|
|
|
|
|
|
|
TVP Muzyka i TVP Klasyka - dwa nowe kanały tematyczne od Telewizji Polskiej
Telewizja Polska pracuje nad dwoma nowymi kanałami muzycznymi, które mogą zasilić portfolio grupy i trafić do oferty operatorów płatnej telewizji. Są to TVP Muzyka i TVP Klasyka - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Odszedł Grzegorz Miecugow. ,,Ogromna klasa, inteligencja, poczucie humoru. Oddał życie pracy"
Jeden z ostatnich prawdziwych dziennikarzy, oddany swojej pracy, nie zadufany w swoją inteligencję ani nie wynoszący się nad rozmówcę. Inteligentny, wrażliwy człowiek, po odejściu którego zostanie wyrwa - tak ludzie mediów wspominają zmarłego w sobotę Grzegorza Miecugowa.
więcej
|
Przeciętne wyniki oglądalności kanałów z MUX-8. Metro przed Nowa TV i Zoom TV
Wśród kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-8) największą widownię ma Metro, która wypada lepiej od Nowa TV, Zoom TV i WP. - Bardzo przeciętne wyniki - komentuje Piotr Cudny, video group account manager w Havas Media Group.
więcej
|
Rusza siódmy sezon ,,Czarno na białym". ,,Słowom polityków mówimy: sprawdzam, to siła programu"
W poniedziałek 28 sierpnia br. stacja TVN24 rozpocznie emisję nowego sezonu magazynu „Czarno na białym”, który nadawany jest nieprzerwanie od siedmiu lat. Magazyn pozostaje najpopularniejszą pozycją w swoim paśmie. - Szerokie spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć sprawę czy temat, o których media na co dzień informują z reguły szybko i dość pobieżnie. My mamy na to więcej czasu - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Patrycja Redo, prowadząca program.
więcej
|
Spektakle operowe i baletowe jesienią w TVP Kultura
TVP Kultura zaproponuje jesienią odświeżone pasmo filmowe, znacznie więcej muzyki klasycznej a także program „Kierunek Kultura”.
więcej
|
TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)
Telewizja Polska rozpoczęła promocję jesiennej ramówki oraz nowości przygotowanych na antenę TVP1 i TVP2. Na antenach obu stacji emitowane są spoty promujące, w którym występują gwiazdy telewizji publicznej.
więcej
|
,,To był dzień" znika z ramówki Polsatu News. Marek Kacprzak otrzyma nowy program
W piątek, 1 września 2017 roku Polsat News wyemituje ostatnie wydanie programu „To był dzień” prowadzonego przez Marka Kacprzaka. Od 4 września w tym paśmie stacja będzie emitować wydłużoną audycję Agnieszki Gozdyry „Tak czy nie”. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nadawca szykuje dla Kacprzaka nowy program.
więcej
|
Siódmy sezon ,,Policjantek i policjantów" od 4 września w Czwórce (wideo)
Telewizyjna Czwórka w poniedziałek, 4 września 2017 roku rozpocznie emisję siódmego sezonu hitowych „Policjantek i policjantów”. - Staramy się być blisko ludzi, opowiadać o wielu zagrożeniach, jakie rodzi rzeczywistość - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Skowrońska, producent serialu.
więcej
|
TV Trwam nie zapłaci 50 tys. zł za relację ze spalenia tęczy na Marszu Niepodległości, sąd uchylił decyzję KRRiT
Sąd Apelacyjny w Warszawie uchylił orzeczenie sądu pierwszej instancji podtrzymujące decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o nałożeniu na nadawcę Telewizji Trwam 50 tys. zł kary za sposób relacjonowania spalenia tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie podczas Marszu Niepodległości w 2013 roku.
więcej
|
Marcin Czapski prowadzącym serwisy informacyjne w TVP Info
Dziennikarz TVP Info Marcin Czapski zaczął prowadzić w stacji serwisy informacyjne. Jest z nią związany od prawie trzech lat.
więcej
|
Polsat Media będzie sprzedawać reklamy w Tele5 i Polonia1
Od początku września biuro reklamy Polsat Media będzie odpowiadało za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Tele5 (należącym do Mediasatu) i Polonia1 (którego nadawcą jest Polcast Italia).
więcej
|
Druga edycja reality-show ,,Dzień, w którym pojawiła się forsa" w TTV. Prowadzi Przemek Kossakowski
Stacja TTV rozpoczęła emisję drugiego sezonu reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa”, w którym rodzina z dwójką dzieci otrzymuje walizkę pełną pieniędzy. Tym razem program prowadzi Przemysław Kossakowski.
więcej
|
Zmarł Grzegorz Miecugow
W sobotę, o 14.55 w wieku 61 lat zmarł Grzegorz Miecugow - dziennikarz telewizyjny i radiowy, współtwórca "Faktów" TVN i "Szkła kontaktowego".
więcej
|
Przejście Shondy Rhimes to cios dla ABC od Netflixa - będą kolejne (opinie)
Transfer Shondy Rhimes z ABC do Netflixa to nie tylko cios dla amerykańskiej stacji. To również jasny komunikat dla wszystkich telewizji opartych o model tradycyjnych ramówek, uzależnionych od słupków oglądalności i reklam - Netflix mówi „idziemy po was”. Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Kaja Szafrańska, Marta Wawrzyn i Wiktor Piątkowski.
więcej
|
Happening Obywateli RP kpiący z ,,pasków" TVP Info przyciągnął 50 osób przed siedzibę TAI (wideo)
W sobotę krótko przed emisją głównego wydania „Wiadomości” przed warszawską siedzibą redakcji informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej odbył się happening Obywateli RP, podczas którego żartowano z komunikatów na „pasku” w TVP Info. W zgromadzeniu wzięło udział ok. 50 osób.
więcej
|
Justyna Śliwowska żegna się z TVP Info, przechodzi do ,,Dzień dobry Polsko" w TVP1 (wideo)
Justyna Śliwowska nie będzie już prowadziła serwisów i programów informacyjnych w TVP Info. Z początkiem przyszłego tygodnia dołączy do grona gospodarzy programu „Dzień dobry Polsko” w TVP1.
więcej
|
|
|
Tok FM i Vox FM z największym wzrostem z reklam, bezapelacyjnym liderem RMF FM
Wpływy reklamowe stacji radiowych po siedmiu miesiącach br. były niemal 5 proc. wyższe niż w tym samym okresie ub.r. Najwyższą dynamikę przychodów miały w tym okresie Tok FM i Vox FM, z kolei Radio Zet, Program I Polskiego Radia i Złote Przeboje Poznań zarobiły na reklamach mniej niż przed rokiem.
więcej
|
|
Jedynka z największym wzrostem słuchalności o poranku w dni powszednie, Audytorium 17 przed Eską
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od maja do lipca br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Jedynka, z kolei najwięcej straciła Trójka. Wśród sieci najlepiej wypadło Audytorium 17, które miało wyższy wynik od Eski - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agora wygrała przetarg na częstotliwość radiową w Gdańsku. Zapłaci za nią 4,51 mln zł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała nową częstotliwość radiową w Gdańsku dla Agory. Przetarg rozstrzygnięto pod koniec tygodnia, a głównym kryterium była cena za pasmo, proponowana przez oferentów. Grupa Radiowa Agory zaoferowała za nie ponad 4,51 mln zł.
więcej
|
|
Powstał ruch Kultura Niepodległa. ,,Powrót misyjności mediów publicznych"
W minionym tygodniu zawiązany został obywatelski ruch Kultura Niepodległa. To apolityczna inicjatywa środowisk twórczych, animatorów i ludzi związanych z szeroko pojętą kulturą. Na liście sygnatariuszy projektu jest kilkaset nazwisk, także osób związanych z mediami.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu, stacja ta wyprzedziła Trójkę
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od lutego do lipca br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Tok FM i Vox FM z największym wzrostem z reklam, bezapelacyjnym liderem RMF FM
Wpływy reklamowe stacji radiowych po siedmiu miesiącach br. były niemal 5 proc. wyższe niż w tym samym okresie ub.r. Najwyższą dynamikę przychodów miały w tym okresie Tok FM i Vox FM, z kolei Radio Zet, Program I Polskiego Radia i Złote Przeboje Poznań zarobiły na reklamach mniej niż przed rokiem.
więcej
|
Polacy najczęściej klikają w reklamy żywności i napojów, banery najpopularniejszym formatem
Najwyższy współczynnik klikalności w polskim internecie mają reklamy przygotowane przez producentów żywności i napojów – wynika z najnowszego badania rynku reklamy online gemiusAdMonitor. Reklamodawcy w naszym kraju w sieci najchętniej wykorzystują banery, a najwięcej reklam emitowanych jest na komputerach stacjonarnych.
więcej
|
Pluszakowa ofensywa Lidla - rusza akcja ,,Lidlaki z Ryneczku", zabawki za 9,99 zł
W poniedziałek w sieci sklepów Lidl Polska pojawi się w sprzedaży kolekcja maskotek „Lidlaki z Ryneczku”. Tworzy ją sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców. To odpowiedź na ruch głównego konkurenta, sieci sklepów Biedronka, która wraca z akcją „Gang Świeżaków”.
więcej
|
Raper ,,Sokół" w kampanii Axe ,,Find Your Magic" prezentuje najszybszy samochód dwusilnikowy na świecie (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona drugiej edycji kampanii kosmetyków Axe „Find Your Magic”. W klipie promującym akcję zaprezentowano Tsunami - najszybszy samochód dwusilnikowy na świecie. Narratorem filmu jest raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Spot przygotowały DDB&Tribal Warszawa oraz Papaya.
więcej
|
Globalny szef marketingu Nestle odszedł z firmy
Michael Chrisment, globalny szef marketingu zintegrowanego Nestle, odszedł z firmy. Rozpoczął współpracę z francuską grupą mediową Konbini, gdzie pokieruje działem marketingu.
więcej
|
,,All you need is love" w nowej odsłonie kampanii Orange Love
Ruszyła nowa odsłona kampanii promującej pakiet usług Orange Love. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Publicis.
więcej
|
Monika Rut po 10 latach pracy odchodzi z Coty Polska
Monika Rut, prezes i dyrektor generalna firmy kosmetycznej Coty Polska po 10 latach pracy odchodzi z firmy. Firma ogłosi jej następcę w najbliższych tygodniach.
więcej
|
Trud życia codziennego w reklamie IKEA (wideo)
IKEA w nowej kampanii zamiast obrazków idealnego, wesołego życia serwuje widzom wizerunek smutnej, złej i przytłoczonej codziennym trudem kobiety. Za kreację reklam odpowiada agencja Akestam Holst.
więcej
|
,,Human Made Stories" od Volvo - cykl poruszających ludzkich historii
W ramach kampanii „Human Made Stories” Volvo opublikowało właśnie minicykl filmów, opowiadających przejmujące ludzkie historie. Spoty przygotowała londyńska agencja Valenstein & Fatt.
więcej
|
Orbit w nowej kampanii reklamowej ,,ratuje z kłopotliwych sytuacji"
W nowym cyklu spotów reklamowych guma Orbit przedstawiona zostaje jako „ratunek z kłopotliwych sytuacji”. Za przygotowanie spotu odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO.
więcej
|
Monika Mendygrał marketing managerem TP-Link Polska
Monika Mendygrał objęła stanowisko marketing managera w firmie telekomunikacyjnej TP-Link Polska. Poprzednio związana była z Asusem.
więcej
|
Koncerny farmaceutyczne wydają na reklamę w telewizji najwięcej, liderem Aflofarm
Czołówka zestawienia największych reklamodawców w telewizji w pierwszym półroczu 2017 r. należy do koncernów farmaceutycznych. Liderem jest Aflofarm, który przeznaczył na wydatki reklamowe o 8 proc. więcej pieniędzy niż w rok wcześniej – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
|
|
Wojciech Jagielski po pięciu latach odchodzi z PAP
Dziennikarz i reporter Wojciech Jagielski, zrezygnował z pracy w Polskiej Agencji Prasowej. Jagielski pracował w PAP od 2012 r.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" chwalona za ograniczenie opcji komentowania. ,,To zmniejszy skalę hejtu i podniesie poziom dyskusji"
Agora postanowiła zawęzić krąg internautów z możliwością komentowania treści w serwisach „Gazety Wyborczej” jedynie do tych użytkowników, którzy wykupią cyfrową subskrypcję. Wydawca tłumaczy decyzję chęcią podniesienia jakości dyskusji, a dziennikarze i eksperci rynku mediów w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl rozumieją ten ruch. -Ograniczenie dostępu do komentarzy może skutecznie zmniejszyć falę hejtu i podnieść poziom opinii, ale nie wpłynie na gwałtowny wzrost liczby płatnych użytkowników i może zamknąć dyskusję w kręgu określonych opcji politycznych - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Totalna propozycja" Gazety Wyborczej dla pracowników TVP - specjalna zniżka na cyfrową prenumeratę
Agora, wydawca „Gazety Wyborczej” przygotowała dla pracowników TVP specjalną promocję - 50 proc. zniżki na cyfrową prenumeratę. To reakcja na materiał „Wiadomości”, w którym zasugerowano, że „GW”, wyłączając opcję komentowania dla niepłacących za prenumeratę użytkowników, ogranicza wolność słowa.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, ,,Magnolia" straciła najwięcej
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”. Zyskał tylko „Przepis na Ogród”.
więcej
|
Agora inwestuje w produkcję filmów i rozwój sieci kin Helios
Kino i produkcja filmowa to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów w Grupie Agora. Prezes Agory zapowiada inwestycje zarówno w produkcje filmowe, jak i sieć kin Helios. - Prowadzimy rozmowy w celu pozyskania nowych lokalizacji i otwarć kin w kolejnych latach - stwierdził Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
|
Polacy najczęściej klikają w reklamy żywności i napojów, banery najpopularniejszym formatem
Najwyższy współczynnik klikalności w polskim internecie mają reklamy przygotowane przez producentów żywności i napojów – wynika z najnowszego badania rynku reklamy online gemiusAdMonitor. Reklamodawcy w naszym kraju w sieci najchętniej wykorzystują banery, a najwięcej reklam emitowanych jest na komputerach stacjonarnych.
więcej
|
Facebook, YouTube i Messenger najpopularniejszymi aplikacjami w USA
W Stanach Zjednoczonych połowa użytkowników urządzeń mobilnych korzysta w nich głównie z aplikacji spędzając przy tym średnio 2,3 godziny dziennie. Na szczycie popularności mobilnych programów w USA są Facebook, YouTube oraz komunikator Messenger.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" chwalona za ograniczenie opcji komentowania. ,,To zmniejszy skalę hejtu i podniesie poziom dyskusji"
Agora postanowiła zawęzić krąg internautów z możliwością komentowania treści w serwisach „Gazety Wyborczej” jedynie do tych użytkowników, którzy wykupią cyfrową subskrypcję. Wydawca tłumaczy decyzję chęcią podniesienia jakości dyskusji, a dziennikarze i eksperci rynku mediów w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl rozumieją ten ruch. -Ograniczenie dostępu do komentarzy może skutecznie zmniejszyć falę hejtu i podnieść poziom opinii, ale nie wpłynie na gwałtowny wzrost liczby płatnych użytkowników i może zamknąć dyskusję w kręgu określonych opcji politycznych - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magazyn.wp.pl ma więcej odsłon niż Weekend.gazeta.pl, ale przyciąga słabiej
Weekendowa sekcja portalu WP.pl ma miesięcznie ok. 1,5 mln użytkowników, a analogiczny dział Gazeta.pl - 1,1 mln. Ta druga witryna notuje jednak więcej odsłon i dwa razy dłuższy średni czas korzystania niż strona WP.pl.
więcej
|
T-Mobile rozbudowuje infrastrukturę LTE, prawie 100 procent Polaków w zasięgu sieci
W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy T-Mobile Polska uruchomił 115 nowych stacji bazowych osiągając pokrycie siecią LTE na poziomie 99,8 populacji Polski. 2700 stacji obsługuje technologię agregacji pasma, co ma się przekładać na dostęp do szybszego internetu mobilnego.
więcej
|
Serwisy internetowe Eurozetu liderem wśród grup radiowych
W lipcu portale internetowe Grupy Eurozet odwiedziło 4,33 mln realnych użytkowników i zajęła pozycję lidera wśród internetowych serwisów stacji radiowych. Wydawca Radiozet.pl wyprzedził grupy radiowe RMF, Agory, Time oraz Polskie Radio.
więcej
|
Liz Spayd przechodzi z ,,NYT" do Facebooka, będzie tłumaczyć internautom mechanizmy funkcjonowania serwisu
Liz Spayd, wydawca „The New York Yimes’a” zajmująca się kontaktami z czytelnikami gazety odchodzi z redakcji. Będzie pracować w Facebooku, gdzie ma się zajmować wyjaśnianiem użytkownikom serwisu jego polityki oraz mechanizmów działania platformy.
więcej
|
Co o polskich mediach społecznościowych ,,powiedziała" afera Tigera? (opinie)
To nie publikacja na Instagramie, a brak reakcji liderów opinii oraz strategia kontrowersji marki spowodowała, że burza wokół Tigera wybuchła tak późno. W pierwszej kolejności post trafił do „zobojętnionych” na specyficzny styl, potem zaś zobaczyli go odbiorcy na co dzień niezainteresowani Tigerem. Wątek mediów społecznościowych w kryzysie Maspexu komentują dla portalu Wirtualnemedia.pl eksperci zajmujący się mediami społecznościowymi.
więcej
|
Narcos 3 - nowe rozdanie. Kartel Cali nie bierze jeńców
Czy „Narcos” już bez Pablo Escobara warto obejrzeć? Zdecydowanie tak. W nowej odsłonie hitu Netflixa to warunki dyktuje kartel z Cali - prawdopodobnie największa w historii organizacja przestępcza zajmująca się handlem narkotykami.
więcej
|
Serwis wGospodarce.pl zmienia szatę graficzną. ,,Nawiązujemy do najlepszych wzorców światowych"
Portal ekonomiczny należący do Fratrii wGospodarce.pl, zyskał nowy layout. Układ informacji zmieniono na bardziej przejrzysty i intuicyjny, stronę dostosowano do przeglądarek mobile. - Zmiany, które wprowadziliśmy, nawiązują do najlepszych wzorców światowych serwisów ekonomicznych - przekonuje Marek Siudaj, redaktor zarządzający wGospodarce.pl.
więcej
|
|
|
Co o polskich mediach społecznościowych ,,powiedziała" afera Tigera? (opinie)
To nie publikacja na Instagramie, a brak reakcji liderów opinii oraz strategia kontrowersji marki spowodowała, że burza wokół Tigera wybuchła tak późno. W pierwszej kolejności post trafił do „zobojętnionych” na specyficzny styl, potem zaś zobaczyli go odbiorcy na co dzień niezainteresowani Tigerem. Wątek mediów społecznościowych w kryzysie Maspexu komentują dla portalu Wirtualnemedia.pl eksperci zajmujący się mediami społecznościowymi.
więcej
|
Natura Siberica wybiera do obsługi Triple PR
Producent kosmetyków Natura Siberica wybrał do obsługi public relations w Polsce agencję Triple PR. Agencja odpowiada za media relations i współpracę z blogosferą.
więcej
|
|
|