|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 21 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Do Rzeczy”, zyskały też m.in. „Newsweek” i „W Sieci”. Kolejny miesiąc z rzędu najwięcej stracił „Wprost”.
więcej |
|
Rafał Freyer konsultantem muzycznym radiowej Jedynki. ,,Mniej słowa, więcej muzyki"
Rafał Frayer, byly dyrektor muzyczny Radia ZET, dołączył do zespołu Programu I Polskiego Radia. Objął stanowisko konsultanta muzycznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny
W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Zwolnione wydawczynie TVP Info odrzucają zarzuty TAI. ,,To nieprawda" (oświadczenie)
Byłe wydawczynie TVP Info Izabela Leśkiewicz, Magdalena Siemiątkowska i Małgorzata Serafin, które zostały zwolnione za odmowę wykonania polecenia służbowego, nie zgadzają się z oficjalnymi powodami zakończenia z nimi współpracy podanymi przez Telewizyjną Agencję Informacyjną (TAI).
więcej
|
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem
|
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika podnosi płace i szykuje nowe programy. 2000 zgłoszeń do pracy
Telewizja Republika, która straciła ostatnio na rzecz Telewizji Polskiej kilku dziennikarzy, uzupełnia braki kadrowe. W kwietniu br. na jej antenie pojawią się nowe programy prowadzone przez osoby wybrane w castingu. Dotychczasowy zespół dostał podwyżki.
więcej
|
|
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
Po pierwszych tygodniach wiosennych ramówek liderem rynku w grupie komercyjnej jest TVN, który ze swoją ofertę ruszył już w lutym. Mocno straciła zaś Jedynka, która notuje gorsze wyniki od Dwójki. W grupie wszystkich widzów TVP1 jest jednak nadal pierwsza.
więcej
|
|
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny
W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji.
więcej
|
|
,,Wiadomości", ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" pod lupą ekspertów. KRRiT zleciła monitoring
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zleciła monitoring czołowych programów informacyjnych z naziemnych stacji: „Wiadomości” TVP1, „Faktów” TVN oraz „Wydarzeń” Polsatu. Przeprowadzą je eksperci.
więcej
|
|
Małgorzata Raczyńska-Weinsberg doradcą zarządu Telewizji Polskiej
Małgorzata Raczyńska-Weinsberg, była dyrektor TVP1, została doradcą zarządu Telewizji Polskiej, kierowanego przez Jacka Kurskiego. Stanowisko to objęła już ponad miesiąc temu.
więcej
|
|
,,Nasz nowy dom" po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
Szóstą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledzi średnio 1,88 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 440 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Jonasz Rewiński zaczął prowadzić ,,Blogosferę" w TV Republika
Jonasz Rewiński został nowym współgospodarzem programu satyrycznego „Blogosfera” nadawanego w Telewizji Republika. Zastąpił Bartłomieja Kossowskiego, który odszedł do Polskiego Radia.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" ma o 310 tys. widzów mniej, ale TVP1 pokonuje konkurencję
15. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,5 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 310 tys. oglądających. Jednak serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" straciły 280 tys. widzów. Polsat wygrywa z TVN
Siódmy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,97 mln osób. W porównaniu do piątej serii nadawanej wiosną ub.r. produkcja straciła 280 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Wojciech Pawlak szefem kanału telewizyjnego WP1
Wojciech Pawlak, były dyrektor TVP2, został szefem kanału telewizyjnego W1, który na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej uruchomi Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Bojkot Telewizji Polskiej bez sensu, bo nieobecni nie mają racji (opinie)
Rządzą szefowie, a podwładni ich słuchają. Jak nie chcą słuchać, odchodzą. Bojkot Telewizji Polskiej to kapitulacja w kwestii wpływania na poglądy jej odbiorców. A nieobecni nie mają racji - padające propozycje odrzucania zaproszeń do programów TVP komentują Cezary Łazarewicz, Bogusław Chrabota i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
|
Kino Polska TV z lepszymi wynikami, spółka wypłaci dywidendę
Grupa Kino Polska TV, nadawca m.in. stacji Kino Polska i Filmbox, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Spółka planuje wypłatę dywidendy.
więcej
|
|
Dwie kobiety w pilotowym odcinku ,,Rolnik szuka żony 3". Emisja na Wielkanoc
W Niedzielę Wielkanocną 27 marca br. TVP1 wyemituje pilotowy odcinek trzeciej serii reality-show „Rolnik szuka żony”. Widzowie obejrzą w nim prezentacje dziesięciu kandydatów, w tym dwóch kobiet, które będą miały szanse znaleźć męża - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF
Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk poinformowała zespół radiowej Czwórki, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rafał Freyer konsultantem muzycznym radiowej Jedynki. ,,Mniej słowa, więcej muzyki"
Rafał Frayer, byly dyrektor muzyczny Radia ZET, dołączył do zespołu Programu I Polskiego Radia. Objął stanowisko konsultanta muzycznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Szef Radia ZET: formuła ,,Świata według Blondynki" się wyczerpała, zastąpi go Marzena Chełminiak
Jarosław Paszkowski, szef Radia ZET, zdjęcie programu „Świat według Blondynki” Beaty Pawlikowskiej, tłumaczy wyczerpaniem się formuły programu. Od kwietnia br. w ramówce zastąpi go audycja Marzeny Chełminiak.
więcej
|
|
Maciej D. Ociepka po tygodniu odchodzi z Polskiego Radia
W piątek Maciej D. Ociepka zrezygnował ze stanowiska zastępcy dyrektora portalu Polskieradio.pl. Zarząd Polskiego Radia przyjął jego rezygnację.
więcej
|
|
RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej. Radio Katowice ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Beata Pawlikowska odchodzi z Radia ZET, nie chciała zmian w ,,Świecie według Blondynki"
Po kilkunastu latach podróżniczka i pisarka Beata Pawlikowska zakończyła w Radiu ZET swój cotygodniowy program „Świat według Blondynki”. Jak tłumaczy, nie zgodziła się na zmiany w audycji zaproponowane przez kierownictwo stacji.
więcej
|
|
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach (raport z drugiej połowy 2015 roku)
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krótki kryzys wizerunkowy czy coś więcej? - jak JWT radzi sobie z oskarżeniem szefa o mobbing i rasizm
Sprawa oparta jest na emocjach i nad nimi WPP powinno się pochylić, bo te mogą być pierwszym krokiem do poważnego kryzysu wizerunkowego. Brakuje tu deklaracji mówiących, że w szeregach WPP nie ma miejsca na mobbing i rasizm, i że piętnowane będą wszelkie tego typu przypadki. Dotychczasowe działania władz WPP po tym, jak CEO sieci JWT został oskarżony rasizm i dyskryminację, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Marta Winiarska i Adam Łaszyn.
więcej
|
|
Patrycja Kotecka nowym dyrektorem marketingu Link4
Patrycja Kotecka objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie ubezpieczeniowej Link4 (należącej do PZU). Przez ostatnie kilka miesięcy stanowisko to pełnił Bartosz Kwieciński, a Kotecka wcześniej pracowała m.in. w Apelli, Telewizji Polskiej i „Super Expressie”.
więcej
|
|
Pop-up store - pokaż się swoim klientom!
W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne. Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. – Wszyscy uwielbiamy nowości i trochę ekskluzywności czasowej. Gdy coś jest dostępne tylko 3-4 dni i znika, powstaje odczucie, że nie wszyscy mają do tego dostęp. Automatycznie staje się więc pożądane – tak o pop-up storach mówi Paweł Czerski, CEO IMS events.
więcej
|
|
Plus z siatkarzami reklamuje testy internetu LTE ,,trzy razy szybszego niż w Play" (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej promocję „Testuj LTE za 9 zł”. Tym razem przekonuje, że w Warszawie świadczony przez nią internet mobilny jest trzy razy szybszy niż w Play. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.
więcej
|
|
,,Skóra dobrze nastrojona" w reklamach AA Clinical Lift (wideo)
W telewizji i prasie zaczęła się kampania reklamowa nowej linii kremów AA Clinical Lift (produkowanych przez firmę Oceanic). Akcję, pod hasłem „Skóra dobrze nastrojona”, wspólnie z producentem przygotowały firmy Change, Easy Hell, Rio de Post i Star Media.
więcej
|
|
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szuka agencji interaktywnej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia internetowej kampanii. Na akcję przeznaczy ponad 500 tys. zł.
więcej
|
|
Lionel Messi będzie promował urządzenia Huawei
Firma Huawei podpisała kontrakt reklamowy z Lionelem Messim, piłkarzem klubu FC Barcelona. Jako globalny ambasador marki ma pomóc Huawei dotrzeć do konsumentów w Europie i Ameryce Łacińskiej.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Audi, Lexus, Triumph, ,,Nie chcę być strażakiem", ,,Życie po śmierci" (wideo)
Tym razem w zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne i trzy polskie. Są to międzynarodowe kampanie promujące samochody Lexus i Audi oraz lokalne spoty: bielizny Triumph, Fundacji Integracja „Nie chcę być strażakiem” oraz akcja „Życie po śmierci”.
więcej
|
|
The Digitals utrzymała internetową obsługę piwa Warka
Agencja The Digitals (należąca do grupy S/F) po wygranym przetargu nadal będzie zajmować się obsługą marki piwnej Warka (Grupa Żywiec) w internecie. Odpowiada za to od 2013 roku.
więcej
|
|
Ciasteczkowy Potwór z Siri reklamuje iPhone 6s (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową, humorystyczną reklamę promującą smartfona iPhone 6s.
więcej
|
|
Wędliny ZM Żywiec promowane na Wielkanoc
Trwa kampania reklamowa wędlin produkowanych przez ZM Żywiec związana ze Świętami Wielkanocnymi. Akcję przygotowała agencja Hand Made.
więcej
|
|
Zbieranie opinii konsumentów wyzwaniem dla marketerów
Marketerzy chcący lepiej zrozumieć swoich klientów mogą sporo zyskać na zbieraniu ich opinii. Nie jest to jednak dla nich proste zadanie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Do Rzeczy”, zyskały też m.in. „Newsweek” i „W Sieci”. Kolejny miesiąc z rzędu najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z wyników najnowszej fali badania PBC opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny
W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji.
więcej
|
|
Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia w e-commerce, sfinansuje je z kredytu
Wirtualna Polska Holding zamierza w br. zrealizować kolejne akwizycje, przede wszystkim w segmencie e-commerce, ponieważ rozwija się on w Polsce dwukrotnie szybciej niż reklama internetowa. Na przejęcia będzie wydawać środki ze zwiększonego niedawno limitu kredytowego.
więcej
|
|
Next.gazeta.pl według interaktywnych jest bardziej przystępny i mniej branżowy od Business Insidera
Uruchomiona przez Agorę sekcja Next.gazeta.pl umiejętnie łączy tematykę biznesową i technologiczną. Strona lżejszymi, lifestylowymi treściami może przyciągnąć więcej użytkowników niż serwisy branżowe. Widać w niej sporo podobieństw do Business Insidera - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Alibaba wprowadzi wirtualną rzeczywistość do swojego sklepu i innych serwisów
Koncern Alibaba Group stworzył laboratorium GnomeMagic Lab, które opracuje rozwiązania VR dla największej platformy sprzedażowej na świecie. Wirtualna rzeczywistość będzie też dostępna w serwisach Youku Tudou i Alibaba Pictures.
więcej
|
|
Wojciech Pawlak szefem kanału telewizyjnego WP1
Wojciech Pawlak, były dyrektor TVP2, został szefem kanału telewizyjnego W1, który na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej uruchomi Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Aplikacje mobilne - zmora wydawców czy inwestycja na przyszłość? (TOP10 aplikacji)
Według wydawców internetowych 90 proc. przychodów z mobilnych kampanii reklamowych pochodzi z emisji reklam na stronach mobilnych. Tymczasem rozwój mobilnych wersji www kosztuje jedną dziesiątą tego, ile wydawca musi wydać na dobrą aplikację mobilną. Ta z kolei generuje 90 proc. kosztów po stronie właściciela. Czy to znaczy, że aplikacje mobilne to dla wydawcy nietrafiona inwestycja? - analizuje Artur Zawadzki ze Spicy Mobile.
więcej
|
|
,,Sonda 2" oraz zwolnienia w TVP Info i Trójce komentowane przez dziennikarzy na Twitterze
W mijającym tygodniu na Twitterze osoby z branży mediów komentowali m.in. premierę programu „Sonda 2” oraz zwolnienia w mediach publicznych wydawczyń TVP Info Izabeli Leśkiewicz, Magdaleny Siemiątkowskiej i Małgorzaty Serafin oraz wieloletniego dziennikarza radiowej Trójki Jerzego Sosnowskiego.
więcej
|
|
Mniejsze wpływy z reklam na Twitterze
Firma eMarketer obniżyła swoją prognozę dotyczącą przychodu Twittera z reklam.
więcej
|
|
Wpływy Wirtualnej Polski wzrosły w 2015 r. do 325,6 mln zł, 95 proc. z reklam
W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała 325,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 5,7 mln zł zysku netto. 95 proc. wpływów przyniosła firmie sprzedaż usług reklamowych. Ze środków pozyskanych z debiutu giełdowego prawie 70 mln zł przeznaczyła na przejęcia.
więcej
|
|
Aktywności w social media wpływają na zachowania zakupowe w sieci
Konsumenci kupujący w sieci kierują się do mediów społecznościowych m.in. aby zapoznać się z opiniami innych osób o produktach oraz żeby być na bieżąco z modowymi trendami. Aktywności te przekładają się na ich zakupowe decyzje.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|