|
|
|
|
|
|
|
,,Projekt lady 2" i ,,Dom marzeń 2" w wakacje w TVN
Ruszyły castingi do drugiej edycji reality-show „Dom marzeń”, w którym małżonkowie i pary w związkach nieformalnych będą walczyć o dom. Program trafi na antenę TVN latem i zyska odświeżoną formułę. Drugą letnią premierą będzie „Projekt lady 2” z Małgorzatą Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakty" i ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress", który stracił 610 tys. widzów
W marcu br. nowym liderem oglądalności serwisów informacyjnych zostały „Fakty”. Wszystkie czołowe programy straciły jednak oglądających, a najmocniejszy spadek zaliczył „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska chce wziąć 800 mln zł kredytu od BGK na nowe programy i modernizację technologiczną
Telewizja Polska przygotowuje się do zaciągnięcia kredytu w wysokości 800 mln zł na sześć lat. Połowę tych środków chce przeznaczyć na rozwój technologiczny, a połowę na produkcję programów. Nadawca liczy, że jego sytuacja finansowa poprawi się po wprowadzeniu nowelizacji ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym.
więcej
|
TVN24 na czele stacji tematycznych, TVP ABC zyskało najwięcej w czołówce (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu zajęło TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotowała stacja TVP ABC. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Metamorfozy Doroty Szelągowskiej" nowym programem HGTV
HGTV pracuje nad nowym programem „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”, w którym znana projektantka będzie odświeżać domowe pomieszczenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego prapremiera odbędzie się 17 kwietnia br., a regularna emisja rozpocznie się w maju br.
więcej
|
Mercedes, Hyundai i BMW wycofują reklamy z ,,O'Reilly Factor"
Koncerny Mercedes-Benz USA, Hyundai Motor i BMW USA zdecydowały że nie będą się reklamować przy programie „O’Reilly Factor”. Na liście jest też kilka innych marek. To efekt ujawnienia faktu, że stacja Fox News zapłaciła za milczenie kobietom molestowanym przez Billa O’Reilly.
więcej
|
Ziemowit Pędziwiatr po 2 latach wraca do TVP Info
Aktor Ziemowit Pędziwiatr wrócił do pracy w Telewizji Polskiej i został prezenterem prognozy pogody na antenie TVP Info.
więcej
|
Piotr Pałka za Marcina Wikło w ,,Czterech stronach" w TVP Info
Redaktor naczelny serwisu Rebelya.pl Piotr Pałka dołączył do grupy prowadzących program publicystyczny „Cztery strony” w TVP Info. Zastąpił w tej roli Marcina Wikło.
więcej
|
Mateusz Borek jako promotor organizuje galę Polsat Boxing Night
Dziennikarz sportowy Telewizji Polsat Mateusz Borek jako promotor odpowiada za organizację kolejnej gali z cyklu Polsat Boxing Night, która odbędzie się 24 czerwca br. w gdańskiej Ergo Arenie.
więcej
|
Serial "Wielkie kłamstewka" hitem HBO, ale nie będzie drugiego sezonu
Fani chętnie śledziliby dalsze perypetie w HBO bohaterek serialu "Wielkie kłamstewka", ale raczej nie powinni liczyć na drugi sezon.
więcej
|
,,Deep State" pierwszym serialem FNG Europe and Africa. Premiera wiosną 2018 roku
W maju br. rozpoczną się zdjęcia do serialu „Deep State”. Jest to pierwsza własna produkcji FOX Networks Group Europe and Africa, której premiera zaplanowana została na wiosnę 2018 roku. Główną rolę w serialu zagra Mark Strong.
więcej
|
TVN24 BiS i HGTV w jakości HD w UPC Polska
Kablowa sieć UPC Polska włączyła do swojej oferty dwa nowe kanały w jakości HD: TVN24 BiS i HGTV. Wcześniej stacje te u tego operatora nadawały w standardowej rozdzielczości SD.
więcej
|
|
|
BBDO, WPP, Procter&Gamble, Vodafone wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, dom mediowy Starcom New York, marka Vodafone, koncern Procter&Gamble, agencja reklamowa adam&eveDDB, agencja interaktywna Proximity London i kampania reklamowa marki Ariel w Indiach prowadzona pod hasłem „Share the Load” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
więcej
|
VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg obsługę reklamową marki Żywiec w internecie, wybierając do współpracy agencję VML Poland. Wcześniej obsługą marki w tym zakresie zajmowała się agencja Gong.
więcej
|
,,Polska smakuje każdego dnia" w kampanii krajowej żywności (wideo)
Rozpoczęła się kampania pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zwracająca uwagę na wysokiej jakości krajowe produkty rolno-spożywcze. Za jej przygotowanie i realizację - na zlecenie krajowych producentów artykułów spożywczych - odpowiada agencja Publicis Consultants.
więcej
|
Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki
W dziale marketingu sieci kin Multikino Edyta Pawłowicz-Ziurkowska objęła funkcję dyrektora, na nowe stanowiska awansowali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Jednocześnie do działu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.
więcej
|
Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD
Platforma sprzedażowa Zalando konsoliduje swój europejski budżet mediowy w sieci OMD należącej do Omnicom Media Group.
więcej
|
Tymbark w promuje zdrowy styl życia ze szklanką soku dziennie (wideo)
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soków Tymbark (produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice) podkreśla, że aby zdrowo żyć wystarczy wykorzystać codzienne czynności, takie jak picie szklanki soku. Akcję przygotowały agencje Bardzo i Mindshare.
więcej
|
,,Twój inteligentny dom już od 1299 zł" w reklamach Somfy (wideo)
Firma Somfy - producent napędów do bram, rolet i żaluzji - rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Twój inteligentny dom już od 1299 zł”. Za obsługę mediową akcji odpowiada dom mediowy Infinity Media, który tym samym rozpoczyna współpracę z Somfy.
więcej
|
,,Patent na tańsze tankowanie!" - Shell Polska reklamuje program lojalnościowy Shell ClubSmart (wideo)
Pod hasłem „Patent na tańsze tankowanie!” ruszyła kampania Shell Polska reklamująca program lojalnościowy Shell ClubSmart. Akcję przygotowały oraz realizują firmy J. Walter Thompson Group Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
"Przymierz mój stanik" w kampanii sloggi (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi "Przymierz mój stanik" (globalnie "Try my bra"), promująca ideę, że stanik sloggi jest "tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć". Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Amnet i Posterscope.
więcej
|
Agencja DSK zajmie się BTL-ową obsługą Banku BGŻ BNP Paribas
W wyniku wygranego przetargu agencja reklamowa DSK rozpoczyna współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. Zajmie się obsługą jego projektów BTL.
więcej
|
Gratka.pl promuje się jako ,,Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych"
Serwis Gratka.pl (Polska Press Grupa) rusza z nową kampanią reklamową. Pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” będzie walczył o więcej miejsca na rynku portali z ogłoszeniami. Start kampanii w środę, 5 kwietnia.
więcej
|
Śmietanka Łaciata reklamowana wielkimi kartonami w warszawskim metrze
SM Mlekpol przeprowadziła nietypową kampanię reklamową promującą śmietanki Łaciate.
więcej
|
Rodzinne gotowanie w nowym spocie makaronu Lubella (wideo)
Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do rodzinnego przygotowania penne z indykiem i brokułami oraz wspólnego zasiadania do stołu.
więcej
|
Klinika medycyny estetycznej Estell reklamowana przez San Markos
Agencja San Markos przygotowała pierwsze projekty reklamowe dla kliniki medycyny estetycznej Estell, należącej do Grupy Enel-Med.
więcej
|
|
|
Repolonizację mediów popiera większość Polaków, wśród zwolenników rządu - 78,5 proc.
Blisko 60 proc. Polaków uważa, że powinny zostać wprowadzone ograniczenia dla udziału zagranicznego kapitału w mediach działających w Polsce - wynika z badania domu mediowego UM (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Koniec miesięcznika ,,Chip", ostatni numer trafił do kiosków. Naczelny żegna się z czytelnikami osobistym tekstem
We wtorek do kiosków trafił ostatni numer miesięcznika „Chip” (Burda Media Polska). Wersja online będzie ukazywała się do końca czerwca br. Konstanty Młynarczyk, redaktor naczelny pisma, w osobistym wstępniaku żegna się z czytelnikami i dziękuje im za wszystkie interakcje.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie sprzedaje wazelinę od ,,GPC" na Allegro. ,,Ufundujemy reportaż o stosunkach polsko-niemieckich"
Po apelu „Gazety Polskiej Codziennie” o wysyłaniu do członków Towarzystwa Dziennikarskiego wazeliny, organizacja otrzymała 79 opakowań, które teraz sprzedaje na Allegro, a zysk przeznaczy na reportaż o stosunkach polsko-niemieckich.
więcej
|
PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów. ,,Uruchomienie nowych projektów eventowych"
Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media w 2016 roku wzrosły do 57 mln zł. Zysk brutto wzrósł o 42 proc. (9,5 mln zł), a zysk netto - o 37 proc. (8 mln zł).
więcej
|
,,Miesiąc w Ogrodzie" - nowy miesięcznik o ogrodnictwie Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy miesięcznik ogrodniczy - „Miesiąc w Ogrodzie”. Pismo ma charakter poradnikowy i jest już drugim tego typu - obok „Mam Ogród” - w portfolio wydawcy.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. ,,Naj" wyprzedził ,,Panią Domu"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
Marta Stefańska i Ewa Piecyk publishing manager w Burda International Polska
Burda International Polska ma dwie nowe osoby na stanowisku menadżer wydawniczy (publishing manager). Marta Stefańska awansowała w wewnętrznych strukturach wydawnictwa na to stanowisko, zaś Edyta Piecyk dołącza do zespołu.
więcej
|
Sąd: śmierć Łukasza Masiaka bez związku z jego pracą dziennikarską, 7 lat więzienia dla sprawcy
Sąd Okręgowy w Płocku skazał 31-letniego Bartosza N. na 7 lat pozbawienia wolności za spowodowanie w czerwcu 2015 roku ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, który zakończył się śmiercią dziennikarza Naszamlawa.pl Łukasza Masiaka. Sędzia ocenił, że śmierć Masiaka nie była związana z jego pracą dziennikarską.
więcej
|
Piotr Kotomski szefem redakcji krajowej PAP, nowa struktura organizacyjna
Od 1 kwietnia redakcją krajową PAP kieruje Piotr Kotomski, na tym stanowisku zastąpił Mirosława Harasima, który ma odpowiadać za oddziały terenowe. Zastępcą Kotomskiego został Tomasz Grodecki. Z dniem 1 kwietnia wszedł też w życie nowy regulamin Polskiej Agencji Prasowej, który zmienia jej strukturę organizacyjną.
więcej
|
Odważni dziennikarze i manifestacja przed Pałacem Prezydenckim w reklamie ,,Gazety Polskiej" (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot reklamujący nową odsłonę tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Pokazuje m.in. dziennikarzy tego pisma oraz jego archiwalne wydania.
więcej
|
|
|
Policja zlikwidowała nielegalne udostępnianie kanałów telewizyjnych w internecie, 130 tys. zł strat nadawców
Policjanci z Lublina ujawnili na terenie powiatu włodawskiego nielegalny proceder rozsyłania poprzez internet sygnału telewizyjnego dwóch płatnych platform cyfrowych. Straty nadawców wyceniono na 130 tysięcy złotych, a dwóm osobom odpowiedzialnych za ten „sharing” grozi do 3 lat więzienia.
więcej
|
Serwis Polki.pl z autorskim serialem o życiu 30-letnich kobiet. ,,To nasza pierwsza tak duża produkcja"
W czwartek, 13 kwietnia, Edipresse Polska pokaże na serwisie Polki.pl pierwszy odcinek swojego nowego serialu „Dziewczyny 3.0”. Autorem scenariusza i reżyserem jest Katarzyna Dudzińska, a zdjęć - Remigiusz Wojaczek.
więcej
|
Renata Machała wróciła do Gazeta.pl, kieruje zespołem design
Renata Machała po pięcioletniej przerwie znów pracuje w zespole portalu Gazeta.pl (Agora), objęła funkcję szefowej działu design. Ostatnio była związana z Wirtualną Polską, a wcześniej współpracowała m.in. z Edipresse, Ringier Axel Springer Polska i Grupą naTemat.
więcej
|
Netflix wprowadza opcję oglądania offline w aplikacji na Windows 10
Serwis Netflix udostępnił aktualizację swojej aplikacji przeznaczonej do systemu operacyjnego Windows 10. Dzięki niej użytkownicy komputerów PC będą mieli możliwość zapisania na dysku twardym filmów oferowanych przez Netflixa, głównie tych stanowiących produkcje własne serwisu.
więcej
|
Radiozet.pl z nową wersją graficzną
Grupa Eurozet uruchomiła nową wersję portalu Radiozet.pl z podziałem na sekcje tematyczne.
więcej
|
Huawei i Deutsche Telekom rozwijają Open Telekom Cloud
Koncerny Huawei i Deutsche Telekom zaprezentowały plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Chodzi o rozwój kolejnych usług opartych na chmurze obliczeniowej, a jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT).
więcej
|
Gratka.pl promuje się jako ,,Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych"
Serwis Gratka.pl (Polska Press Grupa) rusza z nową kampanią reklamową. Pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” będzie walczył o więcej miejsca na rynku portali z ogłoszeniami. Start kampanii w środę, 5 kwietnia.
więcej
|
Radio Wnet z nowym serwisem internetowym Wnet.fm (wideo)
Internetowa rozgłośnia Radio Wnet ma nowy serwis - Wnet.fm. Dostępne są w nim treści dotyczące stacji oraz innych projektów Mediów Wnet.
więcej
|
Spotify i Universal Music Group z nową umową licencyjną i ściślejszą współpracą
Serwis Spotify oraz wytwórnia Universal Music Group (UMG) podpisały nową umowę licencyjną w ramach której na muzycznej platformie będą nadal dostępni wykonawcy z portfolio UMG. Dodatkowo współpraca zostanie wzbogacona o nowe projekty dotyczące reklamy i narzędzi dla artystów.
więcej
|
Dziennik ,,Fakt" z nową aplikacją mobilną
Grupa Onet-RAS Polska uruchamia nową aplikację mobilną Fakt24. Według wydawcy aplikacja na bieżąco dostarcza użytkownikom najnowsze wiadomości z kraju i ze świata oraz umożliwia szybkie i wygodne przeglądanie artykułów, galerii i wideo z serwisu Fakt24.pl.
więcej
|
|
|