwa.
więcej
|
|
|
Czabański odwołał posiedzenie Rady Mediów Narodowych dot. szefów PAP i Radia Wrocław oraz dyrektorów TVP
Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych, niespodziewanie odwołał jej czwartkowe posiedzenie. Poinformował o tym innych członków Rady w środę po południu, nie podając przyczyny. - Nie wiem, co się stało, to miało być szalenie ważne posiedzenie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun.
więcej
|
|
Vigo System laureatem rankingu "Lubię, bo Polskie"
Firma Vigo System otrzymała główną nagrodę gospodarczą w rankingu "Lubię, bo Polskie" zorganizowanym pierwszy raz przez Polskie Radio. Ranking ma promować polskie produkty i usługi.
więcej
|
|
Katarzyna Buszkowska: Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością
Fake newsy, czyli fałszywe i spreparowane informacje, powodują spadek społecznego zaufania do treści i są coraz większym problemem zarówno dla nowych, jak i tradycyjnych mediów. Walka z tym zjawiskiem jest o tyle ważna, że serwisy informacyjne są dziś kluczowym contentem w ramówce każdego medium. Weryfikacja informacji to wciąż konieczność – podkreśla Katarzyna Buszkowska, szefowa newsroomu Radia ZET.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje wyprzedziły Trójkę i Eskę
Pozycja najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu przypadła RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Złote Przeboje oraz Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange i Unilever (TOP10)
W dziesięciu miesiącach br. cennikowe nakłady reklamowe w tradycyjnych mediach wzrosły w skali roku o blisko 3 proc. W największym stopniu swoje wydatki w nich zwiększyły Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit, Terg i Kino Świat.
więcej
|
PKP Intercity rozpoczyna przetarg na obsługę mediową
Spółka PKP Intercity ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów do jej wizerunkowo-produktowych kampanii. Wybrana agencja mediowa będzie pracować dla spółki przez rok począwszy od marca 2018 roku.
więcej
|
Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target
W trzech kwartałach br. Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych do 33,11 mln zł i spadek zysku netto do 2,09 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy i zysk segmentu obejmującego spółki INIS i Mr Target, a pogłębienie straty przy wzroście przychodów - Salelifter.
więcej
|
AMS zaprezentował nowy model wiat przystankowych w Poznaniu
Operator reklamy zewnętrznej AMS zaprezentował w stolicy Wielkopolski nowy model wiat na przystankach autobusowych. Ich producentem jest firma Tejbrant Polska.
więcej
|
Carat stracił na rzecz MediaComu obsługę mediową Opla w Europie
Dom mediowy MediaCom należący do GroupM (holding WPP) w wyniku wygranego przeglądu zajmie się obsługą marki samochodów Opel (produkowanych przez koncern PSA). Tym samym obsługę Opla traci Carat (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Ponad 700 skarg do Rady Reklamy, głównie na wprowadzanie w błąd, dyskryminację i przemoc
W ub.r. do Rady Reklamy wpłynęło 707 skarg, na podstawie których rozpatrzono 169 spraw. Najwięcej dotyczyło odpowiedzialności społecznej, wśród nich 19 odnosiło się do dyskryminacji, 14 niedostosowania przekazów do wieku odbiorców, a w 10 przypadkach - posługiwania się strachem bądź przemocą.
więcej
|
Volkswagen rusza z kampanią ,,Twoje Centrum Oszczędności"
Pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności” ruszyła ogólnopolska kampania marki samochodów Volkswagen. Za akcję odpowiadają Hand Made, PHD Rocket oraz One Production.
więcej
|
Maja Biniewicz digital chief officerem w Grupie MullenLowe
Maja Biniewicz zaczęła pracę jako digital chief officer w Grupie MullenLowe (do której należą agencja reklamowa MullenLoweWarsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub). Poprzednio była związana z ZPR Media, a wcześniej m.in. z Isobar Polska i K2 Media.
więcej
|
Stowarzyszenie Równość na Fali przestrzega młodzież przed sięganiem po alkohol
„Z dala od alkoholu” to hasło przewodnie kampanii zainaugurowanej przez stowarzyszenie Równość na Fali. Akcja kierowana jest do zachodniopomorskiej młodzieży i ostrzega przed zgubnymi skutkami sięgania po alkohol.
więcej
|
Jerzy Dudek ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej Superbet
Rumuńska firma bukmacherska Superbet rozpoczyna działalność w Polsce. Ambasadorem reklamowym marki został były piłkarz Jerzy Dudek.
więcej
|
Świąteczne przygotowania w świecie Lego (wideo)
Święty Mikołaj i Sensei Wu zostali głównymi bohaterami reklamy australijskiego oddziału Lego, z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Za kreację odpowiada lokalna agencja Che Proximity.
więcej
|
"Sway" - świąteczna reklama Apple (wideo)
Firma Apple zaprezentowała spot reklamowy z okazji tegorocznych świąt - "Sway".
więcej
|
Szwedzka agencja kreatywna Acne partnerem Deloitte Digital CE
Deloitte Digital Central Europe i agencja kreatywna Acne ze Sztokholmu nawiązały współpracę. Szwedzka firma została kupiona przez Deloitte NWE (komórka na Europę Północną i Zachodnią).
więcej
|
DaWanda.pl w świątecznej kampanii promuje ,,prezenty do pokochania"
Wystartowała świąteczna kampania platformy z produktami handmade DaWanda.pl. Pod hasztagiem #handmadewprezencie firma stworzyła cykl filmów pokazujących kulisy powstawania ręcznie wykonywanych upominków. Za ich produkcję odpowiada Madbear.
więcej
|
Dimark zmienia swój wizerunek
Marka Dimark przeszła rebranding - ma nowe logo, stronę internetową, film, zmieniono także wygląd siedziby firmy. Za proces odpowiada agencja DDS Poland.
więcej
|
LG Polska z loterią na dwudziestolecie działalności w Polsce
Polski oddział LG Electronics z okazji 20 lat obecności na rynku organizuje loterię dla swoich klientów. Do wygrania smartfony, telewizory czy lodówki.
więcej
|
Kanapka Burger Drwala wraca do oferty McDonald's
Od 22 listopada w restauracjach McDonald’s trwa zimowa promocja, w ramach której do menu ponownie wprowadzono kanapkę Burger Drwala. Oferta wspierana jest dodatkowymi działaniami promocyjnymi, za które odpowiadają DDB&tribal, Gutenberg Networks, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
Serwis hostingowy nazwa.pl nowym klientem agencji iProspect
Agencja performance marketingu iProspect rozpoczęła pracę dla serwisu hostingowego nazwa.pl w zakresie marketingu internetowego. Współpraca ma charakter długofalowy.
więcej
|
PayU z GoldenSubmarine i Bidlab promują usługę ,,Płacę później"
Trwa kampania promocyjna nowej usługi PayU „Płacę później”, w ramach której użytkownik może odroczyć płatność za zakupy online. Akcję przygotowały agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencja mediowa Bidlab.
więcej
|
Centrum handlowe Port Łódź z rodzinną kampanią wizerunkową
Ruszyła kampania wizerunkowa Portu Łódź, której bohaterami zostali członkowie autentycznej rodziny państwa Orczykowskich. Billboardy i materiały promocyjne z ich udziałem pojawią się w kilkudziesięciu punktach Łodzi. Za akcję odpowiadają agencja reklamowa Szynal i Lis oraz BeyondPR.
więcej
|
|
|
Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego
Edyta Sadowska, członek szefostwa Grupy Onet-RAS Polska i prezes Ringier Axel Springer Polska, zdecydowała się odejść z firmy. Od początku przyszłego roku portfolio prasowym wydawcy będzie kierował Marcin Biegluk.
więcej
|
Duży spadek czytelnictwa ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej". ,,Rzeczpospolita" zyskała najwięcej
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w okresie od kwietnia do września br. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
Tomasz Bocheński nagrodzony w European Newspaper Award za okładki ,,Polski Metropolii Warszawskiej" i ,,Naszemiasto.pl"
Cztery nagrody zdobył Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, w 19. edycji nagrody European Newspaper Award. Jury nagrodziło trzy okładki dziennika „Polska Metropolia Warszawska” i jedną bezpłatnej gazety „Naszemiasto.pl”.
więcej
|
Prokuratura zbada, czy Latkowski i Majewski mówili nieprawdę w sprawie biznesmena z Trójmiasta
Marius Olech, trójmiejski biznesmen, złożył w warszawskiej prokuraturze zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego. Jego zdaniem istnieje podejrzenie, że przed komisją ds. Amber Gold dziennikarze zeznali nieprawdę w jego sprawie. - Olech od lat próbuje nas zastraszyć, bezskutecznie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Sylwester Latkowski.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. Tylko ,,NG Traveler" ze wzrostem
W segmencie miesięczników podróżniczych w sierpniu br. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zyskał tylko „NG Traveler”. Na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Canal+ i HBO w ofercie Player.pl. "Najlepszy legalny serwis VOD i TV w Polsce"
W ofercie serwisu Player.pl (Grupa TVN) pojawiły się pakiety ze stacjami Canal+ (kosztuje 80 lub 100 zł miesięcznie) i HBO (kosztuje dodatkowo 25 zł miesięcznie). Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale. - Dzięki strategicznej współpracy z platformą nc+ stworzyliśmy najlepszy legalny serwis VOD i TV w Polsce - przekonuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
Od sierpnia do listopada popularność stron na polskim Facebooku spadła o 30 procent. ,,Zasięgi organiczne będą dążyć do zera"
Według danych zebranych przez firmę NapoleonCat od początku sierpnia do połowy listopada 2017 roku liczba interakcji i zasięgi stron na polskim Facebooku zmniejszyły się średnio o 30 procent. - Niestety trzeba pogodzić się z dalszym spadkiem zasięgów organicznych stron. W dłuższym trendzie będą one dążyć do zera - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Berezowski, założyciel i szef NapoleonCat.
więcej
|
Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target
W trzech kwartałach br. Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych do 33,11 mln zł i spadek zysku netto do 2,09 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy i zysk segmentu obejmującego spółki INIS i Mr Target, a pogłębienie straty przy wzroście przychodów - Salelifter.
więcej
|
Google namierzał lokalizację użytkowników Androida wbrew ich woli, tłumaczy się względami technicznymi
Google przyznał się do śledzenia użytkowników systemu Android, którzy w swoich urządzeniach mieli wyłączoną opcję geolokalizacji. Koncern wyjaśnia, że jego działania miały wyłącznie techniczny motyw i zapewnia o zakończeniu tej praktyki.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Ania, nie Anna"
Netflix, CBC i Northwood Entertainment ogłosili rozpoczęcie prac nad drugim sezonem serialu „Ania, nie Anna”.
więcej
|
Messenger obsłuży zdjęcia w jakości 4K
Facebook zapowiedział, że komunikator Messenger będzie wspierał zamieszczanie w nim zdjęć w jakości 4K. Ma to być odpowiedź na potrzeby zgłaszane przez użytkowników aplikacji, w Polsce opcja ta pojawić się ma dopiero w przyszłości.
więcej
|
|
|
Kantar Public o sondażu dla TVP z pytaniem o PO jako Targowicę: przeprowadzony rzetelnie, odmowa byłaby deklaracją polityczną
Sondażem Kantar Public dla Telewizji Polskiej sondaż, w którym zapytano m.in., czy europosłowie PO, którzy poparli niedawno rezolucję Parlamentu Europejskiego krytykującą sytuację w Polsce, zachowali się jak współczesna Targowica, zajmie się komisja odpowiedzialności zawodowej Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. - Kantar Public realizuje badania polityczne dla wszystkich stron sceny politycznej, żadnej nie faworyzując. Odmowa przeprowadzenia sondażu dla jednej ze stron sceny politycznej sama byłaby deklaracją polityczną, która stawiałaby pod znakiem zapytania wiarygodność badań przeprowadzanych dla innych podmiotów - wyjaśnia firma.
więcej
|
|
|