|
|
|
|
|
|
|
Platforma nc+ zaniepokojona przepisami o abonamencie rtv. ,,Zaszkodzą całemu rynkowi medialnemu"
Platforma nc+ krytycznie ocenia proponowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego nowelizację ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym. - Abonenci zgłaszają nam swoje obawy. Uważamy, że przyjęcie ustawy w obecnej formule zaszkodzi całemu rynkowi medialnemu - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji nc+.
więcej
|
Robert Makłowicz: nie chciałem w spocie chwalić całej Telewizji Polskiej, bo wiele rzeczy w niej mi się dzisiaj nie podoba
Robert Makłowicz uważa, że jego wypowiedź w spocie promującym wiosenną ramówkę TVP została spreparowana tak, by chwaliła publicznego nadawcę i posłużono się w tym sprytnym wybiegiem. TVP broni się twierdząc, że bohaterowie reklamówki doskonale wiedzieli, w jakiej produkcji biorą udział.
więcej
|
TVP szuka pomysłów na programy o tematyce religijnej dla młodzieży i rodziny
Telewizja Polska ogłosiła kolejny nabór w ramach programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Tym razem nadawca poszukuje scenariuszy na audycje o tematyce religijnej.
więcej
|
Telewizja Puls chce unieważnienia przez KRRiT koncesji Super Polsatu. ,,Same powtórki z technicznymi udogodnieniami"
Telewizja Puls wystąpiła do KRRiT z wnioskiem o unieważnienie zmiany koncesji wyspecjalizowanego kanału sportowego Polsat Sport News na wyspecjalizowany dla osób niepełnosprawnych kanał Super Polsat. - Cyfrowy Polsat, preferując kanał swojej spółki zależnej, kosztem Telewizji Puls, naruszył reguły ochrony konkurencji i otwartego charakteru audiowizualnych usług medialnych - mówi Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
Cztery polskie produkcje wiosną w TLC. Katarzyna Pakosińska, Agata Młynarska i Andrzej Fidyk z programami
W wiosennej ramówce TLC znajdą się polskie programy m.in. „Kuchenne triki” Ewy Olejniczak, „Zmiana pełną parą” Agaty Młynarskiej i „Jazda po polsku” z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Stacja pokaże także filmy dokumentalne wybrane przez Andrzeja Fidyka.
więcej
|
GIODO o nowelizacji ustawy abonamentowej: pozyskiwanie danych klientów płatnej tv oznacza zmianę warunków ich umów
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych uważa, że mało uzasadnione jest wprowadzanie przejściowej nowelizacji ustawy abonamentowej zakładającej uszczelnienie poboru tej opłaty od klientów płatnej telewizji, skoro na przyszły rok zapowiedziano zupełnie nową ustawę o abonamencie. Zwraca też uwagę, że pozyskiwanie danych użytkowników wiąże się ze zmianą ich umów z operatorami telewizyjnymi.
więcej
|
Izabella Wiley dyrektor generalną A+E Networks na Europę Środkowo-Wschodnią
Izabella Wiley, obecnie dyrektor generalna A+E Networks Poland, awansowała na stanowisko dyrektor generalnej A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. Rekordowy tydzień TVN24, rosną też TVP Info i Polsat News
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był serial „M jak miłość”, a na podium uplasowały się: „Teleexpress” i drużynowy konkurs PŚ w skokach. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szefowa ,,Wiadomości" o krytycznych opiniach zagranicznych mediów: nie wszyscy nadają jak TVN
Relacje „Wiadomości” ze szczytu Unii Europejskiej, na którym wybrano Donalda Tuska na drugą kadencję jako szefa Rady Europejskiej, zostały skrytykowane przez niektóre zagraniczne media m.in. serwis Euobserver.com. - A w świecie równoległym...szok! Nie wszyscy nadają jak TVN - skomentowała to Marzena Paczuska, szefowa „Wiadomości”.
więcej
|
,,Taki się urodziłem" - nowy program o osobach z zespołem Downa w Lifetime
We wtorek 21 marca br. na antenie Lifetime zadebiutuje program „Taki się urodziłem”, w którym występują osoby z zespołem Downa.
więcej
|
|
|
RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET, tracą Trójka i VOX FM. Rekord TOK FM
W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost słuchalności w zestawieniu. Rekordowy wynik zanotowało TOK FM, sporo straciły Radio ZET i VOX FM - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wpływy Polskiego Radia wzrosły o 1,8 proc. Prawie dwie trzecie z abonamentu, 6,3 proc. więcej z reklam
W ub.r. Polskie Radio zanotowało 293 mln zł przychodów, o 1,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy nadawcy z abonamentu RTV zwiększyły się o prawie 3 proc., a przychody reklamowe - o 6,3 proc.
więcej
|
|
Słuchacze Trójki: głosujmy na "Kocham wolność" w ,,Polskim Topie Wszech Czasów"
Twórcy profilu „Ratujmy Trójkę” na Facebooku zaczęli akcję „Po pierwsze: wolność!”, mającą doprowadzić do tego, by na szczycie majowego „Polskiego Topu Wszech Czasów” PR III Polskiego Radia znów znalazła się piosenka „Kocham wolność” zespołu Chłopcy z Placu Broni. - To nasz sposób pokazania szefostwu Polskiego Radia, że nie godzimy się na to, by politycy robili z Trojką to, co chcą - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Duży spadek Eski. W górę Audytorium 17, Radio Pogoda i ZET Gold
Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderami wzrostów ex aequo były dwie stacje: Audytorium 17 i ZET Gold.
więcej
|
|
Radio Wawa z konkursem ,,Jak to dalej leciało". Sprawdza, czy słuchacze znają polskie przeboje
W poniedziałek wystartowała nowa zabawa Radia Wawa (Grupa Radiowa Time), pt. „Jak to dalej leciało”. Polega na dokańczaniu przez słuchaczy losowo wybranych polskich piosenek. Nagrodą główną jest głośnik karaoke.
więcej
|
|
|
|
Grupa Lotos wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Grupa Lotos prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy na dwa lata: na rok bieżący i przyszły. Zwycięska firma nie będzie miała jednak wyłączności na współpracę z Lotosem, a wynagradzana będzie tylko za zrealizowane działania.
więcej
|
,,Razem damy radę" - Rafał Rutkowski w reklamach sklepów Castorama (wideo)
Z okazji 20-lecia działalności w Polsce sieć sklepów Castorama Polska wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Razem damy radę” i rozpoczyna szerokie działania reklamowe. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada agencja 2012.
więcej
|
Maciej Musiał będzie reklamował lody Koral
Aktor Maciej Musiał, znany głównie z serialu „Rodzinka.pl” oraz programów „The Voice od Poland” i „Kocham Cię Polsko” w TVP2, został nowym ambasadorem reklamowym marki lodów Koral (produkowanych przez PPL Koral). Marketer po kilku latach przerwy wraca do reklam z udziałem celebrytów.
więcej
|
Heinz rusza z kampanią stworzoną przez agencję Sterling Cooper Draper Pryce z serialu ,,Mad men"
Firma Heinz, producent keczupu rozpoczyna kampanię reklamową, której pomysł zrodził się w serialu „Mad Men”. Marketer postanowił wykorzystać w niej stworzone w tym serialu fikcyjne hasło i grafiki, które zaproponował bohater filmu, Don Draper.
więcej
|
Marta Łysiak: z Google na szefową nowej firmy Group One
Marta Łysiak dołączyła do zespołu Group One, będzie szefową nowej firmy współpracującej z należącym do tego holdingu domem mediowym Value Media. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Google, m.in. jako strategic partner manager w zespole YouTube’a.
więcej
|
SEOgroup z biurem w Londynie, pokieruje nim Patryk Ślusarek
Patryk Ślusarek został new business directorem w londyńskim biurze agencji SEOgroup, które zostało otwarte pod koniec 2016 roku
więcej
|
Agencja Communication Unlimited z nową nazwą CU i większą integracją struktur
Agencja reklamowa Communication Unlimited ma nową nazwę CU i odpowiednio zmienioną identyfikację wizualną. Firma wprowadziła większą integrację działań strategicznych, kreatywnych oraz realizacyjnych.
więcej
|
,,Tysiące audiobooków w Twoim telefonie" w kampanii Storytel.pl. (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa serwisu z audiobookami Storytel.pl. Dział marketingu witryny przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Rewir i Blue 449.
więcej
|
Farmona reklamuje w kinach kosmetyki Herbal Care i Tutti Frutti (wideo)
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona zaczyna kinową kampanię reklamową kosmetyków Herbal Care i Tutti Frutti. Pierwsza marka jest promowana pod hasłem „Piękno jest dzieckiem natury”, a druga - „Poczuj się owocowo”.
więcej
|
Biegaczka, rowerzysta i pies w reklamie sklepów Decathlon (wideo)
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej sieci sklepów Decathlon prowadzonej pod hasłem „Sport dla wszystkich- wszystko dla sportu”. Kampania powstała przy współudziale firm PZL, Oto Film, Orka, Halo Productions i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Ruszyła nowa edycja kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła szóstą odsłonę kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W tym roku hasło wzbogacono o stwierdzenie: „Owoc, warzywa lub sok”. Za realizację akcji odpowiadają agencje Michael Bridge Communication i Rebel Media.
więcej
|
Azjatycka promocja w Lufthansie
Niemieckie linie lotnicze Lufthansa uruchomiły promocję, w ramach której można kupić bilety do Azji w obniżonych cenach. Wspiera to kampania w internecie, social media i radiu, którą przygotowały firmy Kolle Rebbe i Mindshare.
więcej
|
Tomasz Okulicz pracuje na wyłączność dla Dynamo Film
Dom produkcyjny Dynamo Film, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, rozpoczyna współpracę na wyłączność z reżyserem Tomaszem Okuliczem.
więcej
|
"Nowy gatunek SUV-a" w kampanii Škody Kodiaq (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego samochodu marki Škoda - modelu Škoda Kodiaq. Akcję przygotowała agencja Opcom.
więcej
|
Anna Łakomska: z ,,K MAG" do McCann & MRM
Do zespołu agencji McCann & MRM dołączyła Anna Łakomska obejmując stanowisko community managera. Poprzednio pracowała dla magazynu „K MAG”.
więcej
|
,,Włącz się do grania" w promocji kawy Nescafé 3in Classic
Ruszyła loteria promująca kawę Nescafé 3in Classic (produkowaną przez Nestlé Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Włącz się do grania z Nescafé”, odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
LV BET Zakłady Bukmacherskie jako sponsor główny na koszulkach piłkarzy Wisły Kraków
Firma bukmacherska LV BET została sponsorem głównym klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Podpisana umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2017/2018.
więcej
|
|
|
Naczelny ,,Rzeczpospolitej" o tekście z wypowiedzią Le Pen: nie było manipulacji, było nadużycie
Wczoraj „Rzeczpospolita” (Gremi Media) opublikowała artykuł Jędrzeja Bieleckiego, który niedokładnie zacytował wypowiedź Marine Le Pen, liderki francuskiego Frontu Narodowego, o „demontażu Unii Europejskiej”. - Nie było świadomej manipulacji, choć było nadużycie - przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”.
więcej
|
,,Super Express" zmniejszył rozmiar stron
Od początku marca „Super Express” (Grupa ZPR Media) ukazuje się ze stronami w nieco mniejszymi rozmiarze niż poprzednio.
więcej
|
Dziennikarze krytykują okładkę ,,Gazety Polskiej" z Tuskiem i Merkel w tramwaju ,,nur für Deutsche"
Na okładce nowego numeru „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) znalazła się grafika z Donaldem Tuskiem w mundurze przypominającym nazistowski i Angelą Merkel, którzy wysiadają z tramwaju z napisem „nur für Deutsche”. Taki przekaz część dziennikarzy aktywnych na Twitterze skrytykowała jako niestosowny i świadczący o uprzedzeniach wobec Niemców.
więcej
|
Każdy może być na okładce ,,Pulsu Biznesu"
„Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) z okazji przekroczenia 100 tys. fanów na Facebooku przygotował aplikację, za pomocą której można przygotować jedynkę dziennika z własnym zdjęciem i tekstem na swój temat. - W ciągu jednego dnia z jej pomocą przygotowano i ściągnięto ponad cztery tysiące okładek - mówi dla Wirtualnemedia.pl Karolina Dziwulska, head of PR&Brands w Bonnierze.
więcej
|
Dziennikarka ,,Nowin Nyskich" zwolniona przez sąd z zarzutu naruszenia miru domowego opisywanej instytucji
Dorota Wolak - dziennikarka „Nowin Nyskich” - po siedmiomiesięcznym procesie wytoczonym przez negatywną bohaterkę swojego tekstu, została uniewinniona od zarzutu naruszenia miru domowego. - Sądowe zastraszanie nie zniechęciło mnie do opisywania kontrowersyjnych spraw - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl reporterka. W jej sprawie interweniowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP.
więcej
|
Warsaw Business Journal Observer zmienia się w Warsaw Business Journal. Morten Lindholm redaktorem naczelnym
Grrupa Valkea Media, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm. Zastąpił Jacka Ciesnowskiego, który rozstał się z wydawnictwem.
więcej
|
|
|
Marta Nowacka na czele działu healthcare w Havas PR
Havas PR wznawia dział healthcare. Na jego czele stanęła Marta Nowacka, healthcare director. Zajmie się obsługą firm z sektora farmaceutycznego i medycznego.
więcej
|
Michał Majewski przechodzi do public relations, będzie tworzył raporty specjalne w agencji Bridge
Michał Majewski, były dziennikarz m.in. „Wprost”, „Dziennika” i „Rzeczpospolitej”, dołączył do zespołu agencji strategicznego doradztwa komunikacyjnego Bridge należącej do Piotra Bazylko, Igora Janke i Piotra Wysockiego.
więcej
|
Partner of Promotion wypromuje konferencje MM Conferences
Agencja Partner of Promotion nawiązała współpracę ze spółką MM Conferences, organizatorem konferencji i warsztatów.
więcej
|
AchA PR wypromuje markę Oskoła
Oskoła, marka firmy Marwit, promowana będzie przez agencję AchA Public Relations.
więcej
|
Jolanta Winiarska: z Advanced PR do WebTalk
Joanna Winiarska, poprzednio pracująca w agencji Advanced PR, dołączyła do zespołu agencji interaktywnej WebTalk obejmując stanowisko communications officera.
więcej
|
Frosch z agencją Atomy PR
Marka Frosch (należąca do firmy Werner & Mertz Delta Polska - producenta środków do czyszczenia i pielęgnacji domu) od marca kontynuuje działania komunikacyjne z agencją Atomy PR.
więcej
|
|
|