|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 7 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Cztery nowości jesienią w TVN, sporo roszad w ramówce (wideo)
W jesiennej ramówce TVN znajdą się cztery nowości: seriale „Aż po sufit!” i „Singielka”, show „Aplauz aplauz” oraz paradokument „Wesołowska i Mediatorzy”. Część stałych pozycji zmieni swoje pasma emisji. - Jesteśmy świetnie przygotowani do jesieni - zapewnia Edward Miszczak.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" z największym spadkiem w I półroczu. ,,Fakt" w dół o 18 tys. egz. a ,,Gazeta Wyborcza" o 12 tys.
W I półroczu 2015 roku większość dzienników ogólnopolskich miała niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Rzeczpospolita”.
więcej
|
,,TVN - dla Ciebie" - gwiazdy wśród zwykłych ludzi w jesiennym spocie stacji (wideo)
|
,,Rzeczpospolita" przypomina dziennikarzom o konserwatywnym ubiorze, wywołując żarty u konkurencji
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Rinke za kratami" jesienią w Polsacie
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce umieści cykl dokumentalny „Rinke za kratami”, w którym Rinke Rooyens pokaże jak wygląda życie i praca w więzieniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN zainwestuje w premiery w zimowej ramówce, Małgorzata Rozenek z nowym show
TVN po raz pierwszy od lat zamierza wprowadzić premierowe formaty także do ramówki zimowej. Na antenę trafi wówczas nowy program, który poprowadzi Małgorzata Rozenek - ujawnia Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy TVN.
więcej
|
|
TVP Info na czele kanałów informacyjnych. Telewizja Republika z największym spadkiem
W lipcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych znalazło się TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 Biznes i Świat, z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika.
więcej
|
|
Dziennikarka TVN zaatakowana w czasie konferencji prasowej. ,,Akt skandaliczny"
Poznańska reporterka telewizji TVN została zaatakowana podczas czwartkowej konferencji zorganizowanej przez wiceprezydenta Poznania Mariusza Wiśniewskiego. Sprawą zajmuje się policja.
więcej
|
|
Polsat Sport News ze wzrostem o 125 proc. w telewizji naziemnej. TVP Polonia o najmocniej w dół
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w lipcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, a najwięcej straciła TVP Polonia.
więcej
|
|
TVN chce być bliżej widzów, w kampanii postawi na internet
Telewizja TVN wprowadziła nowe hasło „TVN - dla Ciebie”, które będzie towarzyszyć jej działaniom promocyjnym. Stacja podobnie jak w poprzednich sezonach postawi mocno na promocję w internecie.
więcej
|
|
,,Taka robota" i ,,101 napraw" jesienią w TVN Turbo
We wrześniu br. na antenie kanału TVN Turbo znajdą się dwa nowe programy: „Taka robota” oraz „101 napraw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Tomasz Sandak odchodzi z Telewizji Polskiej
Tomasz Sandak, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, odchodzi z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pierwsza zmiana personalna w TVP od czasu objęcia funkcji prezesa spółki przez Janusza Daszczyńskiego.
więcej
|
|
Messi, Bale, Muller i Rubio w reklamie Adidasa zachęcają do własnego stylu (wideo)
W finałowej reklamie z kampanii marki Adidas „Sport15” występują słynni piłkarze Leo Messi, Gareth Bale, Thomas Muller, Mesut Oezil i James Rodriguez oraz koszykarz Ricky Rubio. Spot przygotowała agencja 72andSunny, w Polsce kampanię realizują firmy Carat Polska i TailorMade PR.
więcej
|
|
NBC z ponad miliardem dolarów wpływów reklamowych przy igrzyskach w Rio de Janeiro
Grupa telewizyjna NBC oczekuje, że przychody reklamowe związane z igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro w 2016 roku przekroczą miliarda dolarów. - Wszystko przebiega zgodnie z planem, a ostateczne wyniki będą zapewne lepsze od tych z roku 2012 i olimpiady w Londynie - zapowiada Seth Winter z NBC.
więcej
|
|
Cielecka, Głowacki, Królikowski, Pieczyński, Simlat, Stuhr w serialu "Belfer"
Magdalena Cielecka, Piotr Głowacki, Krzysztof Pieczyński, Paweł Królikowski, Łukasz Simlat oraz Józef Pawłowski dołączyli do obsady serialu kryminalnego "Belfer" z Maciejem Stuhrem w roli tytułowej. Emisja w Canal+ jest planowana na jesień 2016 roku.
więcej
|
|
Telewizja dla wielu narzędziem poznawania języków
Ponad 86 proc. Polaków uważa, że obcojęzyczne programy telewizyjne zdecydowanie ułatwiają naukę języków obcych - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych.
więcej
|
|
Rockstars of Ooo - muzyczna gra na Androida i iOS od Cartoon Network
Cartoon Network wprowadza nową, mobilną grę muzyczną Rockstars of Ooo, zainspirowaną światem serialu "Pora na przygodę!".
więcej
|
|
,,Broadchurch 2" w Ale Kino+
16 sierpnia 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Broadchurch”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
FoodCare: znak towarowy Tigera jest nasz. Maspex: to manipulacja i żaden przełom
FoodCare poinformował, że po decyzji Urzędu Patentowego ma pierwszeństwo do znaku towarowego napoju energetycznego Tiger, którego produkcję ponad 5 lat temu przejął od firmy Maspex Wadowice. - W sporach o Tigera nie nastąpił żaden przełom. Decyzje, o których mówi FoodCare, są decyzjami nieprawomocnymi - odpowiada rzeczniczka Maspexu.
więcej
|
|
Terry Crews i Isaiah Mustafa wspólnie reklamują Old Spice
Dwaj bohaterowie reklam marki Old Spice - Terry Crews i Isaiah Mustafa wystąpią razem w serii nowych spotów promujących produkty firmy. - To pierwszy raz w historii, gdy obaj pojawiają się na planie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice.
więcej
|
|
Zygmunt Chajzer reklamuje kapsułki do prania Vizir Go Pods (wideo)
W nowej kampanii marki Vizir (należącej do Procter & Gamble) - z udziałem prezentera i dziennikarza radiowego Zygmunta Chajzera - reklamowane są kapsułki do prania Vizir Go Pods.
więcej
|
|
Skok spadochronowy Basi i Maćka na zasięg w reklamach Play (wideo)
W nowej kampanii sieci Play, promującej jej duży zasięg, występuje wyłącznie para sprzedawców znana z poprzednich reklam: Basia i Maciek. W spotach wykonują spadochronowy „skok na zasięg czterech sieci w Play”.
więcej
|
|
Problemy ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach ,,pierwszego prawdziwego no limit" w Heyah (wideo)
Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
NBC z ponad miliardem dolarów wpływów reklamowych przy igrzyskach w Rio de Janeiro
Grupa telewizyjna NBC oczekuje, że przychody reklamowe związane z igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro w 2016 roku przekroczą miliarda dolarów. - Wszystko przebiega zgodnie z planem, a ostateczne wyniki będą zapewne lepsze od tych z roku 2012 i olimpiady w Londynie - zapowiada Seth Winter z NBC.
więcej
|
|
Infinity przygotuje rządową kampanię społeczną o skutkach jazdy po alkoholu
Agencja Infinity przygotuje dla Ministerstwa Infrastruktury kreację kampanii społecznej dotyczącej prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu.
więcej
|
|
MEC będzie musiał bronić obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej
Dom mediowy MEC będzie bronił w przetargu obsługi budżetu mediowego Kompanii Piwowarskiej, do której należą takie piwne marki jak Żubr, Tyskie, Wojak. Dotychczasowa umowa wygasa z końcem bieżącego roku finansowego.
więcej
|
|
Drukowanie się przydaje - przekonuje Canon w przewrotnej kampanii reklamowej
Całkowite zaufanie do nowych technologii może być zgubne, czasem najlepszym sposobem na uniknięcie kłopotów jest skorzystanie z drukarki - to wniosek płynący z nowej kampanii promujących markę Pixma od Canona.
więcej
|
|
Tyskie sponsorem piłkarzy Wisły Kraków
Marka piwna Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) została sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Umowę podpisano do końca obecnego sezonu Ekstraklasy.
więcej
|
|
Point of View będzie obsługiwać piwo Tatra w social media
Agencja Point of View, która odpowiada za komunikację marki piwa Tatra (Grupa Żywiec) na Facebooku, będzie się także zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu. W przyszłości przewidywane są także inne działania związane z obecnością marki w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Zacydrowani.pl w kampanii promującej wsparcie prawne polskiego cydru
Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru zaczęło kampanię na rzecz sprecyzowania i uproszczenia przepisów prawnych dotyczących produkcji cydru. Akcja jest skupiona wokół serwisu Zacydrowani.pl.
więcej
|
|
Face it! reklamuje nową markę lodów Pura Vida
Agencja Face it! zajmuje się obsługą marketingową debiutującej na polskim rynku marki lodów Pura Vida. Jest odpowiedzialna zarówno za działania public relations, jak i komunikację w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła do 157 tys. egz. ,,Joy" z największym spadkiem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „InStyle”, zaś najwięcej stracił „Joy”.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie po I półroczu. ,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni"
W I półroczu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Grazia" ze sprzedażą na poziomie 70 tys. egz.
Pierwszy numer magazynu „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) w formule miesięcznika sprzedał się w liczbie ok. 70 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Wydanie ukazało się 14 maja br.
więcej
|
|
,,The New York Times" traci przychody i zwiększa zyski. Już milion cyfrowych subskrypcji
Dziennik „The New York Times” ogłosił, że liczba subskrybentów internetowych wydań gazety przekroczyła milion. - To kamień milowy w rozwoju naszego cyfrowego segmentu - cieszy się Mark Thompson, CEO The New York Times Company.
więcej
|
|
,,Szosa" debiutuje w formie wydania cyfrowego
Dwumiesięcznik „Szosa” (Cyclemotion) zadebiutował w formie wydania cyfrowego, dostępnego na smartfony i tablety z systemami iOS i Android. Interaktywna wersja pisma została przygotowana w systemie Digitivo, oferowanym przez Optizen Labs.
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Cielecka, Głowacki, Królikowski, Pieczyński, Simlat, Stuhr w serialu "Belfer"
|
|
Wytwórnia Universal zarobiła 5,53 miliarda dolarów w niecały rok. ,,Nowy rekord"
|
|
Hollywood Vampires - Alice Cooper, Johnny Depp i Joe Perry wydają płytę
|
|
Powstanie trzeci film z serii "Sherlock Holmes"
|
|
Mariah Carey zagra w serialu "Imperium 2"
|
|
Colin Farrell zagra w filmie "Fantastic Beasts And Where To Find Them"
|
|
Nero pokazał "Two Minds" (wideo)
|
|
"Mroczna wieża" Stephena Kinga w kinach w 2017 r.
|
|
,,Broadchurch 2" w Ale Kino+
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|