|
|
|
|
|
|
|
Wiosenna ramówka Polsatu: trzy nowości, powrót ,,Idola" i ,,Daleko od noszy"
W wiosennej ramówce Polsat pokaże trzy nowe programy: „The Brain. Genialny umysł”, serial „Niania w wielkim mieście” i paradokument „Ameryka marzeń”. Po latach przerwy na antenę wrócą również „Idol” i sitcom „Daleko od noszy”. - Chciałabym, żeby „Idol” znowu stał się okrętem flagowym naszej stacji - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowy oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
TV Puls skarży się na Cyfrowy Polsat do KRRiT. ,,Nie wiemy co z tym zrobić"
Telewizja Puls napisała skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na działania Cyfrowego Polsatu. Operator przesunął kanał daleko na swojej platformie cyfrowej i nie reaguje na apele o powrót do poprzedniego stanu. - Spodziewamy się po Radzie zdecydowanej interwencji w sprawie - mówi Wirtualnemedia.pl prezes TV Puls, Dariusz Dąbski.
więcej
|
Dorota Szelągowska z kolejnym programem w HGTV. ,,Tu jest pięknie" od 5 marca
W niedzielę 5 marca br. na antenie HGTV zadebiutuje kolejna lokalna produkcja stacji - „Tu jest pięknie”. Program poprowadzi Dorota Szelągowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN na jeden dzień zmienia oprawę w stylu ,,Belle Epoque"
W związku ze startem serialu „Belle Epoque” w środę 15 lutego br. w oprawie stacji TVN pojawią się elementy graficzne nawiązujące do serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wyburzacze", ,,Garaż marzeń" i ,,Zawodowi handlarze" wiosną w TVN Turbo
W niedzielę 26 marca br. startuje wiosenna ramówka TVN Turbo, w której pojawi się osiem nowości, w tym m.in. „Wyburzacze”, „Garaż marzeń” i „Zawodowi handlarze”. Widzowie obejrzą także premierowe odcinki kontynuowanych cykli i programów.
więcej
|
TVN Turbo promuje ramówkę hasłem ,,Odpal TVN Turbo". ,,Dynamiczny i nowoczesny spot" (wideo)
Stacja TVN Turbo rozpoczęła promowanie wiosennej ramówki, która wystartuje w niedzielę 26 lutego br. W spocie wizerunkowym wystąpili prowadzący programy i dziennikarze stacji.
więcej
|
Startuje ,,Idol" w Polsacie. ,,Jest matką wszystkich talent show muzycznych"
W środę 15 lutego br. o godz. 20.00 Telewizja Polsat rozpocznie emisję muzycznego widowiska „Idol”, który powraca po 12 latach. - „Idol” zmienił rynek muzyczny, telewizję i widzów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu stacji.
więcej
|
Elżbieta Zapendowska zachwycona składem jurorskim nowej edycji "Idola"
Ekspertka od emisji głosu jest zachwycona składem jurorskim nowej edycji "Idola". Twierdzi, że wszyscy bardzo się polubili i wzajemnie się wspierają. Zapendowska nie ukrywa też, że obawiała się ponownego udziału w talent show ze względu na stan zdrowia.
więcej
|
24. sezon ,,Top Gear" od 9 marca w BBC Brit
9 marca 2017 roku BBC Brit rozpocznie emisję 24. sezonu programu „Top Gear”.
więcej
|
,,Taffy" nową animacją Boomeranga
Turner International i Cyber Group Studios rozpoczęły prace nad produkcją nowego serialu animowanego „Taffy”. Kreskówka powstanie dla kanału Boomerang, a jej premiera odbędzie się w 2018 roku.
więcej
|
MTV promuje ,,Warsaw Shore - Winter Camp"
Wystartowała kampania reklamowa promująca zimową edycję reality-show „Warsaw Shore - Winter Camp” w MTV Polska. Akcja jest prowadzona w internecie oraz indoorze.
więcej
|
|
|
Jedynka i VOX FM zyskują na wsi, liderem RMF FM
Zdecydowanie najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową na wsi jest RMF FM. Największy wzrost udziału ex aequo zanotowały Jedynka i VOX FM, a na przeciwnym biegunie znalazło się Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Carat, Zenith i UM walczą o 34,4 mln zł budżetu mediowego PGE
Trzy domy mediowe złożyły oferty w prowadzonym przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na wybór domu mediowego dla PGE SA i PGE Obrót. Zenith broni klienta przed Carat Polska i UM.
więcej
|
Tauron wybiera agencję kreatywną do rocznej współpracy
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną jej kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Wybrana w nim agencja będzie dla niej pracować przez rok od podpisania umowy.
więcej
|
Aleksandra Kasprzyk i Cyber Marian z zabiegami pielęgnacyjnymi dla sprzętu w reklamach Orange Love (wideo)
W ramach kampanii Orange Love, nowej oferty Orange Polska, emitowane są spoty z udziałem youtubera Cyber Marian oraz modelki i youtuberki Aleksandry Kasprzyk. Hasło przewodnie akcji to refren piosenki „All you need is love”.
więcej
|
KER: Lidl w reklamie z Dorotą Wellman zachęca dzieci do złych zachowań
Radiowa reklama sieci sklepów Lidl Polska z Dorotą Wellman, w której padają słowa „a zostanie ci na gwoździe, żeby mu opony przebić" promuje negatywne wzorce zachowań wśród dzieci - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako ,,domowy program oszczędnościowy" (wideo)
Pod hasłem „domowy program oszczędnościowy” zaczęła się nowa odsłona komunikacji reklamowej SmartDomu, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam tak jak dotychczas są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
więcej
|
,,Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie" w kampanii marki Tarczyński
Zakończyła się wielka podróż, w którą w październiku ubiegłego roku zabrała tysiące konsumentów marka Tarczyński. Pod hasłem „Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie”, przez ostatnie trzy miesiące promowane były kabanosy z linii Extra i Exclusive.
więcej
|
,,Wejdź do gry" - Jose Mourinho reklamuje loterię piwa Heineken związaną z Ligą Mistrzów
Ruszyła promocja piwa Heineken (produkowana przez Grupę Żywiec) oparta na loterii pod hasłem „Wejdź do gry” związanej z piłkarską Ligą Mistrzów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem słynnego trenera piłkarskiego Jose Mourinho.
więcej
|
Oshee reklamuje batony Musli Bar i ciasteczka Breakfast Cookies (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa batonów Musli Bar i ciasteczek Breakfast Cookies produkowanych przez firmę Oshee. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grape Film i Maxus.
więcej
|
Maspex promuje Kubusia zabawą na stoku (wideo)
Grupa Maspex Wadowice w nowej telewizyjnej kampanii marki Kubuś promuje ją pokazując zimowe zabawy dzieci na stoku. Za realizację działań odpowiadają agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
Agata Dondajewska i Julia Szczurek w Walk Social Media
Do zespołu agencji Walk Social Media dołączyły Agata Dondajewska i Julia Szczurek. Dondajewska wcześniej pracowała m.in. w San Markos i Płodni.com, a Szczurek - w Artiglo Group i Stowarzyszeniu Wiosna.
więcej
|
Digital Kingdom będzie promować kosmetyki Rimmel z udziałem influencerów
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego internetowych liderów opinii (tzw. influencerów) dla marki Rimmel należącej do Coty Polska.
więcej
|
Agata Burnatowska, Natalia Bobrowska i Władysław Foltyński w Schulz brand friendly
Pracę w agencji reklamowej Schulz brand friendly zaczęli Władysław Foltyński i Agata Burnatowska (jako stratedzy) oraz Natalia Bobrowska (jako digital specialist).
więcej
|
"Hochland na Piątkę" w promocji serów topionych Hochland
1 marca 2017 r. rusza promocja konsumencka serów topionych Hochland pod hasłem "Hochland na Piątkę!". Wspierać będzie to kampania w telewizji, radiu, internecie, kinach i punktach sprzedaży. Akcję przygotowały firmy Brandplace i Value Media.
więcej
|
Jacy internauci i w których serwisach oglądali świąteczną reklamę Allegro.pl (analiza)
Świąteczną kampanię Allegro, która wystartowała 28 listopada 2016 roku w telewizji i internecie musieliście już widzieć. My przyjrzymy się jednak nie fenomenalnemu publicity, które Allegro niewątpliwie zawdzięcza świetnej warstwie kreacyjnej, ale płatnej emisji reklamy u takich wydawców, jak YouTube, Grupa Interia oraz TVN. Jakie są efekty kampanii, kto na niej zarobił i czy strategia mediowa miała tu jakiekolwiek znaczenie? Na te pytania odpowiada Marta Sułkiewicz z Gemiusa.
więcej
|
|
|
Dorota Goluch redaktor naczelną serwisu Wyborcza.pl, Roman Imielski news editorem
Dorota Goluch została nową redaktor naczelną serwisu Wyborcza.pl (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Romana Imielskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tegoroczna edycja World Press Photo na wysokim poziomie, zdjęcie roku przejdzie do historii
Eksperci segmentu fotografii prasowej przychylnie oceniają zdjęcia wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu World Press Photo. Ich zdaniem zwycięska fotografia z zabójstwa rosyjskiego ambasadora w Ankarze przejdzie do historii fotografii prasowej, może jednak budzić kontrowersje. „Nagrodzone fotografie, dosłownie i w przenośni, są jak strzał w tył głowy”.
więcej
|
Konrad Sadurski dołącza do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Od środy dziennikarz ekonomiczny Konrad Sadurski rozpoczyna pracę w redakcji „Dziennika Gazety Prawnej”. Wcześniej przez 24 lata pracował w Agorze.
więcej
|
Ranking magazynów motoryzacyjnych: liderem ,,Motor", rośnie ,,Auto-Moto"
W listopadzie ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”.
więcej
|
Francuski ,,Vogue" z pierwszą transseksualną modelką na okładce
Marcowy numer francuskiej edycji magazynu „Vogue” pojawi się z okładką, na której występuje Valentina Sampaio, brazylijska transseksualna modelka. To pierwszy przypadek, gdy francuski „Vogue” otwiera numer wizerunkiem osoby transpłciowej.
więcej
|
,,Playboy" znów z nagimi kobietami. ,,To był błąd"
Słynny magazyn dla mężczyzn „Playboy” ogłosił, że znów będzie publikował zdjęcia nagich kobiet w swojej amerykańskiej edycji. Zniknęły one stamtąd rok temu. - Całkowite usunięcie nagości było błędem - przyznaje Cooper Hefner, dyrektor kreatywny „Playboya”.
więcej
|
Jim Impoco odchodzi, Matt McAllester nowym naczelnym ,,Newsweeka"
Jim Impoco, który od 2013 roku kierował redakcją „Newsweeka” jako redaktor naczelny odchodzi ze stanowiska. Zostanie zastąpiony przez Matta McAllestera, który wcześniej zarządzał międzynarodowymi działaniami tygodnika.
więcej
|
|
|