|
|
|
|
|
|
|
TVP zrywa współpracę z ,,Faktem". ,,Niedobry precedens, odbieranie czytelnikom prawa do informacji"
Po zawieszeniu przez TVP współpracy z dziennikiem „Fakt”, szefowie organizacji dziennikarskich mówią zgodnie: reakcja przesadzona. - To naruszenie prawa czytelników do informacji o publicznej telewizji - mówi nam Jarosław Włodarczyk, szef stowarzyszenia Press Club Polska. A osoba z kręgów zbliżonych do Rady Mediów Narodowych dorzuca: - Prywatna wojenka prezesa Kurskiego.
więcej
|
UOKiK sprawdza, czy Emitel może stosować praktyki monopolistyczne
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od kwietnia br. prowadzi postępowanie wyjaśniające dotyczące operatorów multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej (m.in. firmy Emitel) oraz współpracujących z nimi operatorów sieci transmisji sygnałów radiodyfuzyjnych. Regulator ustala wstępnie, te firmy mogą naruszać przepisy antymonopolowe
więcej
|
Rodowicz, Górniak, Doda, Pietrzak i Makowski wystąpią na 54. KFPP w Opolu
Telewizja Polska zaprezentowała wczoraj nazwiska artystów, którzy wystąpią podczas 54. edycji Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki Opole 2017.
więcej
|
TVP rozpoczyna równoległą emisję ,,Wiadomości", ,,Teleexpressu" i ,,Panoramy" w TVP Info
Od czwartku, 24 sierpnia 2017 roku Telewizja Polska będzie pokazywać swoje główne programy informacyjne „Wiadomości", „Panoramę" i „Teleexpress" również na antenie TVP Info.
więcej
|
Przez mecz Polska-Kazachstan TVN nie pokaże ,,Milionerów", ,,Drugiej szansy" i ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia"
W poniedziałek, 4 września 2017 roku z powodu transmitowanego przez Polsat meczu Polska-Kazachstan TVN nie pokaże "Milionerów”, „Drugiej szansy” i „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. - Nie byłoby rozsądnie zaczynać sezon w konfrontacji z taką pozycją, która zmiata 50-60 proc. rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
TVP publikuje kolejne taśmy z podsłuchów. Radosław Sikorski: Chcę przesłuchania Jacka Kurskiego, skąd ma te taśmy
Stacja TVP Info zaprezentowała nowe nagrania z rozmowy między Radosławem Sikorskim, a byłym prezesem Orlenu - Jackiem Krawcem. Sikorski zapowiedział, że oddaje TVP do prokuratury. - Będę domagał się ustalenia, kto jest odpowiedzialny za podwójne przestępstwo: dysponowania i przekazywania dalej tych taśm - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Summer Camp 3" od 3 września w MTV Polska. 13 uczestników nad polskim morzem
W niedzielę 3 września br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję reality-show „Warsaw Shore - Summer Camp”. Tym razem w programie weźmie udział aż 13 osób, m.in. Ewelina Kubiak i Damian Zduńczyk.
więcej
|
Dominacja TVP ABC wśród kanałów dziecięcych w lipcu. 0,05 proc. udziału Da Vinci Learning w 4-12
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lipcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Nick Jr, na czele spadków znalazł się Disney Channel - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat i RMF FM już po raz drugi zorganizują festiwal ,,Magiczne zakończenie wakacji"
Od 25 do 27 sierpnia br. w Amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach odbędzie się druga edycja festiwalu „Magiczne zakończenie wakacji”, organizowanego wspólnie przez Telewizję Polsat i RMF FM. Pierwszego dnia imprezy zobaczymy 5. Świętokrzyską Galę Kabaretową, drugiego - Rockowy Sabat 2017, a trzeciego - Przebój lata RMF FM i Polsatu.
więcej
|
Eurosport pokaże Champions League Hockey. Zagra Comarch Cracovia
Eurosport pozyskał wyłączne prawa na polski rynek do Champions Hockey League (Hokejowej Ligi Mistrzów). Umowa została zawarta z Infront Sports & Media, wyłącznym partnerem Ligii.
więcej
|
Agnieszka Oszczyk prowadzi boczne wydania ,,Wiadomości" TVP1
Agnieszka Oszczyk została gospodynią bocznych wydań „Wiadomości” TVP1, jednocześnie pozostaje prowadzącą TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA
W czwartek, 14 września br. należący do A+E Networks kanał lifestylowy Lifetime zmieni logo, dopasowując je do logotypu stacji w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Telewizja Polska odpowiada ,,Faktowi": Jacek Kurski zwrócił kilka tys. zł za prywatne przejazdy samochodem służbowym, wasze teksty to szczucie
„Fakt” opisał, że Jacek Kurski korzystał z samochodów służbowych Telewizji Polskiej także w celach prywatnych, oceniając, że „traktuje TVP jak prywatny folwark”. TVP zapewnia, że Kurski za takie użycie auto spółki zwrócił jej już kilka tys. zł kosztów.
więcej
|
TBN Polska HD w ofercie Vectry
Sieć kablowa Vectra dodała do swojej oferty kanał TBN Polska z religijnymi i familijnymi treściami. Stacja nadaje w wersji HD.
więcej
|
|
|
Natur Produkt Zdrovit, VW Group i Polkomtel dużo więcej na reklamy, mocno w dół Orange i Unilever (TOP 10)
Przez siedem pierwszych miesięcy br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 proc. Największą dynamikę wydatków miały w tym okresie Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Polkomtel. Budżety reklamowe ograniczyły natomiast Unilever Polska i Orange Polska.
więcej
|
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
W pierwszym kwartale br. nakłady reklamowe w polskim internecie były o 10,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowę wydatków przeznaczono na reklamy display, a największe wzrosty proc. osiągnęły reklamy rogrammatic, wideo, w mobile’u i w social media.
więcej
|
,,Gang świeżaków" w Biedronce z nowymi maskotkami, punkty za zakupy za min. 40 zł
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) 28 sierpnia zacznie drugą odsłonę promocji „Gang świeżaków”. W akcji za punkty otrzymywane za zakupy o wartości minimum 40 zł będzie można dostać pluszaki symbolizujące owoce i warzywa.
więcej
|
Margaret z przyjaciółką reklamuje buty ze sklepów Deichmann na jesień i zimę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci sklepów obuwniczych Deichmann, promującej kolekcję na sezon jesień/zima 2017, piosenkarka Margaret występuje razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Hanią. Akcja jest realizowana pod hasłem „#DziewczynyRządzą”.
więcej
|
Just i K2 walczą o obsługę reklamową kampanii PGE Obrót
Agencje reklamowe Just i K2 złożyły oferty w przetargu spółki PGE Obrót na realizację jej kampanii reklamowej. Budżet zaplanowanych działań wynosi 492 tys. zł.
więcej
|
Rutinoscorbin w nowej reklamie radzi, jak budować odporność (wideo)
Ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Rutinoscorbin. Za realizację akcji odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi IS i Mediacom.
więcej
|
Miłosz Jacyna pokieruje działem social w K2 Media
Miłosz Jacyna awansował w K2 Media na stanowisko social media directora. Poprzednio pracował w firmie jako social media team leader.
więcej
|
Vision Express wraca z promocją ,,Ile lat, tyle zniżki + 100 zł" (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczyna kolejną promocję „Ile lat, tyle zniżki”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Black Red White promuje zniżki na meble młodzieżowe w kolejnej odsłonie akcji ,,Dziękujemy, że tworzysz Dom"
Ruszyła kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Black Red White „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Kampania - przygotowana przez Deloitte Digital, Film Studio, Głośno i Miło - promuje zniżki na meble młodzieżowe.
więcej
|
Łowicz prezentuje dwa nowe smaki uniwersalnych sosów - Jasny i Ciemny
Ruszyła kampania telewizyjna, promująca nowe propozycje sosów uniwersalnych marki Łowicz, należącej do Maspex Wadowice - Jasny i Ciemny. Za realizację akcji odpowiadają agencje Brain i Mindshare.
więcej
|
Mastermind Media i United Titans chcą promować Muzeum Historii Żydów Polskich
Agencje Mastermind Media i United Titans są zainteresowane zaplanowaniem i przeprowadzeniem dla Muzeum Historii Żydów Polskich kampanii portali Wirtualny Sztetl i Polscy Sprawiedliwi.
więcej
|
WPP kupiło agencję Design Bridge
Koncern reklamowy WPP kupił Design Bridge, niezależną agencję brand design istniejącą na rynku od 31 lat. W ten sposób chce wzmocnić swoje kompetencje w obszarze brandingu i identyfikacji.
więcej
|
Carlsberg świętuje swoje urodziny ,,prawdopodobnie najlepszą imprezą uliczną na świecie"
26 sierpnia w Kopenhadze Carlsberg urządza „prawdopodobnie najlepszą imprezę uliczną na świecie”. Wydarzenie będzie kulminacją trwających właśnie obchodów 170. urodzin firmy.
więcej
|
Katarzyna Legutko w ContentHouse, stworzy dział mediowo-analityczny
Katarzyna Legutko dołączyła do grona agencji ContentHouse, gdzie objęła nowe stanowisko media managera. Będzie tworzyła w firmie dział mediowo-analityczny.
więcej
|
|
|
Młodsi użytkownicy uciekają z Facebooka do Instagrama i Snapchata
Wśród brytyjskiej i amerykańskiej młodzieży i młodych dorosłych zwalnia przyrost nowych użytkowników Facebooka - wynika z badania ośrodka eMarketer. Młodsi użytkownicy przerzucają się na Snapchata i Instagrama.
więcej
|
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
W pierwszym kwartale br. nakłady reklamowe w polskim internecie były o 10,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowę wydatków przeznaczono na reklamy display, a największe wzrosty proc. osiągnęły reklamy rogrammatic, wideo, w mobile’u i w social media.
więcej
|
Facebook będzie wyświetlał logo wydawców przy ich artykułach. ,,Dobra decyzja dla mediów i internautów"
Według zapowiedzi Facebook będzie wyświetlał logo wydawców obok artykułów pojawiających się w sekcji Trending oraz w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu każdy kto trafi na interesującą go informację ma łatwiej zorientować się jakie jest jej źródło. - To kolejny krok w kierunku walki z fake newsami, które bardzo często rozprzestrzeniają się po sieci dzięki mało znanym amatorskim serwisom - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Majak, szef obszaru social media Grupy WP.
więcej
|
Najdłużej pozostają w firmie pracownicy Facebooka, najkrócej ci zatrudnieni w Uberze
Według badań firmy analitycznej Paysa spośród 10 największych firm technologicznych na świecie Facebook potrafi zatrzymać pracowników na najdłuższy okres przekraczający 2 lata. Na podium znalazły się też Google i Oracle, najgorzej zaś wypadł Uber.
więcej
|
Połowa Polaków wierzy w informacje publikowane w mediach społecznościowych, ale 20 proc. wiadomości tam zamieszczanych jest fałszywych
Media społecznościowe stają się głównym dostawcą informacji z kraju i świata dla coraz większej liczby osób. Jak wynika z badania Eurobarometru, 53 proc. Polaków uznaje treści publikowane na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter za prawdziwe. Tymczasem 20 proc. informacji pojawiających się w internecie pisanych jest przez boty, czyli zaprogramowane roboty udające człowieka.
więcej
|
RODO nałoży gigantyczne kary za wyciek danych, tylko 51 proc. firm przygotowanych na nowe przepisy o ochronie danych
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, czyli RODO, które wejdzie w życie w maju 2018 roku, zakłada większe konsekwencje w przypadku zaniedbań w zakresie ochrony danych osobowych. Do tej pory tylko połowa firm wprowadziła jednak zmiany w procedurach. Niemal połowa przedsiębiorców nie wie, jakie nowe obowiązki ich czekają – wynika z badania Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo „Co wiemy o ochronie danych”. W co czwartej firmie zdarzyły się incydenty naruszenia bezpieczeństwa danych.
więcej
|
|
|