|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w strukturze TVP: jeden szef programowy, bez dyrektorów anten
Telewizja Polska szykuje zmiany w zakresie zarządzania poszczególnymi pionami - programmingiem, rozrywką i publicystyką, których celem jest uproszczenie struktury i oszczędności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Janowski pozostaje prowadzącym ,,Jaka to melodia?"
Po wakacjach na antenę TVP1 wróci teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, a prowadzącym pozostanie Robert Janowski. Prezenter porozumiał się z Telewizją Polską.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w DVB-T. TV Puls wyprzedził TVP1 i TVP2 w 16-49
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w czerwcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Duda o TVN: ta stacja za mną nie przepada, permanentnie mnie krytykuje
Podczas wspólnej konferencji prasowej z Donaldem Trumpem prezydent RP Andrzej Duda wytknął stacji „Faktom” TVN, że przemilczały jego niedawną podróż do Chorwacji. - Ta stacja nie przepada za mną jako prezydentem Rzeczypospolitej, spotykam się tam z permanentną krytyką - stwierdził.
więcej
|
Katastrofalna ,,Powódź Tysiąclecia" w specjalnym wydaniu ,,Faktów retro" TVP3 Wrocław
W piątek, 7 lipca br. wystartuje specjalne wydania programu „Fakty retro” TVP3 Wrocław, w którym pokazywane będą archiwalne materiały dotyczące katastrofalnej „Powodzi Tysiąclecia”, która nawiedziła województwo dolnośląskie w 1997 roku.
więcej
|
,,Komiks - Superbohater PRL" w Canal+ Discovery
11 lipca 2017 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję dokumentalnej serii „Komiks - Superbohater PRL”.
więcej
|
|
|
W branży reklamowej mamy do czynienia z rynkiem pracownika (opinie)
W obecnym okresie w branży reklamowej na pewno mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Wynika to przede wszystkim z rosnącego zapotrzebowania na wysokiej klasy specjalistów z zakresu komunikacji digital. Wciąż mamy też problem z dopasowaniem oczekiwań finansowych do umiejętności - raport nt. wynagrodzeń w branży reklamowej komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska i Michał Skup.
więcej
|
Konrad Błazenek szefem agencji Semahead, odchodzi Kornel Dulęba
Konrad Błazenek został nowym dyrektorem zarządzającym agencji marketingu internetowego Semahead (należącej do Grupy Interia.pl). Poprzednio tę funkcję od startu agencji wiosną 2010 roku pełnił Kornel Dulęba, który właśnie rozstał się z firmą.
więcej
|
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Mediavest, globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media, zmienia nazwę na Spark Foundry. Firmą zarządza Radek Dudek.
więcej
|
LPP do końca 2018 r. chce zatrudnić tysiąc osób. W Gdańsku wybuduje kampus LPP Fashion Lab
Firma odzieżowa LPP, mająca główną siedzibę w Gdańsku, informuje, że chce zatrudnić ok. 1 tys. osób do końca 2018 r., głównie projektantów i specjalistów IT. Spółka jest w trakcie budowy kampusu LPP Fashion Lab przy ul. Łąkowej. Koszt budowy pierwszego budynku to 80 mln zł.
więcej
|
Grupa Energa głównym sponsorem Lechii Gdańsk przez następny rok
Grupa Energa przedłużyła o rok umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, w ramach której jest jego sponsorem głównym. Umowa obejmuje sezon 2017/2018.
więcej
|
Paweł Powalski za Krzysztofa Kowalskiego szefem komunikacji Nissana w Europie Środkowo-Wschodniej
Paweł Powalski został nowym dyrektorem komunikacji w firmie motoryzacyjnej Nissan Sales Central&Eastern Europe. Zastąpił Krzysztofa Kowalskiego, który rozstaje się z firmą po 12 latach pracy w jej strukturach.
więcej
|
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 3 proc. 13. tys. zł dla account directora, 11 tys. zł dla senior copywritera i art directora (analiza)
Przeciętne wynagrodzenia w firmach zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR wzrosły w ostatnim roku o 3 proc. Ponad połowa podmiotów deklaruje, że zwiększyła przychody i zatrudnienie. Po kilkanaście tys. zł brutto zarabiają account directorzy, senior copywriterzy, media managerowie i senior art directorzy.
więcej
|
2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w czerwcu, ich łączny czas wyniósł 15,7 tys. godzin
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2017 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Unilever.
więcej
|
Rodzinna sukcesja w reklamie kredytu dla firm w Nest Banku (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowo-produktowej kampanii reklamującej Nest Bank. Akcję, promującą ofertę kredytów dla firm, przygotowały firmy Unlimited, Propeller Film i Made in PR.
więcej
|
Piotr Stochmalski: z Ogilvy&Mather do LiquidThread
Piotr Stochmalski dołączył do agencji LiquidThread. Będzie pracował na stanowisku social media manager.
więcej
|
Galaretka Przezroczysta - nowy deser Winiary wsparty kampanią (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania promująca nowy produkt w portfolio deserów marki Winiary (Nestlé Polska) - Galaretkę Przezroczystą. Akcję przygotowały firmy Publicis, BiteMe concept i MEC.
więcej
|
Wojciech Mann w kampanii reklamowej samochodów MAN TGE
Rozpoczęła się kampania radiowa wprowadzanych właśnie do sprzedaży samochodów dostawczych MAN TGE. W akcji, pod hasłem „To nie VAN to MAN. Nowy MAN TGE”, wykorzystywany jest wizerunek dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna.
więcej
|
Piotr Żyła jako człowiek pająk promuje fotele VIP w Multikinie
Ruszyła druga odsłona kampanii sieci kin Multikino (należącej do Grupy VUE) promującej dostępne w niej fotele VIP, której bohaterem jest Piotr Żyła. Tym razem skoczek narciarski wcielił się w rolę człowieka pająka.
więcej
|
,,Zaraźliwe" pocałunki w nowej wizerunkowej kampanii marki Absolut (wideo)
W nowej wizerunkowej, międzynarodowej kampanii „Equal love” marka wódki Absolut podkreśla, że popiera równość w miłości od początku istnienia. Autorem reklam jest agencja BBH London.
więcej
|
IMS z większościowym pakietem udziałów w Httpool
Należąca do Sony Pictures Televisoin Networks firma IMS Internet Media Services wykupiła większościowy pakiet udziałów w sieci reklamowej Httpool. Do sprzedaży doszło na początku lipca.
więcej
|
OMD kolejny rok będzie obsługiwała Takeda Polska
Firma farmaceutyczna Takeda Polska, producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Amol i Multi-Sanostol, w ramach zakończonego właśnie przetargu, po raz trzeci wybrała do współpracy dom mediowy OMD (oddział Macroscope).
więcej
|
Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM
Agnieszka Lizon, w ostatnim czasie head of digital development MullenLowe MediaHub Global, objęła funkcję digital trading managera w GroupM, do której należą agencje Maxus, MEC, Mediacom i Mindshare.
więcej
|
LV BET sponsorem mistrzostw Europy siatkarzy, w reklamach Krzysztof Ignaczak
Firma bukmacherska LV BET będzie sponsorem mistrzostw Europy siatkarzy, które na przełomie sierpnia i września br. zostaną rozegrane w Polsce. Markę podczas turnieju będzie promował Krzysztof Ignaczak, wieloletni siatkarz reprezentacji Polski.
więcej
|
Grzegorz Górecki head of client service w agencji Green Parrot
Do zespołu Green Parrot dołączył Grzegorz Górecki, obejmując stanowisko head of client service. Ostatnio związany był z Grupą Brain Juice.
więcej
|
Kamil Wawer: z K2 Media do Senuto
Kamil Wawer objął stanowisko head of business development w Senuto - polskiej platformie do optymalizacji działań SEO. Wcześniej był związany z K2 Media.
więcej
|
PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla ,,Słodki jeżu"
Prawo i Sprawiedliwość zapewniło, że nigdy korzystało z usług agencji Brandweb, która w zeszłym tygodniu opublikowała grafiki w stylu usuniętej przez Lidl Polska reklamy z hasłem „Słodki jeżu”. PiS chce, żeby Brandweb usunęła logo partii ze swojej strony internetowej.
więcej
|
Piwo Bosman sponsorem Pogoni Szczecin przez kolejne dwa lata
Carlsberg Polska przedłużył o dwa lata umowę, w ramach której marka piwa Bosman jest sponsorem klubu piłkarskiego Pogoń Szczecin.
więcej
|
|
|
PAP rezygnuje z sądowego ścigania Agory za wykorzystywanie jej treści w internetowych serwisach
Polska Agencja Prasowa wycofała pozew sądowy przeciwko spółce Agora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie z tego powodu zapadła też decyzja o umorzeniu postępowania względem wydawcy „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
,,Well" dzięki wsparciu ,,Twojego Stylu" może utrzymać się na rynku, zaangażowanie Doroty Wellman wabikiem dla czytelników (opinie)
Czas pokaże, czy magazynowi „Well” uda się zdobyć stałych czytelników, pomocne będzie wsparcie redakcyjne „Twojego Stylu”, który cieszy się renomą i niepodważalną pozycją na rynku. Nazwisko Doroty Wellman może przyciągnąć czytelników, na razie jednak trudno oceniać szanse powodzenia projektu - komentują eksperci rynkowy debiut nowego pisma Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży w maju, tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" na plusie
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
Mathias Döpfner uznany za najlepiej zarabiającego CEO niemieckich spółek giełdowych, Axel Springer zaprzecza
Mathias Döpfner, szef Axel Springer z roczną pensją na poziomie 19,2 miliona euro został uznany przez organizację Deutschen Schutzvereinigung für Wertpapierbesitz (DSW) oraz Uniwersytet Techniczny w Monachium za najlepiej zarabiającego CEO spółek notowanych na niemieckiej giełdzie. Axel Springer kwestionuje te dane utrzymując, że nie są precyzyjne i rozłożone na kilka lat.
więcej
|
|
|
Niezalezna.pl i wPolityce.pl na czele serwisów prawicowych, mocno w górę TelewizjaRepublika.pl i DoRzeczy.pl (TOP10)
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych określanych jako prawicowe zdecydowanymi liderami są Niezalezna.pl i wPolityce.pl. W skali roku bardzo duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły TelewizjaRepublika.pl, DoRzeczy.pl i Niedziela.pl, natomiast spadku zanotowały wPolityce.pl, Gosc.pl i Fronda.pl.
więcej
|
TVN24, WP, Gremi Media, Polska Press, 300polityka.pl i SGL dostaną 1,2 mln euro z Google DNI
W trzeciej edycji Google Digital News Initiative (DNI) do głównej tury przyznawania funduszy zostało zakwalifikowanych 6 projektów zgłoszonych przez polskie media. Na liście są Gremi Media, Polska Press, Wirtualna Polska, serwis 300polityka.pl, TVN24 oraz Stowarzyszenie Gazet Lokalnych. Do podziału jest 1,18 miliona euro, a połowa zgłoszonych z Polski rozwiązań dotyczy zwalczania fake newsów.
więcej
|
Młodzież Wszechpolska publikuje w sieci ,,akty zgonu politycznego" samorządowców. ,,Kalka retoryki z lat 30. i 50."
Na profilach Młodzieży Wszechpolskiej w mediach społecznościowych pojawiły się wpisy z „aktami zgonu politycznego” dla prezydentów 11 polskich miast. Politycy ci podpisali deklarację ws. przyjmowania imigrantów. - Nasza akcja jest pewnym środkiem wyrazu artystycznego, ma w bijący po oczach sposób pokazać sprzeciw wobec tej grupy polityków - tłumaczy portalowi Wiartualnemedia.pl rzecznik MW Mateusz Pławski.
więcej
|
Konrad Błazenek szefem agencji Semahead, odchodzi Kornel Dulęba
Konrad Błazenek został nowym dyrektorem zarządzającym agencji marketingu internetowego Semahead (należącej do Grupy Interia.pl). Poprzednio tę funkcję od startu agencji wiosną 2010 roku pełnił Kornel Dulęba, który właśnie rozstał się z firmą.
więcej
|
Facebook, Twitter i Snap rywalizują o prawa do transmisji piłkarskich mistrzostw świata 2018
Według nieoficjalnych informacji największe serwisy społecznościowe są żywo zainteresowane transmitowaniem na terenie USA meczów rozgrywanych podczas nadchodzących mistrzostw świata w piłce nożnej organizowanych w Rosji. Facebook, Twitter i Snap negocjują wykupienie praw od koncernu 21st Century Fox, który jeszcze nie zdecydował komu i za ile odsprzeda posiadane prawa do transmisji z imprezy.
więcej
|
|
|