|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Gest Zuckerberga i jego żony to filantrokapitalizm, który świetnie wpłynie na wizerunek Facebooka (opinie)
- Przekazanie przez Marka Zuckerberga i Priscillę Chan 99 procent ich akcji Facebooka na dobroczynność wpisuje się w nurt „filantrokapitalizmu”, nie ma za zadanie promowania serwisu, ale mimo tego efekt PR-owy będzie porażający - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci PR: Piotr Czarnowski, Mariusz Pleban i Sebastian Hejnowski.
więcej
|
|
,,Teleexpress" najchętniej oglądanym serwisem, tylko ,,Fakty" straciły widzów
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych był „Teleexpress”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wydarzenia”, a spadek odnotowały tylko „Fakty”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Teleexpress" najchętniej oglądanym serwisem, tylko ,,Fakty" straciły widzów
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych był „Teleexpress”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wydarzenia”, a spadek odnotowały tylko „Fakty”.
więcej
|
|
Rochstar Events w stanie upadłości układowej. 20 mln zł zadłużenia
Zajmująca się organizacją eventów spółka Rochstar Events, należąca do Rochstaru Rinke Rooyensa, została postawiona w stan upadłości układowej. Według „Pulsu Biznesu”, jej zadłużenie wynosi aż 20 mln zł.
więcej
|
|
TVP1 na czele stacji naziemnych. TVP2 wyprzedziła TVN
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła Eska TV.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Skazane". 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam
Serial obyczajowy Polsatu „Skazane” oglądało średnio 1,27 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,24 mln zł.
więcej
|
|
Strefa Widza TVP po roku działania ma 25 tys. użytkowników
Po roku działania ze Strefy Widza TVP, oferty wideo na żądanie online dla osób płacących abonament, korzysta 25 tys. zarejestrowanych użytkowników. - Wynik ten z pewnością jest obiecujący. Strefa Widza będzie nadal rozwijana - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP.
więcej
|
|
Dominik Tzimas doradcą zarządu Grupy ZPR Media
Dominik Tzimas został doradcą zarządu Grupy ZPR Media w zakresie dystrybucji kanałów telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prezes TVP rozmawiał z papieżem Franciszkiem o obchodach Światowych Dni Młodzieży
Papież Franciszek przyjął na audiencji w Watykanie prezesa Telewizji Polskiej Janusza Daszczyńskiego, podczas której rozmawiano o planach TVP związanych z obchodami Światowych Dni Młodzieży.
więcej
|
|
CNN uruchamia płatny serwis do nauki angielskiego dla biznesmenów
Stacja CNN poinformowała o starcie serwisu CNN Learn English, który w modelu subskrypcyjnym zamierza uczyć użytkowników prywatnych i pracowników firm języka angielskiego na poziomie biznesowym.
więcej
|
|
Liga angielska przez trzy kolejne sezony w kanałach nc+
Spółka ITI Neovision, operator platformy nc+, nabyła na wyłączność prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek angielskiej Premier League w sezonach 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019.
więcej
|
|
,,Kolędowanie z Fundacją Polsat" na antenie Telewizji Polsat i Polsat News. Sykut-Jeżyna i Kwiatek prowadzącymi
W Wigilię 24 grudnia br. Telewizja Polsat zaprezentuje widowisko muzyczne „Kolędowanie z Fundacją Polsat” z udziałem Anny Wyszkoni, a dzień później program wyemituje Polsat News. Wydarzenie poprowadzą Paulina Sykut-Jeżyna i Bartosz Kwiatek.
więcej
|
|
Seria produktów z Rybką MiniMini+ w sieci sklepów Tchibo
Z okazji Mikołajek sklepy Tchibo wprowadziły do sprzedaży produkty na licencji stacji MiniMini+ z Rybką, która jest symbolem stacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklamy Plusha z ,,Lepiej przygarnij Vansy" nie promowały złego traktowania zwierząt (wideo)
Reklamy taryfy telekomunikacyjnej Plush (Polkomtel) pod hasłem „Lepiej przygarnij Vansy” nie propagowały postaw kwestionujących prawa zwierząt i nie przedstawiały zwierząt w sposób sugerujący możliwość ich niehumanitarnego traktowania - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Rochstar Events w stanie upadłości układowej. 20 mln zł zadłużenia
Zajmująca się organizacją eventów spółka Rochstar Events, należąca do Rochstaru Rinke Rooyensa, została postawiona w stan upadłości układowej. Według „Pulsu Biznesu”, jej zadłużenie wynosi aż 20 mln zł.
więcej
|
|
PGE reklamuje ,,prąd jak prąd, ale w stałej cenie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej pod hasłem „Prąd jak prąd, ale w stałej cenie”. Przygotowały ją agencja Scholz & Friends Warszawa, Rio de Post i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Lepiący pierogi chłopiec w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła świąteczną kampanię wizerunkową, której bohaterem jest chłopiec przygotowujący się do Bożego Narodzenia. Działania realizują agencje Duda Polska, MEC i studio filmowe OTO.
więcej
|
|
,,Party Challenge" w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)
Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „Party Challenge”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Good, Opus Film, K2, Media Vest i Roots PR.
więcej
|
|
Posiniaczone Angelina Jolie, Madonna i Kim Kardashian w kampanii przeciw przemocy domowej
Siniaki i bruzdy na twarzach najbardziej znanych na świecie aktorek i artystek stały się motywem przewodnim kampanii społecznej wyrażającej sprzeciw wobec przemocy domowej wobec kobiet. Wzięły w niej udział Kim Kardashian, Madonna, Angelina Jolie, Milley Cyrus, Kednall Jenner, Emma Watson, Gwyneth Paltrow i Kristen Stewart.
więcej
|
|
Anna Brajbisz pokieruje w PHD Media Direction obsługą Carlsberg Polska
Anna Brajbisz, od ponad dwóch lat pracująca w domu mediowym PHD Media Direction, awansowała na kierownicze stanowisko. Odpowiada na nim za współpracę z Carlsbergiem.
więcej
|
|
,,Cały świat przeżyć" - Rainbow już promuje letnie wycieczki (wideo)
Biuro podróży Rainbow w najnowszej kampanii pod hasłem „Cały świat przeżyć” promuje ofertę letnich wycieczek. Realizują ją Fat Baby, Twin i Blueway Com.
więcej
|
|
Andrzej Rogoń i Mateusz Kawęczyński: z Artegence do Twin
Pracę w dziale kreatywnym agencji Twin zaczęli Andrzej Rogoń i Mateusz Kawęczyński, poprzednio związani z Artegence.
więcej
|
|
Paweł Świerszcz: z Comfitury do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Paweł Świerszcz, przez wiele lat związany z agencjami reklamowymi, w ostatnim okresie z Comfiturą, dołączył do działu marketingu firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
więcej
|
|
,,Safe sexting" - żywe emotikony w kampanii MTV promują bezpieczny seks (wideo)
Fundacja MTV Staying Alive zaczęła kampanię „Safe sexting” zachęcającą do uprawiania bezpiecznego seksu. Jej motywem przewodnim są emotikony najczęściej używane do przez młodych internautów w pikantnych wiadomościach.
więcej
|
|
,,Daj coś od siebie" w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)
Do emisji trafiła bożonarodzeniowa reklama soków i napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie”. Kampanię przygotowały firmy Brainbox, Coloroffon i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Małgorzata Słychań w Havas Sports & Entertainment
Małgorzata Słychań dołączyła do Havas Sports & Entertainment (wchodzącego w skład Havas Media Group), gdzie objęła stanowisko project managera. Ostatnio pracowała w MediaBrands Studios (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
|
Marcin Adamczyk digital team leaderem w They.pl
Marcin Adamczyk objął stanowisko digital team leadera w agencji They.pl. Dotychczas pełnił funkcję senior digital specialist.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie po III kwartałach, ,,Ekran TV" najbardziej w dół
W okresie od I do III kwartału br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Adam Hofman felietonistą ,,Gazety Polskiej"
W bieżącym wydaniu tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) opublikowano felieton Adama Hofmana, byłego posła PiS, który zaczął ostatnio działać w sektorze public relations i założył własną agencję.
więcej
|
|
,,Weranda" zmienia szatę graficzną, Donata Jończyk nową graficzką
W czwartek ukazuje się styczniowy numer miesięcznika wnętrzarskiego „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) z odświeżoną szatą graficzną. Do zespołu pisma dołączyła Donata Jończyk.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Google wycofuje geolokalizację z wyników wyszukiwania. ,,Była coraz rzadziej wykorzystywana"
Koncern Google bez rozgłosu wycofał ze swojej wyszukiwarki możliwość filtrowania wyników na podstawie geolokalizacji. - Funkcja była coraz rzadziej wykorzystywana przez użytkowników, wolimy skupić się na ważniejszych rozwiązaniach - wyjaśniają serwisowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Google.
więcej
|
|
Wirtualna Polska przed Onetem, Interia zwiększa przewagę nad Gazeta.pl, w górę o2.pl
W październiku br. Grupa Wirtualna Polska utrzymała niewielką przewagę zasięgową nad Grupą Onet-RASP. Duże spadki zanotowały Grupa Allegro-GG, Grupa Cyfrowy Polsat i Orange.pl, zyskały natomiast m.in. Google, Facebook, YouTube, Grupa Interia.pl i o2.pl.
więcej
|
|
Play promuje się darmowym internetem LTE na przystankach
Sieć Play udostępniła darmowy dostęp do internetu LTE na wybranych przystankach komunikacji miejskiej w kilku miastach Polski. Przy okazji nakłania do odbioru bezpłatnych starterów.
więcej
|
|
Media Impact Polska z nowymi spotami interaktywnymi na stronach Grupy Onet-RASP
Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska, wprowadziło dwa nowe szablony spotów interaktywnych: Interactive Tiles i Logo Kit.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|