|
|
|
|
|
|
|
TVP rozpoczęła prace nad serialem o Agnieszce Osieckiej ,,Idealny przykład realizacji misji"
Telewizja Polska rozpoczęła prace literackie nad serialem o Agnieszce Osieckiej. Jego premiera zaplanowana została na 2019 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zrobienie serialu o Agnieszce Osieckiej to idealny przykład realizacji misji telewizji publicznej - mówi nam Maciej Muzyczuk, dyrektor Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej TVP.
więcej
|
,,Dzień dobry Polsko" wraca po wakacjach. Jedynka stawia na prowadzących z TVP Info i TVP Sport
W poniedziałek 28 sierpnia br. na antenę TVP1 po wakacyjnej przerwie powróci program „Dzień dobry Polsko”. Stacja wprowadziła zmiany w gronie prowadzących, zostali nimi m.in. dziennikarze TVP Info i TVP Sport - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Druga szansa 4" od września w TVN. Stacja już pracuje nad piątą edycją serialu
W poniedziałek, 11 września 2017 roku TVN rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Druga szansa”, w którym główną rolę gra Małgorzata Kożuchowska. Nadawca już jednak pracuje nad piątą odsłoną produkcji. - Właśnie produkujemy czwartą edycję serialu, ale jednocześnie pracujemy również nad scenariuszem do nowych odcinków - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN.
więcej
|
Telewizja Polska spłaci 800 mln zł pożyczki w latach 2019-2023. ,,Płynność finansowa nie jest zagrożona"
W odpowiedzi na interpelację poselską Telewizja Polska poinformowała, że 800 mln zł pożyczki od Skarbu Państwa będzie spłacała w latach 2019-2023. Spółka zapewnia, że jej płynność finansowa nie jest zagrożona, przy czym przyznaje, że przy obecnym poziomie wpływów z abonamentu rtv nie jest w stanie skutecznie rywalizować z nadawcami komercyjnymi.
więcej
|
Paweł Orleański nadal będzie prowadzić ,,Galileo". ,,Nie kończę współpracy z TV4"
W sobotę, 2 września 2017 roku Czwórka rozpocznie emisję nowego sezonu popularnonaukowego programu „Galileo”. Ponownie prowadzić go będzie Paweł Orleański. - Nie kończę współpracy z TV4 - informuje prezenter, który od września będzie prowadził program także w TVP1.
więcej
|
Górniak, Kwiatkowski oraz Tomson i Baron trenerami ,,The Voice Kids". Show poprowadzą Kammel, Kurdej-Szatan i Zdrójkowski
Występy uczestników „The Voice Kids” oceniać będą: Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Prowadzącymi show zostali Tomasz Kammel, Barbara Kurdej-Szatan i Adam Zdrójkowski. Premiera programu na antenie Dwójki odbędzie się w zimowej ramówce.
więcej
|
"Gra o tron" - monumentalna produkcja na miarę współczesnej telewizji (opinie)
W połowie lipca zadebiutował kolejny, siódmy sezon „Gry po tron”. Serial cieszy się statusem kultowego, ma miliony fanów na całym świecie, a cytat „nadchodzi zima” na stałe wszedł do potocznego języka. Fenomen produkcji HBO komentują blogerki zajmujące się tematyką seriali: Magdalena Bardalińska, Katarzyna Czajka-Kominiarczuk, Kaja Szafrańska i Marta Wawrzyn.
więcej
|
,,Dziewczyny ze Lwowa 2" od 3 września w TVP1. Emisja w niedzielne wieczory
W niedziele, 3 września 2017 roku TVP1 rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa”.
więcej
|
TVP poszukuje uczestników preselekcji Eurowizji Junior 2017
Do 11 września br. Telewizja Polska przyjmuje zgłoszenia od młodych artystów, którzy chcą wziąć udział w eliminacjach do Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2017 w Gruzji.
więcej
|
Według 55 proc. Polaków ,,Wiadomości" pogorszyły się od ub.r., poprawę widzi 14 proc.
Zdaniem 55,2 proc. Polaków od początku ub.r. poziom „Wiadomości” TVP1 się obniżył. Przeciwnego zdania jest prawie cztery razy mniej osób, natomiast zmian pod tym względem nie widzi prawie jedna piąta respondentów.
więcej
|
MŚ w lekkoatletyce podniosły oglądalność TVP. 3,15 mln zł z reklam
Transmisje z MŚ w lekkoatletyce na antenie TVP1 oglądało średnio 1,81 mln widzów, TVP2 - 1,59 mln, a TVP Sport - 216 tys. Wpływy reklamowe wszystkich trzech anten TVP wokół sportowej imprezy wyniosły 3,15 mln zł. Największym zainteresowaniem cieszyła się relacja podczas której Piotr Lisek i Adam Kszczot zdobyli srebrne medale.
więcej
|
Cinemax i Eleven Sports w jednym pakiecie Cyfrowego Polsatu. Multiroom dla najniższego abonamentu
Cyfrowy Polsat proponuje abonentom nową promocję: do pakietu Rodzinnego HD z dwoma kanałami filmowymi Cinemax dołączono kanały pakietu Eleven Sports HD. Nowość dostępna jest do końca roku za darmo, później - w cenie 29,90 zł.
więcej
|
TV Puls pokaże filmy z serii ,,Piraci z Karaibów"
Jesienią w kolejne soboty - od 26 sierpnia do 16 września br. - stacja TV Puls pokaże filmy z serii „Piraci z Karaibów”: „Klątwa Czarnej Perły”, „Skrzynia umarlaka”, „Na krańcu świata” i „Na nieznanych wodach”.
więcej
|
,,Pat i świat" w Boomerangu
W sobotę, 26 sierpnia 2017 roku Boomerang rozpocznie emisję nowego serialu „Pat i świat”.
więcej
|
|
|
Radio Eska najpopularniejsze, Radio ZET, RMF FM i Radio EMI najbardziej angażują (TOP20 stacji radiowych na Facebooku)
Zdecydowanie najpopularniejszą z polskich rozgłośni radiowych na Facebooku jest Radio Eska, natomiast w zeszłym miesiącu najwięcej aktywnych użytkowników było na fanpage’ach Radia ZET i RMF FM, a najwyższy wskaźnik zaangażowania osiągnęło internetowe Radio EMI.
więcej
|
|
Monika Brodka wraca z audycją "Lamenty i odmęty" do Trójki
Monika Brodka wraca na antenę radiowej Trójki ze swoją audycją "Lamenty i odmęty".
więcej
|
|
Prof. Robert Grzeszczak: ustawa o dekoncentracji mediów może być sprzeczna z prawem Unii Europejskiej
Po wakacjach Prawo i Sprawiedliwość przedstawi w Sejmie gotowy projekt ustawy o dekoncentracji w mediach. Jednak prof. Robert Grzeszczak z Katedry Prawa Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego w analizie przygotowanej dla serwisu Wirtualnemedia.pl zastrzega, że w kształcie proponowanym przez PiS ustawa może być sprzeczna z przepisami UE. - Unijne rozumienie pojęcia pluralizmu mediów jest szersze niż to, jakie wyłania się z wypowiedzi twórców nowej polskiej ustawy. Komisja Europejska zbada czy nowe przepisy nie utrudniają bardziej niż podmiotom krajowym możliwości wejścia na rynek polski i rozpoczęcia tu działalności gospodarczej - zapowiada Robert Grzeszczak.
więcej
|
|
Ustawa o dekoncentracji mediów wczesną jesienią w Sejmie. Sellin: z monopolami się walczy
Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin zapowiedział, że przygotowywany w jego resorcie projekty ustawy o dekoncentracji kapitałowej w mediach wczesną jesienią trafi do parlamentu. - Błędy ostatnich 25 lat polegały m.in. na tym, że dopuszczono do nadmiernej koncentracji kapitału w niektórych obszarach medialnych, w tym również kapitału zagranicznego. W normalnym, kapitalistycznym państwie z monopolami się walczy - uzasadnia Sellin.
więcej
|
|
RMF FM dominuje w Aglomeracji Śląskiej. Stacja ma ponad 30 proc. udziału w rynku
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Chillizet z koncertem na Dworcu Głównym w Krakowie. Zagra zespół Linia Nocna
W piątek 18 sierpnia br. na Dworcu Głównym w Krakowie radio Chillizet (Grupa Eurozet) zagra po raz pierwszy na żywo w przestrzeni miejskiej - wystąpi zespół Linia Nocna.
więcej
|
|
Wiceminister kultury: w ustawie o dekoncentracji mediów nie ma mowy o procentach. Projekt będzie zgodny z regulacjami UE
Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Paweł Lewandowski w wywiadzie dla portalu wPolityce.pl odniósł się do medialnych doniesień, wedle których zagraniczne koncerny będą mogły posiadać maksymalnie 15 proc. udziałów w polskim medium. - Nie ma projektu, w którym byłyby zawarte jakiekolwiek procenty. Posługujemy się indeksami, a nie procentami – mówi Lewandowski.
więcej
|
|
|
|
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często ,,chłopcami do bicia", w przypadku Tigera kontrola zawiodła po obu stronach (wywiad)
Gdyby Maspex nie zerwał umowy z JWT, byłby krytykowany. Zerwał - więc jest krytykowany za odsuwanie od siebie odpowiedzialności. To są właśnie efekty tak nieprzemyślanej kampanii - nie ma dobrych wyjść z tej sytuacji. Kompromitacja Tigera powinna skłonić do refleksji. Agencje muszą stać się bardziej profesjonalne w rozumieniu długofalowych mechanizmów budujących markę w social mediach. Lajki nie mają znaczenia i nie warto za nimi gonić - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, prezes SKM SAR i szef agencji DDB&Tribal.
więcej
|
Jedna czwarta Polaków planuje bojkotować Tigera i inne produkty Maspexu, prawie połowa tego nie chce
Po ostatnim kryzysie wizerunkowym napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) prawie jedna czwarta respondentów planuje bojkotować wszystkie produkty tej firmy, natomiast prawie połowa nie zamierza tego robić.
więcej
|
Kate Moss w czarno-białej sesji w stylu lat 70. promuje Reserved
Reserved (LPP) opublikował oficjalną sesję zdjęciową Kate Moss - twarzy marki w nadchodzącym sezonie jesień-zima. Brytyjska supermodelka stanęła za obiektywem Daniela Jacksona, fotografie nawiązują do stylu lat 70.
więcej
|
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
Maspex mógł uniknąć afery Tigera, gdyby wcześniej wypracowano mechanizmy antykryzysowe. Mimo to kryzysem zarządził wręcz podręcznikowo - szybko podjęto konkretne decyzje, na plus zaliczyć trzeba włączenie się samego prezesa w komunikację marki - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kierujesz życiem" w kampanii KRBRD przeciw zbyt szybkiej jeździe samochodami (wideo)
Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Kierujesz życiem”. Jest ona skierowana głównie do młodych kierowców.
więcej
|
,,My nie owijamy w bawełnę" w reklamach kredytu w Credit Agricole Bank Polska (wideo)
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię reklamującą kredyt gotówkowy. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy marketingowe Just, Opus Film, Arena Media, Point of View, Cube Group i SMG - jest prowadzona pod hasłem „My nie owijamy w bawełnę”.
więcej
|
Pięć warunków inwencji i kreatywnego myślenia
Powszechnymi przeszkodami dla kreatywnego myślenia nie jest brak jakichś szczególnych cech osobowych czy specyficznego talentu, ale przede wszystkim brak czasu, warunków by się skupić i popracować nad problemem oraz nieznajomość metod, które pozwalają usprawnić proces płynnego generowania pomysłów. Czasem wystarczą jednak niewielkie zmiany codziennych nawyków i pewien minimalny wysiłek związany z reorganizacją środowiska, w jakim pracujemy, aby znacznie zwiększyć produktywność tworzenia nowych idei - twierdzi Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica.
więcej
|
5-letnia Hania bohaterką kampanii Fundacji DKMS ,,Pomożesz? Bo możesz. Masz to w genach"
Fundacja DKMS ruszyła z kampanią społeczną ukazującej istotę dawstwa szpiku pod hasłem „Pomożesz? Bo możesz. Masz to w genach”. Jedną z bohaterek kampanii jest 5-letnia Hania - dziewczynka po przeszczepie szpiku kostnego.
więcej
|
GroupM wprowadza narzędzie Precious łączące dane o oglądalności i zakupach
Sieć GroupM, do której należą takie domy mediowe, jak MEC czy Mindshare wprowadza Precious- narzędzie do planowania mediów, które w oparciu o zachowania zakupowe definiuje grupy celowe. Pierwsze wyniki zostaną zaprezentowane w październiku.
więcej
|
Karolina Szostak ambasadorką mistrzostw Europy siatkarzy Lotto Eurovolley Poland 2017
Dziennikarka i prezenterka Telewizji Polsat Karolina Szostak dołączyła do grona ambasadorów mistrzostw Europy siatkarzy Lotto Eurovolley Poland 2017, które od 24 sierpnia do 3 września będą rozgrywane w Polsce.
więcej
|
Anna Kaczmarek: z K2 Internet do LiquidThread
Do działu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Kaczmarek. Objęła stanowisko strategy plannera.
więcej
|
Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem ,,Powrót na trening"
Wystartował program edukacyjny sieci sklepów sportowych Decathlon. „Powrót na trening” ma zachęcać dzieci w wieku szkolnym do aktywności fizycznej. Akcję wspiera kampania promocyjna, którą przygotowała agencja K2.
więcej
|
Mindshare zajmie się globalną obsługą mediową Sanofi
Dom mediowy Mindshare (WPP) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową koncernu farmaceutycznego Sanofi (należą do niego takie marki jak m.in. Emolium, Essentiale Forte, Iwostin, No-Spa).
więcej
|
Poszukiwania ,,tajemniczych ambasadorów" w teaserowej kampanii Pasaży Tesco
Sieć sklepów Tesco wystartowała z zapowiedziową kampanią centrów handlowych Pasaż Tesco. Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” odbiorcy zgadują kim są ambasadorzy marki.
więcej
|
Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej
Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę swoich działań marketingu internetowego w obszarze programmatic. Obsługą kampanii tego typu zajmie się agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).
więcej
|
BIC z loterią i konkursem dla dzieci w Biedronce
Producent artykułów piśmienniczych BIC organizuje akcję w sieci sklepów Biedronka, pod hasłem „Przyszłość nabiera kolorów”. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Columbit.
więcej
|
Praca.pl w nowej kampanii podkreśla wiarygodność swoich ofert
Rusza kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Praca.pl, realizowana przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl jako serwisu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
więcej
|
|
|
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Przez ostatnie 3,5 roku Agora zainwestowała tylko 4,8 mln zł w segment prasowy, natomiast aż 111,5 w pion filmowo-książkowy, a 94,1 mln zł w outdoorowy. Mocno zmalały wpływy firmy z prasy, za to wzrosły - ze sprzedaży biletów kinowych.
więcej
|
W serwisach ,,Gazety Wyborczej" komentować mogą tylko subskrybenci jej oferty cyfrowej
Agora na stronach internetowych „Gazety Wyborczej” wprowadziła mechanizm, w ramach którego komentarze mogą zamieszczać tylko użytkownicy płatnej oferty cyfrowej dziennika, których jest ok 100 tys.
więcej
|
Tylko ,,Gazeta Gryfińska" ze wzrostem w I półroczu, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym półroczu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”. Zyskała tylko „Gazeta Gryfińska”.
więcej
|
Prof. Robert Grzeszczak: ustawa o dekoncentracji mediów może być sprzeczna z prawem Unii Europejskiej
Po wakacjach Prawo i Sprawiedliwość przedstawi w Sejmie gotowy projekt ustawy o dekoncentracji w mediach. Jednak prof. Robert Grzeszczak z Katedry Prawa Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego w analizie przygotowanej dla serwisu Wirtualnemedia.pl zastrzega, że w kształcie proponowanym przez PiS ustawa może być sprzeczna z przepisami UE. - Unijne rozumienie pojęcia pluralizmu mediów jest szersze niż to, jakie wyłania się z wypowiedzi twórców nowej polskiej ustawy. Komisja Europejska zbada czy nowe przepisy nie utrudniają bardziej niż podmiotom krajowym możliwości wejścia na rynek polski i rozpoczęcia tu działalności gospodarczej - zapowiada Robert Grzeszczak.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
W serwisach ,,Gazety Wyborczej" komentować mogą tylko subskrybenci jej oferty cyfrowej
Agora na stronach internetowych „Gazety Wyborczej” wprowadziła mechanizm, w ramach którego komentarze mogą zamieszczać tylko użytkownicy płatnej oferty cyfrowej dziennika, których jest ok 100 tys.
więcej
|
Google testuje z wydawcami subskrypcje z poziomu wyszukiwarki
Według nieoficjalnych informacji Google przygotowuje system, który ma ułatwić wydawcom sprzedaż subskrypcji bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki internetowej. W prowadzonych testach partnerami koncernu są serwisy New York Times’a oraz Financial Times’a.
więcej
|
Facebookowy konkurs na jubileusz sieci Rosssmann to fejk. ,,To oszustwo, sprawę zgłosiliśmy do Facebooka"
Na profilu „Rossmann - Jubileusz 2017” na Facebooku pojawiła się informacja o konkursie sieci drogerii z okazji jubileuszu funkcjonowania marki na polskim rynku. Rossmann oświadczył, że akcja jest próbą oszustwa klientów. - Sprawę zgłosiliśmy już do przedstawicieli Facebooka i zostanie on usunięty – informuje nasz portal biuro prasowe drogerii.
więcej
|
Mark Zuckerberg będzie miał drugą córkę, planuje 2 miesiące urlopu opiekuńczego
Mark Zuckerberg ujawnił, że wraz z żoną Priscillą spodziewają się narodzin drugiej córeczki. Szef Facebooka zapowiedział w związku z tym, że przez dwa miesiące będzie nieobecny w firmie by towarzyszyć narodzinom i pierwszym tygodniom obecności na świecie kolejnego dziecka.
więcej
|
Google wprowadza podgląd wideo w wynikach wyszukiwania
Google rozpoczął wprowadzanie w swoich produktach rozwiązanie pozwalające w wynikach wyszukiwania na krótki podgląd odnalezionych w sieci plików wideo. Dzięki temu użytkownicy mają łatwiej przekonać się czy natrafili na treść na której im zależało. Nowa funkcja jest na razie dostępna jedynie na platformach mobilnych.
więcej
|
Grupa Onet i platforma nc+ uruchomiły wspólny serwis sportowy
Grupa Onet-RAS Polska i platforma telewizyjna nc+ uruchomiły wspólny serwis sportowy. Są w nim prezentowane materiały wideo dotyczące dyscyplin pokazywanych na antenach nc+.
więcej
|
|
|