|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program ,,Na dywanie" w TVP Kultura
W niedzielę 24 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski „Na dywanie”. Program poprowadzą aktorzy Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra, który kieruje pracami nad projektem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kanał Hip Hop TV zaczyna nadawanie
Grupa ZPR Media w środę uruchomi kanał muzyczny Hip Hop TV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja dostępna będzie początkowo tylko niekodowanie na satelicie Hot Bird, z czasem ma dołączyć do sieci kablowych.
więcej |
|
Drugi sezon ,,Strażaków" stracił 1,3 mln widzów, przegrywa z ,,Kocham Cię, Polsko!" i ,,Małymi gigantami"
Serial „Strażacy 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 1,29 mln widzów. Serial dał Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF
Zespół radiowej Czwórki został poinformowany, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Kraśko może zostać szefem programu informacyjnego w WP1
Grupa Wirtualna Polska prowadzi rozmowy z dziennikarzem Piotrem Kraśko w sprawie prowadzenia jednego z programów telewizyjnych w kanale WP1 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gociek wieczorową porą" w TVP1 ruszy później niż planowano. ,,Duża produkcja"
Szykowany przez TVP1 late night show „Gociek wieczorową porą” zadebiutuje na antenie kilka tygodni później niż planowano. Stacja musi bowiem jeszcze dopracować format - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program ,,Na dywanie" w TVP Kultura
W niedzielę 24 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski „Na dywanie”. Program poprowadzą aktorzy Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra, który kieruje pracami nad projektem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanał Hip Hop TV zaczyna nadawanie
Grupa ZPR Media w środę uruchomi kanał muzyczny Hip Hop TV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja dostępna będzie początkowo tylko niekodowanie na satelicie Hot Bird, z czasem ma dołączyć do sieci kablowych.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Strażaków" stracił 1,3 mln widzów, przegrywa z ,,Kocham Cię, Polsko!" i ,,Małymi gigantami"
Serial „Strażacy 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 1,29 mln widzów. Serial dał Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa konkurencją
Ósmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
|
Serial ,,O mnie się nie martw 4" stracił 130 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Czwarty sezon „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,89 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż drugą edycję emitowaną wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Dorosły ,,MasterChef" wraca do TVN. Ruszają precastingi
TVN nie rezygnuje z kulinarnych formatów reality-show. Jesienią widzowie zobaczą piątą edycję programu „MasterChef”, którego wersję dziecięcą stacja nadaje obecnie. W kwietniu br. rozpoczną się poszukiwania uczestników do niej.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz promuje Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię telewizyjną Domowego Internetu LTE z udziałem Krzysztofa Ibisza, nowej twarzy platformy.
więcej
|
|
Mateusz Janowiak szefem sprzedaży Agencji TVN
Mateusz Janowiak został szefem sprzedaży Agencji TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To nowo utworzone stanowisko w strukturze jednostki.
więcej
|
|
,,Emil - pogromca mandatów", ,,Kołowrotek" i dokumenty wiosną w Polsat Play
W wiosennej ramówce kanału Polsat Play przygotowano dla widzów nowy program „Emil - pogromca mandatów”. Widzowie obejrzą również „Kołowrotek”, „Autościemę”, „Magików z ulicy”, a także filmy dokumentalne BBC.
więcej
|
|
Zysk ATM Grupy 36 proc. w górę, 44 proc. jej przychodów pochodzi od Polsatu
W 2015 roku spółka ATM Grupa zanotowała wzrost przychodów o 14 proc., zaś jej zysk netto wzrósł o ponad jedną trzecią do 20 mln zł. Najbardziej do góry poszły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej, a najsłabiej ze sprzedaży czasu reklamowego w kanale ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Polsat Viasat Nature w ofercie UPC Polska
Operator kablowy UPC Polska dołączył do oferty telewizji cyfrowej kanał popularnonaukowy Polsat Viasat Nature.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu kryminalnego ,,Układ" w Ale kino+
W środę 6 kwietnia br. kanał Ale kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu kryminalnego „Układ”, w którym widzowie ponownie będą śledzić losy dziennikarza śledczego Petera Verasa.
więcej
|
|
Miniserial psychologiczny ,,Weinberg" w TNT
W niedzielę 3 kwietnia na antenie kanału TNT zadebiutuje niemiecki miniserial „Weinberg” o miasteczku, którego mieszkańcy starają się ukryć swoje tajemnice.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Wpływy reklamowe mediów pozainternetowych po dwóch miesiącach br. były wyższe od tych osiągniętych w ub.r. o ponad 12 proc. Największy wzrost zanotowały indoor, kina i radio. Spadły zaś wpływy dzienników.
więcej
|
|
Ciągniki Ursus reklamowane jako ,,#polskamoc" (wideo)
Pod hasłem „#PolskaMoc” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ciągników Ursus. Przygotowały ją firmy marketingowe Dem Interactive, Watchout Productions i Cookies Media.
więcej
|
|
,,Powiedz tak" w kampanii Danonków z udziałem Małgorzaty Ohme (wideo)
Pod hasłem „Danonki powiedz tak” wystartowała kampania reklamowa Danonków. W akcji, przygotowanej przez VML Poland, Y&R i Mediacom, wystąpiła psycholog Małgorzata Ohme.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz promuje Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię telewizyjną Domowego Internetu LTE z udziałem Krzysztofa Ibisza, nowej twarzy platformy.
więcej
|
|
W kampanii Persila więźniowie spędzają więcej czasu na zewnątrz niż dzieci (wideo)
Unilever rozpoczął kampanię wizerunkową marki środków piorących Persil. Działania pod hasłem „Free the kids” realizuje agencja MullenLowe London. Marketer po raz pierwszy do promocji Persila wykorzystuje media społecznościowe.
więcej
|
|
McDonald's przekonuje rodziców, że Happy Meals są teraz zdrowsze (wideo)
W najnowszej kampanii reklamowej McDonald's próbuje przekonać rodziców, że posiłki dla dzieci w zestawach Happy Meals są teraz zdrowsze.
więcej
|
|
,,Poczuj ulgę, zapewnij ochronę" - Alugastrin pierwszy raz reklamowany w telewizji (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa preparatu Alugastrin (z portfolio Urgo Polfa Łódź), prowadzona pod hasłem „Poczuj ulgę, zapewnij ochronę”. Przygotowały ją firmy Walk Creative, Mojo, Stage2, Sound Tropez i MediaVest.
więcej
|
|
Śląskie planuje kilkumiesięczną kampanię internetową
Województwo Śląskie zaplanowało na letnie miesiące kampanię promocyjną w internecie. Szuka firmy, która na jej potrzeby kupi media.
więcej
|
|
,,Szalone możliwości" w reklamach TK Maxx (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych TK Maxx. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe Wieden+Kennedy, Mindshare Polska i Ogilvy PR, jest prowadzona pod hasłem „Szalone możliwości”.
więcej
|
|
Anna Grunwald: z Agory do Whites
Anna Grunwald zaczęła pracę w zespole redakcyjnym agencji marketingu internetowego Whites. Poprzednio przez ponad 10 lat pracowała w Agorze.
więcej
|
|
Continental z ,,mistrzowską loterią" przed Euro 2016
Produkująca opony firmy Continental zaczęła promocję związaną z piłkarskim Euro 2016. Przygotowała i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Loyalty Point, Initiative Warszawa i Media Impact Polska.
więcej
|
|
,,Świadome macierzyństwo" w kampanii reklamującej Folik Mama
W internecie i prasie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety dla kobiet w ciąży Folik Mama (produkowanych przez Gedeon Richter). Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i One House.
więcej
|
|
Abanana obsłuży delikatesy Alma w social media
Agencja Abanana (należąca do grupy Eura7) wygrała przetarg na obsługę sieci delikatesów Alma w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying
Dom mediowy MullenLowe MediaHub zaczął korzystać z platformy firmy Adform do realizacji działań z obszaru programmatic buying.
więcej
|
|
Kamil Frączek: z PoProstu do Insignii
Kamil Frączek objął funkcję graphic designera w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w firmach PoProstu, Synergia Software i Rise Agency.
więcej
|
|
,,Respect your shoes" - Brian Scott jako pastor w reklamach sklepów Sizeer (wideo)
Sieć sklepów odzieżowych Sizeer pod hasłem „Respect your shoes” zaczęła kampanię reklamującą wiosenną kolekcję. Bohaterem akcji, przygotowanej przez Marketing Investment Group wspólnie z Papaya Films, jest znany dziennikarz Brian Scott.
więcej
|
|
,,Zdecydowałem! #NieZabieram" w kampanii promującej dawstwo narządów (wideo)
Dawca.pl i Projekt PR zaczęły akcję społeczną promującą transplantację i świadome dawstwa narządów. Działania są prowadzone pod hasłem „Zdecydowałem! #NieZabieram”.
więcej
|
|
Maxime Tallet globalnym dyrektorem kreatywnym w MakoLab
Maxime Tallet zaczął pracę w agencji marketingowo-technologicznej MakoLab na nowo utworzonym stanowisku global creative development directora. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Pollete i Horyzon Media.
więcej
|
|
Nazwa.pl wybrała Value Media zamiast Havas Media i Sales&More
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę w internecie firmy hostingowej Nazwa.pl. Poprzednio zajmowały się tym m.in. agencje Havas Media i Sales&More.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|