|
|
|
|
|
|
|
,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN. ,,Tajemnicę odkryjemy odcinek po odcinku" (tylko u nas zdjęcia)
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu medycznego TVN pt. „Diagnoza”, w którym główną rolę gra Maja Ostaszewska. Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy publikuje zdjęcia z planu. - Tajemnicę Anny będziemy odkrywać odcinek po odcinku i kibicować jej, by odzyskała tych, których kocha - tłumaczy nam Dorota Kośmicka-Gacke, producentka serialu.
więcej
|
Dane z dekoderów Netii to nie reprezentatywne badanie."Świadome mijanie się z prawdą" (opinie)
Wyniki oglądalności udostępnione TVP przez Netię mogą być najwyżej wsparciem czy źródłem dodatkowych analiz, ale nie punktem wyjścia do oceny, jak wygląda oglądalność telewizji w Polsce. Te dane nie nadają się do oceny sytuacji rynkowej poszczególnych stacji telewizyjnych i zarówno przedstawiciele tej firmy jak i prezes Kurski mają tego pełną świadomość. Kłamstwo w biznesie ma bardzo krótkie nogi - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Szpak trenerem w ,,The Voice of Poland 8"
W ósmej edycji „The Voice of Poland” wystąpi wokalista Michał Szpak, który jako trener będzie oceniać uczestników talent-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Sprawiedliwych 2". Jesienią trzecia seria
Drugi sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,57 mln osób, o 530 tys. widzów więcej niż pierwszą edycję pokazywaną jesienią ub.r. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 24,91 mln zł. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
120 tys. widzów programu Doroty Gawryluk w Polsat News. Jesienią nowe odcinki
Nowy program „Dorota Gawryluk zaprasza” gromadził średnio 118 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania audycji zajął trzecie miejsce w rynku kanałów newsowych, przegrywając z TVN24 i TVP Info. Wpływy z reklam wyniosły 300 tys. zł. Nowe odcinki programu widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.
więcej
|
Konrad Stachurski odchodzi z Telewizji Polsat. Anna Zwolińska kieruje działem PR
Konrad Stachurski rozstaje się z Telewizją Polsat po 10 latach pracy w firmie. Już w marcu jego obowiązki szefa działu PR przejęła Anna Zwolińska.
więcej
|
Jakub Bierzyński: Kłamstwo w biznesie ma bardzo krótkie nogi, Kurski świadomie mija się z prawdą
Prezes TVP Jacek Kurski świadomie mija się z prawdą. Osoby odpowiedzialne za projekt telemetryczny od strony Netii jak i sam prezes wiedzą doskonale, że problemem nie jest wielkość panelu, ale jego reprezentatywność - twierdzi Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
więcej
|
60 tys. widzów ,,Ex na plaży Polska 2". MTV Polska znokautowała konkurencję
Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 59 tys. widzów. Reality-show miało kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 180 tys. zł.
więcej
|
Piłkarska Bundesliga w Eleven Sports Network
18 sierpnia 2017 roku rozpocznie się nowy sezon piłkarskiej Bundesligi, które w Polsce transmitować będzie Eleven Sports Network. Nadawca pokaże również mecz o Superpuchar Niemiec, który odbędzie się 5 sierpnia br.
więcej
|
Cała opozycja przeciw nowelizacji abonamentu. ,,To haracz na propagandę, Poczta Polska nieprzygotowana"
Przedstawiciele wszystkich opozycyjnych ugrupowań i kół poselskich opowiedzieli się za odrzuceniem rządowego projektu nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. Ocenili, że nowe przepisy mogą naruszać prawo o ochronie danych osobowych, oraz zarzucili TVP stronniczość polityczną.
więcej
|
Kanał Da Vinci Learning z akcją ,,Baw się nauką"
W okresie od 27 czerwca do 27 sierpnia 2017 roku w 18 polskich kurortach odbywać się będzie letnia akcja „Baw się nauką”. Organizatorem wydarzenia jest telewizyjny kanał Da Vinci Learning.
więcej
|
|
|
Artegence wspierającą agencją reklamową PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski zakończył przetarg na wybór wspierającej agencji reklamowej, wybierając do współpracy w tym zakresie Artegence. Będzie ona odpowiedzialna za działania w internecie i komunikację BTL.
więcej
|
Nike wyretuszowało logo Adidasa na zdjęciu Cristiano Ronaldo. ,,Drobna kompromitacja"
Na zdjęciach historycznych nie ma sensu posługiwać się gumkowaniem rzeczywistości. To pachnie od razu słabą propagandą. W całym zamieszaniu wygranym jest Adidas, który w zasadzie nic nie zrobił, a Nike doznał drobnej kompromitacji - zastąpienie przez Nike własnym logo znaku Adidasa na bluzie Cristiano Ronaldo komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński.
więcej
|
Pekaes z nowym logo i hasłem ,,More than expected"
Grupa Pekaes wprowadziła nową identyfikację wizualną, opartą na zmienionym logotypie i haśle „More than expected”, a także nowych piktogramach.
więcej
|
Jakub Bierzyński: Kłamstwo w biznesie ma bardzo krótkie nogi, Kurski świadomie mija się z prawdą
Prezes TVP Jacek Kurski świadomie mija się z prawdą. Osoby odpowiedzialne za projekt telemetryczny od strony Netii jak i sam prezes wiedzą doskonale, że problemem nie jest wielkość panelu, ale jego reprezentatywność - twierdzi Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
więcej
|
Dentsu X zastąpi Dentsu Media. Prezesem Takaki Hibino
Sieć reklamowa Dentsu Aegis w wyniku przeprowadzonego rebrandingu zmienia nazwę Dentsu Media na Dentsu X. Nowa nazwa ma odzwierciedlać to, że agencja łączy planowanie mediów, szeroko pojętą komunikację, technologię, dane, tworzenie treści i insighty.
więcej
|
Dwugłowy sprzedawca reklamuje nowe smaki Mirindy (wideo)
PepsiC wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty smakowe napoju Mirinda: arbuzowy i ananasowy. Wspierająca to kampania reklamowa, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, obejmuje siedem europejskich rynków.
więcej
|
Łukasz Jakóbiak w kampanii Carlsberga ,,Trzeźwo myślę" o odpowiedzialnym piciu alkoholu
Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii „Trzeźwo myślę” promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem akcji jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show.
więcej
|
Spoty reklamowe Ikea, Zalando i Lidl dominują w internecie
Ponad połowa polskich internautów oglądała w kwietniu br. spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTube i w serwisach Grupy Wirtualna Polska - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
,,Z Diners Club masz to coś" - nowa kampania Diners Club Polska (wideo)
Diners Club wystartował w internecie z nową kampanią reklamową promującą rozwiązania finansowe dla przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Artefact.
więcej
|
,,Dachy wielu pokoleń" - Blachotrapez zaczyna kampanię z Kamilem Glikiem (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Blachotrapez z udziałem piłkarza Kamila Glika. Akcja, pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, będzie realizowana w telewizji, internecie i radiu.
więcej
|
Black Energy Drink promowany w loterii ze 100 dolarami co godzinę (wideo)
Wystartowała loteria audioteksową promująca napoje energetyczne Black Energy Drink, Black Vitamin i Black Power. Akcję, przygotowaną i realizowaną przez agencję Unique One, wspierają działania reklamowe.
więcej
|
,,Smakuj bogactwa natury" w reklamach jogurtów Bakoma 7 zbóż (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 zbóż realizowana pod hasłem „Smakuj bogactwa natury”. Przygotowały ją agencja Upside i dom mediowy UM, a zmienione opakowania promowanych jogurtów zaprojektowała agencja Villan Design.
więcej
|
Bank Pekao SA pokazuje już nowe logo: bez UniCredit, żubr biało-czerwony
W czwartek wieczorem zostanie zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna Banku Pekao SA, której głównym elementem będzie odświeżona wersja logo z żubrem. Cała oprawa tak jak w ostatnich latach będzie oparta na kolorze czerwonym.
więcej
|
They.pl odpowiada za komunikację Black Red White
Agencja They.pl wygrała przetarg na komunikację Black Red White. Będzie odpowiadała za stworzenie nowej strategii obecności marki w kanale digital, w oparciu o platformę komunikacji „Dziękujemy, że tworzysz dom”. W przetargu wzięło udział pięć agencji.
więcej
|
Samsung sponsorem zawodowej drużyny e-sportowej Pride
Samsung został oficjalnym sponsorem zespołu Pride, zawodowej drużyny e-sportowej, specjalizującej się w rywalizacji w Counter Strike: Global Offensive. Współpraca obejmuje wsparcie finansowe, technologiczne i organizacyjne.
więcej
|
IKEA Kraków w programie Minigranty wspiera cztery krakowskie instytucje
Zielony Domek, Klub Jędruś z Nowej Huty, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu oraz Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im św. Ludwika to instytucje, z którymi IKEA Kraków rozpoczęła współpracę w ramach programu Minigranty.
więcej
|
|
|
Krystyna Pawłowicz przegrała proces z Agorą za tekst w "Dużym Formacie"
Poseł PiS Krystyna Pawłowicz przegrała proces cywilny, wytoczony przez nią wydawcy "Gazety Wyborczej" za artykuł z 2013 r., który miał naruszać jej dobra osobiste.
więcej
|
Odświeżona ,,Hot Moda" z Małgorzatą Rozenek-Majdan na okładce
W piątek 9 czerwca br. w sprzedaży ukaże się lipcowo-sierpniowe wydanie miesięcznika „Hot Moda” (Marquard Media Polska) z Małgorzatą Rozenek-Majdan na pierwszej stronie. Miesięcznik zyskał nowe logo.
więcej
|
SDP i HFPC o policjantach przebranych za fotoreporterów: skrajnie nieodpowiedzialne, może obniżyć bezpieczeństwo dziennikarzy
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Helsińska Fundacja Praw Człowieka skrytykowały akcję policjantów podczas meczu piłkarskiego, w której funkcjonariusze byli przebrani za fotoreporterów. - Działanie Policji może przyczynić się do istotnego obniżenia poziomu bezpieczeństwa dziennikarzy relacjonujących nie tylko imprezy sportowe, ale także inne ważne wydarzenia - uważa HFPC.
więcej
|
Pisma poradnikowe na czele sprzedaży miesięczników, ,,Twój Styl" w czołówce (top 109 miesięczników ZKDP)
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Onet zwiększa przewagę nad Wirtualną Polską, mocno w dół Cda, Ceneo i Filmweb (Gemius/PBI z maja)
Grupa Onet-RASP w kolejnym miesiącu zanotowała mniejszy spadek liczby użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska, dzięki czemu zwiększyła przewagę zasięgową nad konkurentem. W skali miesiąca spore wzrosty miały Cyfrowy Polsat, ZPR Media i Grupa OLX, a spadki - Ceneo.pl, Filmweb.pl i Cda.pl.
więcej
|
Grupa Sare negocjuje kupno za 2,4 mln zł komunikatora GG, chce reaktywować jego pocztę mailową
Grupa Sare podpisała z Xevin Consulting Limited list intencyjny dotyczący negocjacje w sprawie ostatecznych warunków kupna komunikatora internetowego GG. Wartość transakcji wyniesie maksymalnie 2,4 mln zł. - Mamy precyzyjnie określone cele i założenia związane z rozwojem GG. Jako eksperci w dziedzinie poczty elektronicznej oraz e-mail marketingu, jesteśmy w stanie przewidzieć i zdefiniować trendy oraz następujące zmiany w tej dziedzinie - komentuje Dariusz Piekarski, prezes Grupy Sare.
więcej
|
Facebook wspiera polskie NGO i szkoli je w komunikacji marketingowej
Polski oddział Facebooka zorganizował konferencję, trakcie której uczył organizacje pozarządowe skutecznych działań w serwisie. Zaprezentował też przykłady udanych kampanii społecznych prowadzonych przy wsparciu Facebooka. - Priorytetowe znaczenie współpracy Facebooka z organizacjami dobroczynnymi podkreśla podpisane dzisiaj partnerstwo z Unicef’em, Czerwonym Krzyżem i Światowym Programem Żywnościowym, które ma na celu skuteczniejsze przeciwdziałanie skutkom katastrof naturalnych - ujawnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
Nike wyretuszowało logo Adidasa na zdjęciu Cristiano Ronaldo. ,,Drobna kompromitacja"
Na zdjęciach historycznych nie ma sensu posługiwać się gumkowaniem rzeczywistości. To pachnie od razu słabą propagandą. W całym zamieszaniu wygranym jest Adidas, który w zasadzie nic nie zrobił, a Nike doznał drobnej kompromitacji - zastąpienie przez Nike własnym logo znaku Adidasa na bluzie Cristiano Ronaldo komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński.
więcej
|
Spoty reklamowe Ikea, Zalando i Lidl dominują w internecie
Ponad połowa polskich internautów oglądała w kwietniu br. spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTube i w serwisach Grupy Wirtualna Polska - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Po połączeniu AOL i Yahoo Verizon może zwolnić ponad 2 tysiące pracowników
Według nieoficjalnych informacji koncern Verizon po zakończeniu przejęcia Yahoo i połączenia tej firmy z AOL ma przeprowadzić znaczące cięcia kadrowe. Zwolnienia mogą dotyczyć nawet 2,1 tysiąca pracowników, co będzie oznaczało około 15 procent całego zatrudnienia w AOL i Yahoo.
więcej
|
Noizz z Red Bull TV: transmisje z letnich festiwali
Platforma Noizz rozpoczyna współpracę partnerską z platformą telewizyjną Red Bull TV, w ramach której na stronie Noizz.pl transmitowane będą wybrane koncerty z letnich światowych festiwali muzycznych, m.in. Bonnaroo (Manchester), Electronic Daisy Carnival (Las Vegas), Montreux Jazz Festival czy Austin City Limits.
więcej
|
Ranking mediów społecznościowych w Polsce w maju 2017
Raz w miesiącu tworzymy ranking polskich mediów internetowych jak i również artykuły stworzone dzięki informacjom, które otrzymamy poprzez Storyclash (program, który analizuje media społecznościowe np. Facebook, Twitter.). Analizowane będę społeczne interakcje, takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze.
więcej
|
|
|
Konrad Stachurski odchodzi z Telewizji Polsat. Anna Zwolińska kieruje działem PR
Konrad Stachurski rozstaje się z Telewizją Polsat po 10 latach pracy w firmie. Już w marcu jego obowiązki szefa działu PR przejęła Anna Zwolińska.
więcej
|
Katarzyna Koper szefową Publicis Consultants
Grupa Publicis Communications - do której należą agencje ARC, Leo Burnett, MSLGroup, Prodigious, Publicis Worldwide i Saatchi&Saatchi IS - wzmacnia kompetencje konsultingowe agencji Publicis Consultants. Zarządza nią Katarzyna Koper.
więcej
|
Tomasz Wiaderek PR managerem w SPI International & Kino Polska
Tomasz Wiaderek został nowym PR managerem w SPI International & Kino Polska. Zastąpił na tym stanowisku Kamila Gryko, który odszedł z firmy.
więcej
|
Walk PR: Anna Borowiec-Góra przeszła z MSL Group, Piotr Czarniak awansował
Anna Borowiec-Góra, poprzednio związana z MSL Group, zaczęła pracę w Walk PR jako senior account manager. Jednocześnie na takie stanowisko awansował w Walk PR Piotr Czarniak.
więcej
|
Lizzie Dewhurst global PR&communication director w Publicis Communications
Lizzie Dewhurst, szefowa komunikacji w agencji Publicis London awansowała na nowo utworzone stanowisko global PR&communication directora w grupie Publicis Communications, do której należą m.in. agencje reklamowe Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide i Marcel.
więcej
|
Plac Bankowy 1 z FleishmanHillard
Agencja FleishmanHillard podjęła współpracę z Placem Bankowym 1 - biurowcem usytuowanym w centrum Warszawy.
więcej
|
Garden of Words wypromuje kampanię ,,Uczymy jak słodzić"
Do grona klientów Garden of Words dołączył Związek Producentów Cukru w Polsce. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz realizację kampanii edukacyjnej „Uczymy jak słodzić”.
więcej
|
Maciej Zień postawił na Blame Us. Iga Chojnicka została jego PR-owcem
Do grona klientów agencji Blame Us dołączył polski projektant, Maciej Zień. Iga Chojnicka (CEO Blame US) pełni stanowisko bezpośredniego PR-owca artysty.
więcej
|
Maria Pereira rzeczniczką prasową Trybunału Konstytucyjnego? Obecny rzecznik dementuje
Według nieoficjalnych informacji Marcin Koman nie będzie już pełnił funkcji rzecznika prasowego biura Trybunału Konstytucyjnego. Zastąpić ma go Maria Pereira, od ponad roku pracująca w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. - Nadal sprawuję funkcję Rzecznika Prasowego Biura Trybunału Konstytucyjnego. Wszelkie spekulacje w tej sprawie są nieuprawnione - podkreśla Koman
więcej
|
|
|