|
|
|
|
|
|
|
Joanna Lichocka: Z mediów publicznych znikła nienawiść - chcemy, aby panował w nich pełen pluralizm
Z Joanną Lichocką, członkinią Rady Mediów Narodowych, rozmawiamy o najważniejszych zadaniach tego gremium na najbliższe miesiące i lata, obecnej sytuacji w mediach publicznych, o tym, co się w nich działo na przestrzeni ostatnich lat, a także o zamiarach stworzenia przez RMN nowych mediów narodowych.
więcej
|
,,Teleexpress" stracił 760 tys. widzów w lipcu. ,,Fakty" awansowały na pozycję lidera
W lipcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił „Teleexpress”.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVP1, najniższy w historii udział TVP2. Mecze Euro 2016 hitami lipca
Nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w lipcu br. został Polsat, który wyprzedził TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca były pozycje związane z Euro 2016.
więcej
|
TVN odpowiada na sugestie manipulacji w materiale o śmietniku: zarzuty są absurdalne, chodziło o wyrzucone jedzenie
Na Facebooku opublikowano nagranie, na którym sugerowano, że ekipa TVN24 podrzuca do śmietnika piwo, aby wyjaśnić w ten sposób zatrucie szczecińskich policjantów. - Ekipa telewizyjna sprawdzała sygnał o jedzeniu wyrzuconym do śmieci. Zarzut manipulacji jest bezpodstawny i absurdalny - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Grupa TVN.
więcej
|
Karol Jałtuszewski z Telewizji Republika nowym reporterem ,,Wiadomości" TVP1
Od sierpnia reporter Karol Jałtuszewski dołączył do zespołu redakcyjnego „Wiadomości” TVP1. Wcześniej pracował w Telewizji Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT chce od Telewizji Polskiej wyjaśnień ws. wypowiedzi w TVP Info o Jedwabnem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o wszczęciu postępowania wyjaśniającego w sprawie wydania programu „Cztery strony” w TVP Info, w którym rozmawiano o zbrodni w Jedwabnem. Zwróciła się do Telewizji Polskiej o stanowisko w tej sprawie.
więcej
|
Ksiądz Maciej Makuła kieruje Redakcją Audycji Katolickich TVP
Nowym kierownikiem Redakcji Audycji Katolickich Telewizji Polskiej został ks. Maciej Makuła, który zastąpi ojca Rafała Sztejkę.
więcej
|
,,Undressed: randka w łóżku" od 23 sierpnia w TLC. Polska wersja jesienią
We wtorek 23 sierpnia br. kanał TLC rozpocznie emisję brytyjskiej wersji reality-show „Undressed: randka w łóżku”. Edycję z udziałem Polaków stacja pokaże jesienią.
więcej
|
TVP Info i TVN24 z rekordowymi wynikami wyprzedziły TVP2, hitami programy TVP1 o ŚDM (podsumowanie tygodnia)
W minionym tygodniu TVP Info i TVN24 po raz pierwszy od ponad sześciu lat miały wyższe udziały w rynku telewizyjnym od TVP2. Najwięcej widzów zgromadziło niedzielne wydanie „Wiadomości” TVP1. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Sportklub z nową oprawą na 10-lecie istnienia w Polsce
W związku z 10-leciem istnienia kanału Sportklub w Polsce stacja zyskała nową szatę graficzną.
więcej
|
Serial ,,Gorzki smak cukru" w TVP1
8 sierpnia 2016 roku TVP1 rozpocznie emisję holenderskiego serialu „Gorzki smak cukru”.
więcej
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Ostatni okręt"
Stacja TNT zamówiła czwarty sezon serialu "Ostatni okręt" ("The Last Ship").
więcej
|
History, History HD, H2 HD i Lifetime w sieci Inea
We wtorek, 2 sierpnia br. w ofercie sieci Inea pojawią się cztery kanały z portfolio firmy A+E Networks: History, History HD, H2 HD oraz Lifetime.
więcej
|
Eleven oraz Eleven Sports dostępne w ofertach kolejnych operatorów
Grupa Eleven Sports Network zawarła porozumienia, na mocy których Telewizja Kablowa Koszalin, Satpol, E-CHO, Podlaskie Sieci Światłowodowe oraz Feromedia zaczną włączają kanały Eleven i Eleven Sports do swojej oferty.
więcej
|
Fightklub HD w nc+
Od 1 sierpnia 2016 roku kanał Fightklub HD dostępny jest na platformie nc+.
więcej
|
|
|
Joanna Lichocka: Z mediów publicznych znikła nienawiść - chcemy, aby panował w nich pełen pluralizm
Z Joanną Lichocką, członkinią Rady Mediów Narodowych, rozmawiamy o najważniejszych zadaniach tego gremium na najbliższe miesiące i lata, obecnej sytuacji w mediach publicznych, o tym, co się w nich działo na przestrzeni ostatnich lat, a także o zamiarach stworzenia przez RMN nowych mediów narodowych.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch z własnym programem olimpijskim w Radiu ZET
Tomasz Zimoch w czasie letniej Olimpiady będzie prowadził na antenie ZET-ki autorski program sportowy zatytułowany „ZETknięcia z Rio. Olimpijski magazyn Tomasza Zimocha w Radiu ZET”.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański przewodniczącym Rady Mediów Narodowych
Podczas pierwszego posiedzenia Rady Mediów Narodowych na jej przewodniczącego wybrano posła PiS Krzysztofa Czabańskiego. We wtorek członkowie Rady mają spotkać się z władzami Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i PAP.
więcej
|
|
Polskie Radio ukarane przez KRRiT za przerywanie audycji reklamami
Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Polskie Radio karę w wysokości 25 tys. zł za przerwanie audycji „Koncert życzeń” i emisję bloku reklamowego.
więcej
|
|
Katarzyna Buszkowska: z PAP na wiceszefową informacji w Radiu ZET
Katarzyna Buszkowska dołączyła do zespołu Grupy Eurozet i objęła stanowisko zastępcy dyrektora informacji. Ostatnio przez 15 lat pracowała w Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności w Lublinie (dane za I półrocze 2016)
Nowym liderem rynku radiowego w Lublinie została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Eska: Muzyką się żyje (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia ESKA pod hasłem „Muzyką się żyje”. Obejmuje ona telewizję, internet i kino. Dodatkowo, w ramach kampanii, zorganizowany zostanie specjalny konkurs dla słuchaczy. Akcję przygotowały Starcom MediaVest Group Polska i agencja Mimo VR.
więcej
|
|
|
|
Mazur i Mecenas w reklamach Tyskiego wznoszą toasty za polskich sportowców na igrzyskach olimpijskich (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) opowiadającej o przygodach Mazura i Mecenasa. Tym razem reklamy nawiązują do igrzysk olimpijskich. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Tank Production, Juice, Platige, Saatchi&Saatchi Poland, Zenith Optimedia, Q&A Communications, IQ Marketing, Delikatessen i IQ Marketing.
więcej
|
Brodzik i Wilczak w kampanii SmartDomu przekonują klientów w barwach Play, T-Mobile i Orange do przejścia do Plusa (wideo)
W nowej reklamie SmartDomu, programu rabatowego Grupy Cyfrowy Polsat, Joanna Brodzik i Paweł Wilczak zachęcają przepłacające za usługi telefoniczne osoby symbolizujące klientów sieci Play, T-Mobile i Orange, żeby przeszły do Plusa.
więcej
|
Magdalena Czaja prezesem agencji San Markos, odchodzi Tomasz Dembiński
Od sierpnia prezesem agencji reklamowej San Markos została ponownie Magdalena Czaja. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Dembińskiego, który po dwóch latach zarządzania agencją odchodzi z firmy.
więcej
|
Michał Wiśniewski: z Cheil Poland do OS3
Michał Wiśniewski objął stanowisko client service directora w agencji OS3. Poprzednio pracował w Cheil Poland.
więcej
|
Tomasz Dziekan dyrektorem finansowym Dentsu Aegis Network Polska, odeszła Anna Zacharzewska
Tomasz Dziekan zaczął pracę jako dyrektor finansowy i członek zarządu holdingu marketingowego Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Annę Zacharzewską, która odeszła z firmy.
więcej
|
Każdemu wszystko wolno w reklamach mebli Vox (wideo)
Startuje kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej mebli i artykułów wyposażenia wnętrz marki Vox pod hasłem „Wolność zaczyna się w domu”. Nowy spot jest oparty na dwuznaczności wyrażenia: wszystko wolno. Akcję przygotowały firmy Syzygy Warsaw, GraffitiFilms, Lunapark i ZenithOptimedia.
więcej
|
Radio Eska: Muzyką się żyje (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia ESKA pod hasłem „Muzyką się żyje”. Obejmuje ona telewizję, internet i kino. Dodatkowo, w ramach kampanii, zorganizowany zostanie specjalny konkurs dla słuchaczy. Akcję przygotowały Starcom MediaVest Group Polska i agencja Mimo VR.
więcej
|
,,Skuteczność nie lubi ograniczeń" w kampanii Vitapil (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa trzech produktów na włosy polskiej marki Vitapil. Akcję przygotowały firmy Big Idea Promotions i K2.
więcej
|
Anna Bilińska: z ClearSense Polska do IPG Mediabrands Social
Anna Bilińska zaczęła prace jako social media specialist w zespole Mediabrands Social (należącym do grupy IPG Mediabrands). Poprzednio pracowała w agencji ClearSense Polska.
więcej
|
|
|
Dziennikarze pod wrażeniem Światowych Dni Młodzieży, drobne potknięcia w obsłudze mediów (opinie)
- Światowe Dni Młodzieży były ważnym wydarzeniem, które nie zmieni od razu Polaków, ale świetnie wypromowało nasz kraj za granicą. Organizatorzy udźwignęli sprawną obsługę mediów, choć nie obyło się bez pewnych uchybień - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Gerhard Gnauck, Marcin Makowski i Kamil Dziubka.
więcej
|
Ilona Szajkowska redaktor naczelną miesięcznika ,,Cztery Kąty"
Ilona Szajkowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), zastępując Małgorzatę Rogalę.
więcej
|
,,Dom & Wnętrze" staje się dwumiesięcznikiem. Ewa Mierzejewska nową redaktor naczelną
Ewa Mierzejewska objęła stanowisko redaktor naczelnej magazynu „Dom & Wnętrze” (Agora), który od sierpnia zmienia cykl wydawniczy i staje się dwumiesięcznikiem.
więcej
|
Miesięczniki poradnikowe w czołówce sprzedaży, liderem ,,Kobiety i Życia" (top 130)
W kwietniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 130 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Agora zamyka serwis Foch.pl, użytkowniczki protestują. ,,Czas skupić się na innych projektach"
Z początkiem sierpnia Agora postanowiła zamknąć kobiecy serwis blogowy Foch.pl. Wydawca zakończy też współpracę z całym zespołem tworzącym platformę. - Foch.pl to ambitny produkt, wyraźnie wyróżniający się na rynku. Decyzja o jego zamknięciu podyktowana była kwestiami biznesowymi - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor segmentu lifestylowego w Gazeta.pl.
więcej
|
W USA blokowanie reklam traci na popularności, bo wydawcy użytkownikom adbocków zamykają dostęp do treści
Według badań amerykańskiego oddziału IAB rośnie w tym kraju liczba użytkowników, którzy wcześniej korzystali z adlockerów i z tego zrezygnowali. Choć internautów wciąż drażnią agresywne formaty reklamowe, to wyłączają oni blokowanie reklam, by mieć dostęp do treści oferowanych przez wydawców.
więcej
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome znowu w górę w Polsce i na świecie, rywale tracą
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lipcu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, ponownie powiększając przewagę nad konkurentami.
więcej
|
Facebook w Polsce: Play wyprzedził Serce i Rozum (dane za lipiec)
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Zmiana nastąpiła na drugim miejscu - Play wyprzedził Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
Facebook: Vin Diesel pierwszym aktorem ze 100 milionami "like'ów" (Top 10)
W miniony weekend liczba fanów Vina Diesela na Facebooku przekroczyła granicę 100 milionów.
więcej
|
|
|