|
|
|
|
|
|
|
3 mln widzów serialu ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 liderem rynku
Nowy historyczny serial „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 3,01 mln osób, o 480 tys. tys. widzów mniej niż „Bodo” pokazywane rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
więcej
|
,,Dzień dobry Polsko" ogląda 137 tys. widzów. 5,46 proc. w 4+ i 3,84 proc. w 16-49
Po trzech tygodniach emisji „Dzień dobry Polsko” śledzi średnio 137 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, przegrywając z Polsatem.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami 6" ogląda 2,41 mln widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Szósta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,41 mln widzów, czyli o 530 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
więcej
|
Dziennikarze TV Republika wygrywają w sądzie z Kulczyk Investments i CIECH
Wczoraj Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił dwa pozwy spółek CIECH i Kulczyk Investments o ochronę dóbr osobistych wobec Anity Gargas, Cezarego Gmyza, Antoniego Trzmiela i Tomasza Terlikowskiego. Dziennikarze w lutym 2015 roku ujawnili w Telewizji Republika meldunki CBA na temat prywatyzacji CIECH.
więcej
|
Tylko 470 tys. widzów powrotu ,,Daleko od noszy". Polsat przegrywa z konkurencją
Reaktywowany serial „Daleko od noszy” ogląda średnio 471 tys. widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
520 tys. widzów ,,Misji pies". TVN przegrywa tylko z TVP1
Nowy program „Misja pies” gromadzi średnio 517 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą jest wiceliderem rynku, przegrywając z TVP1 pokazującą wówczas konkursy skoków narciarskich.
więcej
|
W Polsacie w kwietniu reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i kabaretach. 45,5 tys. zł za ,,Idola"
W opublikowanym przez Polsat cenniku reklamowym na kwiecień ceny spotów w niektórych pasmach są kilka procent wyższe, a w innych - niższe niż w kwietniu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy niedzielnym paśmie „Kabaret na żywo”.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat. 5,7 mln widzów niedzielnego konkursu lotów w Vikersund
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był serial „M jak miłość”, a oczko niżej uplasował się niedzielny konkurs PŚ w lotach narciarskich. Wśród stacji nowym liderem w 4+ została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,#LiniaProsta" - wspólna akcja Lifetime i Stowarzyszenia Bardziej Kochani
Z okazji Światowy Dzień Zespołu Downa telewizja Lifetime i Stowarzyszenie Bardziej Kochani organizują akcję „#LiniaProsta”, której celem jest zbiórka środków na wsparcie usamodzielnienia osób z tą chorobą.
więcej
|
Cyfrowy Polsat na Wielkanoc przez 3 miesiące bez opłat
Cyfrowy Polsat przygotował specjalną promocję wielkanocną, w której abonent otrzymuje telewizję i pakiety dodatkowe przez trzy miesiące bez opłat, wraz z dekoderem Evobox PVR za złotówkę.
więcej
|
|
|
OS3 zmienia strategię firmy, odchodzi Michał Wiśniewski
Agencja OS3 zmienia strategię działania i likwiduje stanowisko business development directora. Firmę opuszcza po ośmiu miesiącach pracy w niej Michał Wiśniewski.
więcej
|
,,Hipster song" w wykonaniu Szymona Majewskiego w nowej reklamie Actimela (wideo)
W najnowszej kampanii reklamowej marki jogurtów Actimel (produkowanych przez Danone Polska) produkt ten promowany jest przez śpiewającego hipsterską piosenkę Szymona Majewskiego.
więcej
|
Dominika Figurska z TV Republika o roli historii w nowym spocie MEN (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii pod hasłem „Dobra szkoła” Ministerstwo Edukacji Narodowej pokazuje, jak reforma oświaty wpłynie na sposób nauczania historii w szkołach. W roli matki występuje Dominika Figurska, aktorka będąca twarzą poranka TV Republika.
więcej
|
,,Przepis dnia" w TVP1 z Grzegorzem Łapanowskim w roli kucharza promują markę Mlekovita
Firma mleczarka Mlekovita, do której należą takie marki jak mleko Wypasione, ser Sokół, serki Favita promuje swoje produkty w dedykowanym programie kulinarnym „Przepis dnia” w TVP1. W roli gospodarza występuje kucharz Grzegorz Łapanowski.
więcej
|
W Polsacie w kwietniu reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i kabaretach. 45,5 tys. zł za ,,Idola"
W opublikowanym przez Polsat cenniku reklamowym na kwiecień ceny spotów w niektórych pasmach są kilka procent wyższe, a w innych - niższe niż w kwietniu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy niedzielnym paśmie „Kabaret na żywo”.
więcej
|
Brasil broni obsługi reklamowej PGNiG
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny, zajmująca się sprzedażą m.in. gazu ziemnego i energii elektrycznej prowadzi przetarg na długofalową obsługę reklamową.
więcej
|
Robert Lewandowski z nowym kontraktem z Vistulą i autorską kolekcją garniturów
Firma Vistula przedłużyła kontrakt reklamowy z Robertem Lewandowskim. Wartości umowy zakładającej długoletnią współpracę nie podano. W ramach kontraktu jesienią 2017 roku do salonów Vistuli trafi nowa autorska kolekcja piłkarza.
więcej
|
,,Perfekcyjny portret" Roberta Lewandowskiego w kampanii Huawei P10
W sobotę, 1 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa promująca nowy produkt z linii P w ofercie marki Huawei - smartfon Huawei P10. Akcja pod hasłem „Perfekcyjny portret” będzie zwracać uwagę na przedni aparat w tym smartfonie, opracowany we współpracy z firmą Leica.
więcej
|
Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)
Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem "Lubella i 1000 pomysłów", w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do przygotowania dania z Muszelkami morskimi.
więcej
|
"Go for more" w dziecięcej kampanii reklamowej CCC (wideo)
Ruszył kolejny etap wiosennej kampanii reklamowej firmy obuwniczej CCC pod hasłem "Go for more", w którym promowana jest oferta obuwia dla dzieci. W działaniach została wykorzystana fotograficzna sesja dziecięca.
więcej
|
Michał Cortez: z Interactive Solutions do Hypermedia linked by Isobar
Do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę dyrektora e-commerce. Poprzednio pracował w agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
Agencja Plej odświeżyła wizerunek
Agencja marketingu zintegrowanego Plej odświeżyła swój wizerunek wprowadzając nowe logo i zmieniając system identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Bonduelle z kampanią na 25-lecie (wideo)
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
więcej
|
Google z nowymi narzędziami analitycznymi dla reklamodawców
Google zapowiedział wprowadzenie dla swoich partnerów reklamowych nowych narzędzi pozwalających na precyzyjną ocenę skuteczności prowadzonych kampanii. Wśród nich jest opcja sprawdzania zasięgu na różnych platformach sprzętowych oraz dostęp do danych dotyczących czasu oglądania reklam.
więcej
|
Majonez Kielecki w wielkanocnej kampanii (wideo)
W telewizji, na outdoorze i w prasie ruszyła wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP "Społem"). Akcję przygotowały firmy Optima Marketing Group, Papaya Films i Best Brands PR.
więcej
|
SalesTube wzmacnia dział SEM, do agencji wraca Marta Bielecka
Do zespołu agencji SalesTube (należącej do Group One) po półtorarocznej przerwie wróciła Marta Bielecka i objęła stanowisko SEM specialist. Ostatnio pracowała w GroupM.
więcej
|
Agencja PM Talk pracuje dla FAAR architekci
Agencja kreatywna PM Talk rozpoczyna współpracę z pracownicą architektoniczną FAAR architekci. Opracuje dla niej i wdroży strategię marketingowo-komunikacyjną.
więcej
|
|
|
Repolonizacja mediów to gra polityczna, może być sprzeczna z prawem unijnym
Rząd zapowiada przyspieszenie prac nad repolonizacją mediów. Eksperci widzą w ustawie regulującej polski rynek medialny intencje polityczne. Część wątpi w jej wprowadzenie, choć niektórzy chętnie widzieliby u nas regulacje rodem z rynku francuskiego. Dla Wirtualnemedia.pl o repolonizacji mówią Andrzej Zarębski, Paweł Nowacki, Marek Sowa, Aleksy Uchański i Eryk Mistewicz.
więcej
|
Duży spadek sprzedaży ,,Wprost" i ,,Gazety Polskiej", tracą też ,,Do Rzeczy" i ,,Newsweek"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.
więcej
|
Jerzy Karwelis, były członek RASP do Marka Dekana: Wstydzę się, że pracowałem w kierowanej przez Pana firmie
Jerzy Karwelis, były członek zarządu Ringier Axel Springer Polska, napisał list do Marka Dekana, w którym czytamy m.in., „wstydzę się, że w moim CV występuje okres pracy w kierowanej przez Pana firmie”. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Karwelis przekonuje: - Nie stoję po żadnej ze stron politycznego konfliktu, jeśli ktoś mnie przypisuje do PiS, świadczy to tylko o tym, jak daleko zabrnęliśmy w bezsensownych podziałach.
więcej
|
Dziennikarze "Wiadomości Wrzesińskich" zostali skazani za naruszenie dóbr urzędnika, którego danych nie podali
Redaktor naczelny i dziennikarz "Wiadomości Wrzesińskich" muszą przeprosić pracownika lokalnego Urzędu Skarbowego za naruszenie jego dóbr osobistych mimo, że nie podali w artykule żadnych danych pozwalających na jego identyfikację. Tak zdecydował Sąd Okręgowy w Poznaniu. Wyrok jest nieprawomocny. - To krzywdzący wyrok - mówi redaktor naczelny, Waldemar Śliwczyński.
więcej
|
Dobry początek roku dla magazynów, ,,Grazia" i ,,Tele Tydzień" z największym wzrostem wpływów z reklam (analiza)
Wpływy reklamowe magazynów w styczniu br. były wyższe o 16,2 proc. w stosunku do stycznia ub.r. Najwyższą dynamikę przychodów z reklam miały „Grazia”, „Tele Tydzień” i „Uroda życia”.
więcej
|
,,Gazeta Magnetofonowa" w nowej odsłonie
W sprzedaży ukazało się wiosenne wydanie kwartalnika o polskiej muzyce „Gazeta Magnetofonowa” (Trzecie Ucho). Magazyn zmienił winietę, format i layout. Ruszyła też nowa strona internetowa pisma.
więcej
|
Teksty z "Gazety Wyborczej" w serwisie Euractiv. "To element polityki docierania do jak najszerszej publiczności"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła współpracę z europejskim serwisem poświęconym zagadnieniom Unii Europejskiej - Euractiv. com. W jej ramach co tydzień publikowane będą najlepsze teksty o tematyce europejskiej: na portalu z "Gazety Wyborczej", a na łamach dziennika - z serwisu.
więcej
|
,,Przekrój" z nową stroną internetową
W sprzedaży ukazał się drugi numer „Przekroju”, a dla czytelników przygotowano nową odsłonę strony internetowej Przekroj.pl. - Nie komentujemy wydarzeń dnia, publikujemy treści, które są starannie przemyślane i długo zachowają aktualność - mówi Katarzyna Tyszkiewicz-Borawska, sekretarz redakcji Przekroj.pl.
więcej
|
Rafał Tomański korespondentem PAP w Azji
Rafał Tomański, dziennikarz specjalizujący się w tematach azjatyckich, ekonomicznych i technologicznych, został korespondentem Polskiej Agencji Prasowej w Azji. Z dniem 1 kwietnia obejmie placówkę w Pekinie.
więcej
|
|
|
Rynki we Francji i Niemczech należą do lokalnych koncernów medialnych
We Francji największe grupy medialne, takie jak Grupa Bolloré i Grupa Lagardère Active, należą do Francuzów. Jedynym zagranicznym dużym graczem na rynku jest niemiecka Grupa Bertelsmann France. Z kolei w Niemczech rynek prasy codziennej jest opanowany przez 10 wydawców niemieckich - wynika z raportu Instytutu Staszica.
więcej
|
|
|
Neon Shake dla CH Europa Centralna
Agencja Neon Shake rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi działań PR i social media dla prowadzonego przez Apsys Polska centrum handlowego Europa Centralna.
więcej
|
|
|