|
|
|
|
|
|
|
,,Dorota Gawryluk zaprasza" od marca w Polsat News. ,,Otwartość na argumenty, nie pyskówka"
W marcu na antenę Polsat News trafi autorski program publicystyczny Doroty Gawryluk pt. „Dorota Gawryluk zaprasza”. - Nie pyskówka tylko siła argumentów - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
Polsat nowym liderem oglądalności w lutym, TVN na czele w 16-49. Najwięcej straciła TVP1
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w lutym br. została Telewizja Polsat. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się: serial „M jak miłość” i konkursy w skokach narciarskich - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,5 mln widzów reality-show ,,Agent - Gwiazdy 2". TVN liderem w grupie komercyjnej
Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,53 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show jest drugi całym rynku telewizyjnym i zdecydowanym liderem w grupie 16-49.
więcej
|
Milion widzów ogląda program ,,Kuba Wojewódzki". TVN liderem rynku
Najnowszą serię show „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,03 mln osób, czyli o 490 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Bogdan Wasztyl kieruje oddziałem TVP3 Kraków
Od 2 marca br. Bogdan Wasztyl pełni obowiązki dyrektora TVP3 Kraków. Zastąpił Marka Szczepanka, który od początku roku kierował oddziałem po awansie Piotra Legutki na szefa TVP Historia.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny", ,,Rodzinka.pl" i ,,Komisarz Alex" przedpremierowo w VoD.tvp.pl
Użytkownicy serwisu VoD.tvp.pl mogą obejrzeć za darmo premierowe odcinki seriali Telewizji Polskiej na tydzień przed emisją w telewizji.
więcej
|
,,Ocaleni" w National Geographic
W poniedziałek, 6 marca National Geographic rozpocznie emisję nowego cyklu „Ocaleni”.
więcej
|
|
|
Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji
Po odejściu Anny Putts ze stanowiska dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska wprowadzono zmiany w strukturze marketingu. Stanowisko to zlikwidowano, a koordynacja marketingu podlega teraz dywizjom sprzedażowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coca-Cola chce wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia reklam
Koncern Coca-Cola planuje wykorzystać tzw. AI boty (czyli sztuczną inteligencję) do tworzenia i kreowania własnych reklam. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że mogłyby one z powodzeniem tworzyć muzykę czy scenariusze.
więcej
|
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu, jak i kultury. W branży ubezpieczeniowej przoduje PZU, w bankowej PKO BP, w telekomunikacyjnej Orange, a w piwowarskiej Tyskie. Połowa Polaków korzystniej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Beata Banaś dyrektorem marketingu Sociomantc Labs w regionie EMEA
Z początkiem marca Beata Banaś objęła w firmie Sociomantc Labs nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w regionie EMEA. Pracuje w niej od prawie trzech lat, wcześniej była związana m.in. z Goldbach Audience i Burda Media Polska.
więcej
|
Krzysztof Dworzyński, Ewa Maria Hordejuk, Krzysztof Boboli i Daniel Marciniak w Ogilvy & Mather
Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Krzysztof Dworzyński (jako senior strategic planner), Ewa Maria Hordejuk i Krzysztof Boboli (jako researcherzy) oraz Daniel Marciniak (jako art director).
więcej
|
Dorota Bubka: z Artegence do Grey Group Polska
Dorota Bubka objęła stanowisko creative group head w agencji reklamowej Grey Group Polska. Ostatnio podobną funkcję pełniła w Artegence.
więcej
|
,,Dwa szybkie Żubry" znów promują piwo Żubr (wideo)
Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej pod hasłem „Dwa szybkie Żubry”, która promuje piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarska). Akcje wspiera kampania, przygotowana przez PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR i Huta 19 oraz Zenith.
więcej
|
Pakiet PiG badany przez lekarza w nowej reklamie PGNiG (wideo)
W nowej, trzeciej już odsłonie kampanii promującej pakiet prąd i gaz (PiG) PGNiG podkreśla, że oferuje na rynku najtańszy prąd i gaz tańszy o 6 proc. Spółka przy realizacji tych działań współpracowała z agencją Brasil.
więcej
|
Lady Gaga, Pharrell Williams i Ellen DeGeneres promują ,,The Love Project" Revlona (wideo)
Marka Revlon rozpoczęła społeczną akcję „The Love Project”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie miłości w relacjach pomiędzy ludźmi. Inicjatywa jest promowana przez spot, w którym występują Lady Gaga, Pharrell Williams i Ellen DeGeneres.
więcej
|
Grzegorz Krychowiak po latach współpracy z Pumą będzie promował Adidasa
Piłkarz Grzegorz Krychowiak podpisał umowę reklamową z Adidasem, w ramach której będzie grał w butach tej marki i promował jej odzież sportową. Poprzednio przez wiele lat był związany w takim zakresie z Pumą.
więcej
|
Aliaksandr ,,Saszka" Kanavalau na wyłączność w Platige Image
Do grona reżyserów reprezentowanych na wyłączność przez Platige Image dołączył Aliaksandr „Saszka” Kanavalau. Współpraca z nim ma zwiększyć możliwości realizacji projektów reklamowych przez studio.
więcej
|
Beztroscy ludzie i mówiące obrazy w reklamach drinków Best Damn Cream Soda (wideo)
Produkująca napoje firma Best Damn ruszyła z kampanią reklamującą jej nowy alkoholowy drink - Cream Soda. W trzech spotach promujących produkt przedstawiono wypełniony beztroskimi ludźmi magiczny pub, w którym obrazy i zdjęcia wiszące na ścianach mówią ludzkim głosem.
więcej
|
23% VAT do odzyskania w promocji Philipsa
Philips uruchomił promocję, w ramach której przy zakupie odkurzacza lub żelazka tej marki za minimum 279 zł, można odzyskać równowartość podatku VAT (23%).
więcej
|
,,Stacja kultury" - kody do Audioteki i smartfony w promocji na stacjach Orlen
Na stacjach paliwowych Orlen ruszyła promocja pod hasłem „Stacja kultury”, w ramach której można zdobywać kody dostępu do audiobooków z serwisu Audioteka.pl i smartfony. Akcja potrwa do 26 kwietnia.
więcej
|
Form Up przejęła agencję Adfunnel
Agencja content performance Form Up kupiła firmę Adfunnel specjalizującą się w social media marketingu. Przejęła jej zespół i obsługę jej klientów.
więcej
|
,,Przywracamy godność bohaterom" w spocie Fundacji Red is Bad promującym pomoc dla żyjących Żołnierzy Wyklętych (wideo)
Fundacja Red is Bad z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych przygotowała spot promujący prowadzoną przez nią akcję społeczną „Przywracamy godność bohaterom”. Partnerami kampanii są Fundacja „Łączka”, PKO BP, Agencja Rozwoju Przemysłu i PolRegio.
więcej
|
|
|
Daria Dziewięcka naczelną Wysokieobcasy.pl, Summer-Brason i Dobrzyńska zajmą się marketingiem "Wysokich Obcasów"
Monika Summer-Brason odpowiada od marca za marketing "Wysokich Obcasów", "Wysokich Obcasów Extra" i serwisu Wysokieobcasy.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do zespołu dołączyła też Adrianna Dobrzyńska. Zmieniła się również szefowa serwisu Wysokieobcasy.pl: Zuzannę Ziomecką zastąpiła Daria Dziewięcka.
więcej
|
"Wprost" musi przeprosić Michała Tuska za sugestię, że popełnił przestępstwo. "Będzie kasacja wyroku"
Wydawca tygodnika "Wprost", sugerując Michałowi Tuskowi popełnienie przestępstwa w aferze Amber Gold, naruszył jego dobra osobiste, jednak nie musi płacić mu zadośćuczynienia - zdecydował Sąd Apelacyjny. AWR "Wprost" zapowiada kasację wyroku, a Michał Tusk oświadcza: - Rośnie lista redakcji, które za insynuacje w tej sprawie zostały zmuszone do przeprosin.
więcej
|
Agnieszka Sadowska za Roberta Musiała w zarządzie Agory
Agnieszka Sadowska została nowym członkiem zarządu Agory. Zastąpiła Roberta Musiała, który z końcem lutego odszedł z firmy.
więcej
|
,,Party" najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
W zeszłym roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
więcej
|
Szef Axel Springer: Kaczyński usuwa z telewizji dziennikarzy, których nie lubi, nowe przepisy o mediach są w modelu rosyjskim
Mathias Doepfner, CEO koncernu Axel Springer, wymienił działania Jarosława Kaczyńskiego wśród przykładów decyzji rządzących polityków ograniczających wolność mediów. Szczegółowo opisał aresztowanie tureckiego dziennikarza „Die Welt”. Krytycznie ocenił też przygotowywanie nowych przepisów dotyczących rynku medialnego w Polsce, porównał je z prawem obowiązującym od roku w Rosji.
więcej
|
Tomasz Bednarzak wydawcą Fakt24.pl. Kamila Burniewicz i Przemysław Dubiński nowymi dziennikarzami
Tomasz Bednarzak i Kamila Burniewicz od marca dołączyli do Grupy Onet-RAS Polska i razem z Przemysławem Dubińskim, który w firmie pracuje od lutego 2017 roku, wzmocnili redakcję Fakt24.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Tylko ,,Naj" na plusie
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Naj”, a na czele spadków znalazła się „Pani Domu”.
więcej
|
|
|
YouTube zapowiada płatny dostęp do stacji telewizyjnych za 35 dolarów miesięcznie. ,,Ograniczona oferta w relatywnie wysokiej cenie"
Google planuje wprowadzenie na YouTube usługi dostępu do oferty amerykańskich stacji telewizyjnych nadawanych głównie przez operatorów kablowych. Za korzystanie z YouTube TV trzeba będzie zapłacić 35 dolarów miesięcznie. - Na drodze do sukcesu tej oferty może stanąć wysoka cena w porównaniu z zawartością oraz opór nadawców, którzy nie chcą, aby Google stał się „gatekeeperem” - przewiduje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Brański, wiceprezes ds. strategii Grupy WP.
więcej
|
Justyna Szymczyk za Bartosza Nowaka na czele sprzedaży w Silesion.pl
Justyna Szymczyk objęła funkcję dyrektora ds. sprzedaży w serwisie Silesion.pl (należącym do firmy Coal Minders). Przejęła obowiązki Bartosza Nowaka, który był zastępcą dyrektora zarządzającego Silesion.pl Kamila Durczoka.
więcej
|
Sztuczna inteligencja pomoże uratować potencjalnych samobójców na Facebooku
Facebook ujawnił próby wykorzystania mechanizmów sztucznej inteligencji w wykrywaniu wpisów od użytkowników, którzy mogą nosić się z zamiarem samobójstwa. Według zapowiedzi inteligentny algorytm jest w stanie szybciej niż społeczność serwisu zidentyfikować osoby mogące targnąć się na własne życie i w odpowiedni sposób zareagować.
więcej
|
Onet z nowym logo i hasłem ,,#wiem z Onet"
Portal Onet wprowadził nowy logotyp, w którym nadal jest charakterystyczna żółta kropka. Znak zaprojektowała agencja Brand New Attitude. Zmiany w identyfikacji wizualnej portalu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „#wiem z Onet”.
więcej
|
Jarosław Szubrycht PR managerem w Grupie Interia
Jarosław Szubrycht zaczął pracę jako PR manager w Grupie Interia.pl. Wcześniej pracował jako dziennikarz muzyczny w kilku tytułach prasowych i serwisach internetowych, był też już związany z Interią.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny", ,,Rodzinka.pl" i ,,Komisarz Alex" przedpremierowo w VoD.tvp.pl
Użytkownicy serwisu VoD.tvp.pl mogą obejrzeć za darmo premierowe odcinki seriali Telewizji Polskiej na tydzień przed emisją w telewizji.
więcej
|
Multikino z nowym serwisem internetowym, rezerwacja i kupno biletów poprzez konta na Facebooku i Gmailu
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) uruchomiła nową wersję swojego serwisu internetowego, opartą na technologii responsive web design. Przy przygotowywaniu witryny współpracowała z agencjami TH_NK i Inifnity.
więcej
|
|
|
Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji
Po odejściu Anny Putts ze stanowiska dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska wprowadzono zmiany w strukturze marketingu. Stanowisko to zlikwidowano, a koordynacja marketingu podlega teraz dywizjom sprzedażowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ITBC Communication z nowym logo oraz wzrostami wpływów i fee income
Agencja komunikacji marketingowej ITBC Communication w ub.r. zanotowała 4,9 mln zł przychodów (wobec 3,6 mln zł rok wcześniej) i wzrost fee income (wpływów netto ze sprzedaży usług, pomniejszonych o koszty zewnętrzne) o 15 proc. do 2,4 mln zł. Obecnie firma zmienia swoją identyfikację wizualną.
więcej
|
Jarosław Szubrycht PR managerem w Grupie Interia
Jarosław Szubrycht zaczął pracę jako PR manager w Grupie Interia.pl. Wcześniej pracował jako dziennikarz muzyczny w kilku tytułach prasowych i serwisach internetowych, był też już związany z Interią.
więcej
|
Agencja d*fusion communication przejęła od Havas PR obsługę Samsung Electronics Polska
Samsung Electronics Polska rozstrzygając przetarg na obsługę w zakresie public relations zdecydował się na wybór agencji d*fusion communication. Tym samym zakończył współpracę z agencją Havas PR.
więcej
|
endorfina events będzie nadal organizować eventy dla Facebooka
Facebook postanowił kontynuować współpracę z endorfina events. Marketer powierzył agencji stałą obsługę eventową, w ramach której ta zorganizuje dla niego konferencje i warsztaty w kilku miastach Europy, m.in. w Warszawie, Kijowie, Pradze, Budapeszcie oraz na Cyprze.
więcej
|
BWPR dla Joy Fit Crew
Nowa polska marka - Joy Fit Crew dołączyła do grona klientów agencji BWPR.
więcej
|
Consulting'n more wypromuje Solution Trade
Firma Solution Trade nawiązała współpracę z Consulting’n more.
więcej
|
|
|