|
|
|
|
|
|
|
Michał Rachoń: wylanie Tigera w ,,Minęła 20" było komentarzem publicystycznym, a nie zachętą do bojkotu konsumenckiego
Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń podkreśla, że wylewając napój Tiger w środowym wydaniu „Minęła 20” nie zachęcał do bojkotu tego produktu i nie wyszedł z roli dziennikarza. - Był to publicystyczny komentarz do skandalicznego i moralnie nagannego faktu, jaki wzburzył opinię publiczną i obraził pamięć bohaterów, którzy oddali życie za wolność Polski - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wyspa przetrwania" w piątki o 20.00. Najdroższy program w historii Telewizji Polsat (zdjęcia)
W piątek 8 września br. o godz. 20.00 w Telewizji Polsat startuje „Wyspa przetrwania” - przygodowy reality-show, w którym 16 śmiałków będzie starało się przetrwać na tropikalnej wyspie. Zwycięzca wygra 150 tys. zł. Nadawca nie ujawnia, ile pieniędzy zainwestował w jeden odcinek, ale - według informacji Wirtualnemedia.pl - to jeden z najdroższych programów w historii stacji.
więcej
|
,,Rodzinka.pl 11" od 8 września w TVP2. ,,17 odcinków emitowanych do świąt"
8 września 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję dziesiątego sezonu „Rodzinki.pl”. Tym razem stacja pokaże 17 odcinków, a ostatni z nich to będzie odcinek świąteczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.
więcej
|
|
|
Zwolnienie pracowników przez J. Walter Thompson, a potem zerwanie umowy z agencją przez Maspex to akcja pokazowa (opinie)
Zwolnienie szeregowych pracowników to klasyczna akcja pokazowa. Ma wysłać do branży i klientów jednoznaczny sygnał, że agencja wyciąga konsekwencje i jest wiarygodnym partnerem. Tymczasem wskazanie kozła ofiarnego i pozbycie się go, to próba oszukania samego siebie i ludzi wokół nas. Usuwamy symbol problemu , ale sam problem dalej pozostaje. Komunikacja w mediach społecznościowych to nie zabawa dla zajawkowiczów, ale istotna część budowania świata marki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych.
więcej
|
Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy
Spółka Enea rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach oraz wsparcie firmy w efektywnej realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach. Budżetu broni Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Directors przez cztery kolejne lata będzie pracować dla Deutsche Banku
Agencja Directors wygrała przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę reklamową Deutsche Banku. Będzie dla niego pracować przez cztery kolejne lata.
więcej
|
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media
Maspex Wadowice za porozumieniem stron rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która zajmowała się obsługą marek firmy w mediach społecznościowych. Marka Tiger zamyka swoje profile na Twitterze i Instagramie.
więcej
|
Sylwia Tygielska: z Brain do Isobar Poland
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group, gdzie objęła stanowisko client service director. Poprzednio przez siedem lat pracowała w agencji Brain.
więcej
|
Sektor e-commerce zwiększa nakłady na reklamę, Bon Prix wyprzedził Grupę Allegro
Wydatki mediowe branży e-commerce wyniosły w pierwszej połowie 2017 r. ponad 100,3 mln zł, o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Dotychczasowego lidera, Grupę Allegro, zastąpił sklep internetowy Bon Prix - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Kolekcja odzieży zaprojektowana przez Heidi Klum we wrześniu w Lidlu
W drugiej połowie września do sprzedaży w sieci sklepów Lidl Polska trafi specjalna kolekcja odzieży zaprojektowana przez modelkę Heidi Klum.
więcej
|
Purina Adventuros promuje się aktywacją z Endomondo
Z początkiem sierpnia wystartowała kampania marki należącej do koncernu Nestlé - Purina Adventuros. W ramach działań przygotowana została aktywacja z aplikacją dla uprawiających sporty Endomondo.
więcej
|
Ewa Chodakowska reklamuje Adidas Women Must Haves
Rozpoczęła się kampania reklamowa Adidas Women Must Haves, nowej kolekcji sportowej odzieży Adidas dla kobiet. Bohaterką akcji jest trenerka fitness Ewa Chodakowska.
więcej
|
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Prezes Maspexu Wadowice Krzysztof Pawiński ocenił, że na instagramowym profilu marki Tiger także wpisy z 10 kwietnia i Bożego Ciała były niedopuszczalne. - Niestety, wszystko że tak powiem szło bokiem, przez agencję, która okazała się niestaranna - stwierdził. W środę w internecie pojawiło się 22,5 tys. wzmianek o Tigerze, które mogły dotrzeć do 5,33 mln osób.
więcej
|
Agnieszka Nowak i Agnieszka Le Hong w McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęły Agnieszka Nowak (jako junior art director) oraz Agnieszka Le Hong (jako digital designer).
więcej
|
,,Śliwkobranie Złotobranie" w promocji Śliwki Nałęczowskiej
Marka Solidarność (Grupa Colian) zapowiedziała akcję promocyjną "Śliwkobranie Złotobranie", w ramach której w punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej, a w loterii codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek. Akcję przygotowały firmy Kore, Aldentro, Universal McCann i Kolterman Media Communications.
więcej
|
MullenLowe London europejską agencją Eurosport Digital
Eurosport Digital (należy do Discovery Communications) wybrał w przetargu na reklamową obsługę full service w całej Europie agencję MullenLowe London.
więcej
|
Energa sponsorem Bałtyku Gdynia
Grupa Energa została sponsorem strategicznym Klubu Sportowego Bałtyk Gdynia.
więcej
|
Cloud Technologies i Media Direction zaczynają współpracę
Firma Cloud Technologies - specjalizująca się w big data marketingu oraz monetyzacji danych - zaczyna strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction (naeżącej do sieci Omnicom Media Group).
więcej
|
Małgorzata Kamińska w zespole Cube Group
Małgorzata Kamińska objęła stanowisko affiliate managera w dziale publishing&innovations w agencji Cube Group. Ostatnio pracowała w Awin (dawniej Zanox).
więcej
|
MediaCom Response będzie reklamować Volkswagen Samochody Użytkowe
Należącą do Mediacom Warszawa jednostka Mediacom Response wygrała przetarg performance na obsługę w zakresie działań efektywnościowych marki VW Volkswagen Samochody Użytkowe.
więcej
|
Maryna Garbacz i Adrian Zwierzyński w agencji Twin
Maryna Garbacz i Adrian Zwierzyński dołączyli do zespołu agencji Twin, gdzie objęli stanowisko collective member.
więcej
|
Joanna Kurowska ambasadorką marki SsangYong Tivoli
Aktorka Joanna Kurowska przedłużyła współpracę z marką samochodów SsangYong. Jako ambasadorka promuje miejski model Tivoli.
więcej
|
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek markę Pszeniczne Kwaśne
Regionalny małopolski browar Pilsweizer wprowadza na rynek nową markę piwa Pszeniczne Kwaśne.
więcej
|
|
|
KCI sprzedała 14,6 proc. akcji Gremi Media. Nowym inwestorem spółka Ruchu
Firma KCI sprzedała kilku inwestorom 249,4 tys. akcji Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), stanowiących 14,6 proc. kapitału zakładowego i dających 11 proc. głosów na walnym zgromadzeniu, po cenie 147 zł za akcję. 5 proc. akcji Gremi Media - poprzez swoją spółkę Loverose - kupił Ruch SA.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży czasopism luksusowych w maju, niemal wszystkie tytuły na minusie
W maju 2017 roku liderem sprzedaży miesięczników luksusowych i shooppingowych był „Twój Styl”. Najwięcej zyskały „Wysokie Obcasy Extra”, a liderem wśród spadków był magazyn „Hot Moda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" prawomocnie wygrała z Arkadiuszem Mularczykiem, reportaż nie naruszył jego prawa do prywatności
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok z pierwszej instancji, stwierdzając, że reportaż Edyty Gietki w „Polityce” z lutego 2014 roku nie naruszył prawa do prywatności posła Solidarnej Polski Arkadiusza Mularczyka i jego żony.
więcej
|
Alison Smale, była szefowa ,,New York Times'a" w Berlinie nowym sekretarzem ds. informacji Organizacji Narodów Zjednoczonych
Alison Smale, była dziennikarka i wydawca w „The New Yrok Times” przechodzi do szefostwa ONZ na stanowisko sekretarza ds. informacji. To pierwszy przypadek gdy funkcję tę obejmuje bezpośrednio osoba z dziennikarską przeszłością.
więcej
|
Optizen Labs zastanawia się nad pozyskaniem inwestora zewnętrznego
Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, poinformowała, że zaczyna przegląd opcji strategicznych dalszego rozwoju. Bierze pod uwagę m.in. pozyskanie inwestora zewnętrznego.
więcej
|
KCI zastawiła akcje Gremi Media dla spłaty udziałów Next Holdings przez firmę Grzegorza Hajdarowicza
Firma KCI popisała umowy zastawu ok. 330 tys. akcji należącej do niej spółki Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) na rzecz dwóch podmiotów. Ma to przejściowo zabezpieczać zapłatę za udziały spółki Next Holdings przez należącą do Grzegorz Hajdarowicza firmę Gremi International, głównego udziałowca KCI. Z rady nadzorczej KCI odszedł Bogusław Kośmider.
więcej
|
Agora Custom Publishing przygotowała katalog dla Black Red White
Zespół Agora Custom Publishing przygotował dla marki Black Red White „Katalog mebli minimalistycznych – piękno jest proste".
więcej
|
|
|
Facebook wprowadza platformę Watch z własnymi treściami wideo
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Facebook wprowadził w swoim serwisie sekcję o nazwie Watch. Znajdują się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów. Na razie dostęp do Watch jest mocno ograniczony.
więcej
|
Grzegorz Długosz nowym prezesem Comperia.pl, w zarządzie dalej Karol Wilczko, Łukasz Tatarkiewicz i Szymon Fiecek
Od 16 sierpnia prezesem firmy Comperia.pl (wydawcy m.in. porównywarek finansowych z grupy Comperia.pl i serwisu Telepolis.pl) będzie Grzegorz Długosz. Ponadto na następną trzyletnią kadencję w zarządzie spółki powołani zostali Karol Wilczko, Łukasz Tatarkiewicz i Szymon Fiecek.
więcej
|
Michał Mierzyński: z Morizon.pl do Trader.com (Polska)
Michał Mierzyński został dyrektorem rozwoju i marketingu serwisów motoryzacyjnych w Trader.com (Polska). Wcześniej był związany z serwisem Morizon.pl.
więcej
|
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media
Maspex Wadowice za porozumieniem stron rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która zajmowała się obsługą marek firmy w mediach społecznościowych. Marka Tiger zamyka swoje profile na Twitterze i Instagramie.
więcej
|
Sektor e-commerce zwiększa nakłady na reklamę, Bon Prix wyprzedził Grupę Allegro
Wydatki mediowe branży e-commerce wyniosły w pierwszej połowie 2017 r. ponad 100,3 mln zł, o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Dotychczasowego lidera, Grupę Allegro, zastąpił sklep internetowy Bon Prix - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Uber wprowadza w aplikacji komunikator do kontaktów między pasażerem i kierowcą
Uber uruchamia w swojej aplikacji wewnętrzny komunikator, który ma przejąć bezpośrednie kontakty pomiędzy pasażerem a kierowcą realizującym zlecenie. Według firmy taka forma jest prostsza i bezpieczniejsza od SMS-ów, nie wymaga też wymiany numerów telefonów pomiędzy kierowcą i pasażerem.
więcej
|
,,The Crown 2" od 8 grudnia w Netflixie (wideo)
W piątek, 8 grudnia 2017 roku na platformie Netflix odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „The Crown”.
więcej
|
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.
więcej
|
|
|
Pożyczki internetowe najczęściej zaciągane na kwoty 1001-2000 zł
Mniej więcej co piąta pożyczka brana przez internet nie przekracza 500 zł. Oznacza to, że 8 na 10 badanych szuka w sieci zdecydowanie większego, dodatkowego wsparcia. Najpopularniejszym (23% wskazań) przedziałem są pożyczki mieszczące się między 1001 zł a 2000 zł - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
International Business Awards 2017 - 13 nagród dla Polski, tryumf mBanku i agencji WebTalk
Znamy wyniki tegorocznej edycji konkursu International Business Awards. Wśród nagrodzonych znalazło się sześć firm z Polski, które otrzymały łącznie 13 statuetek – 5 złotych, i po 4 srebrne i brązowe. Cztery nagrody zdobył mBank, trzy WebTalk, po dwie Polpharma i Public Dialog, po jednej Procontent Communication i Garden of Words.
więcej
|
Alison Smale, była szefowa ,,New York Times'a" w Berlinie nowym sekretarzem ds. informacji Organizacji Narodów Zjednoczonych
Alison Smale, była dziennikarka i wydawca w „The New Yrok Times” przechodzi do szefostwa ONZ na stanowisko sekretarza ds. informacji. To pierwszy przypadek gdy funkcję tę obejmuje bezpośrednio osoba z dziennikarską przeszłością.
więcej
|
Practum Consulting poprowadzi komunikację dla Porta KMI Poland
Porta KMI Poland wybrało do obsługi public relations agencję Practum Consulting.
więcej
|
|
|