|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Mark Zuckerberg i Priscilla Chan przeznaczą 99 procent akcji Facebooka na cele dobroczynne
Z okazji narodzin córki Mark Zuckerberg i jego żona Priscilla Chan ogłosili, że przekażą na poprawę świata dla kolejnych pokoleń 99 procent posiadanych akcji Facebooka. To oznacza kwotę 45 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Najcenniejsze polskie marki: Plus przed Playem, TVN przed TVN i Polsatem, ,,Gazeta Wyborcza" wyżej od ,,Faktu" i ,,Tele Tygodnia"
W pierwszej dziesiątce tegorocznego rankingu najcenniejszych polskich marek znalazły się Plus i Play, a w drugiej dziesiątce: TVN, TVP, Cyfrowy Polsat i Polsat. Dużo niżej uplasowały się czołowe marki internetowe (m.in. Neo24.pl, WP.pl i o2.pl), prasowe (na czele z „Gazetą Wyborczą”, „Faktem” i „Tele Tygodniem” oraz radiowe (Radio Eska i Polskie Radio).
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. ,,M jak miłość" hitem listopada
W listopadzie br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym została TVP1. Duży spadek odnotował TVN, który spadł z miejsca pierwszego na trzecie, ale pozostał liderem w grupie komercyjnej. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)
Sieć niemieckich supermarketów Edeka w rozpoczętej właśnie kampanii bożonarodzeniowej pokazuje niezwykle emocjonalną i smutną historię starszego człowieka, który czeka na swoją córkę. Spot autorstwa agencji Jung von Matt w ciągu kilku dni zanotował ponad 10 mln wyświetleń na YouTubie.
więcej |
|
,,Top model" stracił 500 tys. widzów, TVN wiceliderem w grupie 16-49
Piątą edycję programu „Top model” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 500 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci w całym rynku i drugi w grupie komercyjnej, a wpływy z reklam wyniosły 20,86 mln zł.
więcej |
|
Miesięcznik ,,Pyszne" zamiast dwumiesięcznika ,,To jest Pyszne"
Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 grudnia br. wprowadza na rynek luksusowy miesięcznik kulinarny „Pyszne”. Zastąpi on dotąd wydawany przez spółkę dwumiesięcznik „To jest Pyszne”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. ,,M jak miłość" hitem listopada
W listopadzie br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym została TVP1. Duży spadek odnotował TVN, który spadł z miejsca pierwszego na trzecie, ale pozostał liderem w grupie komercyjnej. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Top model" stracił 500 tys. widzów, TVN wiceliderem w grupie 16-49
Piątą edycję programu „Top model” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 500 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci w całym rynku i drugi w grupie komercyjnej, a wpływy z reklam wyniosły 20,86 mln zł.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" pokonał Polsat i TVP2. 6,1 mln zł z reklam
Siódmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,39 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu szóstą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,07 mln zł.
więcej
|
|
,,Na językach" o nowej porze miało o 500 tys. widzów mniej. 9,1 mln zł z reklam
Szósty sezon programu „Na językach” oglądało średnio 842 tys. osób, o 500 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania magazynu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,13 mln zł.
więcej
|
|
,,Młodzi lekarze. Nasze życie w ich rękach" - nowy serial medyczny w TVP1
W niedzielę 3 stycznia 2016 roku na antenie TVP1 zadebiutuje dokumentalna seria medyczna „Młodzi lekarze. Nasze życie w ich rękach”, w której widzowie będą śledzić losy pięciu polskich lekarzy, którzy niedawno skończyli studia medyczne i stawiają pierwsze kroki w zawodzie.
więcej
|
|
12 nowych kanałów w sieci kablowej Vectra
Sieć kablowa Vectra w grudniu br. włączy do oferty 12 nowych kanałów, w tym 10 nadających w wysokiej rozdzielczości. Znajdą się wśród nich wracające do oferty operatora trzy stacje tematyczne ITI Neovision.
więcej
|
|
Sieć Toya włączy do oferty 10 kanałów, na razie Nat Geo People HD i Top Kids HD
Sieć kablowa Toya 1 grudnia br. włączyła do oferty stacje Nat Geo People HD i Top Kids HD. Kolejne nowe stacje pojawią się w ofercie operatora pod koniec roku i w lutym 2016 roku. Łącznie powiększy on ofertę o 10 kanałów.
więcej
|
|
HBO GO promocyjnie dla kupujących telewizory Samsung UHD
Z okazji świąt Bożego Narodzenia firma Samsung przygotowała promocję, w ramach której kupujący w grudniu telewizor UHD z panelem Nano Crystal otrzymają bezpłatnie trzymiesięczny dostęp do aplikacji HBO GO.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata piłkarek ręcznych w TVP2, TVP Regionalna i TVP Sport
W sobotę 5 grudnia br. rozpoczną się Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Danii, w których zagra polska reprezentacja. Transmisje z tego wydarzenia przeprowadzą TVP Sport, TVP2 i TVP Regionalna oraz portal sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Najcenniejsze polskie marki: Plus przed Playem, TVN przed TVN i Polsatem, ,,Gazeta Wyborcza" wyżej od ,,Faktu" i ,,Tele Tygodnia"
W pierwszej dziesiątce tegorocznego rankingu najcenniejszych polskich marek znalazły się Plus i Play, a w drugiej dziesiątce: TVN, TVP, Cyfrowy Polsat i Polsat. Dużo niżej uplasowały się czołowe marki internetowe (m.in. Neo24.pl, WP.pl i o2.pl), prasowe (na czele z „Gazetą Wyborczą”, „Faktem” i „Tele Tygodniem” oraz radiowe (Radio Eska i Polskie Radio).
więcej
|
|
Edeka w świątecznej reklamie pokazuje samotność starszych ludzi (wideo)
Sieć niemieckich supermarketów Edeka w rozpoczętej właśnie kampanii bożonarodzeniowej pokazuje niezwykle emocjonalną i smutną historię starszego człowieka, który czeka na swoją córkę. Spot autorstwa agencji Jung von Matt w ciągu kilku dni zanotował ponad 10 mln wyświetleń na YouTubie.
więcej
|
|
13 silnych i wpływowych kobiet w kalendarzu Pirelli na 2016 rok (wideo)
Yoko Ono, Patti Smith, Serena Williams i Amy Schumer pojawią się w nowym wydaniu kalendarza firmy Pirelli na 2016 rok. Autorką niekonwencjonalnych zdjęć jest znana fotografka Annie Leibovitz.
więcej
|
|
Value Media obroniło budżet PKO Banku Polskiego
Dom mediowy Value Media, który należy do Group One, po raz czwarty obronił budżet PKO Banku Polskiego. W przetargu startowały także OMD i MEC.
więcej
|
|
Agencja Lewis wychodzi poza PR: pełne usługi marketingowe i nowe logo
Sieciowa agencja public relations Lewis PR wprowadza do swojej oferty pełny zakres usług marketingowych, uruchomiła też dział badań. W związku z tym skraca nazwę do Lewis i zmienia identyfikację wizualną.
więcej
|
|
Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki: z Havas Worldwide Warsaw do VML Poland
Tworzący team kreatywny art director Michał Oleksów i copywriter Łukasz Ciuchnicki dołączyli do zespołu agencji reklamowej VML Poland. Wcześniej pracowali wspólnie w Havas Worldwide Warsaw i Digital Wonderland.
więcej
|
|
L'Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową wszystkich marek należących kosmetycznej Grupy L`Oreal Polska. Pokonał w nim m.in. K2 Media, Starcom i Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska bez leżenia w kampanii funduszu Aviva Oszczędnościowy (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej promowany jest fundusz inwestycyjny Aviva Oszczędnościowy. Akcję przygotowały firmy Addapter, Bardzo, Papaya Films i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Mindshare Polska zamiast Arena Media obsłuży mediowo Ubisoft
Do grona klientów domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) dołączy z początkiem 2016 roku Ubisoft - producent, wydawca i dystrybutor gier komputerowych.
więcej
|
|
,,Kasa musi się zgadzać" - Formacji Chatelet w portfelu reklamuje Wonga.com (wideo)
Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczek internetowych Wonga.com prowadzona pod hasłem „Kasa musi się zgadzać”. Akcję, której bohaterami są członkowie kabaretu Formacja Chatalet, przygotowały firmy Unlimited, Film Produkcja, Starcom, iProspect i Stars.
więcej
|
|
Microsoft wyciąga rękę do Apple (wideo)
W nowym świątecznym spocie Microsoft wyciąga rękę do Apple. W świątecznym klimacie, w centrum świata, na 5. Alei w Nowym Jorku.
więcej
|
|
Carrefour zachęca rodziny z dziećmi do zakupu albumu i odbioru kart kolekcjonerskich
Z początkiem grudnia, we wszystkich supermarketach Carrefour startuje promocja zachęcająca do zakupu albumu oraz odbierania kart kolekcjonerskich. Akcję dla marketera realizują Arena Media i Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
Wajnert Meble z nową identyfikacją wizualną
Firma Wajnert Meble zmieniła logo i wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej.
więcej
|
|
#MojaOkolica - Eniro wysyła pracowników na lokalne zakupy
Wystartowała akcja promocyjna #MojaOkolica z udziałem pracowników Eniro Polska, w ramach której firma wspiera lokalne punkty usługowe.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Miesięcznik ,,Pyszne" zamiast dwumiesięcznika ,,To jest Pyszne"
Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 grudnia br. wprowadza na rynek luksusowy miesięcznik kulinarny „Pyszne”. Zastąpi on dotąd wydawany przez spółkę dwumiesięcznik „To jest Pyszne”.
więcej
|
|
Magazyny people tracą czytelników. ,,Flesz" w dół o 41 proc.
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników z segmentu people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
więcej
|
|
Tygodnik ,,Der Spiegel" zapowiada zwolnienia i internetowy paywall
Wpływowy niemiecki tygodnik „Der Spiegel” zapowiedział oszczędności. Do końca 2017 roku zamierza zwolnić około 150 pracowników, w planach jest też wprowadzenie płatnych treści w internetowym serwisie.
więcej
|
|
Joanna Chlebna odchodzi z Burdy, Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz nowym szefem new business
Joanna Chlebna, new business & corporate media director w wydawnictwie Burda Publishing Polska, z końcem roku odchodzi ze spółki. Zwolnione przez nią stanowisko od stycznia 2016 roku obejmie Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz.
więcej
|
|
Magazyn ,,Dobry czas" przekształca się w tygodnik
Ukazujący od sierpnia br. dwutygodnik yellow „Dobry czas” (Wydawnictwo Bauer) od środy 2 grudnia br. staje się tygodnikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|