|
|
|
|
|
|
|
TVN szykuje ,,Azja Express 2" w Indiach i na Sri Lance. ,,Osiem par na trasie 5 tys. kilometrów"
Stacja TVN rozpoczęła realizację drugiej serii reality-show „Azja Express”, który ponownie poprowadzi Agnieszka Szulim. Wczoraj do Indii wyleciało szesnastu uczestników, m.in. Michał Piróg, Antoni Pawlicki i Dorota Gardias. - Producenci tym razem przygotowali wiele wyzwań nie tylko wymagających sprawności fizycznej, ale także wymagających psychologicznie - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Grażyna Kubica, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,Kocham Cię, Polsko!" hitem TVP2. Program wygrywa z konkurencją
Dziesiąty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,21 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej rok, format minimalnie stracił widzów. TVP2 w paśmie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Świata według Kiepskich" w nowym paśmie. Polsat wiceliderem rynku
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” pokazywane w sobotnim paśmie ogląda średnio 1,73 mln widzów, o 80 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r., kiedy serial pokazywany był w środy. Polsat w paśmie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" ma więcej widzów niż ,,Tylko muzyka". Polsat liderem rynku
Drugi sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,33 mln osób, o 250 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
1,3 mln widzów ,,Bake off - Ale ciacho! 2". TVP2 na trzecim miejscu
Drugi sezon kulinarnego teleturnieju TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,32 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Powstanie nowa amerykańska wersja ,,Top Gear", wśród prowadzących William Fichtner
BBC America zapowiedział premierę motoryzacyjnego show „Top Gear America”. Program nie ma być klonem brytyjskiego „Top Gear”, ale trafiać do specyficznych gustów widzów w USA. Prowadzenie widowiska powierzono Williamowi Fichtnerowi, Antronowi Brownowi i Tomowi Fordowi.
więcej
|
TVN7 pokaże kontrowersyjny dokument ,,Mea maxima culpa: Milczenie Kościoła"
W poniedziałek 24 kwietnia br. kanał TVN7 wyemituje film dokumentalny „Mea maxima culpa: Milczenie Kościoła” o skandalach pedofilskich w kościele katolickim.
więcej
|
|
|
Naciągana ,,polskość" sieci handlowych (opinie)
Zagraniczne sieci handlowe podkreślając polskość nie mają innego wyjścia. Nie chcąc tracić klientów, muszą wpisać się w gwałtowny wzrost świadomości i patriotyzmu konsumenckiego. Polskie pochodzenie, polska jakość i tradycja są niezwykle atrakcyjnymi wartościami dla konsumenta, nawet jeżeli oznaczają jedynie mniej lub bardziej nieuczciwy koncept komunikacyjny - komunikację sieci handlowych w Polsce komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych.
więcej
|
YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację
Po bojkocie YouTube’a ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych „trendów” i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem. Spadek marż marketingowych, w górę Oktawave
W ub.r. Grupa K2 zanotowała 94,37 mln zł przychodów ze sprzedaży i 417 tys. zł zysku netto. - Grupa odnotowała spadek wyniku EBITDA spowodowany z jednej strony wzrostem wynagrodzeń pracowników, z drugiej zaś spadkiem marż szczególnie w działalności reklamowej oraz mediowej - opisuje Tomasz Tomczyk, prezes firmy.
więcej
|
UM przejął budżet PZU i Link4 od Public Media
Dom mediowy UM (IPG Mediabrands Polska) wygrał przetarg na obsługę PZU.
więcej
|
Jakub Szumielewicz i Seweryn Dmowski odchodzą z Legii Warszawa
Wiceprezes Jakub Szumielewicz oraz dyrektor ds. mediów i public relations Seweryn Dmowski kończą pracę w Legii Warszawa. To część zmian w kierownictwie klubu, którego jedynym właścicielem został właśnie Dariusz Mioduski.
więcej
|
Biedronka akcją ,,Super Zwierzaki" zachęca rodziców do zakupu owoców i warzyw
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła akcję „Super Zwierzaki”, która ma zachęcić rodziców do zakupu warzyw i owoców oraz pogłębiania wraz z dziećmi wiedzy na temat otaczającej przyrody. Wspiera ją ogólnopolska kampania.
więcej
|
Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo
Emilia Bryl po pięciu latach pracy w strukturze marketingu firmy PepsiCo awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Historia stroju na bal przebierańców w nowej reklamie Allegro.pl z serii ,,Czego szukasz?" (wideo)
Do emisji trafia kolejny spot serwisu Allegro.pl z serii „Czego szukasz?”, tym razem opowiadający historię przygotowywania stroju na bal przebierańców. Kreacją reklamy zajęła się agencja Bardzo.
więcej
|
Jakub Nowak: z IQ Marketing do VanLeif
Agencja VanLeif poszerza dział kreatywny. Do jej zespołu dołączył Jakub Nowak, obejmując stanowisko creative group head. Poprzednio pracował w IQ Marketing.
więcej
|
,,To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi" w reklamach margaryny Palma (wideo)
ZT Bielmar rozpoczynają działania reklamowe marki Palma w oparciu o nową platformę komunikacji „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Jej autorem jest kolektyw 19°Południk.
więcej
|
Olga Jakubiak: z MEC do WebTalk
Olga Jakubiak zaczęła pracę jako content manager w agencji interaktywnej WebTalk. Wcześniej była związana m.in. z MEC i VML Poland.
więcej
|
Dzieci w roli komentatorów promują ciastka Kubuś (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kubuś (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Spot z serii „Komentatorzy” promujący ciastka tej marki przygotowała agencja Brasil.
więcej
|
Altice przejmuje sieć reklam wideo Teads za ponad 300 milionów dolarów
Europejski nadawca kablowy Altice zawarł umowę o przejęciu Teads - platformy reklam wideo. Wartość transakcji ma sięgać kwoty 308 milionów dolarów.
więcej
|
Anna Pająk i Maciej Trojanowicz awansują w Szeri Szeri
W strukturze agencji Szeri Szeri (należy do AdNext) specjalizującej się w influencer marketingu utworzono dwa nowe zespoły. Na ich czele stanęli Anna Pająk, która objęła stanowisko head of client service oraz Maciej Trojanowicz jako head of strategy.
więcej
|
,,Czysty i zdrowy dom" w kampanii odkurzaczy i oczyszczaczy powietrza Philips (wideo)
W prywatnych przychodniach medycznych ruszyła kampania marki Philips promująca jej odkurzacze i oczyszczacz powietrza. Akcję prowadzoną pod hasłem „Czysty i zdrowy dom” firma przygotowała wspólnie z agencją BE Media.
więcej
|
Max Factor kończy po 20 latach współpracę z Leo Burnett
Koncern kosmetyczny Coty rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową marki kosmetyków Max Factor. Wybrał w nim agencję Adam&Eve/DDB, co oznacza zakończenie trwającej 20 lat współpracy tej marki z Leo Burnett.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" zachęca, by wysyłać wazelinę dziennikarzom z Towarzystwa Dziennikarskiego
We wtorkowym numerze „Gazety Polskiej Codziennie” czołowi dziennikarze z Towarzystwa Dziennikarskiego zostali określeni jako wazeliniarze, a redakcja zachęca, żeby wysyłać im „duże ilości wazeliny”. To reakcja „GPC” na niedawny list Towarzystwa Dziennikarskiego do niemieckich dziennikarzy i opinii publicznej. - Wystarczyło nazwać po imieniu podłą okładkę „GPC” i przeprosić za antyniemieckie fobie, a jest się na okładce. W najlepszym towarzystwie - skomentował to Przemysław Szubartowicz.
więcej
|
,,Businessman Today" staje się dwumiesięcznikiem i trafia na urządzenia mobilne
Magazyn „Businessman Today” (Businessman Today) zmienia cykl wydawniczy z miesięcznego na dwumiesięczny. Pismo w wersji cyfrowej trafi również na urządzenia mobilne.
więcej
|
Dominika Szczechowicz dyrektorem artystycznym w Grupie PMPG Polskie Media
Dominika Szczechowicz objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego w Grupie PMPG Polskie Media. Zajmie się m.in. odświeżeniem wizualizacji koncernu.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem tygodników lokalnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki w styczniu 2017
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”.
więcej
|
Kazimierz Krupa i Wojciech Surmacz o liście Marka Dekana do pracowników Onet-RASP: głupota i naruszenie niezależności dziennikarskiej
Były redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa” Kazimierz Krupa i były dziennikarz tego pisma Wojciech Surmacz skrytykowali list Marka Dekana do pracowników Grupy Onet-RAS Polska. Ich zdaniem jest to naruszenie niezależności zespołów redakcyjnych oraz może źle wpłynąć na wizerunek i pozycję biznesową tytułów wydawanych przez firmę.
więcej
|
Portal Kobieta.pl w nowej odsłonie
Grupa Burda International Poland przeprowadziła relaunch portalu internetowego Kobieta.pl.
więcej
|
Nowa odsłona serwisu Muratordom.pl
Serwis Muratordom.pl (ZPR Media) zmienił i odświeżył swoją stronę główną. Prócz nowej szaty graficznej wydawca wprowadził także rozwiązania, mające ułatwić użytkownikowi nawigację.
więcej
|
|
|
Polacy oglądają wideo przez 4 godziny dziennie, ponad 60 proc. na urządzeniach mobilnych (raport)
Statystyczny Polak poświęca średnio 4 godziny dziennie na oglądanie treści wideo. 62 proc. korzysta w tym celu z urządzeń mobilnych. Jednocześnie 43 proc. jest zdania, że istnieje zbyt wiele kanałów telewizyjnych, dlatego 3 na 4 respondentów chciałaby posiadać taki pakiet, w którym znajdą się kanały i program wybrane przez nich samodzielnie - wynika z raportu firmy doradczej PwC.
więcej
|
YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację
Po bojkocie YouTube’a ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych „trendów” i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka.
więcej
|
Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale 2016 r. - to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska - wynika z analizy Gemiusa.
więcej
|
60% internautów ufa treściom w artykułach sponsorowanych
Większość użytkowników internetu w Polsce ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych, ale jednocześnie oczekuje ich czytelnego oznaczenia - wynika z badania SW Research.
więcej
|
Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube
Maciej Krawczyk („DissBlaster”), twórca piłkarskiego serwisu Footroll.pl, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl (Agora) na YouTube. - To kolejny krok naszej ekspansji w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl.
więcej
|
Krzysztof Wnęk nowym dyrektorem zarządzającym Groupona w Polsce
Polski oddział Groupona powołał na stanowisko dyrektora zarządzającego Krzysztofa Wnęka, który z firmą jest związany od 2012 roku, a wcześniej pracował w Asseco Poland.
więcej
|
Zbigniew Boniek na Twitterze: gdy rozmawiamy o piłce to baba nam niepotrzebna. ,,To jest śmieszne, inteligentni zrozumieją"
Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Zbigniew Boniek napisał na Twitterze, że gdy rozmawia z Januszem Piechocińskim o piłce nożnej „to baba jest niepotrzebna”. Odniósł się w ten sposób do tweeta Karoliny Hytrek-Prosieckiej, dyrektor ds. komunikacji w Ekstraklasie SA. - To jest śmieszne. Oczywiście można tego nie zrozumieć, bo nie każdy jest inteligentny - zaznacza w rozmowie z Wirtuanemedia.pl. - Prawdziwy dżentelmen nie pozwoliłby sobie na taką wypowiedź - odpowiada Hytrek-Prosiecka.
więcej
|
,,Ksiądz" Wojciecha Smarzowskiego na ShowMax.com. Trwają rozmowy z innymi polskimi reżyserami
W środę, 22 marca, na serwisie VOD ShowMax będzie miała premierę nowa polska produkcja: etiuda filmowa Wojciecha Smarzowskiego pt. „Ksiądz”. W roli głównej wystąpił Arkadiusz Jakubik. W ten sposób serwis rozwija zapowiadaną współpracę z polskimi reżyserami.
więcej
|
|
|