|
|
|
|
|
|
|
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym
Wczoraj wieczorem Telewizja Polska zaprezentowała jesienną ramówkę swoich głównych anten TVP1 i TVP2. - To kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym w naszym kraju - przekonuje Jacek Kurski, prezes TVP i zapowiada m.in. kilkanaście nowych seriali, zakupy kolejnych praw sportowych, podwyższenie jakości nadawania TVP Info do Full HD oraz zmianę scenografii "Wiadomości".
więcej
|
Telewizja Polska w 2018 roku wejdzie na MUX-8. Trafi tam TVP Sport w wersji HD
W przyszłym roku Telewizja Polska wprowadzi na ósmy multipleks naziemnej telewizji dwa kanały - w wersji HD i SD - zajmując trzy sloty. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl wiceprezes TVP Maciej Stanecki utrzymuje deklaracje o wprowadzeniu TVP Sport HD. - Wchodzenie na MUX-8 z niepełną ofertę nie ma sensu - tłumaczy Stanecki.
więcej
|
TVP uruchomi płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu"
W październiku br. Telewizja Polska uruchomi własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która ma być darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Jest to narzędzie wspierające wpływy z abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
,,Rodzina wie lepiej", ,,The Wall. Wygraj marzenia" i ,,Korona królów" nowościami w jesiennej ramówce TVP1
Telewizja Polska zaprezentowała wczoraj nowości w jesiennej ramówce TVP1. Wśród nich znalazły się m.in. teleturnieje „Rodzina wie lepiej” i „The Wall. Wygraj marzenia”, serial „Korona królów” oraz programy katolickie: „Rodzinny Express” i „Studio Raban”.
więcej
|
Dwa nowe seriale oraz reaktywacja ,,Koła fortuny" i ,,997" w jesiennej ramówce TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 pokaże dwa nowe seriale „Miasto skarbów” i „Pod wspólnym niebem”. Stacja po latach przerwy przywróci na swoją antenę również teleturniej „Koło fortuny” oraz magazyn Michała Fajbusiewicza „997”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: Liga Mistrzów to nasz strategiczny zakup. Sublicencja dla TVP?
Zakup praw do pokazywania piłkarskiej Ligi Mistrzów w latach 2018-2021 to najważniejsze wydarzenie dla Cyfrowego Polsatu w dwóch pierwszych kwartałach roku - ocenił w trakcie prezentacji półrocznych wyników prezes Cyfrowego Polsatu, Tobias Solorz. Firma rozważa możliwość udzielania sublicencji innym stacjom - wkrótce ma się odbyć spotkanie informacyjne na ten temat.
więcej
|
VIVA Polska w MTV Music zmieni się 17 października, jest zgoda KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zmianę nazwy kanału VIVA Polska na MTV Music (Viacom International Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. 2,5 mln zł z reklam w Zoom TV
W minionym półroczu Kino Polska TV zanotowało 59 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto spółki zmalał w skali roku z 9,41 do 6,23 mln zł, co firma uzasadnia inwestycją w kanał Zoom TV.
więcej
|
TVP1 przesuwa emisję ,,Wielkich testów" z poniedziałku na środę. Popek i Dekiert zastąpią Chylewską
Publiczna Jedynka widowisko „Wielki Test” od jesieni br. będzie pokazywać w środowe wieczory, a nie w poniedziałki jak to było do tej pory. Audycję poprowadzą dwie pary: Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski oraz Anna Popek i Przemysław Babiarz.
więcej
|
7. sezon ,,Gry o Tron" winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu
Według danych firmy analitycznej App Annie od momentu rozpoczęcia emisji w HBO Now nowego sezonu serialu „Gra o Tron” przychody w mobilnej aplikacji serwisu wyniosły 19 milionów dolarów. Dzięki temu przez moment stała się ona najlepiej zarabiającym programem w sklepie App Store należącym do Apple.
więcej
|
Finał "Gry o tron" będzie można obejrzeć w kinach Helios. Za darmo
W poniedziałek, 28 sierpnia 2017 roku odbędzie się premiera ostatniego odcinka 7. sezonu „Gry o tron”. Finałowy odcinek kończącej się serii hitowego serialu HBO bezpłatnie będzie można obejrzeć w kinach Helios.
więcej
|
Wielkoszlemowy US Open z Agnieszką Radwańską na żywo w Eurosporcie
Od 28 sierpnia do 10 września br. odbędzie się ostatni w tym roku turniej wielkoszlemowy US Open. Transmisje z całej imprezy będzie można oglądać w obu kanałach Eurosportu oraz w Eurosport Playerze.
więcej
|
"Belfer 2" od 22 października w Canal+
W niedzielę, 22 października br. Canal+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu "Belfer". Zagra w nim wielu aktorów młodego pokolenia.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ze wzrostem przychodów i zysku, mniej klientów prepaidowych i wpływów ze stacji tv
W minionym półroczu grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,86 mld zł wpływów ze sprzedaży i 553,1 mln zł zysku netto. Liczba klientów prepaidowych usług telefonicznych spadła o ponad 20 proc., zmalały też wpływy i zysk EBITDA firmy w segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej.
więcej
|
,,Powidoki" Andrzeja Wajdy premierowo w HBO Polska
W niedzielę 17 września br. kanał HBO Polska wyemituje „Powidoki” w reżyserii Andrzeja Wajdy. Będzie to premiera telewizyjna tego filmu.
więcej
|
Dobre półrocze Cyfrowego Polsatu. ,,Trzeci kwartał będzie gorszy pod względem wolnych przepływów gotówkowych"
W trzecim kwartale 2017 roku Cyfrowy Polsat spodziewa się niższych wolnych przepływów gotówkowych (FCF) w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy. Taką informację przekazała członek zarządu ds. finansowych Katarzyna Ostap-Tomann.
więcej
|
,,Sprawa idealna" z Christine Baranski od 6 września w HBO3
W środę 6 września br. HBO3 rozpocznie emisję serialu prawniczego „Sprawa idealna” („The Good Fight”), będącego spin-offem „Żony idealnej”.
więcej
|
|
|
Agora apeluje o transparentność w przetargu na częstotliwość radiową w Gdańsku. ,,Okazja, by stworzyć dobry obyczaj"
W czwartek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otwarto oferty w przetargu na częstotliwość radiową w Gdańsku. Członkowie Rady odrzucili przy tym wniosek Agory (jednego z oferentów) o to, by odbyło się to w obecności nadawców. - Nie wiemy, dlaczego Agorze tak na tym zależało - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio dostaną 900 mln zł z budżetu za zwolnionych z płacenia abonamentu rtv?
Posłowie PiS zastanawiają się nad nowelizacją ustawy abonamentowej, na mocy której media publiczne mają dostawać ok. 900 mln zł z budżetu państwa jako subwencję wyrównawczą za osoby zwolnione z płacenia abonamentu rtv. Takie rozwiązanie popiera m.in. przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Duży awans Eski
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska, Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
TVP nie może kupić praw do meczu Sheriff - Legia, więc będzie go transmitowała radiowa Jedynka
Telewizja Polska ma ogromne trudności z pozyskaniem praw do transmisji czwartkowego meczu piłkarskiego Sheriff Tiraspol - Legia Warszawa. W tej sytuacji obszerne fragmenty meczu, z tym całą drugą połowę, ma transmitować radiowa Jedynka.
więcej
|
|
|
|
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 1,3 proc. roku w skali roku, a w samym drugim kwartale - o 0,5 proc. Największe wzrosty nastąpiły w internecie i kinach, a spadki - w prasie.
więcej
|
Komisja Etyki Reklamy: reklama Plusa ,,Ja+ na kartę" ośmieszała Orange Polska
Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę złożoną przez Orange Polska uznała, że reklama sieci komórkowej Plus (Polkomtel) pod hasłem „Ja + na kartę” z Szymonem Majewskim i Magdaleną Lamparską jako reklama porównawcza może wprowadzać w błąd sugerując, że u konkurencyjnego operatora „można nieźle utknąć". Może też dyskredytować lub ośmieszać konkurenta informując, że konkurencyjny operator jest „passé".
więcej
|
Konrad Drozdowski odchodzi ze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy i z branży reklamowej
Konrad Drozdowski odchodzi ze Zawiązku Stowarzyszeń Rady Reklamy, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego. Na stanowisku pozostanie do końca września br, później zajmie się rozwojem własnej firmy.
więcej
|
Circle K w kampanii ,,Gumiaczki chcą do domu" promuje swój program lojalnościowy
Ruszyła kampania promocyjna sieci stacji benzynowych Circle K pod hasłem „Gumiaczki chcą do domu”. Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.
więcej
|
Clear Channel Poland zamontuje w Sopocie 64 nowe wiaty przystankowe
Dzisiaj w Sopocie zostanie odsłonięta pierwsza z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej, które na zlecenie władz miasta zainstaluje firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
więcej
|
Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki
Sieć sklepów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową dla klientów. Jej bohaterką jest podróżniczka i autorka książek dla dzieci "Nela Mała Reporterka".
więcej
|
LittleMooonster96 jako fanka boysbanku Szymona Majewskiego w reklamach Ja+Mix w Plusie (wideo)
W nowej kampanii reklamowej oferty Ja+Mix w Plusie razem z Szymonem Majewskim występuje popularna snapchaterka LittleMooonster96. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Jet Line kupił udziały w firmie MyLED z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line poszerza dotychczasową ofertę o tzw. cyfrowy outdoor. Firma kupiła udziały w spółce MyLED, stając się tym samym właścicielem internetowej platformy do planowania i realizowania kampanii digital out of home.
więcej
|
Andrzej Dudik: z VML Poland do OS3
Andrzej Dudik dołączył do zespołu agencji interaktywnej OS3. Objął stanowisko social media managera. Poprzednio pracował w agencji VML Poland.
więcej
|
Generali promuje ubezpieczenia dla uczącej się młodzieży
Wystartowała nowa kampania „Generali, z myślą o NNW. Pakiet dla dziecka”. Skierowana jest do rodziców dzieci do 18. roku życia oraz osób do 26. roku życia uczących się w trybie dziennym.
więcej
|
|
|
Duży spadek czytelnictwa ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" w I półroczu. ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Super Express"
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w pierwszym półroczu br. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
TV Trwam cytowane częściej niż TVN24 i TVP Info, Wirtualnemedia.pl w czołówce portali
W lipcu br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem była Wirtualna Polska, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" na czele sprzedaży w maju
W maju br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokuratura bada kupno Wydawnictwa Przekrój przez Gremi Inwestycje w 2013 roku
Prokuratura Okręgowa w Krakowie od stycznia br. prowadzi śledztwo dotyczące kupna w 2013 roku przez Gremi Inwestycje Wydawnictwa Przekrój (wydającego wówczas tygodnik „Przekrój”).
więcej
|
|
|
Grupa naTemat na sprzedaż za 5 mln euro. ,,Inwestor może pomóc pokonać bariery technologiczne"
Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, właściciele Glob360, wydawcy Grupy naTemat, zakładają różne formy współpracy z inwestorem, którego będą chcieli pozyskać w najbliższym czasie. W ub.r. ich spółka zanotowała 8,5 mln zł wpływów i 1,4 mln zł zysku netto. - Osiągnęliśmy wysoki poziom pod względem czytelnictwa i przychodów. Natomiast rynek internetowy ewoluuje szybko, są bariery technologiczne, których sami nie pokonamy - opisuje Robert Jędrzejczyk.
więcej
|
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 1,3 proc. roku w skali roku, a w samym drugim kwartale - o 0,5 proc. Największe wzrosty nastąpiły w internecie i kinach, a spadki - w prasie.
więcej
|
TVP uruchomi płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu"
W październiku br. Telewizja Polska uruchomi własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która ma być darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Jest to narzędzie wspierające wpływy z abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji szykuje rewolucję w polskiej sieci? ,,Chcemy zagwarantować internautom i wydawcom swobodę wypowiedzi"
Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad nowymi regulacjami funkcjonowania internetu w Polsce. Mogą one uniemożliwić e-wydawcom blokowanie spornych materiałów zamieszczanych przez użytkowników serwisów. Rzecznik Ministerstwa Karol Manys nie zgadza się z tezami, że pomysły resortu uderzą w wolność słowa.
więcej
|
7. sezon ,,Gry o Tron" winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu
Według danych firmy analitycznej App Annie od momentu rozpoczęcia emisji w HBO Now nowego sezonu serialu „Gra o Tron” przychody w mobilnej aplikacji serwisu wyniosły 19 milionów dolarów. Dzięki temu przez moment stała się ona najlepiej zarabiającym programem w sklepie App Store należącym do Apple.
więcej
|
Google sprawdzi czy masz depresję
Użytkownicy mobilnej wersji wyszukiwarki w USA szukający informacji nt. depresji będą niebawem mogli wziąć udział w teście mającym stanowić wstępną diagnozę tej choroby. Google rozwija program we współpracy z Narodowym Stowarzyszeniem na rzecz Chorób Psychicznych (NAMI).
więcej
|
Wojciech Małek za Łukasza Tatarkiewicza w zarządzie Comperii
Łukasz Tatarkiewicz zrezygnował z funkcji członka zarządu Comperii, wydawcy m.in. porównywarek finansowych z grupy Comperia.pl i serwisu Telepolis.pl. W kierownictwie spółki zastąpi go Wojciech Małek.
więcej
|
Pascal Brodnicki otworzył na YouTube sieć kanałów Tuba Smaku
Kucharz Pascal Brodnicki wystartował z nowym projektem internetowym. Na kanale Tuba Smaku na YouTube będzie wraz z przyjaciółmi prezentować trendy i ciekawostki związane z gotowaniem.
więcej
|
Uber z rosnącymi przychodami i malejącą stratą, liczba przejazdów większa o 150 procent
Taksówkowy startup Uber ujawnił finansowe wyniki swojej działalności w II kwartale 2017 r. Firma zanotowała w tym okresie ponad 1,7 miliarda dolarów przychodu. Kwartalne straty Ubera okazały się niższe od tych spodziewanych przez rynek, a globalna wartość kursów osiągnęła poziom 8,7 miliarda dolarów.
więcej
|
W Polsce rośnie ruch mobilny w internecie, 49 procent odsłon ze smartfonów i tabletów
Według danych Gemiusa w lipcu 2017 roku 45,8 procent wszystkich odsłon stron internetowych w Polsce zostało dokonanych za pomocą smartfonów, a 3,2 procent należało do użytkowników tabletów. To oznacza przewagę nad komputerami PC, które w lipcu wygenerowały 47,4 procent ruchu w internecie.
więcej
|
Zysk netto LiveChat wzrósł o 21 proc. do 11,07 mln w I kw. fin. 2017 r.
Zysk netto LiveChat wzrósł od 21 proc. do 11,07 mln zł w I kw. roku obrotowego 2017/2018 (tj. kwiecień-czerwiec 2017), podała spółka.
więcej
|
Aleksandra Gruszczyńska: z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do INNpoland.pl
Aleksandra Gruszczyńska zaczęła pracę jako wydawca w serwisie INNpoland.pl (należącym do Grupy naTemat). Poprzednio pracowała w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a wcześniej m.in. w „Gazecie Wyborczej” i Polskim Radiu.
więcej
|
Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk szukają inwestora dla Grupy naTemat
Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, właściciele Grupy naTemat, są zainteresowani współpracą strategiczną z inną firmą z branży mediów lub funduszem inwestycyjnym. Chcą przyspieszyć rozwój własnej firmy, jedną z rozważanych opcji jest sprzedaż jej akcji.
więcej
|
Mark Zuckerberg zapowiada wprowadzenie paywalli na Facebooku. ,,Wszystkie przychody trafią do wydawców"
Mark Zuckerberg potwierdził, że Facebook zamierza umożliwić wydawcom zdobywanie subskrybentów za pośrednictwem serwisu. - Czujemy się współodpowiedzialni za budowę rzetelnie poinformowanych społeczeństw, a nie zrobimy tego bez współpracy ze sprawdzonymi wydawcami. Dlatego zamierzamy ich wspierać - zapowiada Mark Zuckerberg.
więcej
|
Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.
40 minut dziennie – tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata – wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego komputery stacjonarne. Trendy są jednak zbliżone: odtwarzanie filmów na urządzeniach mobilnych rośnie szybciej niż na laptopach i PC. Za tym trendem podążają reklamodawcy. Wydatki na reklamę wideo online wzrosną w tym roku o blisko jedną czwartą. Segment mobilny przyciąga ok. 28 proc. budżetów.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat na sprzedaż za 5 mln euro. ,,Inwestor może pomóc pokonać bariery technologiczne"
|
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
|
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. 2,5 mln zł z reklam w Zoom TV
|
Cyfrowy Polsat ze wzrostem przychodów i zysku, mniej klientów prepaidowych i wpływów ze stacji tv
|
Dobre półrocze Cyfrowego Polsatu. ,,Trzeci kwartał będzie gorszy pod względem wolnych przepływów gotówkowych"
|
Uber z rosnącymi przychodami i malejącą stratą, liczba przejazdów większa o 150 procent
|
Polacy wierzą, że stać ich będzie na większe wydatki
|
Na koniec roku w budżecie możliwe kilkanaście miliardów złotych nadwyżki. Nie ma także zagrożeń dla przyszłorocznego budżetu
|
Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.
|
Tylko jedna piąta upraw w Polsce jest ubezpieczona od zjawisk losowych. Tegoroczne starty szacowane są na ponad 1 mld zł
|
Zmiany w prawie lotniczym. Będą niekorzystne dla pasażerów
|
Warszawiak kupi za swoją pensję dwa razy więcej metrów niż Londyńczyk
|
|
|
Finał "Gry o tron" będzie można obejrzeć w kinach Helios. Za darmo
|
"Belfer 2" od 22 października w Canal+
|
,,Powidoki" Andrzeja Wajdy premierowo w HBO Polska
|
,,Sprawa idealna" z Christine Baranski od 6 września w HBO3
|
"Gaga: Five Foot Two" - życie Lady Gagi w Netfliksie
|
"Reputation" - nowa płyta Taylor Swift
|
Joanna Przetakiewicz: uczestnicząc w ,,Azja Express" chciałam się przekonać, czy wygra moje zamiłowanie do luksusu, czy ambicja
|
John Cena i Kevin Hart w nowej wersji serialu "Nieustraszony"
|
Tamara Arciuch zagra w o serialu ,,Lifting". ,,Takiej produkcji w Polsce jeszcze nie było. Mocno was zaskoczy"
|
|
|