|
|
|
|
|
|
|
,,The Grand Tour" w Amazonie. Nuda czy jakość przewyższająca ,,Top Gear"?
- Dzięki ogromnemu budżetowi wizualnie „The Grand Tour” imponuje, ale pierwszy odcinek to zgrane żarty i brak świeżości - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl część ekspertów. Inni chwalą program: Propozycja dla innej publiczności, a Clarkson udowadnia, że jest w formie. Nowy show Amazona recenzują dziennikarze motoryzacyjni: Adam Kornacki, Michał Jakóbczyk, Maciej Pertyński, Marek Wieruszewski i Piotr Migas.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 3" hitem TVP1. Jedynka znokautowała konkurencję
Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,64 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 420 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 11,76 mln zł.
więcej
|
Krystyna Lasoń: Na rynku panuje moda na paradokumenty
Z Krystyną Lasoń, producentką telewizji TVN, rozmawiamy o nowym serialu paradokumentalnym „19+”, a także o przyszłości tego gatunku, trendach panujących na polskim rynku telewizyjnym oraz m.in. o tym, czy słuszna jest opinia, jakoby seriale paradokumentalne miały być czymś gorszym niż seriale fabularne.
więcej
|
Widzowie skarżą się na program ,,Szeptem" w TVP2 do KRRiT. ,,Akcja antyszczepionkowa"
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło sześć skarg od widzów na odcinek programu „Szeptem” TVP2 o szczepionkach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 6" hitem Polsatu. 31 mln zł z reklam
Szóstą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało 2,12 mln widzów, o 130 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 31,03 mln zł.
więcej
|
Drugi sezon programu ,,Sonda 2" śledziło 600 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Drugi sezon „Sondy 2” śledziło średnio 601 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,16 mln zł.
więcej
|
Udany tydzień TVP1. 2 mln widzów Eurowizji Junior
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 był Polsat. Największymi hitami były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”, którego finałowy odcinek zgromadził niemal 5 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KSW 37: Circus of Pain w PPV Cyfrowym Polsacie i Ipli w cenie 40 zł
W sobotę, 3 grudnia 2016 roku w krakowskiej Tauron Arenie odbędzie się Gala KSW 37: Circus of Pain. Relacja z wydarzenia dostępna będzie w systemie PPV dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników Ipli w cenie 40 zł.
więcej
|
|
|
Orange Polska przeprasza za reklamę porównawczą z nieaktualną ofertą T-Mobile Polska
W internecie pojawiły się przeprosiny Orange Polska wobec T-Mobile Polska dotyczące reklamy z maja br. porównującej oferty na kartę obu operatorów. Orange przyznaje, że pokazał w reklamie nieaktualną ofertę konkurenta z mniej korzystnymi warunkami.
więcej
|
T-Mobile wyprzedził w wydatkach reklamowych Play i Orange, mocno w dół Virgin Mobile
Wydatki reklamowe sieci komórkowych spadły w trzech kwartałach br. o 4 proc. w skali roku. Operatorzy zwiększyli wydatki w radiu, dziennikach, na outdoorze i w kinach, a zmniejszyli w telewizji i magazynach. Najwięcej w promocję zainwestował T-Mobile Polska, mocno spadły wydatki Virgin Mobile.
więcej
|
Dawid Lekszycki na czele kreacji Focus Advantage, w zespole Braksal, Wyrzykowska i Sołodyna
Na czele działu kreacji agencji Focus Advantage (należy do Focus Media Group) stanął Dawid Lekszycki. Dział ten wzmocnili też Maciej Braksal, Paulina Wyrzykowska, Magdalena Sołodyna i Monika Braksal.
więcej
|
eKonto w mBanku reklamowane na podgrzewanych ławkach, a Łowicz na plakatach 3D od AMS (wideo)
W listopadzie br. AMS (należący do Agory) wprowadził do swojej oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi. Jako pierwsi nośniki te wykorzystali mBank i Maspex Wadowice.
więcej
|
Edeka w bożonarodzeniowej kampanii pokazuje, jak ważne są wspólne chwile (wideo)
Sieć niemieckich supermarketów Edeka rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, której głównym motywem są przygotowania do świąt. Marketer zwraca w niej uwagę na to, jak ważne są wspólnie spędzone z dziećmi chwile.
więcej
|
Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald's (wideo)
Drewniana lalka Juliette opuszcza sklepową wystawę w wigilijny wieczór i udaje się do restauracji McDonald's, którą obserwuje od kilku dni. Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu.
więcej
|
,,Pracuję w maku" - McDonald's reklamuje się jako pracodawca (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Pracuję w maku”, pokazywane są zainteresowania pięciorga pracowników.
więcej
|
Dramat użytkowniczek Instagrama w kampanii żelazek Tefal
Pod hasłem „#bezdramatu” ruszyła kampania reklamowa żelazka i generatory pary Tefal z udziałem popularnych użytkowniczek Instagrama. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja VanLeif.
więcej
|
Gigababcia w driftującym samochodzie reklamuje GigaGigaNet w Virgin Mobile (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą promocję internetu mobilnego GigaGigaNet. Akcję przygotowały firmy marketingowe Lubię to - linked by Isobar, Papaya Films, Rio de Post, Mindshare Polska i iProspect.
więcej
|
,,Jan Błąd", ,,Warsaw Drift" i ,,Władcy pierścionków" w reklamach Panoramy Firm (wideo)
W kinach i w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki lokalnej PanoramaFirm.pl (należącej do Eniro Polska). Akcja inspirowana jest hitami filmowymi.
więcej
|
Włamywacze-nieudacznicy w kampanii Banków Żywności (wideo)
Wystartowała kampania zachęcająca do wsparcia Federacji Polskich Banków Żywności. Akcję, której głównymi bohaterami są włamywacze-nieudacznicy, przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Tank Production, Badi Badi i Studio Spot.
więcej
|
,,Multi trafienia, multi wygrane!" - trening na strzelnicy w reklamie Multi Multi (wideo)
Pod hasłem „Multi trafienia, multi wygrane!” zaczęła się kampania reklamowa gry liczbowej Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Spot z akcji pokazuje trening strzelecki.
więcej
|
Spomlek promuje sesalami ,,W sam raz na raz"
Spomlek w najnowszej kampanii przekonuje konsumentów, że ser może być szybką przekąską. Niestandardowe działania promujące produkt przygotowała agencja Albedo Marketing.
więcej
|
Goliath Polska reklamuje grę ,,Piggy Pop" (wideo)
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę dla dzieci „Piggy Pop”. Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
więcej
|
McMuffin Farmerski rano za darmo w promocji McDonald's (wideo)
Sieć McDonald’s rozpoczęła pięciodniową promocję, w ramach której McMuffin Farmerski można otrzymać za darmo w godz. 7:00-8:00. Ofertę wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
|
Agora: zatrudnienie byłych pracowników TVP i PR to pojedyncze przypadki, nie zastępujemy zwalnianych
- Zwolnienia grupowe w „Gazecie Wyborczej” i zatrudnianie do redakcji byłych pracowników mediów publicznych nie są ze sobą powiązane, chcemy wzmocnić najsilniejsze strony „Wyborczej” - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Łukasz Warzecha po 4 latach odchodzi z tygodnika ,,W Sieci"
Dziennikarz i publicysta Łukasz Warzecha odchodzi z redakcji wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozstaliśmy się w przyjaźni - potwierdza Michał Karnowski.
więcej
|
Hejter za wpisy o Grzegorzu Hajdarowiczu zapłaci 17,5 tys. zł
Krakowski sąd rejonowy utrzymał wyrok w sprawie Zygmunta F. oskarżonego przez Grzegorza Hajdarowicza w trybie prywatnoskargowym o pomówienia zamieszczone w komentarzach pod tekstem portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karnowski, Pyza i Wikło krytykują Sakiewicza za teksty o katastrofie Smoleńskiej i awansie Justyny Karnowskiej w TVP
Dziennikarze „W Sieci” Marek Pyza i Marcin Wikło negatywnie ocenili ostatni tekst „Gazety Polskiej Codziennie” o katastrofie smoleńskiej, a naczelny tygodnika Jacek Karnowski skrytykował notkę na Niezalezna.pl o objęciu nowej funkcji w Telewizji Polskiej przez jego żonę Justynę Karnowską. Obaj jako odpowiadającego za publikacje wskazali Tomasza Sakiewicza. - Chcę z góry uprzedzić: w sprawie Smoleńska nie będę zawierał żadnych kompromisów również ze swoimi - zapowiedział Sakiewicz.
więcej
|
Odliczanie 50 proc. kosztów uzyskania przychodu przez twórców wróci najwcześniej w 2018 roku
W przyszłym roku pracownicy zawodów twórczych nadal nie będą mogli odliczać od podatku 50 proc. kosztów uzyskania przychodu. Minister kultury Piotr Gliński zadeklarował, że taka możliwość powinna wrócić od 2018 roku.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży po trzech kwartałach, ,,Tygodnik Ciechanowski" zyskał najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
|
|
,,The Grand Tour" w Amazonie. Nuda czy jakość przewyższająca ,,Top Gear"?
- Dzięki ogromnemu budżetowi wizualnie „The Grand Tour” imponuje, ale pierwszy odcinek to zgrane żarty i brak świeżości - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl część ekspertów. Inni chwalą program: Propozycja dla innej publiczności, a Clarkson udowadnia, że jest w formie. Nowy show Amazona recenzują dziennikarze motoryzacyjni: Adam Kornacki, Michał Jakóbczyk, Maciej Pertyński, Marek Wieruszewski i Piotr Migas.
więcej
|
Facebook zatrudni pół tysiąca pracowników w nowej siedzibie w Londynie
Facebook zapowiedział, że zamierza otworzyć swoje nowe biuro w Londynie. Przy okazji ma zatrudnić 500 nowych pracowników. - Londyn to wciąż jedno z najlepszych miejsc dla firm z branży technologicznej - wyjaśnia Nicola Mendelsohn, szefowa portalu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
więcej
|
Instagram wprowadza transmisje na żywo i znikające wiadomości do znajomych
Facebook rozpoczął testowanie w aplikacji Instagram nowych funkcji. Pierwsza z nich to transmisje prowadzone żywo, a druga - możliwość publikowania w Instagram Direct wiadomości, które znikają po odebraniu przez adresata.
więcej
|
Netflix: ,,The Grand Tour" kosztował 250, a nie 160 mln dol., świadomie zrezygnowaliśmy z tego show
W rozmowie z dziennikiem „The Telegraph” Ted Sarandos, wiceprezes Netflixa ds. programowych twierdzi, że Amazon wydał na motoryzacyjny show „The Grand Tour” 250 milionów dolarów zamiast deklarowanych wcześniej 160 milionów. Zdradził też, że Netflix rozważał zaangażowanie spółki Clarkosn/Hammond/May, ale cena była zbyt wysoka.
więcej
|
Na Facebooku pojawił się wirus udający zdjęcie w komunikatorze, może zaszyfrować dysk komputera
Na Facebooku pojawił się groźny wirus rozprzestrzeniający się pod postacią fałszywego zdjęcia przesyłanego w komunikatorze. Szkodliwy kod może doprowadzić do zaszyfrowania danych na dysku i zablokować użytkownikowi dostęp do komputera.
więcej
|
Westwing otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny
Westwing Home & Living, klub zakupowy z produktami do wyposażenia i dekoracji wnętrz, otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. To pierwszy w Europie sklep stacjonarny tej marki, dotychczas sprzedającej wyłącznie w internecie.
więcej
|
|
|