|
|
|
|
|
|
|
Piotr Barełkowski wśród pięciu kandydatów odrzuconych z konkursu na prezesa Telewizji Polskiej
Do konkursu na prezesa Telewizji Polskiej zgłosiły się 23 osoby. We wtorek Rada Mediów Narodowych po weryfikacji formalnej odrzuciła pięć aplikacji, m.in. Piotra Barełkowskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Na noże" ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku
Nowy serial TVN „Na noże” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,49 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
390 tys. widzów misyjnego serialu TVP2 ,,Artyści"
Nowy serial TVP2 „Artyści” ogląda średnio 387 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" gromadzi 1,47 mln widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Kulinarny teleturniej TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,47 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego, przegrywając tylko z Polsatem.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Druga szansa" stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN
„Drugą szansę 2” ogląda średnio 1,63 mln osób, o 640 tys. mniej niż pierwszą serię pokazywaną wiosną br. Serial jednak ma o 120 tys. widzów więcej, niż pokazywany w analogicznym okresie ub.r. „Top model 5”. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku.
więcej
|
Adam Lemański: z nc+ na szefa komunikacji Zoom TV
Adam Lemański został menadżerem ds. marketingu i PR w firmie Cable Television Networks & Partners, nadawcy nowego kanału telewizyjnego Zoom TV. Przeszedł z ITI Neovision.
więcej
|
Polsat obniżył ceny reklam, najdrożej przy ,,Mega Hitach" i kabaretach
Ceny reklam w Polsacie w październiku br. przy większości programów są znacznie niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy kabaretach w niedzielny wieczór.
więcej
|
,,Bosch 2" w 13 Ulica
3 października 2016 roku 13 Ulica rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Bosch”.
więcej
|
|
|
Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową, szefem Błażej Soniewicki
Grupa Publicis otwiera w Warszawie biuro agencji Arc Worldwide na Europę Środkową. Powstaje ono na bazie dotychczas działającej agencji G7, na jego czele stanął Błażej Soniewicki.
więcej
|
Zakaz reklamowania farmaceutyków mógłby zrujnować media i rynek marketingowy (opinia)
Obostrzenia w reklamie leków bez recepty i suplementów diety są potrzebne, jednak całkowity zakaz ich reklamy byłby radykalnym posunięciem. Wycięcie kilkumiliardowego budżetu mogłoby zachwiać równowagą finansową wielu mediów masowych, być może nawet wpłynęłoby negatywnie na rynek pracy w mediach i agencjach - o konsekwencjach ewentualnego zakazu reklamy leków OTC i suplementów diety mówi dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
Policja w konkursie wybrała hasło ,,Pomagamy i chronimy"
W konkursie zorganizowanym przez Komendę Główną Policji wybrano nowy slogan główny policji - „Pomagamy i chronimy”. Znajdzie się on m.in. na nowych radiowozach.
więcej
|
Lidl reklamuje, że jako pracodawca ,,zaczyna się od ludzi" (wideo)
Sieć dyskontów Lidl Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” została przygotowana przez firmy GDP Agency i Havas Media.
więcej
|
CBA bada wydatki marketingowe Orlenu, Lotosu, KGHM, Azotów i PGZ w ostatnich miesiącach
Centralne Biuro Antykorupcyjne zaczęło kontrolę wydatków na public relations, reklamę i doradztwo poczynionych od grudnia ub.r. przez spółki Grupa Lotos, PKN Orlen, KGHM, Grupa Azoty i Polska Grupa Zbrojeniowa. Przyczyną są otrzymane przez CBA sygnały o nieprawidłowościach w tych firmach.
więcej
|
Aleksandra Niegowska: z Douglas Polska do iSpot Apple
Aleksandra Niegowska objęła stanowisko marketing lead w iSpot Apple Premium Reseller, sieci salonów z ofertą firmy Apple. Ostatnio pracowała w sieci perfumerii Douglas Polska.
więcej
|
Polsat obniżył ceny reklam, najdrożej przy ,,Mega Hitach" i kabaretach
Ceny reklam w Polsacie w październiku br. przy większości programów są znacznie niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy kabaretach w niedzielny wieczór.
więcej
|
Magdalena Niewiadomska: ze Starcom MediaVest Group do SalesTube
Magdalena Niewiadomska zaczęła pracę jako szefowa zespołu intelligence division w agencji SalesTube (należącej do Group One). Poprzednio była związana ze Starcom MediaVest Group.
więcej
|
Magdalena Różczka będzie promować urządzenie Braster do samobadania piersi
Aktorka Magdalena Różczka weźmie udział w kampanii promującej wprowadzenie urządzenia marki Braster na polski rynek. Jego oficjalna premiera przewidziana jest na październik.
więcej
|
,,Życie pełną parą" - Anna Starmach w kuchni i poza nią reklamuje Electrolux (wideo)
Startuje kampania reklamowa urządzeń gospodarstwa domowego Electrolux z udziałem Anny Starmach, znanej głównie z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior”. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy Fenomem, Zenit Optimedia, Studio Grape i 2BUP Consulting - jest oparta na internetowym programie „Życie pełną parą”.
więcej
|
Apple pokazało nowe reklamy iPhone 7 i Apple Watch Series 2 (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne iPhone'a 7 oraz pierwszą reklamę smartwatcha Apple Watch Series 2.
więcej
|
Politan wybrał Schulz Brand Friendly do obsługi reklamowej
Firma Politan, producent artykułów do przygotowywania i przechowywania żywności, akcesoriów do sprzątania oraz chemii gospodarczej i produktów do pielęgnacji obuwia, rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Agnieszka Hyży ambasadorką reklamową produktów oświetleniowych Activejet
Firma Action, właściciel marki produktów oświetleniowych Activejetruszyła, z wizerunkową kampanią reklamową, której bohaterką jest prezenterka telewizyjna Agnieszka Hyży.
więcej
|
Naczelna Rada Lekarska chce ograniczenia reklam leków bez recepty i suplementów diety: ścisła kontrola, bez wizerunku lekarzy
Według Naczelnej Rady Lekarskiej należy zastanowić się nad wprowadzeniem zakazu reklamowania leków bez recepty, suplementów diety i wyrobów medycznych. Organizacja ocenia, że takie reklamy mogą wprowadzać w błąd, ponieważ nadużywają wizerunku pracowników medycznych i „pseudonaukowych sformułowań”.
więcej
|
UOKiK karze Kredyty-Chwilówki. 475 tys. zł za reklamy pożyczki ,,bez sprawdzania historii kredytowej"
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 475 tys. zł kary na spółkę Kredyty-Chwilówki. Powodem są m.in. jej reklamy mogące wprowadzać klientów w błąd poprzez sugerowanie, że na pewno otrzymają pożyczkę. UOKiK nakazał też wycofanie tych reklam.
więcej
|
Agencja Think Kong w social media dla Komputronika
Firma Komputronik powierzyła komunikację w mediach społecznościowych agencji Think Kong należącej do Grupy On Board.
więcej
|
Magdalena Szewczuwianiec: z The Digitals do WebTalk
Do zespołu agencji interaktywnej WebTalk dołączyła Magdalena Szewczuwianiec, gdzie objęła stanowisko account executive. Ostatnio pracowała w The Digitals.
więcej
|
Agnieszka Pacewicz została event managerem w El Padre
Agnieszka Pacewicz dołączyła do zespołu agencji El Padre obejmując stanowisko event managera.
więcej
|
|
|
Tomasz Lis: ,,Newsweek" nie potrzebował zgody na zainspirowanie się plakatem, autor nie chciał go u nas opublikować
Redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że redakcja nie prosiła Mateusza Obarka o zgodę na wykorzystanie na okładce tygodnika motywu z jego plakatu teatralnego, tylko proponowała publikację plakatu w środku numeru, na co grafik się nie zgodził.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży tygodników lokalnych. Tylko ,,Tygodnik Ciechanowski" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Jako jedyny na plusie był „Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP zbiera podpisy przeciw ograniczeniu pracy dziennikarzy w parlamencie
Działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaczęło zbierać podpisy pod apelem o wycofanie się z planowanych ograniczeń pracy dziennikarzy w parlamencie. - Uważamy, że uderzają one w prawo obywateli do bycia informowanymi o pracach Sejmu, co jest ważnym elementem sprawowania kontroli społecznej nad władzą ustawodawczą - uzasadnia organizacja.
więcej
|
|
|
Polska wersja Netflixa: 80 proc. treści z lektorem i napisami, nowe formy płatności dla klientów T-Mobile i UPC
Podczas warszawskiej konferencji Reed Hastings, szef Netflixa oficjalnie ogłosił start polskiej wersji serwisu, zapowiedział większą bibliotekę filmów oraz możliwość koprodukcji nowych tytułów we współpracy z polskimi twórcami i producentami. Wkrótce pojawią się też specjalne oferty dostępu i płatności za Netflixa dla użytkowników T-Mobile oraz UPC - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Naspers z kilkoma ofertami kupna Allegro, cena może wynieść 2,2 mld dolarów
Według agencji Reuters południowoafrykański fundusz Naspers otrzymał już co najmniej cztery oferty kupna serwisu Allegro.pl. Chętne do jego przejęcia są konsorcja funduszy inwestycyjnych, a wartość transakcji może wynieść ok. 2,2 mld dolarów.
więcej
|
Opera 40 z darmowym VPN i mniejszym użyciem RAM
Opera Software wprowadziła nową wersję swojej przeglądarki oznaczoną numerem 40. Najważniejsza nowość w programie to możliwość darmowego korzystania z sieci VPN, Opera ma też szybciej się uruchamiać i działać dzięki optymalizacji wykorzystania pamięci RAM.
więcej
|
Streaming internetowy winduje przychody przemysłu muzycznego w USA
Według danych Recording Industry Association of America (RIAA) w USA w pierwszej połowie 2016 roku wytwórnie muzyczne zanotowały przychody na poziomie 3,4 miliarda dolarów. Spada sprzedaż płyt CD, rośne sprzedaż w internecie, a największą dynamikę wzrostu wykazują serwisy streamingowe.
więcej
|
97 proc. polskich internautów korzysta ze stron Google, najczęściej z wyszukiwarki i YouTube
Ze stron www i programów na PC firmy Google korzysta 97 proc. użytkowników polskiej sieci - wynika z analizy Gemiusa. Po jakie produkty amerykańskiego giganta sięga najwięcej użytkowników?
więcej
|
Zdjęcia Google z szybszym udostępnianiem i nowymi automatycznymi filmami (wideo)
Google wprowadziło nowości do usługi Zdjęcia Google, w tym szybsze dzielenie się fotografiami i materiałami wideo oraz ulepszone automatyczne tworzenie treści.
więcej
|
Firefox 49 z większym wsparciem dla wieloprocesowości
Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki Firefox - zarówno w wersji desktopowej, jak i na Androida.
więcej
|
Storytel poszerzy ofertę o audiobooki oparte na oryginalnych tekstach
Oferujący audiobooki serwis Storytel chce przyciągnąć użytkowników własnymi oryginalnymi produkcjami. W 2017 roku pojawią się czytane książki oparte na tekstach zamówionych przez Storytel u utalentowanych pisarzy.
więcej
|
Andrzej Stankiewicz prowadzącym program ,,Stan wyjątkowy" w Onet.pl
W środę, 21 września br. Onet.pl rozpocznie emisję nowego programu publicystycznego „Stan wyjątkowy”. Jego prowadzącym został Andrzej Stankiewicz.
więcej
|
|
|