|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Sławomir Jastrzębowski: drastyczne zdjęcia na okładkach tabloidów są często impulsem antyzakupowym
- W całej tej sprawie uderzyła mnie hipokryzja Niemców: całkiem niedawno upokorzyli swoją polską gazetę przymuszając do przeprosin za opublikowanie drastycznych zdjęć ciężko zranionego dziecka. Teraz, kiedy to niemiecki „Bild” pokazał brutalne fotografie martwego syryjskiego chłopca, Niemcy uruchomili lekko histeryczną akcję „drastyczne zdjęcia są ważne, bo takie jest życie” - manifestacyjną rezygnację przez „Bild” z fotografii w jednym wydaniu komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Internet rzeczy nieznany większości Polaków, ale potencjał jego wzrostu wysoki
Tylko 11 proc. Polaków spotkało się z określeniem „internet rzeczy”, choć 40 procent polskich internautów posiada sprzęt mogący funkcjonować w ekosystemie IoT. Połowa badanych wykorzystywałaby inteligentne urządzenia, gdyby miała taką możliwość, a wśród zalet sprzętu segmentu IoT wymienia się oszczędność energii i poczucie kontroli nad urządzeniami - wynika z raportu IAB Polska.
więcej
|
|
Instagram startuje z samoobsługowymi reklamami i wprowadza ofertę w 30 krajach, także w Polsce
Koncern Facebook wprowadził na platformie Instagram mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych. Udostępnia też swoją ofertę marketingową w Polsce i 29 innych krajów. - Teraz również marki, zarówno lokalne jak i największe światowe, będą mogły zachwycić ludzi kreatywnym podejściem do swoich produktów i usług. Wierzę, że to świetna szansa biznesowa i naprawdę dobra wiadomość dla marketerów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostrzejsza moderacja komentarzy w serwisie ,,Polityki". ,,Walka z rosnącą falą hejtu i niechlujstwa"
Tygodnik „Polityka” poinformował czytelników, że w swoim serwisie internetowym będzie usuwał więcej niestosownych komentarzy - nie tylko te wulgarne, obraźliwe i agresywne, lecz także zawierające gołosłowne oskarżenia, poufne dane i niezwiązane z wątkiem dyskusji. - Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa - tłumaczy redakcja.
więcej |
|
iPhone 6S i iPhone 6S Plus z technologią 3D Touch. Wydajniejszy procesor i zaawansowane kamery
O 70 proc. wydajniejszy chip A9, dotykowa technologia 3D Touch, ochrona ekranu materiałem Ion-X oraz aparat fotograficzny z matrycą 12 Mpix - takie mają być najważniejsze zalety nowych modeli smartfonów iPhone 6S i 6S Plus zaprezentowanych oficjalnie przez koncern Apple.
więcej |
|
Nowy serial Polsatu ,,Poznaj swoje prawa" wygrywa tylko z TVP2
Nowy paradokumentalny serial Polsatu „Poznaj swoje prawa” ogląda średnio 993 tys. osób, mniej niż śledziło nadawane rok temu w tym paśmie „Dlaczego ja?”. Stacja w czasie jego emisji przegrywa z TVP1 i TVN.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowy serial Polsatu ,,Poznaj swoje prawa" wygrywa tylko z TVP2
Nowy paradokumentalny serial Polsatu „Poznaj swoje prawa” ogląda średnio 993 tys. osób, mniej niż śledziło nadawane rok temu w tym paśmie „Dlaczego ja?”. Stacja w czasie jego emisji przegrywa z TVP1 i TVN.
więcej
|
|
6 października TNT zastąpi kanał TCM
Filmowy kanał TCM zmieni się w nową stację TNT we wtorek 6 października br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie nowej telewizji poza filmami znajdą się też seriale.
więcej
|
|
TVN Meteo Active idzie w stronę lifestyle'u. Siedem nowych programów
Kanał TVN Meteo Active jesienią wprowadzi na antenę siedem nowych programów. Stacja stanie się bardziej lifestylowa i postawi na prezentowanie historii ludzi, którzy zaczęli żyć zdrowiej i aktywniej. Ma to poprawić jej wyniki oglądalności.
więcej
|
|
TVP ABC, TVP Kultura i Stopklatka TV z szansami na Eutelsat TV Awards
Trzy stacje telewizyjne z Polski - TVP ABC, TVP Kultura i Stopklatka TV - znalazły się w gronie telewizji nominowanych w tym roku do nagrody Eutelsat TV Awards.
więcej
|
|
Dariusz Ociepa poprowadzi ,,Daję słowo" w Polsat News. Pytania do polityków przez Facebooka
Dariusz Ociepa będzie gospodarzem programu „Daję słowo” w Polsat News. Pierwszym gościem będzie Janusz Korwin-Mikke.
więcej
|
|
Apple TV z systemem TV OS, aplikacjami od Netflixa i HBO oraz asystentką Siri zamiast pilota
Koncern Apple zaprezentował nową odsłonę platformy Apple TV. Za pomocą specjalnej przystawki użytkownicy będą mogli oglądać filmy, bawić się specjalnie przygotowanymi grami czy robić internetowe zakupy. Dla tych, którzy nie chcą posługiwać się tradycyjnym pilotem wystarczy wydawanie głośnych poleceń inteligentenej asystentce Siri.
więcej
|
|
Joanna Romanowska odchodzi z Superstacji
Joanna Romanowska, producent wykonawczy w Superstacji, odchodzi z kanału - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca szuka nowej osoby na zwolnione stanowisko.
więcej
|
|
Rada programowa TVP o rozrywce w telewizji publicznej: inaczej pozycjonować audycje, nie ulegać masowym gustom
Podczas ostatniego posiedzenia członkowie rady programowej Telewizji Polskiej dyskutowali z prezesem Januszem Daszczyńskim o jakości programów rozrywkowych w TVP. Omawiano również rozwiązania, które mają podnieść jej poziom, w tym zwiększenie programów z ambitną rozrywką i ich koncentrację w TVP Rozrywka.
więcej
|
|
Fox za 725 mln dolarów kupuje 73 proc. udziałów National Geographic Partners
Koncern filmowo-telewizyjny 21st Century Fox i organizacja National Geographic Society rozszerzają trwającą od 18 lat współpracę dotyczącą do tej pory sektora telewizyjnego. Razem uruchamiają spółkę National Geographic Partners, która będzie zarządzać wszystkimi zasobami National Geographic. 21st Century Fox za 725 mln dolarów obejmie 73 proc. jej udziałów.
więcej
|
|
Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks Europe
Sławomir Jurek, dotychczasowy group creative director w agencji reklamowej Leo Burnett dołączył do zespołu Discovery Networks Europe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN zniknął już z indeksów giełdowych
Akcje TVN od środy 9 września br. nie znajdują się już w indeksach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. To efekt procesu ich skupowania przez podmioty związane ze Scripps Networks Interactive.
więcej
|
|
Najlepiej zarabiające aktorki w telewizji. Na czele Sofia Vergara i Kaley Cuoco
Magazyn "Forbes" opublikował listę najlepiej zarabiających aktorek w telewizji.
więcej
|
|
Konkurs Chopinowski, pasma filmowe i cykl o zabytkach jesienią w TVP Kultura
Jesienią na antenie TVP Kultura można oglądać transmisje Konkursu Chopinowskiego. Stacja pokaże koncert Natalii Przybysz, a także zrelacjonuje jubileuszowy 40. Festiwal Filmowy w Gdyni. Dla widzów przygotowano m.in. nowe pasmo musicalowe oraz filmowe.
więcej
|
|
Eska TV, Polo TV i Fokus TV oferują reklamy w telewizji hybrydowej
Grupa ZPR Media rozszerzyła ofertę o sprzedaż reklam wyświetlanych w ramach technologii telewizji hybrydowej. Pierwszą reklamę z oferty HbbTV wykupiła firma obuwnicza Deichmann, a oglądać można ją w Eska TV.
więcej
|
|
FOX i Cyfrowy Polsat wysyłają na przedpremierowy pokaz ,,The Walking Dead 6"
Z okazji premiery szóstego sezonu „The Walking Dead” kanał FOX oraz Cyfrowy Polsat przygotowały konkurs dla widzów serialu. Można w nim wygrać zaproszenie do Nowego Jorku na przedpremierowy pokaz pierwszego odcinka tej produkcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rafał Kochański za Agnieszkę Cybulską na czele marketingu Agito.pl
Rafał Kochański został nowym dyrektorem marketingu sklepu internetowego Agito.pl. Zastąpił Agnieszkę Cybulską, która po ponad trzech latach pracy rozstała się z firmą.
więcej
|
|
Johnny Depp reklamuje perfumy Dior Sauvage (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe perfumy marki Dior dla mężczyzn - Dior Sauvage. Akcję, której bohaterem jest aktor Johnny Depp, na polskim rynku realizuje dom mediowy Vizeum.
więcej
|
|
Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena
Wojciech Bogusz awansował do globalnej struktury Heinekena i odpowiada za tę markę piwa na Europę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Celebryci i konkurs z dedykacjami promują Tidal w Play
Ruszyła internetowa kampania reklamująca muzyczną platformę streamingową dostępną w sieci telekomunikacyjnej Play. Akcja, realizowana przez agencję Isobar Polska, obejmuje współpracę z internetowymi liderami opinii oraz konkurs dla fanów muzyki.
więcej
|
|
Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks Europe
Sławomir Jurek, dotychczasowy group creative director w agencji reklamowej Leo Burnett dołączył do zespołu Discovery Networks Europe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,A mówiłem - kliknij do Filarum" - bobry w kampanii Filarum.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa internetowego serwisu pożyczkowego Filarum.pl. Akcję, opartą na serii animowanych spotów pod hasłem „A mówiłem - kliknij do Filarum”, przygotowały firmy Big Idea Promotions i Omnicom Media Group.
więcej
|
|
,,Czeko pragniesz" - kobiece uwielbienie promuje Mentos Choco (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca Mentos Choco, nowy wariant smakowy cukierków Mentos (produkowanych przez Perfetti Van Melle Polska). Akcję przygotowały firmy Walk Creative, Tango, Sound Tropez i Stage2.
więcej
|
|
Nationale-Nederlanden reklamuje ,,serce do ubezpieczenia" (wideo)
Nowa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Nationale-Nederlanden TUnŻ (do niedawna funkcjonującego pod nazwą ING TUnŻ) przebiega pod hasłem „Mamy serce do ubezpieczenia”. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Focus Advantage i MEC.
więcej
|
|
Frontex chce zatrudnić agencję do monitorowania mediów społecznościowych
Europejska Agencja Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach Państw członkowskich Unii Europejskiej - Frontex chce zatrudnić firmę, która będzie dla niej monitorować i analizować media społecznościowe.
więcej
|
|
Sery Almette reklamowane ,,z polskiego mleka i naturalnych składników" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca sery twarogowe Almette (produkowane przez Hochland Polska), które pojawiły się w sprzedaży w odświeżonych opakowaniach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.
więcej
|
|
Kruk z pierwszą kampanią reklamową w Czechach i na Słowacji (wideo)
Firma windykacyjna Kruk SA rozpoczęła pierwsze telewizyjne kampanie reklamowe w Czechach i na Słowacji. Ich zwieńczeniem będą obchody Dnia bez Długów.
więcej
|
|
Eska TV, Polo TV i Fokus TV oferują reklamy w telewizji hybrydowej
Grupa ZPR Media rozszerzyła ofertę o sprzedaż reklam wyświetlanych w ramach technologii telewizji hybrydowej. Pierwszą reklamę z oferty HbbTV wykupiła firma obuwnicza Deichmann, a oglądać można ją w Eska TV.
więcej
|
|
Anna Midor social media managerem w Izmałkowa Consulting
Anna Midor dołączyła do zespołu agencji Izmałkowa Consulting, gdzie objęła stanowisko social media managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sławomir Jastrzębowski: drastyczne zdjęcia na okładkach tabloidów są często impulsem antyzakupowym
- W całej tej sprawie uderzyła mnie hipokryzja Niemców: całkiem niedawno upokorzyli swoją polską gazetę przymuszając do przeprosin za opublikowanie drastycznych zdjęć ciężko zranionego dziecka. Teraz, kiedy to niemiecki „Bild” pokazał brutalne fotografie martwego syryjskiego chłopca, Niemcy uruchomili lekko histeryczną akcję „drastyczne zdjęcia są ważne, bo takie jest życie” - manifestacyjną rezygnację przez „Bild” z fotografii w jednym wydaniu komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Ostrzejsza moderacja komentarzy w serwisie ,,Polityki". ,,Walka z rosnącą falą hejtu i niechlujstwa"
Tygodnik „Polityka” poinformował czytelników, że w swoim serwisie internetowym będzie usuwał więcej niestosownych komentarzy - nie tylko te wulgarne, obraźliwe i agresywne, lecz także zawierające gołosłowne oskarżenia, poufne dane i niezwiązane z wątkiem dyskusji. - Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa - tłumaczy redakcja.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży po I półroczu. ,,Cała Ty" z największym spadkiem
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|