|
|
|
|
|
|
|
TVN szykuje na jesień nowy serial w Rybniku. Miasto zapłaci za promocję 370 tys. zł
W połowie kwietnia br. w Rybniku wystartują zdjęcia do nowego serialu stacji TVN, który na antenę trafi jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Rybnik za lokowanie plenerów zapłaci TVN blisko 370 tys. zł.
więcej
|
Sukcesy skoczków przyciągnęły Polaków przed telewizory. Półtora miliona widzów więcej
Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 4,83 mln widzów (4,25 mln osób w TVP1 i 579 tys. w Eurosporcie 1) - o 1,5 mln więcej niż w poprzednim sezonie. - Ta dyscyplina jest już sportem narodowym Polaków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec o fake newsach na podstawie informacji o działaniach rządów PiS
Prezenter „Wiadomości”, Krzysztof Ziemiec opisał na łamach katolickiego tygodnika „Idziemy” zjawisko fake newsów, posiłkując się przykładami wiadomości krytykujących rząd PiS. Spotkało się to z nieprzychylnymi komentarzami ze strony innych mediów. - Komentują mój tekst o fake newsach swoimi nieprawdziwymi informacjami - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ziemiec.
więcej
|
1,1 mln widzów show ,,O! Polskie przeboje" w TVP1. Oglądalność spada z odcinka na odcinek
Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1,12 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a oglądalność spada z odcinka na odcinek
więcej
|
,,MasterChef 6" w jesiennej ramówce TVN. Stacja rusza z castingami do talent-show
7 kwietnia 2017 roku rozpoczną się castingi do szóstej edycji talent-show „MasterChef”. Program na antenie TVN będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku.
więcej
|
Josh Earnest, były rzecznik Białego Domu politycznym komentatorem NBC i MSNBC
Josh Earnest, były rzecznik prasowy Białego Domu za prezydentury Baracka Obamy przechodzi do stacji NBC News i MSNBC. Będzie pracował w nich jako polityczny analityk i komentator bieżących wydarzeń.
więcej
|
,,Młodzi lekarze 2" stracili 460 tys. widzów
Drugi sezon cyklu „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 460 tys. mniej widzów niż pierwsza edycja pokazywana ponad rok temu. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Polsat nowym liderem, ,,Fakty" na czele oglądalności dzienników (podsumowanie tygodnia)
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Czarnogóra-Polska, a na podium znalazły się jeszcze seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ pokaże piąty sezon ,,Skazanego na śmierć". Emisja od 14 kwietnia
14 kwietnia 2017 roku na antenie Canal+ odbędzie polska premiera piątej edycji hitowego serialu „Skazany na śmierć”, która będzie nosić tytuł „Prison Break: Sequel”.
więcej
|
UPC przesuwa wyżej TVN HD i TTV HD na liście kanałów
Od wtorku 28 marca w pakietach UPC Polska zmieni się pozycjonowanie trzech kanałów z Grupy TVN - TVN HD, TTV HD i Mango.
więcej
|
Piotr Polak w ,,Ex na plaży Polska 2". Emisja od 10 kwietnia
W poniedziałek 10 kwietnia br. MTV Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu „Ex na plaży Polska”. W reality-show wystąpi m.in. Piotr Polak z „Ekipy z Warszawy”.
więcej
|
18 kanałów w otwartym oknie dla abonentów Cyfrowego Polsatu
Abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymali dostęp do osiemnastu kanałów w otwartym oknie, m.in. AMC, AXN Black i Comedy Central HD.
więcej
|
7,7 mln widzów meczu Czarnogóra-Polska w Polsacie i Polsacie Sport
Wczorajszy mecz Polski z Czarnogórą w walce o punkty eliminacji Mundialu Rosja 2018 na antenie Polsatu oglądało 6,88 mln widzów, a Polsatu Sport - 857 tys. osób. Łączna widownia pojedynku na obu antenach wyniosła 7,74 mln oglądających.
więcej
|
Fanpage ,,Panoramy" podał fałszywą informację o śmierci Tiny Turner
Facebookowy fanpage telewizyjnej „Panoramy” podał w niedziele wieczorem nieprawdziwą wiadomość o śmierci Tiny Turner. Po kilkunastu minutach informacja zniknęła.
więcej
|
Romance TV w otwartym oknie Cyfrowego Polsatu
Abonenci Cyfrowego Polsatu w okresie od 27 marca do 27 maja 2017 roku oglądać mogą kanał Romance TV, który dostępny jest w ramach otwartego okna.
więcej
|
|
|
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną
W tym roku rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,5 proc., osiągając na koniec br. wartość 7,083 mld zł netto - wynika z prognozy domu mediowego Zenith (Publicis Media). Globalnie wydatki reklamowe na internet prześcigną nakłady na telewizję.
więcej
|
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Firmy badawcze Kantar Millward Brown i Kantar TNS (należące do Grupy Kantar) utworzyły wspólną strukturę badawczo-konsultingową Kantar Healthcare. Kieruje nią Dorota Cudna-Sławińska, poprzednio szefowa działu healthcare w Kantar Millward Brown.
więcej
|
Martyna Wojciechowska ambasadorką biżuterii W. Kruk
Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel została ambasadorką biżuterii marki W.Kruk (należy do Vistula Group). Na rynek trafiła zainspirowana przez dziennikarkę i sygnowana jej nazwiskiem kolekcja srebrnej biżuterii „Freedom”.
więcej
|
Jacek Dymkowski: z ZenithOptimedia Group do Selectivv
Jacek Dymkowski objął nowo utworzoną funkcję commercial directora w agencji marketingu mobilnego Selectivv. Wcześniej pracował w ZenithOptimedia Group i Agorze.
więcej
|
Katarzyna Lisicka szefową Prodigious w Polsce
Publicis Communications Poland (należy do Publicis Groupe) uruchomiła w naszym kraju Prodigious - globalną markę zajmującą się produkcją i adaptacją kontentu dla mediów tradycyjnych i internetowych. Kieruje nią Katarzyna Lisicka.
więcej
|
,,Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?" w kampanii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” ruszyła kampania promująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma pokazać, że studia na tej uczelni są szansą na podniesienie umiejętności. Za realizację działań odpowiadają agencje Planet PR, Agencja Gravity i Visual Branding.
więcej
|
Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży nową wersję smakową piwa Lech Ice - Bloody Orange. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Mango Design, Zenith i Tailor Made PR.
więcej
|
Adidas w automatycznej fotobudce promuje nowe buty Blue Blast
Marka Adidas do promocji nowego modelu butów piłkarskich Blue Blast wykorzystała automatyczną fotobudkę. Kampanię, opartą na cyfrowych nośnikach zewnętrznych, zrealizowały Posterscope i Clear Channel Poland.
więcej
|
Wizyty u fryzjerki reklamują Biotebal na osłabione i wypadające włosy (wideo)
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal - produkowanego przez Polpharmę leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opus B, Lemon, Miło, Zstudio i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Katarzyna Kobiela-Gędłek PR managerem w Opus B
Katarzyna Kobiela-Gędłek objęła stanowisko PR managera w agencji reklamowej Opus B. Ostatnio podobną funkcję pełniła w agencji Eskadra.
więcej
|
Bob Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's
Bob Rupczynski objął stanowisko head of media&customer relationships w McDonald's. Ostatnio pracował w Mondelez International.
więcej
|
Bonduelle będzie promować się poprzez przepisy z platformy Fooder
Firma Bonduelle Polska, producent warzyw apertyzowanych wzmacnia obecność w internecie. Rozpoczyna roczną współpracę z agencją Iconaris, twórcą platformy Fooder.
więcej
|
DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro
Spółka DDOB (należąca do grupy AdNext) odpowiada za kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej Allegro marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z tzw. pokolenia Z.
więcej
|
|
|
RASP pozwie tygodnik ,,W Sieci" za tekst o ,,niemieckim nadzorcy" w redakcji ,,Faktu"
Ringier Axel Springer Polska pozwie tygodnik „W Sieci” (Fratria) i Wojciecha Biedronia, autora artykułu pt. „Nadzorca z Niemiec” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawnictwo Fratria konsekwentnie nie komentuje tych doniesień.
więcej
|
Wydawcy apelują do Donalda Trumpa o koniec wojny z mediami
World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA) - międzynarodowe stowarzyszenie wydawców - skierowało do prezydenta Donalda Trumpa list otwarty, w którym apeluje o zakończenie przez obecnego szefa Białego Domu wojny wytoczonej niektórym mediom. Autorzy apelu wzywają prezydenta USA by zaprzestał oskarżania wybranych tytułów o publikowanie fake news i nazywanie ich wrogami amerykańskiego narodu.
więcej
|
Bonnier Business Polska połączył Mambiznes.pl z Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl
Serwis Mambiznes.pl (należący do Bonnier Business Polska) został uruchomiony w nowej wersji, w której włączono do niego treści ze stron Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl. W serwisie zmieniły się szata graficzna i układ kategorii.
więcej
|
Miesięcznik ,,Be Active. Dietetyka&Fitnes" udostępnia aplikację do zrobienia własnej okładki
Magazyn „Be Active. Dietetyka&Fitnes” (Edipresse Polska) udostępnił dla swoich czytelniczek aplikację, za pomocą której można stworzyć własną okładkę pisma, a następnie udostępnić ją w mediach społecznościowych.
więcej
|
Żarty dziennikarzy z tekstu ,,Newsweeka" o katolickiej rodzinie Andrzeja Dudy
W nowym wydaniu tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) tematem okładkowym jest artykuł w dość krytycznym tonie opisujący wychowanie prezydenta Andrzeja Dudy zgodnie z zasadami religii katolickiej oraz konserwatywne poglądy jego rodziców. Niektórzy dziennikarze żartowali z eksponowania w tekście praktyk religijnych.
więcej
|
|
|
Trojmiasto.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, Silesion.pl poza czołówką (TOP20)
Najpopularniejszym serwisem regionalnym jest Trojmiasto.pl, które wielką przewagę nad konkurencją ma w liczbie odsłon i średnim czasie korzystania przez internautów. W TOP20 stron dominują witryny dzienników wydawanych przez Grupę Polska Press, ponadto znalazły się regionalne sekcje portali Wyborcza.pl i TVN24.pl oraz Wawalove.pl i Dziennikwschodni.pl. Należący do Kamila Durczoka Silesion.pl ma miesięcznie 300-400 tys. użytkowników.
więcej
|
Bonnier Business Polska połączył Mambiznes.pl z Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl
Serwis Mambiznes.pl (należący do Bonnier Business Polska) został uruchomiony w nowej wersji, w której włączono do niego treści ze stron Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl. W serwisie zmieniły się szata graficzna i układ kategorii.
więcej
|
Funkcja Live Location w Messengerze pozwoli znajomym ustalać wzajemną lokalizację
Facebook wprowadził do komunikatora Messenger funkcję o nazwie Live Location. Pozwala ona użytkownikowi na udostępnienie wybranym osobom miejsca swojego aktualnego pobytu i jego bieżących zmian. Lokalizacja jest widoczna przez 60 minut i ma pomagać między innymi w aranżowaniu spotkań pomiędzy użytkownikami.
więcej
|
Ewa Chodakowska, Adam Małysz i Anna Lewandowska największymi autorytetami sportowymi
Według raportu firmy analitycznej IRCenter wśród polskich internautów największym autorytetem sportowym pozostaje od 3 lat Ewa Chodakowska, choć jej popularność spada. Fitness, skoki narciarskie i piłka nożna to z kolei dyscypliny, w których badani wskazują najwięcej swoich sportowych idoli.
więcej
|
Spotify przejmuje startup MightyTV, jego założyciel wiceprezesem ds. technologicznych
Serwis Spotify ogłosił przejęcie MightyTV, startupu zajmującego się systemem rekomendacji filmów i seriali. Firma zostanie zamknięta, cały jej zespół przejdzie do Spotify, a założyciel MightyTV Brian Adams zostanie wiceprezesem Spotify ds. technologii.
więcej
|
|
|