|
|
|
|
|
|
|
140 tys. widzów ,,Dzień dobry Polsko". TVP1 przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info
Nowy poranny program TVP1 - „Dzień dobry Polsko” - ogląda średnio 142 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji magazynu zajmuje czwarte miejsce w rynku - przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w strukturze TVN: digital podlega Maciejowi Maciejowskiemu, Christian Anting w londyńskim biurze Scripps
Grupa TVN przeprowadza zmianę struktury organizacyjnej firmy - pionem dystrybucji, któremu podlegają wszystkie kanały linearne i nielinearne oraz Player.pl, pokieruje Maciej Maciejowski. Jednocześnie Christian Anting przestaje pełnić funkcję członka zarządu TVN i dołącza do londyńskiego zespołu Scripps Networks Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie
Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,19+", TVN liderem w grupie komercyjnej. ,,Brakowało na rynku takiego serialu"
Paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w 16-49. Oglądalność serialu rośnie z miesiąca na miesiąc.
więcej
|
Wpadka Fokus TV: zamiast programów ujęcie z nagą piersią
W nocy z soboty na niedzielę na antenie Fokus TV (Grupa ZPR Media) zamiast zaplanowanych programów i przerw reklamowych pokazywano obraz z obnażoną kobiecą piersią. Pomyłka nastąpiła tylko w wersji SD kanału nadawanej w naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Szef TVP.Info krytykowany za wypowiedź o wyprowadzeniu Polski z UE. ,,Chodziło mi o odpowiedzialną dyplomację"
- Polska powinna myśleć o tym, na jakich dobrych warunkach z UE wychodzić i jaką nową wspólnotę tworzyć - powiedział w Polskim Radiu 24 Dominik Zdort, szef portalu Tvp.info. Na Twitterze zawrzało, a sam Zdort mówi dla Wirtualnemedia.pl, że oburzają się ci, którzy nie wysłuchali całości audycji. - Odpowiedzialna dyplomacja powinna być przygotowana na wszelką ewentualność - precyzuje.
więcej
|
Juliusz Braun skarży do KRRiT relacje TVP z wyboru Donalda Tuska. ,,Rażąco nierzetelne i nieobiektywne"
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun skierował do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pismo, w którym skrytykował relacje w kanałach Telewizji Polskiej z wyboru Donalda Tuska na drugą kadencję w funkcji przewodniczącego Rady Europejskiej. Według Brauna te materiały rażąco naruszyły zasady obiektywizmu i rzetelności.
więcej
|
Polska wersja ,,House Hunters" w HGTV
W czwartek 16 marca br. stacja HGTV rozpocznie emisję programu „House Hunters - Poszukiwacze domów”, w którym wystąpią Polacy.
więcej
|
Koniec serialu "Na noże". TVN nie realizuje drugiego sezonu
Stacja TVN zrezygnowała z realizacji drugiego sezonu serialu "Na noże", w którym grali Wojciech Zieliński, Piotr Stramowski i Weronika Książkiewicz
więcej
|
"Gra o tron" - znamy datę premiery 7. sezonu
Producenci "Gry o tron" ujawnili datę premiery 7. sezonu. Przedstawili ją za pośrednictwem Facebooka i nadawanego na żywo filmiku.
więcej
|
Stopklatka w ub.r. wyszła na plus, jej wpływy wzrosły o 16 proc.
Firma Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, w ub.r. osiągnęła 47 tys. zł zysk netto, a w samym czwartym kwartale - 1,5 mln zł. Wpływy spółki w całym ub.r. zwiększyły się o 16,3 proc. do 29,85 mln zł.
więcej
|
,,Dolina ciszy", ,,Zwierzęta 2" i ,,Interes 3" w HBO GO
Przez cały marzec 2017 roku w serwisie HBO GO pojawiają się nowe filmy i seriale, a także kolejne sezony znanych już widzom produkcji.
więcej
|
Serial ,,Tropiciele" w TNT
19 marca 2017 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „Tropiciele”.
więcej
|
|
|
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę
W ub.r. producenci napojów energetycznych znacząco ograniczyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach. Cięcia dotyczyły wszystkich, poza radiem, kanałów. Z czołówki największych reklamodawców tylko Red Bull wydał w skali roku mniej, a marka Black zwiększyła nakłady reklamowe niemal o 100 proc.
więcej
|
Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie
Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller.
więcej
|
Sieć Havas łączy struktury Havas Creative Group i Havas Media Group
Havas Creative Group i Havas Media Group nie będą już funkcjonować jako oddzielne dywizje. Zostały jednostkami biznesowymi działającymi w ramach jednego unitu.
więcej
|
Senat ogłosił konkurs na swoje nowe logo
Senat Rzeczpospolitej Polskiej we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosił konkurs na nową identyfikację wizualną Senatu i jego kancelarii.
więcej
|
Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego mOkazje w mBanku. Akcja jest oparta na spotach, w których o zaletach śpiewają różne osoby.
więcej
|
Wpływy reklamowe Radia Zet zmalały o 31 proc., mocno w górę Vox FM, Jedynka, Trójka i TOK FM (TOP10)
Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły wpływy z reklam o 13 proc. w porównaniu ze styczniem 2015 roku. Największe wzrosty przychodów miały Vox FM, Program I i III Polskiego Radia oraz Tok FM. Jedyną stacją z czołówki, która na reklamach zarobiła mniej w skali roku było Radio Zet.
więcej
|
Avocados From Mexico z najskuteczniejszą reklamą na Super Bowl (wideo)
Avocados From Mexico to jedyna z marek promujących się przy okazji ostatniego Super Bowl, która po ponad miesiącu od wydarzenia znacząco zyskała w oczach konsumentów.
więcej
|
Magda Gessler reklamuje Formułę Biznes Box w Play (wideo)
W nowej kampanii Formuły Biznes Box oferowanej przez sieć telekomunikacyjną Play występuje restauratorka Magda Gessler, znana głównie z programu TVN „Kuchenne rewolucje”.
więcej
|
Reklama Zenek Energy Drink trąci myszką (opinie)
Spot debiutującego na rynku napoju energetycznego Zenek Energy Drink, którego bohaterem jest Zenon Martyniuk, gwiazda disco polo i lider zespołu Akcent jest żenujący i od początku trąci myszką. Reklama jest faktycznie bardzo słaba egzekucyjnie, chociaż jej ocena na pewno będzie w jakimś stopniu zależna od kontekstu emisji - zdecydowana większość teledysków disco polo jest realizowana na podobnym poziomie, więc na ich tle nie musi to bardzo razić - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ciesz się? spokojem, jaki dają oszczędności" w kampanii konta ,,Na dobry początek" w Getin Banku (wideo)
Getin Bank zaczął kampanię reklamującą konto „Na dobry początek”. Akcja, przygotowana przez agencję Deloitte Digital, jest realizowana pod hasłem „Ciesz się? spokojem, jaki dają oszczędności”.
więcej
|
Ten Typ Mes, Zulu Kuki, Julia Wieniawa i Łukasz Dziewic w kampanii butów Club C od Reeboka (wideo)
Rusza polska odsłona kampanii reklamującej buty Club C (produkowane przez firmę Reebok). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Zrób krok do bycia mistrzem”, biorą udział piosenkarz Ten Typ Mes, projektant Zulu Kuki, aktorka Julia Wieniawa i fotograf Łukasz Dziewic.
więcej
|
Marek Wieruszewski z ,,Marek Drives" promuje kredyty w Santander Consumer Banku
Santander Consumer Bank nawiązał współpracę marketingową z Markiem Wieruszewskim, autorem vloga „Marek Drives”. Chce w ten sposób promować m.in. kredyty na zakup samochodów.
więcej
|
Gigabaki i gigabajty zapuszczane w reklamie nju mobile (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty nju mobile (jej operatorem jest Orange Polska) podkreślająca, że obejmuje ona pakiet internetu mobilnego rosnący wraz ze stażem korzystania z oferty.
więcej
|
Super Bowl to reklamowe igrzyska wszech czasów (opinie)
Dla Amerykanów Super Bowl już dawno przestał być po prostu wydarzeniem sportowym, a stał się czymś na kształt święta religijnego, na które czeka się cały rok. W przerwach meczu wyświetlane reklamy pełnią rolę swoistych spektakli, to już nie są zwykłe spoty, a specjalnie przygotowywane na tą okazję filmy. Super Bowl to marketingowe Oscary, podczas których marki wyznaczają reklamowe trendy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z polskich agencji reklamowych.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Procter&Gamble, Renault Polska, Semilac (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najlepszych reklam ostatnich dni znalazły się dwie kampanie polskie i jedna międzynarodowa. Są to spoty reklamowe marek Semilac i Renault Polska oraz globalna kampania koncernu Procter&Gamble.
więcej
|
Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)
Od stycznia br. Link4 prowadzi kampanię reklamową, w której wokalistka Kasia Moś i zespół The Chance śpiewająco promują ubezpieczenie AC. - Poszukiwaliśmy kogoś, kto świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną osobą - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.
więcej
|
|
|
Będzie jednolita cena książki. Izba Wydawców Prasy: Uderzy to w prenumeratorów i wydawców
Polska Izba Książki przygotowała projekt ustawy o jednolitej cenie książki. Zakłada on m.in. nieobniżanie cen książek przez rok po wprowadzeniu na rynek więcej, niż o pięć procent. Wprowadza też zakaz dodawania darmowych książek dla prenumeratorów gazet i czasopism, co nie podoba się Polskiej Izby Wydawców Prasy. - To mocno uderzy i w wydawców i w prenumeratorów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Hoffman, dyrektor generalny IWP.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej
Liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w ub.r. był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" ujawnia notatkę byłego prezesa PKP o ofertach reklamowych od szefa PMPG Polskie Media
W bieżącym wydaniu „Gazety Finansowej” opublikowano treść notatki byłego prezesa PKP Jakuba Karnowskiego do szefa CBA Pawła Wojtunika, z której wynika, że wydawca „Wprost” zaproponował spółce podpisanie umów marketingowych. - Istnienie takiej umowy mogłoby być dla niego argumentem w rozmowie z dziennikarzami - czytamy w dokumencie.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" wygrywa w sądzie z Narodowym Centrum Kultury. ,,Finansowanie książek Petru nie mieści się w statucie"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości pozew Narodowego Centrum Kultury o naruszenie dóbr osobistych wobec wydawcy „Gazety Finansowej”. Tygodnik opublikował tekst o finansowaniu przez NCK książek o tematyce finansowej, których autorem był Ryszard Petru.
więcej
|
Katarzyna Gójska-Hejke i Tomasz Sakiewicz muszą przeprosić Milana Suboticia za tekst z ,,Gazety Polskiej"
Sąd Najwyższy odrzucił skargę kasacyjną na wyrok nakazujący dziennikarce „Gazety Polskiej” Katarzynie Gójskiej-Hejke i redaktorowi naczelnemu pisma Tomaszowi Sakiewiczowi przeproszenie Milana Suboticia, byłego sekretarza programowego TVN, za podanie w artykule w „GP”, że Subotić współpracował z WSI po 1993 roku.
więcej
|
Magdalena Salik i Michał Cessanis awansują w Burda International Polska
Magdalena Salik awansowała w Burda International Polska na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu „Focus”, a Michał Cessanis zostanie wicenaczelnym „National Geographic Traveler”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": środki z prenumeraty cyfrowej przeznaczymy na sadzenie drzew
„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła akcję, w ramach której środki ze sprzedaży płatnej prenumeraty jej serwisów internetowych i wydań cyfrowych zostaną przeznaczone na sadzenie drzew w miastach.
więcej
|
Axel Springer ze wzrostem zysku o 47 proc., dwie trzecie wpływów z internetu
W 2016 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów na poziomie 4,7 procent i zysk wyższy o ponad 47 procent. Za dobre wyniki odpowiada głównie działalność wydawcy w segmencie cyfrowym, który odpowiada za ponad 67 procent przychodów.
więcej
|
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele pisma poradnikowe (top 100)
W listopadzie ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakt" przeprasza byłą żonę Huberta Urbańskiego za teksty z nieprawdziwymi informacjami
W weekendowym wydaniu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) znalazły się przeprosiny wydawcy i byłego redaktora naczelnego skierowane do Julii Chmielnik, byłej żony Huberta Urbańskiego, dotyczące tekstów na temat jej rozstania z prezenterem.
więcej
|
Reporterka ,,Gazety Polskiej" atakowana przez uczestników demonstracji Obywateli RP w miesięcznicę smoleńską (wideo)
W piątek podczas kontrmanifestacji z okazji miesięcznicy smoleńskiej niektórzy działacze Obywateli RP usiłowali przeszkodzić reporterce „Gazety Polskiej” w nagrywaniu materiałów. Twierdzili, że dziennikarka nie ma prawa ich filmować.
więcej
|
Ambasador Węgier odwołała wywiad w TVP Info, ,,Gazeta Polska" apeluje: mimo postawy Orbána jedźcie z nami do Budapesztu
Nowa ambasador Węgier w Polsce odwołała wywiad w piątkowym wydaniu „Czterech stron” w TVP Info. Natomiast redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i szef klubów „GP” apelują do czytelników, by mimo niepoparcia przez władze Węgier polskiego rządu w sprzeciwie wobec wyboru Donalda Tuska na drugą kadencję w Radzie Europejskiej nie wycofywali się z corocznego wyjazdu na Węgry z okazji rocznicy rewolucji węgierskiej.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z testami gimnazjalnymi
Od poniedziałku 13 marca br. przez trzy kolejne dni do „Dziennika Gazety Prawnej” dołączane będą książki z testami gimnazjalnymi.
więcej
|
Kwietniowa ,,Hot Moda" z metamorfozami Mai Sablewskiej
W sprzedaży pojawił się kwietniowy numer magazynu „Hot Moda” (Marquard Media Polska), w którym stylistka Maja Sablewska zmienia wygląd czytelniczek.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska: 47 mln zł więcej na przejęcie reszty udziałów Domodi, 55 mln zł z odroczonego podatku dochodowego
Wirtualna Polska podwyższyła wycenę zobowiązania do zakupu pozostałych 49 proc. udziałów spółki zależnej Domodi o 47 mln zł. Jednocześnie wydawca zdecydował o uwzględnieniu w swoim raporcie z ub.r. 55 mln zł z odroczonego podatku dochodowego ze sprzedaży WP Shopping.
więcej
|
90 proc. polskich internautów korzysta z social media. Liderem Facebook, w górę YouTube
90 proc. internautów w Polsce przegląda treści z platform społecznościowych. Ciągle najwięcej osób korzysta z Facebooka, ale aktywność internautów najszybciej rośnie na YouTube i jest wciąż mocno widoczna na portalach internetowych i Twitterze - wynika z raportu IRCenter.
więcej
|
Jarosław Kuźniar: krótkie wideo to wymagający format, robimy 200 materiałów miesięcznie
Grupa Onet-RAS Polska rozwija format 100” - krótkie materiały wideo dotyczące najważniejszych wydarzeń i zjawisk interesujących internautów. Obecnie co miesiąc tworzonych jest około 200 materiałów w ramach tego formatu. - Niełatwo opowiedzieć angażującą historię w ciągu 100 sekund. Wśród naszych najpopularniejszych materiałów jest historia faceta, który odstrzelił sobie twarz i animacja wyjaśniająca mechanizm wyborów w USA - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar odpowiedzialny w Onet-RAS Polska za projekt 100”.
więcej
|
Facebook będzie transmitował mecze amerykańskiej ligi piłkarskiej MLS
Facebook i Univision Deportes podpisały umowę dzięki której w serwisie pojawią się bezpośrednie transmisje z meczów amerykańskiej ligi piłkarskiej Major League Soccer (MLS). W sumie zostaną nadane 22 transmisje sezonu 2017, na Facebooku pojawią się też ekskluzywne materiały dotyczące ligi MLS.
więcej
|
Netflix planuje seriale z wariantami zakończenia wybieranymi przez użytkowników
Według nieoficjalnych informacji Netflix przygotowuje opcję pozwalającą jego subskrybentom na wybór kilku alternatywnych zakończeń seriali dostępnych w serwisie. Taka możliwość będzie dostępna wyłącznie w przypadku własnych produkcji Netflixa.
więcej
|
,,27:1. Dzień dobry emocje" w reklamie Gazeta.pl
W ramach kampanii „Dzień dobry emocje”, promującej portal Gazeta.pl (Agora), na ulicach Warszawy pojawił się w weekend mobilny billboard z hasłem „27:1”. Reklamowanie portalu tym hasłem potrwa do wtorku.
więcej
|
|
|
Rekordowy wynik WOŚP pokazuje, że poparcia dla niej nie da się wytępić propagandą (opinie)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to dziś zjawisko społeczne. Tegoroczny finał wykazał, że dobre cechy Polaków, którzy w tej akcji uczestniczą nie dały się wytępić propagandą, jedyną słuszną racją stanu i innymi działaniami. Jeśli ktoś indywidualnie nie lubi Orkiestry i nie chce jej zauważać, to jego sprawa, jeśli jednak robi to instytucjonalnie, to działa wbrew zjawisku społecznemu i w końcowym efekcie nie tyle na szkodę Orkiestry, ile na własną - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|