|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
KRRiT chce cofnąć koncesję Radia Hobby. ,,Zagrywka polityczna"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce cofnąć koncesję Radiu Hobby z Legionowa, bo uznała, że emisja na jego antenie Radia Sputnik oznacza, że nadawca nie kontroluje własnego programu. - To zagrywka polityczna - komentuje Tomasz Brzeziński, prezes rozgłośni.
więcej
|
|
MEC największym domem mediowym w Polsce, za nim MediaCom i ZenithOptimedia
MEC obronił pozycję lidera wśród polskich domów mediowych w najnowszym rankingu organizacji Recma. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Mediacom i ZenithOptimedia. Firmy z pierwszej trójki w 2014 roku zarządzały budżetami o łącznej wartości ponad 1,1 mld euro.
więcej
|
|
TVP apeluje do KRRiT o zmianę proporcji podziału wpływów abonamentowych
Zarząd TVP jest zdziwiony wysokością kwoty środków abonamentowych przydzielonej publicznej telewizji na 2016 rok przez KRRiT. Prezes Juliusz Braun zwrócił się do przewodniczącego Rady Jana Dworaka o zmianę proporcji podziału na korzyść TVP. - Równowaga finansowa spółki, osiągnięta w wyniku prowadzonej restrukturyzacji, może zostać ponownie zachwiana - pisze Braun.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Internautów na najdłużej przyciągają RMFon.pl i Open.fm, NK.pl przed WP, Onetem i Iplą (TOP 20)
Serwisami, w których użytkownicy spędzają średnio najwięcej czasu, są trzy witryny radiowe: RMFon.pl, Open.fm i ZETchilii.pl. Wśród serwisów VoD Player.pl wyprzedza Iplę.tv, wśród społecznościowych - NK.pl jest przed Fotkę.pl, a wśród portali horyzontalnych o2.pl jest przed WP, Onetem i Interią.
więcej |
|
Beata Węgrzyn po 15 latach odchodzi z Viacomu
Beata Węgrzyn, online and social media manager w polskim oddziale Viacom International Media Networks, po 15 latach pracy odchodzi z firmy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Grupa Eleven Sports Networks nabyła prawa do ligi włoskiej i francuskiej
Grupa Eleven Sports Networks, która w sierpniu br. w Polsce planuje uruchomić dwa kanały sportowe, kupiła od agencji MP & Silva prawa do transmisji m.in. piłkarskich lig włoskiej, francuskiej i szkockiej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP apeluje do KRRiT o zmianę proporcji podziału wpływów abonamentowych
Zarząd TVP jest zdziwiony wysokością kwoty środków abonamentowych przydzielonej publicznej telewizji na 2016 rok przez KRRiT. Prezes Juliusz Braun zwrócił się do przewodniczącego Rady Jana Dworaka o zmianę proporcji podziału na korzyść TVP. - Równowaga finansowa spółki, osiągnięta w wyniku prowadzonej restrukturyzacji, może zostać ponownie zachwiana - pisze Braun.
więcej
|
|
Beata Węgrzyn po 15 latach odchodzi z Viacomu
Beata Węgrzyn, online and social media manager w polskim oddziale Viacom International Media Networks, po 15 latach pracy odchodzi z firmy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa Eleven Sports Networks nabyła prawa do ligi włoskiej i francuskiej
Grupa Eleven Sports Networks, która w sierpniu br. w Polsce planuje uruchomić dwa kanały sportowe, kupiła od agencji MP & Silva prawa do transmisji m.in. piłkarskich lig włoskiej, francuskiej i szkockiej.
więcej
|
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych. Udział TV.DISCO spadł o 75 proc.
W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe TVP1 i TVP2 spadły niemal o połowę
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2015 roku były o 8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Scripps wycofuje TVN z giełdy. Oferuje 20 zł za akcję
Scripps Networks Interactive, który w zeszłym tygodniu przejął pakiet 52,7 proc. akcji TVN, ogłosił wezwanie na sprzedaż 45,6 proc. akcji spółki. Oferuje 20 zł za jeden papier, czyli więcej niż ostatnio wynosił kurs spółki na giełdzie.
więcej
|
|
Polsat liderem, fatalny wynik TVP2. Disco-polo wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Blogerki Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska promują usługi UPC Polska (foto)
Sieć kablowa UPC Polska ruszyła w mediach społecznościowych z kampanią promującą usługi mobilne. Biorą w niej udział dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MEC największym domem mediowym w Polsce, za nim MediaCom i ZenithOptimedia
MEC obronił pozycję lidera wśród polskich domów mediowych w najnowszym rankingu organizacji Recma. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Mediacom i ZenithOptimedia. Firmy z pierwszej trójki w 2014 roku zarządzały budżetami o łącznej wartości ponad 1,1 mld euro.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe TVP1 i TVP2 spadły niemal o połowę
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2015 roku były o 8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Blue City z beaconami będzie informować o promocjach
Za pośrednictwem 120 elektronicznych beaconów klienci warszawskiego centrum handlowego Blue City będą otrzymywać na komórki powiadomienia o promocjach, rabatach i ofertach sprzedawców. Firmy uzyskają zaś dane na temat preferencji i zachowań klientów.
więcej
|
|
Infinity Media uruchomił biuro w Dubaju, liczy na ekspansję polskich firm
Dom mediowy Infinity Media otworzył oddział w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, którym kieruje Maciej Białko. Firma zamierza obsługiwać zarówno zagraniczne podmioty, jak i polskie spółki wchodzące na tamtejszy rynek.
więcej
|
|
,,Efekt, za którym stoi technologia" - Agnieszka Radwańska reklamuje zmywarki Amica
W nowej kampanii Amica Wronki reklamuje nową linię zmywarek wolnostojących. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy marketingowe Change, Value Media, Get More Social i Monday PR - przebiega pod hasłem „Efekt, za którym stoi technologia. Lśniąco czyste naczynia w każdej chwili”.
więcej
|
|
Anna Mucha i Małgorzata Socha w kampanii Formuły Rodzina Smartfon Unlimited w Play (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Formuły Rodzina Smartfon Unlimited oferowanej przez sieć Play. Akcję, w której występują aktorki Anna Mucha i Małgorzata Socha, przygotowały agencje Grandes Kochonos, Artegence i Plej oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Mój dzień na plus" w kampanii nowej wody Arctic (wideo)
Hoop Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod marką Arctic - funkcjonalny napój smakowy Arctic+. Jednocześnie reklamuje wodę mineralną Arctic w kampanii pod hasłem „Mój dzień na plus” przygotowanej przez firmy Hand Made i Havas Media.
więcej
|
|
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
Wystartowała pierwsza wspólna kampania reklamowa mBanku i Grupy AXA, promująca ubezpieczenie komunikacyjne. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, Graffiti Film i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Blogerki Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska promują usługi UPC Polska (foto)
Sieć kablowa UPC Polska ruszyła w mediach społecznościowych z kampanią promującą usługi mobilne. Biorą w niej udział dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska.
więcej
|
|
Profile i Bringmore z kampanią dla Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza
Konsorcjum agencji Profile i Bringmore Advertising wygrało przetarg Ministerstwa Środowiska i zrealizuje na jego zlecenie ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną na temat ochrony powietrza. Agencje swoją ofertę wyceniły na ponad 3,5 mln zł.
więcej
|
|
Olga Pawlonka pokieruje sprzedażą i marketingiem Ryanair w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Olga Pawlonka dołączyła do zespołu Ryanair i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
|
Aktor z wykrywaczem kłamstw reklamuje Toyotę Auris (wideo)
Koncern motoryzacyjny Toyota Motor Europe rozpoczął europejską kampanię hybrydowego modelu Toyoty Auris. Występuje w niej amerykański aktor komediowy Regan Burns, który został podłączony do wykrywacza kłamstw. Kreację reklam przygotowała agencja Saatchi & Saatchi London.
więcej
|
|
Vizeum z największym wzrostem wpływów, wyprzedził BPN i Arena Media
Vizeum zajął pierwsze miejsce w rankingu organizacji RECMA obejmującym sieciowe domy mediowe o największych wzrostach obrotów w ub.r. Na dalszych pozycjach znalazły się BPN, Arena Media, MediaCom i Dentsu Media.
więcej
|
|
Katarzyna Fukacz: z Akson Studio do Platige Image
Katarzyna Fukacz zaczęła pracę jako head of content production w domu produkcyjnym Platige Image. Poprzednio była dyrektorem zarządzającym w Akson Studio.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PMPG prosi premier Ewę Kopacz o pomoc w sprawie 500 tys. zł kary. ,,KNF to sąd kapturowy"
PMPG Polskie Media zwróciły się z wnioskiem do premier Ewy Kopacz o wyznaczenie organu, który zajmie się odwołaniem spółki od decyzji Komisji Nadzoru Finansowego o karze dla niej. Wydawca zapowiada też inicjatywę na rzecz zmiany ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym.
więcej
|
|
Tomasz Plata naczelnym magazynu ,,Art & Business"
Tomasz Plata został nowym redaktorem naczelnym magazynu „Art & Business” (Artnews). Zastąpił na tym stanowisku Annę Jastrzębską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". Wszystkie dzienniki regionalne na minusie
W maju br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Wprost" pozywają Kamila Durczoka za porównanie ich tekstu do wojny hybrydowej
Byli i obecni dziennikarze „Wprost”, którzy przygotowali artykuły opisujące, że Kamil Durczok mobbingował podwładnych w redakcji „Faktów” TVN, pozwali dziennikarza za wypowiedź sprzed 5 miesięcy porównującą ich pierwszą publikację do wojny hybrydowej prowadzonej przez wojska rosyjskie na Krymie.
więcej
|
|
Dziennikarka ,,Financial Times" Sarah O'Connor bohaterką fanów ,,Terminatora" po artykule o zabójczym robocie
Sarah O’Connor, korespondentka „Financial Times” pochwaliła się na Twitterze swoim artykułem o wypadku w niemieckiej fabryce Volkswagena, w którym robot uśmiercił jednego z pracowników. Społeczność internautów szybko skojarzyła jej nazwisko z Sarą Connor, bohaterką serii filmów „Terminator”, i zalała konto dziennikarki komentarzami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internautów na najdłużej przyciągają RMFon.pl i Open.fm, NK.pl przed WP, Onetem i Iplą (TOP 20)
Serwisami, w których użytkownicy spędzają średnio najwięcej czasu, są trzy witryny radiowe: RMFon.pl, Open.fm i ZETchilii.pl. Wśród serwisów VoD Player.pl wyprzedza Iplę.tv, wśród społecznościowych - NK.pl jest przed Fotkę.pl, a wśród portali horyzontalnych o2.pl jest przed WP, Onetem i Interią.
więcej
|
|
Amazon zapowiada wyprzedażowy ,,Prime Day"
Na 15 lipca Amazon zapowiada dzień wyprzedaży o nazwie „Prime Day”. W serwisie pojawią się towary w obniżonych cenach i z darmową dostawą, ale tylko dla właścicieli kont Prime.
więcej
|
|
Wikipedia usunęła nieprawdziwe informacje o ojcu Tomasza Lisa po groźbie pozwu
Tomasz Lis poinformował na swoim blogu o nieprawdziwym fragmencie jego notki biograficznej w Wikipedii. Dziennikarz zagroził pozwem portalowi oraz wszystkim, którzy będą powielać te informacje. Wikipedia już usunęła fałszywe dane.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|