|
|
|
|
|
|
|
,,Dorota Gawryluk zaprasza" od 29 marca w Polsat News. Zostaje Kamil Durczok
W środę 29 marca br. na antenie Polsat News zadebiutuje autorski program publicystyczny Doroty Gawryluk - „Dorota Gawryluk zaprasza”. W ramówce stacji pozostanie także „Brutalna prawda” Kamila Durczoka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wejście ustawy abonamentowej spowoduje rezygnacje klientów z płatnej telewizji
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego opublikowało drugą opinię w konsultacjach nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. W opinii szefa komitetu stałego rady ministrów Henryka Kowalczyka wejście projektowanych rozwiązań w życie może spowodować rezygnację klientów z płatnej telewizji na rzecz dostępnych serwisów VOD.
więcej
|
Abonenci nc+ będą mogli oglądać programy już wyemitowane. Usługa dostępna w IV kwartale br.
Platforma nc+ pracuje nad usługą typu backward EPG, która pozwoli abonentom na oglądanie programów już wyemitowanych. Usługa ma być dostępna prawdopodobnie w IV kwartale br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Belfer 2" jesienią w Canal+. Nowi aktorzy i nowy reżyser
Prace nad drugim sezonem „Belfra” cały czas trwają, ale platforma nc+ zapowiada, że serial trafi na antenę Canal+ jesienią 2017 roku. - Są plany, aby premiera odbyła się jesienią - potwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jakub Szurmiej, dyrektor kanałów filmowych nc+.
więcej
|
Barbara Bilińska ma zmienić ramówkę telewizji WP, żeby była atrakcyjniejsza dla widzów DVB-T
Barbara Bilińska jako dyrektor programowy telewizji WP ma wprowadzić do ramówki filmy i seriale, które zwiększą oglądalność kanału w naziemnej telewizji cyfrowej. - Telewizja WP uczy nas na pewno większej cierpliwości. Internet dużo szybciej reaguje na wszelkie zmiany programowe, natomiast w telewizji zmiana nawyków widzów wymaga zdecydowanie więcej czasu niż zakładaliśmy - przyznaje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
Sąd oddalił pozew Lecha Wałęsy wobec TVP o sprostowanie informacji "Wiadomości"
TVP nie musi zamieszczać sprostowania "nieprawdziwych informacji" "Wiadomości" z lutego 2016 roku o tym, że wtedy IPN potwierdził, iż Lech Wałęsa był współpracownikiem SB, a grafolog orzekł autentyczność teczek TW "Bolka" - orzekł warszawski sąd.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Wataha" jesienią w HBO. Nowi aktorzy
Serial "Wataha" powróci na antenę HBO jesienią 2017 roku. W ekipie pojawiły się nowe twarze m.in: Andrzej Konopka, Matylda Damięcka, Helena Norowicz, Piotr Żurawski i Grzegorz Damięcki.
więcej
|
nc+ daje 22 proc. rabatu na 22. urodziny Canal+. ,,Proste promocje trafiają lepiej niż skomplikowane"
Z okazji dwudziestych drugich urodzin Canal+ w Polsce platforma nc+ przygotowała ofertę promocyjną, w ramach której klienci otrzymają 22 proc. rabatu na pakiety telewizyjne oraz internet i telefon. Promocja potrwa do końca roku.
więcej
|
Marek Zając prowadzącym cykl ,,Polscy szpiedzy" w Canal+ Discovery
W kwietniu Canal+ Discovery pokaże oryginalne produkcje dokumentalną „Pokolenie mistrzów” i „Wizjonerzy mody”, a od maja br. stacja rozpocznie emisję „Polskich szpiegów” z Markiem Zającem w roli prowadzącego.
więcej
|
Kasia Klich poprowadzi ,,Wygibajki 2" w MiniMini+. Stacja szuka dzieci do programu
W maju br. wystartuje „Wielki Casting MiniMini+”, w którym dziecięcy kanał MiniMini+ będzie poszukiwał małych uczestników kolejnej edycji programu „Wygibajki”. Nową prowadzącą została wokalistka Kasia Klich.
więcej
|
Telewizja WP w ofercie nc+, Barbara Bilińska dyrektorem programowym
Kanał telewizyjny WP (należący do Wirtualnej Polski) od 15 marca będzie dostępny w ofercie platformy nc+. Jednocześnie dyrektorem programowym stacji została Barbara Bilińska.
więcej
|
David Abraham po 7 latach przestanie kierować Channel 4
Po 7 latach pełnienia funkcji dyrektora wykonawczego stacji Channel 4 David Abraham odchodzi ze stanowiska. Przyczyna rezygnacji nie jest znana. Na liście jego następców jest kilka nazwisk, między innymi Jay Hunt i Anne Bulford, obecna zastępczyni szefa BBC.
więcej
|
,,Księga Ksiąg" w TVP ABC. "Pozytywne wartości chrześcijańskie"
6 kwietnia 2017 roku TVP ABC rozpocznie emisję animacji „Księga Ksiąg”.
więcej
|
,,Meblokracje" wiosenną nowością Domo+
W niedzielę 23 kwietnia br. na antenie Domo+ zadebiutuje program „Meblokracje”. Prowadzącym będzie architekt Artur Indyka.
więcej
|
|
|
Michał Pol będzie reklamował firmę bukmacherską Fortuna
Redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Michał Pol zaczął stałą współpracę reklamową z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie. Działania marketingowe z udziałem dziennikarza zaplanowano do końca br.
więcej
|
Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy
Totalizator Sportowy przygotowuje się do wyboru domu mediowego. Obecnie szuka firmy, która pomoże mu w przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ daje 22 proc. rabatu na 22. urodziny Canal+. ,,Proste promocje trafiają lepiej niż skomplikowane"
Z okazji dwudziestych drugich urodzin Canal+ w Polsce platforma nc+ przygotowała ofertę promocyjną, w ramach której klienci otrzymają 22 proc. rabatu na pakiety telewizyjne oraz internet i telefon. Promocja potrwa do końca roku.
więcej
|
Tomasz Oświeciński promuje odżywki Formotiva Pharma Nutrition (wideo)
Tomasz Oświeciński, trener personalny, aktor znany m.in. z filmu „Pitbull” oraz serialu „M jak miłość”, został ambasadorem marki Formotiva Pharma Nutrition (należącej do Aflofarm Farmacja Polska) - odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
więcej
|
Aleksander Frydrych: z Walk Digital do Grey Group
Aleksander Frydrych - dotychczas pracujący w agencji Walk Digital - dołączył do zespołu agencji reklamowej Grey Group. Będzie zajmować się poszerzaniem digitalowych kompetencji grupy.
więcej
|
Agencja S Words po rebrandingu: marketing do obcokrajowców i osób LGBT, Roger Weichert i Emilia Skorupska nowymi pracownikami
Agencja S Words zajmująca się komunikacją marketingową i smarketingiem, prowadzona przez Grzegorza Miecznikowskiego powiększa zespół o dwie osoby: Rogera Weicherta i Emilię Skorupską. Przeszła też rebranding i wprowadza na rynek nowe usługi, m.in. marketing skierowany do środowisk LGBT.
więcej
|
,,Kibice wygrywają pierwsi" - Kuba Błaszczykowski w kampanii Pepsi i Lay's (wideo)
Ruszyła promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". Wspiera ją kampania z udziałem Kuby Błaszczykowskiego, którą przygotowały firmy BBDO, OMD Media Direction, VML Polska, Deloitte Digital, Pink Pepper Media i Questia.
więcej
|
Zakupowy konflikt płci reklamuje sklepy Komfort (wideo)
Sieć sklepów Komfort w rozpoczętej właśnie wiosennej kampanii reklamowej stawia na emocje. Odnosi się w niej do kobiecej emocjonalności i męskiego racjonalizmu. Za przygotowanie reklam odpowiadają agencje Eskadra i Codemedia.
więcej
|
,,Healthy Mom by Ann" - nowa książka z DVD Anny Lewandowskiej (wideo)
Ruszyła przedsprzedaż książki z DVD Anny Lewandowskiej pt. "Healthy Mom by Ann", dedykowanej kobietom w ciąży. Producentem i wydawcą jest Jake Vision, a koproducentem agencja Mediasplit.
więcej
|
Luciana Cani przewodniczącą jury konkursu KTR
Luciana Cani została przewodniczącą tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy.
więcej
|
,,#DziewczynyRządzą" - Margaret w nowej kampanii Deichmanna (wideo)
Ruszyła wiosenna kampania marki Deichmann pod hasłem #DziewczynyRządzą. Bohaterką spotów promujących nową, miejską kolekcję butów jest Margaret. Kampanię przygotowała i realizuje agencja LiquidThread.
więcej
|
Samuel L. Jackson, Charles Barkley i Spike Lee w reklamach Capital One (wideo)
W nowej kampanii o nazwie March Madness trzech przyjaciół - aktor Samuel L. Jackson, była gwiazda NBA Charles Barkley i reżyser Spike Lee w humorystycznych spotach reklamują usługi banku Capital One. Celebryci udowadniają, że mają dystans do samych siebie i potrafią żartować z własnych słabości.
więcej
|
72andSunny globalną agencją kreatywną eBay
Serwis aukcyjny eBay w wyniku rozstrzygniętego przetargu wybrał agencję 72andSunny na wiodącą globalną agencję kreatywną. Marka rocznie wydaje na reklamę w USA ok. 100 mln dolarów.
więcej
|
Agata Palmowska: z Isobar Polska do Artegence
Agata Palmowska objęła stanowisko senior creative w agencji reklamowej Artegence, wracając do pracy w niej po 7 latach. Wcześniej była związana także z agencjami Isobar Polska, Cheil Poland i K2.
więcej
|
Herbapol reklamuje Herbaciany Ogród i dżemy (wideo)
Herbapol-Lublin prowadzi jednocześnie dwie kampanie: produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Celem każdej z nich jest wzrost świadomości produktów i przypomnienie o nich konsumentom. Za kampanie odpowiadają MediaCom, Lemon Film i MullenLowe Warszawa.
więcej
|
Tęsknota samochodu wyścigowego za wolnością w reklamie Seata (wideo)
W reklamie nowego modelu Seata - Leona Cupra głównym bohaterem jest inne auto - sportowy Leon Cupracer Evo 17, który udowadnia że nawet super auta mogą się czasami nudzić i tęsknić za ciągnącą się dal szosą.
więcej
|
,,Miarka się przebrała!" w kampanii pralek Bosch VarioPerfect (wideo)
W telewizji, internecie, social media i punktach sprzedaży ruszyła kampania marki Bosch promująca pralki VarioPerfect z technologią automatycznego dozowania detergentu i-DOS. Akcję prowadzoną pod hasłem "Miarka się przebrała!" przygotowały firmy PrimeMovers, ACR Media House i Tomasz Lechociński TStudio.
więcej
|
Sławomir Kornicki i Łucja Gdala: z Codemedia do nowej firmy konsultingowej Centraals
Sławomir Kornicki i Łucja Gdala zostali partnerami w firmie konsultingowej Centraals, utworzonej po przejęciu od domu mediowego Codemedia struktury technologicznej code.applied. Kornicki i Gdala to współzałożyciele Codemedia związani z tą firmą przez 9 lat.
więcej
|
,,Włącz energię słoneczną w swoim domu" w kampanii innogy Polska
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt i dom mediowy MediaCom przygotowały dla innogy Polska kampanię komunikującą nową ofertę fotowoltaiczną dla klientów indywidualnych.
więcej
|
Firma Filipa Friedmanna sprzedała 17,2 proc. akcji Mediacapu
Należąca do Filipa Friedmanna firma sprzedała 3,18 mln akcji holdingu marketingowo-badawczego Mediacap stanowiących 17,24 proc. jego kapitału zakładowego. Niecały miesiąc temu Friedmann odszedł z rady nadzorczej Mediacapu.
więcej
|
|
|
Michał Pol będzie reklamował firmę bukmacherską Fortuna
Redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Michał Pol zaczął stałą współpracę reklamową z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie. Działania marketingowe z udziałem dziennikarza zaplanowano do końca br.
więcej
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży w 2016 roku. ,,Logo" wyprzedziło ,,CKM"
W 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży pism telewizyjnych w 2016 roku
W 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agata Rucińska szefową działu uroda w miesięczniku ,,Zwierciadło"
Agata Rucińska została szefową działu uroda w miesięczniku „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Zastąpiła Katarzynę Lewicką-Stachowicz, która rozstaje się z wydawnictwem.
więcej
|
Wiosenny numer magazynu ,,Viva! Moda" za 19,99 zł
W środę, 15 marca, ukaże się wiosenny numer kwartalnika „Viva! Moda” (Edipresse Polska). Pismo utrzymuje 220 stron objętości. Na okładce znajdzie się modelka Zuzanna Bijoch w sesji z Barcelony.
więcej
|
,,Jak schudnąć na zawsze" wydaniem specjalnym tygodnika ,,Tylko Zdrowie"
We wtorek, 14 marca br. ukaże się pierwszy numer pisma „Jak schudnąć na zawsze”, które w całości poświęcone jest odchudzaniu. Tytuł jest wydaniem specjalnym tygodnika „Tylko Zdrowie”, ukazującego się w piątki z „Gazetą Wyborczą” (Agora).
więcej
|
|
|
Połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Firma chce przejmować dalej w tej branży, bo to ,,kolej XXI wieku"
Wirtualna Polska w br. planuje, że połowa jej wpływów będzie pochodziło z sektora e-commerce. Firma planuje dalsze przejęcia w tym segmencie. - Wygoda, szybkość i efektywność zawierania transakcji online oznacza dla wielu sektorów gospodarki to, co oznaczał rozwój kolei żelaznych dla dyliżansów w XIX wieku. Wirtualna Polska chce być przewodnikiem w digitalizacji naszych nawyków konsumenckich i beneficjentem tej zmiany - zapowiada prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Obraźliwe treści i ataki hakerskie największymi zagrożeniami w polskim internecie
Według raportu CERT Orange Polska w 2016 roku zanotowano ponad 17 tysięcy przypadków różnego rodzaju ataków w polskim internecie. 40 procent z nich dotyczyło nielegalnych i obraźliwych treści, a prawie jedną piątą stanowiły próby włamań. 2017 rok przyniesie większą liczbę zagrożeń w segmencie Internetu Rzeczy i urządzeń mobilnych.
więcej
|
Artur Miernik za Renatę Wiśniewską wiceprezesem ds. HR w Wirtualnej Polsce
Z początkiem kwietnia Artur Miernik obejmie funkcję wiceprezesa ds. HR w Wirtualnej Polsce. Wcześniej pracował m.in. w firmach Pelion, PKO BP i Unicredit Group.
więcej
|
Marissa Mayer dostanie 23 milionów dolarów odprawy
Marissa Mayer, szefowa Yahoo, ustępując ze stanowiska otrzyma odprawę w łącznej wysokości 23 milionów dolarów.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 27 proc. i 53,8 mln zł zysku. ,,Strategia MoViBE i przedszkole telewizyjne"
W ub.r. Wirtualna Polska zanotowała 415,1 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 27,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 53,8 mln zł zysku netto (wobec 5,7 mln zł w 2015 roku). - W 2017 roku będziemy kontynuować strategię „MoViBE” - mobile, video, bigdata i e-commerce. Będziemy jeszcze pozostawać w przedszkolu telewizyjnym, lecz z pewnością będzie to również czas, w którym najszybciej zdobywa się kompetencje - zapowiada prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
Grupa Wirtualna Polska kupiła wydawcę Videostar.pl, wyceniając go na 2,27 mln zł
Grupa Wirtualna Polska (spółka zależna Wirtualnej Polski) w grudniu ub.r. kupiła za 549 tys. zł spółkę Netwizor, do której należy serwis Videostar.pl. Transakcja zakłada jeszcze trzy płatności uzależnione od wyników przejętej spółki w najbliższych latach.
więcej
|
|
|
Chomicki, Romanowski, Prażnowska-Jachowicz, Celmer, Szurek i Jaszke w IQS
Do zespołu IQS dołączył Krzysztof Chomicki, który zajmie nowo utworzone stanowisko dyrektora procesów i data. Agencja badawcza zatrudniła również kilkuosobowy zespół analityczno-programistyczny w obszarze data, w którym znaleźli się Michał Romanowski, Amelia Prażnowska-Jachowicz, Mariusz Celmer, Mikołaj Szurek i Piotr Jaszke.
więcej
|
|
|