|
|
|
|
|
|
|
TVN24 liderem stacji newsowych. Rosną Polsat News 2 i TVN24 BiS, traci TV Republika
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a liderem wśród spadków była Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Głusi chcą tłumaczenia ,,Tańca z gwiazdami" język migowy, Polsat nie mówi ,,nie"
Prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji Piotr Pawłowski napisał list do władz Telewizji Polsat. Docenia on program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, w którym występuje głuchoniema Iwona Cichosz (Miss Świata Niesłyszących), ale z drugiej strony krytykuje nadawcę za brak dostosowania przekazu show dla osób niesłyszących.
więcej
|
6 mln widzów oglądało skoki narciarskie na MŚ Lahti 2017 w TVP1 i Eurosporcie
Konkursy skoków narciarskich mężczyzn na MŚ w Lahti oglądało średnio 6,02 mln widzów w telewizji (5,30 mln osób w TVP1 i 721 tys. w Eurosporcie 1). Na antenie Jedynki najwięcej oglądających miał pierwszy konkurs indywidualny, a w Eurosporcie hitem była rywalizacja drużynowa.
więcej
|
Bronisław Wildstein nie musi przepraszać spadkobierców Jana Kulczyka za reportaż o ,,aferze taśmowej"
Bronisław Wildstein nie musi przepraszać spadkobierców Jana Kulczyka za materiał wyemitowany w TV Republika. Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew w tej sprawie. Wyrok nie jest prawomocny, skarżący zapowiadają, że będą się od niego odwoływali, ale dziennikarz mówi nam, że większe znaczenie ma co innego: - Sąd dał sygnał, że nie będzie zgody na kneblowanie wolnych mediów.
więcej
|
2,5 mln widzów talent-show ,,MasterChef Junior 2". TVN liderem w grupie komercyjnej
Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 520 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest wiceliderem całym rynku i pierwszy w 16-49.
więcej
|
Jerzy Zięba ekspertem w nowym programie Zoom TV. Prowadzi Piotr Barełkowski
Stacja Zoom TV rozpoczęła emisję nowego programu „Czego Ci lekarz nie powie”, w którym Piotr Barełkowski rozmawia z Jerzym Ziębą o leczeniu chorób.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 320 tys. widzów. TVN liderem rynku
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,45 mln widzów, o 320 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Paweł Blajer przeszedł z TVN24 BiS do TVN24
Paweł Blajer od poniedziałku jest reporterem stacji TVN24. Będzie zajmował się tematami dotyczącymi ekonomii i prawa
więcej
|
Marcin Antosiewicz prowadzącym pasmo ,,dzieńdobryWP" w telewizji WP
Od marca Marcin Antosiewicz dołączył do grona prowadzących poranne pasmo lifestylowe „#dzieńdobryWP” w telewizji WP. Nadal będzie gospodarzem serwisu informacyjnego „#dziejesię 18:30”.
więcej
|
Druga seria ,,Ex na plaży Polska" od 10 kwietnia w MTV
W poniedziałek 10 kwietnia br. na antenie MTV zadebiutuje drugi sezon polskiej wersji formatu „Ex na plaży”.
więcej
|
,,Walka o piersi" - nowy program o chorobach piersi w Polsat Cafe
Wczoraj na antenie Polsat Cafe zadebiutował nowy program „Walka o piersi”, który zrealizowano w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie.
więcej
|
BT Sport za 1,45 mld dol. kupuje prawa do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy
Brytyjski operator BT i UEFA podpisały umowę pozwalającą na transmisje przez BT meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy do 2021 roku. Wartość kontraktu to 1,45 miliarda dolarów.
więcej
|
Udany tydzień TVP1, TVP Sport i TV4. ,,Wojenne dziewczyny" wśród hitów tygodnia
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był serial „M jak miłość”, a na podium uplasowały się: drużynowy konkurs skoków z MŚ w Lahti i „Teleexpress”. Polsat był liderem w grupie 4+, a TVN w 16-49 i 16-59 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paulina Koziejowska z ,,Super Expressu" i Aleksandra Kot z Eska TV prezenterkami prognozy pogody w Nowa TV
Prezenterami prognozy pogody w Nowa TV (ZPR Media) oprócz Jarosława Kreta będą Paulina Koziejowska (związana z serwisem internetowym „Super Expressu”) oraz Aleksandra Kot (prezenterka Eska TV).
więcej
|
Serial ,,Profil" w Nowa TV
11 marca 2017 roku Nowa TV rozpocznie emisję nowego serialu „Profil”.
więcej
|
|
|
Były szef Radia Gdańsk kandydatem na prezesa Polskiego Radia
Do poniedziałkowego wieczoru członkowie Rady Mediów Narodowych zgłosili tylko jednego kandydata na prezesa Polskiego Radia. Jest nim były prezes Radia Gdańsk, Lech Parell - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Witold Rosowski, szef klubu ,,Gazety Polskiej" korespondentem Polskiego Radia z Nowego Jorku
Witold Rosowski, szef klubu „Gazety Polskiej” w Nowym Jorku i przewodniczący nowojorskiego oddziału Stowarzyszenia Solidarni 2010, został korespondentem Polskiego Radia z Nowego Jorku.
więcej
|
|
Konkurs ,,Pokaż, jak nas słuchasz" w VOX FM. Do wygrania tablety
W poniedziałek, 6 marca br. VOX FM wystartowało z nową zabawą antenową „Pokaż, jak nas słuchasz”. Jest ona częścią trwającej kampanii wizerunkowej rozgłośni „W rytmie hitów”.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności w Szczecinie. Rośnie Radio ZET, traci RMF FM
Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Kraków z nowym logo, całą identyfikację wizualną przygotuje agencja Opus B (wideo)
Władze Krakowa zaprezentowały nowy logotyp promocyjny miasta, zaprojektowany przez Dorotę Kozak. Znak będzie podstawą nowego systemu identyfikacji wizualnej miejscowości, za przygotowanie którego odpowiada agencja Opus B.
więcej
|
Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka
Fundusz CVC Capital Partners, który niedawno kupił firmę Żabka Polska, zapowiada, że we wszystkich sklepach sieci Żabka wprowadzony zostanie nowy model działania obejmujący m.in. inny asortyment produktów i nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję BNA.
więcej
|
Maxus obronił w przetargu obsługę mediową Alior Banku
Dom mediowy Maxus (należący do koncernu GroupM) w efekcie wygranego przetargu nadal będzie obsługiwał Alior Banku. Pracuje dla niego od uruchomienia tego banku jesienią 2008 roku.
więcej
|
,,#DrapZdrapki na milion sposobów" w kampanii Totalizatora Sportowego (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca różne zdrapki oferowane przez Totalizator Sportowy. Akcja jest realizowana pod hasłem „#DrapZdrapki na milion sposobów”.
więcej
|
,,Duża gotówka, niecała stówka" w reklamach Kasy Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła kampanię pod hasłem „Duża gotówka, niecała stówka” reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcja jest oparta na spocie pokazującym teleturniej à la „Koło fortuny”.
więcej
|
Radosław Grzybowski: z Gong do własnej agencji 19°Południk
Na rynku reklamowym rozpoczął działalność 19°Południk. Jest to tzw. kolektyw strategiczno-kreatywny, założony przez Radosława Grzybowskiego, byłego dyrektora strategii w agencji Gong. Pierwszym klientem nowej firmy jest Bielmar.
więcej
|
Poduszka finansowa w reklamie serwisu pożyczkowego LendOn.pl (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa serwisu LendOn.pl (należącego do firmy Creamfinance) oferującego pożyczki krótkoterminowe. Spot przekonuje, że pożyczki z tego serwisu zapewniają poduszkę finansową.
więcej
|
Zanox i Affiliate Window połączyły się w Awin, nowa platforma z działem analiz rynkowych
Sieć reklamy efektywnościowej Zanox połączyła się ze swoją firmą partnerską Affiliate Window, tworząc nową sieć Awin. Jednocześnie uruchomiła dział analiz rynkowych.
więcej
|
Citi Handlowy będzie reklamować się na rowerach miejskich Veturilo
Firma Synergic zajmująca się reklamą out-of-home podpisała długoterminową umowę z bankiem Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike. Umowa obowiązuje przez trzy kolejne lata.
więcej
|
KER: Reebok w reklamie ,,Be more human" nie dyskryminuje mężczyzn
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na reklamę marki sportowej Reebok prowadzoną w ramach kampanii „Be more human”. Stwierdziła, że nie dyskryminuje ona mężczyzn.
więcej
|
Mornig Fresh w promocji daje ,,gwarancję satysfakcji"
Firma PZ Cussons rozpoczęła nową promocję konsumencką płynów do mycia naczyń marki Morning Fresh, która ma przekonać do produktu nowych konsumentów. Zwróci pieniądze niezadowolonym klientom.
więcej
|
Kawa za darmo w McDonald's
Sieć McDonald’s uruchomiła kolejną edycję promocji, w ramach której w godzinach porannych kawa jest serwowana bezpłatnie.
więcej
|
Dagmara Pakulska odpowiada za social media w ATOM Agency
Dagmara Pakulska objęła nowo utworzone stanowisko head of social media w ATOM Agency. Ostatnio pracowała w firmie MJCC.
więcej
|
|
|
Związek zawodowy w Agorze: chcemy programu dobrowolnych odejść, jego uruchomienie zależy od zarządu
Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność” poinformował, że razem z radą pracowników i działem zarządzania zasobami ludzkimi pracuje nad zasadami programu dobrowolnych odejść z firmy. Przy czym zarząd spółki uważa, że taki program należy uruchomić tylko w przypadku konieczności przeprowadzenia znaczących zwolnień.
więcej
|
,,Gazeta Polska" chwali się rekordową sprzedażą. ,,W wielu kioskach jesteśmy rarytasem"
W ciągu sześciu dni sprzedano cały nakład pierwszego numeru odnowionej „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), który ukazał się w liczbie 100 tys. egzemplarzy - poinformował Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tygodnika.
więcej
|
,,CKM": nowym układ treści i logo, więcej stron, strefa premium w serwisie internetowym
Miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska) ukazał się w nowej odsłonie. Magazyn ma teraz więcej stron i inny układ sekcji tematycznych niż poprzednio. W dziale premium serwisu internetowego pisma można przeglądać sesje zdjęciowe i materiały wideo.
więcej
|
Remigiusz Siudziński szefem big data w Wydawnictwie Burda
Remigiusz Siudziński dołączył do Burda International Polska i objął nowo utworzone w firmie stanowisko head of big data.
więcej
|
Aplikacja Onetu i ,,Gazeta Pisarzy" kandydatami do nagród INMA 2017 (lista)
Organizacja International News Media Association (INMA) ogłosiła listę mediów nominowanych do tegorocznych nagród Global Media Awards. W ścisłym finale znalazły się aplikacja Onet 4.0 z obsługą głosu oraz przygotowana przez Agorę akcja „Gazeta Pisarzy”.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży gazet regionalnych w styczniu 2017
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych w styczniu br. była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.
więcej
|
Serwis Polskatimes.pl w nowej odsłonie
Polska Press Grupa w poniedziałek wystartowała z odnowioną stroną Polskatimes.pl. Zachowuje ona dotychczasowy układ treści, przy poszerzeniu niektórych działów i liftingu graficznym. - W ten sposób mamy szanse ukazać różnorodność naszych treści - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny dziennika „Polska The Times”.
więcej
|
|
|
Programy Burzyńskiej, Kim, Stankiewicza i Węglarczyka jako opinie z Onetu, ,,Faktu" i ,,Newsweeka" (wideo)
W sezonie wiosennym cykle wideo Agnieszki Burzyńskiej, Renaty Kim, Andrzeja Stankiewicza i Bartosza Węglarczyka będą emitowane z nowymi nazwami, opartymi na markach Onetu, „Faktu” i „Newsweeka”. Grupa Onet-RAS Polska pokaże też nowe odcinki programów Tomasza Lisa, Michała Pola, Katarzyny Janowskiej, Pauliny Młynarskiej, Łukasza Grassa i Marcina Cejrowskiego. Na razie nie będą natomiast kontynuowane programy Iwony Kutyny i Andrzeja Gajcego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aplikacja Onetu i ,,Gazeta Pisarzy" kandydatami do nagród INMA 2017 (lista)
Organizacja International News Media Association (INMA) ogłosiła listę mediów nominowanych do tegorocznych nagród Global Media Awards. W ścisłym finale znalazły się aplikacja Onet 4.0 z obsługą głosu oraz przygotowana przez Agorę akcja „Gazeta Pisarzy”.
więcej
|
Skandynawia na czele rankingu cyfryzacji, Polska awansowała na 23. miejsce
W przygotowanym przez Komisję Europejską tegorocznym Indeksie Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa Cyfrowego na czołowych miejscach znalazły się kraje skandynawskie. Polska jest w tyle stawki na 23. pozycji, choć awansowała o jedno miejsce w porównaniu z rankingiem z 2016 roku.
więcej
|
Orange rezygnuje z technologii CDMA, bo korzysta z niej tylko ,,20 tys. klientów
Orange Polska zapowiada rezygnację z oferowania swoich usług w technologii CDMA. Według operatora cena utrzymania odpowiedniej częstotliwości jest zbyt wysoka, a sama usługa mało popularna. - Na koniec 2016 roku korzystało z niej 20 tysięcy klientów. Zaproponujemy im w zamian inną ofertę - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
więcej
|
Facebook testuje nowe emotikony w Reactions, wśród nich przycisk Nie lubię!
Facebook rozpoczął ograniczone próby wzbogacenia zestawu emotikon w opcji Reactions. Serwis zapowiada, że chce pozwolić użytkownikom na jeszcze lepsze możliwości prezentowania swoich odczuć. Wśród opcji pojawia się też przycisk Nie lubię! z kciukiem skierowanym w dół.
więcej
|
Marcin Antosiewicz prowadzącym pasmo ,,dzieńdobryWP" w telewizji WP
Od marca Marcin Antosiewicz dołączył do grona prowadzących poranne pasmo lifestylowe „#dzieńdobryWP” w telewizji WP. Nadal będzie gospodarzem serwisu informacyjnego „#dziejesię 18:30”.
więcej
|
PKO BP wykorzysta platformę SentiOne do działań w social media
PKO Bank Polski we współpracy z agencją SentiOne wdraża dedykowaną platformę SalesLift do zarządzania relacjami z klientami w social media.
więcej
|
|
|