|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 7 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bogdan Ulka po 24 latach pracy zwolniony z TVP
Bogdan Ulka, wydawca „Wiadomości” w TVP1, został po 24 latach zwolniony z Telewizji Polskiej. To kolejna osoba, która rozstała się z redakcją serwisu Jedynki po zmianie jego kierownictwa.
więcej |
|
TVN rusza z premierowymi odcinkami ,,Szkoły", ,,Szpitala" i ,,Rozmów w toku" (wideo)
Stacja TVN dziś rozpoczyna emisję premierowych odcinków programów w paśmie popołudniowym: „Rozmów w toku”, „Szkoły”, „Ukrytej prawdy” i „Szpitala”.
więcej |
|
Autorski program zastąpi ,,The Voice of Poland"? ,,Mam na biurku polski projekt talent-show"
Decyzja o powrocie „The Voice of Poland” do ramówki Dwójki ma zapaść w połowie roku. Możliwe, że w przyszłości zastąpi go inny autorski program TVP. - Mam już na biurku polski projekt programu, który korzysta z formuły talent-show - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Eksperci chwalą nominację Pauliny Stolarek na szefową Trójki (opinie)
Powołanie Pauliny Stolarek na dyrektora radiowej Trójki to dobra decyzja, bo jest ona doświadczonym dziennikarzem i umie zarządzać redakcją. Z drugiej strony, zarząd Polskiego Radia zachował się bardzo zachowawczo i nie chciał otwierać kolejnego frontu konfliktu - oceniają Michał Karnowski, Barbara Górska, Daniel Adamski, Igor Janke i Ewa Wanat.
więcej
|
,,Wielka gra" wróci do TVP2. ,,Rozmawiałem o tym ze Stanisławą Ryster"
TVP2 reaktywuje zakończony w 2006 roku teleturnieju „Wielka gra” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozmawiałem z panią Stanisławą Ryster i z przyjemnością widziałbym ją jako uczestniczkę tego projektu - zapowiada Maciej Chmiel, dyrektor Dwójki.
więcej
|
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
|
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Info ze zmianami od marca. Będzie konkurencja dla ,,Szkła kontaktowego"?
Kanał TVP Info od marca br. wprowadzi zmiany w ramówce. Na antenie pojawi się codzienny magazyn publicystyczno-satyryczny oraz cykl „Extra Świat”. Z ramówki zniknie serwis „Godzina po godzinie”, a „Panorama dnia” zmieni porę emisji.
więcej
|
|
TVP Info na czele, Polsat News 2 i TV Republika mocno do góry (dane stacji newsowych)
W styczniu 2016 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych zajęło TVP Info. Największymi wzrostami pochwalić się mogły będące na końcu stawki Polsat News 2 i TV Republika.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" przenosi się do studia Polsatu
Program „Twoja twarz brzmi znajomo” od piątej edycji, która wiosną br. trafi na antenę Polsatu, będzie nagrywany w uruchomionym w ub.r. studiu należącym do stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeniesie się tam z Hali Mera, gdzie nadal kręcony ma być show „Tylko muzyka”.
więcej
|
|
Bogdan Ulka po 24 latach pracy zwolniony z TVP
Bogdan Ulka, wydawca „Wiadomości” w TVP1, został po 24 latach zwolniony z Telewizji Polskiej. To kolejna osoba, która rozstała się z redakcją serwisu Jedynki po zmianie jego kierownictwa.
więcej
|
|
TVN rusza z premierowymi odcinkami ,,Szkoły", ,,Szpitala" i ,,Rozmów w toku" (wideo)
Stacja TVN dziś rozpoczyna emisję premierowych odcinków programów w paśmie popołudniowym: „Rozmów w toku”, „Szkoły”, „Ukrytej prawdy” i „Szpitala”.
więcej
|
|
Autorski program zastąpi ,,The Voice of Poland"? ,,Mam na biurku polski projekt talent-show"
Decyzja o powrocie „The Voice of Poland” do ramówki Dwójki ma zapaść w połowie roku. Możliwe, że w przyszłości zastąpi go inny autorski program TVP. - Mam już na biurku polski projekt programu, który korzysta z formuły talent-show - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
|
80 tys. widzów powtórek programu ,,Wielka gra" w TVP Historia
Powtórkowe odcinki „Wielkiej gry”, emitowane w soboty w kanale TVP Historia, ogląda średnio 80 tys. widzów. Kultowy teleturniej notuje wyższe udziały od średnich wyników stacji. Jesienią widzowie TVP2 mają zobaczyć nowe odcinki tego programu.
więcej
|
|
Formaty TVN od kuchni w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)
Stacja TVN w wiosennym spocie wizerunkowym pokazuje gwiazdy za kulisami programów i seriali przy których pracują. - Ideę filmu można streścić w zdaniu: praca jest moją pasją - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
więcej
|
|
Dyrektor TVP2 o kabaretach: stawiamy na śmiech, nie na rechot. ,,Scena Komediowa Dwójki" piątkową nowością
Od marca w piątkowe wieczory widzowie TVP2 obejrzą nowy cykl kabaretowy - „Scena Komediowa Dwójki”, w którym stacja przywróci ideę kabaretu literackiego. - Stawiamy na śmiech, nie na rechot. Tę zasadę wykorzystamy w nowej formule kabaretowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel.
więcej
|
|
Skarga kasacyjna TVN ws. opłat za częstotliwości oddalona
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną TVN w sprawie interpretacji podstawy prawnej naliczania rocznych opłat za prawo do dysponowania częstotliwością. Decyzja sankcjonuje obowiązek nadawcy do wnoszenia opłat za korzystanie z częstotliwości radiowych.
więcej
|
|
,,Wiadomości" bez werbli w oprawie muzycznej. ,,Kojarzyły się z wojną"
„Wiadomości” TVP1 od środy mają zmodyfikowaną oprawę muzyczną, która jest spokojniejsza. Zniknął z niej odgłos werbli. To kolejna zmiana w warstwie graficzno-dźwiękowej serwisu po usunięciu z jego czołówki Pałacu Kultury i Nauki.
więcej
|
|
,,Jeźdźcy smoków: na końcu świata 3" w Cartoon Network
15 lutego 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Jeźdźcy smoków: na końcu świata”.
więcej
|
|
ATM Grupa z nową stroną internetową, Paulina Wajdziak w dziale PR
Firma producencka ATM Grupa uruchomiła nową odsłonę swojej witryny internetowej. Do działu PR spółki dołączyła Paulina Wajdziak.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w 2015 roku do 471 mln zł
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 471,5 mln zł, o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Tylko w reklamę tranzytową zainwestowano natomiast 24,4 mln zł, a w reklamę DOOH - 23,5 mln zł.
więcej
|
|
Katarzyna Dowbor promuje krem do protez Corega (wideo)
Prezenterka telewizyjna Katarzyna Dowbor została twarzą kampanii promującej krem do protez Corega (produkowanego przez GlaxoSmithkline Consumer Healthcare). Spoty z jej udziałem można oglądać m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych.
więcej
|
|
65 tys. nośników outdoorowych w Polsce, najwięcej w ofercie AMS i Ströera
W Polsce na koniec ub.r. było 65,3 tys. nośników reklamy zewnętrznej, o 3,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Prawie 20 tys. to citylighty, a ponad 16 tys. - nośniki małego formatu. Niecałe 27 tys. nośników należy do AMS.
więcej
|
|
Sylwia Chada: z Media Impact Polska do Epic Makers
Sylwia Chada dołączyła do zespołu agencji Epic Makers (należącej do Agory), gdzie objęła stanowisko dyrektora biznesu.
więcej
|
|
Bracia Golec ze swoimi przebojami reklamują kredyty w BZ WBK (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa oferty kredytowej BZ WBK z udziałem zespołu Golec uOrkiestra na czele z braćmi Golcami. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Robert Kabot dyrektorem marketingu w spółce Polmosu Bielsko-Biała
Robert Kabot został dyrektorem marketingu w spółce Platinum Brands należącej do Polmosu Bielsko-Biała. Odpowiada m.in. za marki alkoholowe Extra Żytnia, Tatra, Advocaat, Talka. Wcześniej był szefem marketingu w firmie Sobieski.
więcej
|
|
,,Stay True" - tancerz Marquese Scott w spocie promującym Ballantine's (wideo)
Bohaterem nowej odsłony kampanii whisky Ballantine’s (produkowanej przez Pernod Ricard) pod hasłem „Stay True” jest znany tancerz uliczny Marquese Scott. Z jego udziałem przygotowano spot „Ballantine’s Nonstop Breakin’ Gravity”.
więcej
|
|
Marki gotowe na Super Bowl 2016, ponad 370 mln dolarów dla CBS (przegląd spotów)
W niedzielę stacja CBS przeprowadzi transmisję z finału amerykańskiej ligi NFL - Super Bowl. Pomimo wysokich cen czasu reklamowego swoje spoty na to wydarzenia przygotowało kilkadziesiąt marek. Przedstawiamy wszystkie udostępnione już reklamy.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Barbie, Heinz, Princessa, Theraflu, Volkswagen (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najlepszych reklam wytypowaliśmy dwie reklamy polskie i trzy zagraniczne. Są to prowadzone lokalnie działania reklamowe marek Princessa i Theraflu oraz międzynarodowe produkcje promujące marki: Barbie, Heinz i Volkswagen.
więcej
|
|
Marzena Szczuka i Maria Węckowska w Ogilvy & Mather
Pracę w dziale kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęły Marzena Szczuka jako traffic manager i Maria Węckowska jako korektorka.
więcej
|
|
Katarzyna Warzecha: z XL Energy Drink do Black Red White
Katarzyna Warzecha, ostatnio związana z firmą XL Energy Drink przeszła do firmy meblarskiej Black Red White, gdzie objęła stanowisko CEO - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internetowy pinball promuje piwo EB (wideo)
Ruszyła akcja promująca piwo EB (produkowane przez Grupę Żywiec), której głównym elementem jest konkurs z internetową wersją gry pinball. Działania przygotowały i realizują firmy Gong, OTO Film, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny luksusowe tracą czytelników. ,,Uroda Życia" najmocniej w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był niezmiennie „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Joy”, najwięcej straciła „Uroda Życia”.
więcej
|
|
Grożono dziennikarce z Brodnicy, wsparcie od SDP i policji
Celina Nałęcz, redaktor naczelna „Tygodnika Regionalnego Brodnickiego CBR”, po napisaniu tekstów krytykujących lokalne władze była zastraszana. Wsparcie prawne oferuje jej Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, o sprawie poinformowana też zostanie policja.
więcej
|
|
UOKiK bierze pod lupę rynek prasowy, zaczyna od ankiety wśród wydawców
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął badanie rynku prasowego w Polsce. Ma ono objąć zarówno wydawców prasowych, jak i kolporterów, a jeśli zajdzie taka potrzeba - także inne podmioty związane z działalnością wydawniczą.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
W ub.r. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
Duże spadki wśród pism młodzieżowych. ,,Bravo" na czele sprzedaży
W październiku 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" z nowymi rubrykami
Tygodnik „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) od najnowszego wydania, które ukazało się 4 lutego br., poszerzył zawartość o nowe rubryki. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
2016 rok w e-commerce to ofensywa omnichannel, mobile'u i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym
- Dominujące trendy w tym roku będą krążyły wokół omnichannel i zmiany w sposobach dostaw towarów, ważne będzie zniesienie barier w rozwoju m-commerce, a polski handel elektroniczny może stawać się coraz mniej polski - prognozują dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku e-commerce.
więcej
|
|
Hanna Lis na czele sekcji lifestylowej w naTemat.pl
Hanna Lis została szefową działu lifestylowego portalu naTemat.pl (należącego do Glob360). Poprzednio pracowała w „Panoramie” TVP2, a wcześniej w kilku innych telewizyjnych programach informacyjnych.
więcej
|
|
Internauci ,,uśmiercają" Twittera po zapowiedzi zmiany jego algorytmu, tłumaczenia serwisu niejasne
Po pojawieniu się informacji o możliwej zmianie sposobu wyświetlania tweetów z chronologicznego na sugerowany przez algorytm oburzeni użytkownicy przewidują śmierć Twittera hashtagiem #RIPTwitter. Szef platformy w niejasny sposób zaprzecza takim planom: „Nie wprowadzamy żadnych zmian w przyszłym tygodniu”.
więcej
|
|
Za mały ekran główną przeszkodą w częstszym kupowaniu poprzez urządzenia mobilne
Dla wielu konsumentów ekran mobilnego urządzenia jest zbyt mały, aby z większą częstotliwością za jego pomocą dokonywać zakupów. Wolą w tym celu korzystać z komputera stacjonarnego.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w styczniu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, powiększając i tak już znaczącą przewagę nad rywalami.
więcej
|
|
LinkedIn: strata i wzrost przychodu, 414 mln członków
Wzrost przychodu i stratę zanotował zarówno w IV kwartale, jak i całym 2015 roku portal społecznościowy LinkedIn, który ma już 414 milionów zarejestrowanych użytkowników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|