|
|
|
|
|
|
|
,,Sonda 2" jesienią przechodzi do TVP1. ,,Budujemy antenę złożoną z treści premium"
Od września program popularnonaukowy „Sonda 2” Tomasza Rożka, który w ubiegłym roku zadebiutował w Dwójce, trafi na antenę TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Konsekwentnie budujemy antenę złożoną z treści premium, a „Sonda 2” zyska w TVP1 nowy oddech - tłumaczy Mateusz Matyszkowicz, szef Jedynki.
więcej
|
,,Mecenas Lena Barska" nowym serialem Czwórki. Emisja od października (wideo)
W październiku 2017 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego cotygodniowego serialu „Mecenas Lena Barska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolę głównej bohaterki obyczajowej produkcji wcieli się Izabella Bukowska.
więcej
|
Jarosław Olechowski: oglądalność ,,Wiadomości" sztucznie zaniżana po zmianie w panelu Nielsena
Nowy szef „Wiadomości” TVP1 Jarosław Olechowski uważa, że oglądalność programu mocno maleje od początku br., po tym jak wprowadzono coroczne zmiany w panelu telemetrycznym firmy Nielsen Audience Measurement. - Widownia „Wiadomości” jest sztucznie zaniżana. Komu zależy na kreowaniu nieprawdziwego obrazu? - zapytał Olechowski.
więcej
|
,,Kuchenne Rewolucje" i ,,Mam talent" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
Ceny reklam we wrześniu br. w większości pasm są średnio kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić, podobnie jak przed rokiem, przy takich programach, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, i „Masterchef”.
więcej
|
Niemcy chcą zburzyć polski kościół? ,,Informacje ,,Wiadomości" TVP1 niesprawdzone, niepotwierdzone"
„Wiadomości” TVP1 w środę 16 sierpnia podały informację o planowanym zburzeniu polskiego kościoła w Essen. Jeszcze tego samego dnia ks. Stanisław Budyn, rektor polskiej misji katolickiej w Niemczech napisał, że to niepotwierdzone informacje. - Rozmawiałem ze wszystkimi stronami uczestniczącymi w tym procesie, jestem pewien informacji - mówi dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gmyz, korespondent TVP w Berlinie, który pracował przy tym materiale.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 2" od 11 września w TVN. ,,Chętnych do wzięcia udziału w eksperymencie wciąż nie brakuje"
W poniedziałek, 11 września br. na antenie TVN wystartuje druga edycja kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”. - Tym razem zgłosiły się osoby samotne, dla których konieczność zawarcia ślubu nie była już zaskoczeniem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Madej, producent programu.
więcej
|
Paweł Orleański przechodzi do TVP1. Poprowadzi ,,The Wall. Wygraj marzenia"
Nowy program rozrywkowy „The Wall. Wygraj marzenia” poprowadzi Paweł Orleański, który przechodzi z TV4 do TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Format, w którym uczestnicy zagrają o milion złotych będzie emitowany w piątkowe wieczory, począwszy od 22 września br.
więcej
|
Prezes Multimedia Polska: Czekanie na decyzję w sprawie fuzji z UPC niekorzystnie wpływa na nasze wyniki
- Oczekiwanie na zgodę UOKiK, zmiana naszej strategii sprzedaży usług poprzez wymuszoną sprzedaż spółki Multimedia Polska Energia, niekorzystnie wpływają na nasze wyniki - przyznaje Andrzej Rogowski, prezes spółki Multimedia Polska. Odniósł się w ten sposób do przedłużającej się fuzji UPC z kierowaną przez niego firmą.
więcej
|
Nowy sezon ,,Przyjaciółek" na antenie Polsatu od 7 września
W czwartek, 7 września w Telewizji Polsat zadebiutuje 10. sezon serialu „Przyjaciółki”. Produkcją zajmuje się Akson Studio.
więcej
|
Telewizja Polska ze 177 mln zł straty w ub.r. Koszty wzrosły o 8,2 mln zł, wpływy zmalały o 6,8 proc.
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała spadek wpływów o 6,8 proc. do 1,47 mld zł i wzrost kosztów operacyjnych o 8,2 proc. do 1,65 mln zł. Strata netto firmy wyniosła 176,7 mln zł.
więcej
|
,,Koło fortuny" od 11 września w TVP2. Emisja w dni powszednie o 16.30
W poniedziałek, 11 września 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję reaktywowanego „Koła fortuny”. Teleturniej będzie pokazywany w dni powszednie o godz. 16.30. Poprowadzą go Izabella Krzan i Rafał Brzozowski.
więcej
|
Vuelta a Espana z Rafałem Majką na żywo w Eurosporcie
Od 19 sierpnia do 10 września 2017 roku odbywać się będzie kolarski wyścig Vuelta a Espana, w którym wystartuje m.in. Rafał Majka. Wszystkie 21 etapów sportowej imprezy będzie można obejrzeć na żywo w Eurosporcie 1 oraz Eurosport Playerze.
więcej
|
|
|
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy przyznało, że jest zażenowane ostatnią kampanią napoju energetycznego Tiger. To w jego ocenie kolejny przykład niefrasobliwości marketerów i obsługujących je agencji reklamowych. Zapowiedziało podjęcie działań edukacyjnych i upowszechnianie usługi copy advice.
więcej
|
Ergo Hestia odmówiła objęcia ubezpieczeniem partnera osoby homoseksualnej. Przeprosiny po interwencji
Firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia najpierw odmówiła objęcia ubezpieczeniem partnerki swojej homoseksualnej klientki, a następnie - po nagłośnieniu sprawy - przeprosiła i rozpoczęła weryfikację pozostałych produktów ubezpieczeniowych pod kątem dyskryminujących zapisów. - Zakładamy, że taki zapis znalazł się w przypadku tylko jednego ubezpieczenia. Do tej sytuacji w ogóle nie powinno dojść - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Ergo Hestia.
więcej
|
,,Kuchenne Rewolucje" i ,,Mam talent" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
Ceny reklam we wrześniu br. w większości pasm są średnio kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić, podobnie jak przed rokiem, przy takich programach, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, i „Masterchef”.
więcej
|
Play zapłaci 330 tys. zł za reklamy wprowadzające w błąd - sąd obniżył karę od UOKiK-u
Sąd Apelacyjny orzekł, że operator sieci telekomunikacyjnej Play musi zapłacić 330,4 tys. zł kary za reklamy Play Fresh z 2009 roku wprowadzające odbiorców w błąd. Tym samym obniżono z 495,7 tys. zł wysokość kary nałożonej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
256 tys. zł kary od UOKiK-u dla firmy udającej, że prezentacje sprzedażowe urządzeń medycznych to darmowe badania lekarskie
Sąd Apelacyjny podtrzymał decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o nałożeniu 256,1 tys. zł kary na firmę Alibiostar Trading (poprzednio Mat-Medic), która organizowała prezentacje sprzedażowe urządzeń medycznych, stwarzając pozory, że to badania lekarskie refundowane przez NFZ.
więcej
|
Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne lata
Polski Związek Piłki Nożnej i Blachotrapez przedłużyły umowę, w ramach której firma jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowy kontrakt będzie obowiązywał do połowy 2020 roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.
więcej
|
Orlen chce wprowadzić na rynek własny izotonik i własne chipsy
Koncern paliwowy PKN Orlen chce wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliw napoje izotoniczne oraz chipsy pod marką własną.
więcej
|
Deloitte Digital kupuje agencję Acne i zatrudnia Andy Sandoza
Agencja Deloitte Digital została właścicielem agencji Acne ze Sztokholmu, która pracowała m.in. dla takich marek i firm jak H&M, IKEA i Spotify.
więcej
|
Ikea z zabawną niespodzianką dla fanów ,,Gry o tron"
Ikea na swoim profilu w mediach społecznościowych zaprezentowała krótki, rysunkowy instruktaż wykonania stroju rodem z „Gry o tron”.
więcej
|
Paweł Franke head of brand communication w K2 Media
Na nowo utworzone stanowisko head of brand communication w K2 Media awansował Paweł Franke. Poprzednio pracował w agencji jako senior business strategy partner.
więcej
|
Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce
Isobar Commerce to nowo powołana komórka sieci Isobar, która będzie zajmowała się obsługą e-commerce na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk.
więcej
|
Rafał Kałęcki i Martyna Adamska wzmacniają dział marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska
Do zespołu Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Rafał Kałęcki jako PR manager oraz Martyna Adamska jako PR specialist.
więcej
|
|
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w I półroczu, ,,Wprost" o 27 proc. w dół
W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.
więcej
|
Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska nago na okładce ,,Women's Health". ,,Dyskusja o akceptacji swojego ciała"
Wrześniowy numer magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) ukazuje się z trzema okładkami do wyboru. Czwarta - jeszcze inna - trafia do prenumeratorów. Bohaterkami są gwiazdy, które zdecydowały się pozować nago w ramach międzynarodowej akcji pisma.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny", ,,W Sieci" i ,,Gazeta Polska" na plusie, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w czerwcu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dominik Tarczyński z PiS do reportera ,,Newsweeka": won. Krytykują to także dziennikarze TVP, ,,Do Rzeczy" i ,,Sieci"
Poseł PiS Dominik Tarczyński na prośbę Michała Krzymowskiego z „Newsweeka” o kontakt odpisał: „Won” i pochwalił się tym na Twitterze. Skrytykowało to wielu dziennikarzy, m.in. ci z Telewizji Polskiej, „Do Rzeczy” i „Sieci”.
więcej
|
|
|
Watch z szansami na sukces dzięki liczbie użytkowników, serwis idzie po wszystko (opinie)
Facebook zapowiedział globalną dostępność platformy Watch z oryginalnymi treściami wideo od zewnętrznych wydawców. Eksperci w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl nie są zaskoczeni taką decyzją, a dzięki wsparciu dwumiliardowej społeczności Watch ma ich zdaniem spore szanse na sukces. - W tle są oczywiście względy pragmatyczne w postaci większego zaangażowania użytkowników i rosnących przychodów reklamowych. Widać że apetyt Facebooka stale rośnie i może stać się on dominującą firmą technologiczną na świecie - oceniają Anna Robotycka, Szymon Wierciński i Andrzej Goleta.
więcej
|
TVN24 przed MTV liderem na Twitterze, TVP Info i PiS najczęściej wspominani, u Tomasza Lisa najwięcej się dzieje (TOP10)
Wśród polskojęzycznych profili twitterowych najwięcej obserwujących mają TVN24 i MTV Polska, a z kont dziennikarzy - Tomasz Lis, Jarosław Kuźniar i Mateusz Borek. W zeszłym miesiącu najwięcej razy inni użytkownicy wspominali profile TVP Info i PiS-u, a najwięcej reakcji wywołały wpisy Tomasza Lisa.
więcej
|
Algorytm Facebooka uderzy w treści udające filmy wideo
Facebook zapowiedział walkę z zamieszczaniem w serwisie materiałów przypominających treści wideo, które w rzeczywistości są jedynie statycznymi zdjęciami z konkretnym przekazem lub pokazem kilku slajdów. Zmieniony algorytm Facebooka będzie umieszczał takie treści na niskich pozycjach w Newsfeedzie.
więcej
|
W Niemczech i Austrii użytkownicy Amazona obejrzą wszystkie mecze Bundesligi
Koncern Discovery zawarł umowę z Amazonem, zgodnie z którą na platformie OTT Amazon Channels w Niemczech i Austrii dostępne będą wszystkie mecze nowego sezonu Bundesligi. Za możliwość oglądania spotkań online trzeba będzie zapłacić 4,99 euro miesięcznie.
więcej
|
Cloud Technologies z dużym wzrostem przychodów, zysk w górę o 21 procent
W II kwartale 2017 roku spółka Cloud Technologies zwiększyła swoje przychody o 39 procent rok do roku. Firma wykazała też wyższe zyski.
więcej
|
|
|
Nielsen otwiera dział Esports do analiz globalnego rynku e-sportowego
Firma Nielsen uruchomiła wewnętrzny oddział o nazwie Nielsen Esports, którego zadaniem będzie analiza rozmiarów i potencjału segmentu elektronicznego sportu. Na czele Nielsen Esports staną Nicole Pike i Stephen Master, a w zespole doradców znajdą się przedstawiciele największych inwestorów w obszarze e-sportu.
więcej
|
|
|