|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska, proponując wspólne badanie korzystania z treści wideo w telewizji i internecie, chce wypracować nowy standard akceptowany przez wszystkie podmioty na rynku. - Liczenie wspólnych zasięgów nie jest obecnie możliwe, co może obniżać postrzeganą wartość naszej oferty telewizyjnej i internetowej - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego w TVP.
więcej
|
|
Rewolucja w głosowaniu widzów na festiwalu w Opolu. Bezpłatne oddawanie głosów przez aplikację mobilną
Podczas tegorocznego Festiwalu Piosenki w Opolu w czasie koncertów „SuperPremiery” i „SuperJedynki”, oprócz głosowania sms-owego, będzie można wybierać ulubionych wykonawców za pomocą specjalnej aplikacji na telefony komórkowe. - Głosowanie za pośrednictwem aplikacji mobilnej będzie bezpłatne dla każdego - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser i scenarzysta obu koncertów.
więcej
|
|
Tylko ,,Wprost" i ,,Gość Niedzielny" na minusie w I kwartale. Rekord ,,Tygodnika Powszechnego"
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też
Zamiana miejscami w ramówce TVP1 show „Świat się kręci” z tureckim serialem „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem” spowodowała spadek oglądalności obu produkcji. Widzów straciły także „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
- Liczba Polaków blokujących reklamy w sieci to średnia europejska, edukowanie użytkowników adblockerów jest potrzebne, ale niewiele pomoże, jeśli nie zmieni się sposób traktowania internautów przez cały reklamowy biznes - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku reklamy.
więcej
|
Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN
|
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska, proponując wspólne badanie korzystania z treści wideo w telewizji i internecie, chce wypracować nowy standard akceptowany przez wszystkie podmioty na rynku. - Liczenie wspólnych zasięgów nie jest obecnie możliwe, co może obniżać postrzeganą wartość naszej oferty telewizyjnej i internetowej - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego w TVP.
więcej
|
|
Rewolucja w głosowaniu widzów na festiwalu w Opolu. Bezpłatne oddawanie głosów przez aplikację mobilną
Podczas tegorocznego Festiwalu Piosenki w Opolu w czasie koncertów „SuperPremiery” i „SuperJedynki”, oprócz głosowania sms-owego, będzie można wybierać ulubionych wykonawców za pomocą specjalnej aplikacji na telefony komórkowe. - Głosowanie za pośrednictwem aplikacji mobilnej będzie bezpłatne dla każdego - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser i scenarzysta obu koncertów.
więcej
|
|
Polsat zamiast TVP2 pokaże X Płocką Noc Kabaretową
W sobotę 4 czerwca br. Telewizja Polsat wyemituje X Płocką Noc Kabaretową. Wydarzenie pierwotnie miała pokazać telewizyjna Dwójka, ale nadawca w ostatniej chwili wycofał się z umowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marcin Perzyna współpracuje z TVP przy festiwalu w Opolu. ,,O 10 proc. tańszy od poprzednich edycji"
Marcin Perzyna, były producent sopockich festiwali TOPtrendy, rozpoczął współpracę z Telewizją Polską. Odpowiada m.in. za „optymalizację kosztów” tegorocznego festiwalu w Opolu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
72,6 tys. zł kosztuje najdroższy spot w Polsacie przy Euro 2016
Najdroższy spot 30-sekundowy przy transmisji w Polsacie z Euro 2016 kosztuje 72,6 tys. zł netto - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tyle trzeba zapłacić za reklamę przy meczu Polski z Niemcami. To niemal dwa razy taniej niż w TVP1.
więcej
|
|
,,You Can Dance 9" stracił 370 tys. widzów. 23 mln zł z reklam
Dziewiątą edycję „You Can Dance. Po prostu tańcz!” śledziło 1,32 mln osób, o 370 tys. widzów mniej niż rok temu gromadziła ósma seria talent-show. Format dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 22,54 mln zł.
więcej
|
|
Eleven Sports Network uruchomił polski serwis internetowy z płatnymi transmisjami
Eleven Sports Network we współpracy z firmą NeuLion uruchomił swój serwis internetowy, w którym można m.in. za opłatą oglądać na żywo transmisje z kanałów telewizyjnych firmy. W Polsce różne pakiety kosztują od 9,90 do 159 zł.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 220 tys. widzów. 14 mln zł z reklam
Najnowszą serię „Świata według Kiepskich” śledziło średnio 1,60 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,55 mln zł.
więcej
|
|
Ruszają precastingi do siódmej edycji ,,The Voice of Poland"
Od 3 do 18 czerwca br. w Warszawie odbędą się precastingi do siódmej edycji muzycznego talent-show „The Voice of Poland”. Z udziału w programie zrezygnowała Edyta Górniak.
więcej
|
|
,,Mega Hit" i mecze siatkarzy najdroższe dla reklamodawców w Polsacie
W czerwcowym cenniku Polsatu ceny reklam w niektórych pasmach są droższe, a w innych tańsze niż rok temu. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy paśmie filmowym „Mega Hit” i przy meczu siatkarskim Polska - Argentyna.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu 2016: sześć koncertów w cztery dni, bez kabaretonu
Koncert polskich przebojów filmowych, Debiuty, „SuperJedynki” oraz „SuperPremiery” w nowej formule, „Grand Prix Publiczności - Złote Opole” oraz koncert alternatywny to główne punkty programu 53. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Podobnie jak rok temu, zabraknie kabaretonu.
więcej
|
|
Telewizja Polska chce wspólnego pomiaru oglądalności w tv i internecie, pyta firmy badawcze o pomysły
Telewizja Polska ogłosiła dialog techniczny dotyczący możliwości pomiaru oglądalności jej treści wideo zarówno w tradycyjnym przekazie telewizyjnym, jak też w internecie. Firmy chętne do przedstawienia swoich koncepcji mogą zgłaszać się przez najbliższy miesiąc.
więcej
|
|
Nosowska i Pablopavo wśród gwiazd koncertu alternatywnego podczas festiwalu w Opolu, transmisja tylko w TVP Kultura
Znamy szczegóły czwartego dnia tegorocznego festiwalu w Opolu. „Scena alternatywna” – to koncert, podczas którego na deskach opolskiego amfiteatru wystąpią artyści zaproszeni przez TVP Kultura, m.in. Katarzyna Nosowska, Pablopavo i Ludziki, Kortez oraz Ballady i Romanse.
więcej
|
|
4fun.tv ze specjalnym pasmem ,,Hity biało-czerwonych" na Euro 2016
Od 7 czerwca br. telewizja muzyczna 4fun.tv będzie emitowała specjalne pasmo „Hity biało-czerwonych” którego gośćmi będą piłkarze reprezentacji Polski oraz ich partnerki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zjeżdżalnia na Dworcu Centralnym w Warszawie promuje szybki internet w Orange
Na Dworcu Centralnym w Warszawie, wzdłuż zejścia na perony ustawiono zjeżdżalnię. To akcja ambientowa Orange Polska promująca internet oferowany przez operatora. Akcja powstała we współpracy z Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Amazon reklamuje się jako pracodawca dla absolwentów studiów (wideo)
Amazon zaczął w Polsce kampanię reklamową związaną z naborem absolwentów uczelni wyższych do jego centrów logistycznych w Poznaniu i Wrocławiu. Akcję przygotowały firmy Bloom Production i Komunikacja Plus.
więcej
|
|
Gitara w kolejnym spocie ,,Czego szukasz?" reklamującym Allegro.pl (wideo)
Allegro realizuje działania wizerunkowe, które stanowią kolejny etap kampanii rozpoczętej w ub.r. pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, CutCut i UM.
więcej
|
|
,,Nie lada degustacja" w kampanii wersji gatunkowych piwa Żywiec (wideo)
Ruszyła kampania promująca sześć wariantów gatunkowych piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec): APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock i Saison. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nie lada degustacja”, przygotowały firmy Gong, Just i Roots PR.
więcej
|
|
Leszek Chmielewski pomaga rozbitkom w spocie piwa Lech Ice Mojito (wideo)
Kolejnym wariantem piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) reklamowanym z udziałem Leszka Chmielewskiego jest Lech Ice Mojito. Kampanię przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, OTO Film, Televisor i Tailor Made PR.
więcej
|
|
Magdalena Różczka bohaterką największej kampanii reklamowej Murapolu
Firma deweloperska Murapol rozpoczyna największą w swojej historii kampanię reklamową pod hasłem „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Bohaterką akcji jest aktorka Magdalena Różczka.
więcej
|
|
Bruno Bertelli globalnym szefem kreacji w Publicis Worldwide
Bruno Bertelli awansował na nowo utworzone stanowisko global creative chief w Publicis Worldwide.
więcej
|
|
,,Mega Hit" i mecze siatkarzy najdroższe dla reklamodawców w Polsacie
W czerwcowym cenniku Polsatu ceny reklam w niektórych pasmach są droższe, a w innych tańsze niż rok temu. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy paśmie filmowym „Mega Hit” i przy meczu siatkarskim Polska - Argentyna.
więcej
|
|
Agnieszka Żdanuk: z Isobar Polska do Kerris
Agnieszka Żdanuk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej Kerris, obejmując stanowisko performance marketing specialist. Poprzednio pracowała w Isobar Polska.
więcej
|
|
AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek w kampanii Oreo Double (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamująca Oreo Double - nowy wariant ciastek Oreo (produkowanych przez Mondelez Polska). Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Isobar Polska i Carat Polska - są twórcy kanałów youtube’owych AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek.
więcej
|
|
Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy
Firma FoodCare rozpoczęła konkurs na nowe hasło marketingowe napoju energetycznego Black Energy Drink. Autor zwycięskiego sloganu otrzyma 10 tys. dolarów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Wprost" i ,,Gość Niedzielny" na minusie w I kwartale. Rekord ,,Tygodnika Powszechnego"
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”.
więcej
|
|
PAP rozstała się z redaktor naczelną Katarzyną Buszkowską i kierowniczką Anną Zaleską
Pracę w Polskiej Agencji Prasowej zakończyły redaktor naczelna Katarzyna Buszkowska i kierownik redakcji krajowej Anna Zaleska. Nowym redaktorem naczelnym został Radosław Gil. To pierwsze zmiany kadrowe po tym, jak prezesem PAP-u został Artur Dmochowski.
więcej
|
|
Joanna Zawadzka straciła pracę w AVT-Korporacja
Wydawca miesięcznika „Czas na wnętrze” (AVT-Korporacja) rozstał się z redaktor prowadzącą ten tytuł Joanną Zawadzką. - Zwolnienie spowodowane było zatrudnieniem Iwony Kmity, która przejęła jej obowiązki - wyjaśnia Paweł Gago, dyrektor handlowy ds. czasopism AVT-Korporacja.
więcej
|
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek". ,,Wprost" sprzedaje już tylko 25 tys. egz.
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” - na przeciwnym biegunie „Wprost”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wildstein o odejściu Jaźwińskiego z Gazeta.pl: odchodzi, bo doliczył się 50 tys. osób na marszu KOD. ,,To kłamstwo"
Szefowie publicystyki TAI Dawid Wildstein i Samuel Pereira sugerują, że odejście Piotra Jaźwińskiego z redakcji portalu Gazeta.pl (Agora) ma związek z liczeniem uczestników marszu KOD-u z 7 maja. - To kłamstwo - odpowiada Paweł Stremski, dyrektor programowy portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg chce odbudować zaufanie do Facebooka
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Mark Zuckerberg spotkał się z przedstawicielami środowisk konserwatywnych w USA by wyjaśnić sprawę cenzury na Facebooku. - Konserwatyści i republikanie byli zawsze ważną częścią naszej platformy, otwarcie rozmawialiśmy o budowie zaufania - podkreślił Zuckerberg po zakończeniu spotkania.
więcej
|
|
Eleven Sports Network uruchomił polski serwis internetowy z płatnymi transmisjami
Eleven Sports Network we współpracy z firmą NeuLion uruchomił swój serwis internetowy, w którym można m.in. za opłatą oglądać na żywo transmisje z kanałów telewizyjnych firmy. W Polsce różne pakiety kosztują od 9,90 do 159 zł.
więcej
|
|
Snapchat planuje wprowadzenie algorytmu zamiast układu chronologicznego
Według nieoficjalnych informacji serwis Snapchat chce zastąpić chronologiczny sposobu wyświetlania treści specjalnym algorytmem. Decydować będą zainteresowania użytkownika i popularność postów, Snapchat uzyska też większą kontrolę nad materiałami widocznymi dla użytkowników.
więcej
|
|
Edward Snowden odradza korzystanie z nowego komunikatora Google'a, bo nie ma w nim szyfrowania wiadomości
Edward Snowden, były pracownik NSA i odkrywca afery PRISM, krytycznie odnosi się do nowego komunikatora Allo oferowanego przez Google. Obawy o bezpieczeństwo budzi u Snowdena brak domyślnego szyfrowania wiadomości w aplikacji.
więcej
|
|
Netflix uruchamia stronę Fast.com do mierzenia prędkości połączenia internetowego
Netflix udostępnił platformę Fast.com, która pozwala w prosty sposób zmierzyć wydajność łącza internetowego. Serwis chce w ten sposób pomóc użytkownikom w sprawdzeniu czy ich połączenie z siecią sprosta sprawnemu streamingowi filmów z Netflixa.
więcej
|
|
Nokia Bell Labs przesyła dane z prędkością 10 Gb/s w kablówce
Nokia Bell Labs poinformowało o udanych testach przesyłu danych z prędkością 10 Gb/s za pomocą tradycyjnej platformy kablowej Hybrid Fiber Coax (HFC). To oznacza możliwość zastosowania nowej technologii w ramach infrastruktury posiadanej obecnie przez wielu operatorów.
więcej
|
|
Magdalena Klimkowska naczelną Polki.pl, Izabela Bielecka-Gnaś kieruje Babyonline.pl
Od czerwca Magdalena Klimkowska awansuje na stanowisko redaktor naczelnej portalu Polki.pl w Wydawnictwie Edipresse. Awans otrzyma także Izabela Bielecka-Gnaś, która będzie odpowiedzialna za serwis Babyonline.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|