|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych
Kampania reklamowa z wykorzystaniem Snapchata ma sens, choć na pewno nie dla każdej marki. Daje na pewno bliższy kontakt z konsumentem niż na innych platformach interneowych i idealnie pasuje do lifestylowych akcji reklamowych. I choć zasięg Snapachata jest relatywnie niski, to oferuje on jednak dotarcie do specyficznej grupy użytkowników oraz bardzo wysoki poziom zaangażowania odbiorców - przekonują w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej |
|
Serwisy ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" śrubują rekordy, strona ,,Super Expressu" przed Wyborcza.pl
Na początku br. serwisy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” po kolejnych wzrostach odwiedzalności osiągnęły rekordowe wyniki. Witryny „Gazety Wyborczej” nie zanotowały spadku statystyk po wprowadzeniu płatnego dostępu. Na zdecydowanie najdłużej użytkowników przyciąga serwis „Pulsu Biznesu”.
więcej |
|
Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych przez widzów korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej w wiosennej ramówce zdominowały seriale z głównych anten TVP. Ratingowym hitem było „M jak miłość”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści
Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP.
więcej
|
Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu
Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie.
więcej
|
23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów
|
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nadawcy za prawa do Ekstraklasy zapłacą co najmniej 600 mln zł
Czteroletni kontrakt na pokazywanie spotkań Ekstraklasy przez kanały nc+ i Eurosport opiewa na co najmniej 600 mln zł. Sześć meczów na żywo w każdej kolejce pokazywać będzie Canal+, pozostałe dwa znajdą się na antenie Eurosportu 2.
więcej
|
|
Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych przez widzów korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej w wiosennej ramówce zdominowały seriale z głównych anten TVP. Ratingowym hitem było „M jak miłość”.
więcej
|
|
TVN kręci ,,Kto poślubi mojego syna 2". Więcej Agnieszki Jastrzębskiej
Trwają zdjęcia do drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna?”, który trafi do jesiennej ramówki TVN. W nowej serii formatu prowadząca Agnieszka Jastrzębska będzie na stałe towarzyszyć bohaterom reality-show.
więcej
|
|
,,Najgorszy polski kierowca" w TTV. Aleksandra Kutz prowadzącą
Telewizja TTV jesienią br. pokaże polską edycję programu „Najgorszy polski kierowca”. Reality-show poprowadzi Aleksandra Kutz.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP przekaże KRRiT aplikacje nowych członków zarządu
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej podjęła decyzję o przekazaniu Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji aplikacji trzech kandydatów wskazanych we wniosku o powołanie na stanowiska członków zarządu spółki. Do wniosku dołączone zostaną również kopie wysłuchań tych osób.
więcej
|
|
Marcin Kowalski i Alber Uziyel w zarządzie Kino Polska TV
Marcin Kowalski i Alber Uziyel to nowi członkowie zarządu spółki Kino Polska TV. Na kolejną kadencję powołani zostali do niego także prezes Bogusław Kisielewski i Berk Uziyel.
więcej
|
|
Eleven Sports Network: rozmawiamy z operatorami. ,,Nic o tym nie wiemy"
Grupa Eleven Sports Network, która planuje uruchomić w Polsce dwa kanały sportowe, podtrzymuje, że posiada prawa m.in. do ligi włoskiej i francuskiej i podaje, że trwają rozmowy na temat dystrybucji kanału. Wiodący operatorzy nic o tym jednak nie wiedzą.
więcej
|
|
Ekstraklasa przez cztery kolejne sezony w Canal+
Platforma nc+ pozyskała prawa telewizyjne do piłkarskiej Ekstraklasy na cztery kolejne sezony. Większość spotkań transmitowanych będzie na antenach Canal+, a dwa mecze każdej kolejki w kanale Eurosport 2.
więcej
|
|
TVN Fabuła w ofercie sieci kablowej Inea
Kanał TVN Fabuła powiększa zasięg. W poniedziałek 29 czerwca br. stacja dołączy do oferty wielkopolskiej sieci kablowej Inea.
więcej
|
|
Kleyff, Kłys, Brzozowski w zespole ,,Najlepszego programu" Eska TV
Tomasz Kleyff, Agnieszka Kłys, Franciszka Lewandowska i Filip Antonowicz dołączyli do stacji Eska TV w związku ze startem „Najlepszego programu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole nowej audycji znaleźli się także związani już z Grupą ZPR Media Wiktor Brzozowski i Paweł Ślęzak.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,ZET Dance" i ,,Sensacje XXV-lecia" latem w Radiu ZET. Bez Moniki Olejnik
W letniej ramówce Radia ZET znajdą się programy „ZET Cafe”, „ZET Dance” i „Sensacje XXV-lecia”. Stacja transmitować będzie też koncerty organizowane wraz z TVP2. Przerwę w emisji będą miały natomiast programy Moniki Olejnik.
więcej
|
|
,,Lody na patyku" i ,,Woda sodowa" latem w Antyradiu
W letniej ramówce Antyradia, która rusza 29 czerwca, znajdą się m.in. wakacyjne pasma „Lody na patyku” oraz nowy program Pawła Chowańca „Woda sodowa”. W specjalnym konkursie słuchacze będą mogli wygrać zaproszenia na koncerty.
więcej
|
|
Eska, Wawa i VOX FM stawiają na letnie akcje. Bez zmian ramówek
Należące do Grupy ZPR Media rozgłośnie Radio Eska, Radio Wawa i Radio VOX FM na wakacje nie zmieniają swoich ramówek. Stacje przygotowały jednak letnie akcje specjalne oraz konkursy dla słuchaczy.
więcej
|
|
,,Cudowne lata" na wakacje w Radiu ZET Gold
W wakacyjnej ramówce Radia ZET Gold, która rusza w poniedziałek 29 czerwca br., znajdzie się codziennie pasmo „Cudowne lata”. Stacja wydłuży też blok „Gorączka sobotniej nocy”.
więcej
|
|
Złote Przeboje Elita wypadło poza podium w Bydgoszczy, duży awans Trójki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
22 Grand Prix w Cannes Lions 2015, najwięcej za reklamy Volvo i Always (wideo)
Na festiwalu Cannes Lions w uważanych za najbardziej prestiżowe kategoriach Film i Titanum & Integrated nagrody Grand Prix przyznano za spoty i kampanie marek Leica, Geico, Nike i Domino’s. Dwa Grand Prix zdobyła agencja Grey London za akcję „LifePaint” dla marki Volvo, wielokrotnie wyróżniono też akcję „Ice Bucket Challenge”.
więcej
|
|
Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych
Kampania reklamowa z wykorzystaniem Snapchata ma sens, choć na pewno nie dla każdej marki. Daje na pewno bliższy kontakt z konsumentem niż na innych platformach interneowych i idealnie pasuje do lifestylowych akcji reklamowych. I choć zasięg Snapachata jest relatywnie niski, to oferuje on jednak dotarcie do specyficznej grupy użytkowników oraz bardzo wysoki poziom zaangażowania odbiorców - przekonują w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Plakaty ,,Polskiego gówna" skrytykowane przez Komisję Etyki Reklamy
Reklamy zewnętrzne filmu „Polskie gówno” mogły zagrażać rozwojowi dzieci i naruszyły poczucie odpowiedzialności społecznej - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Agnieszka Stelmaszczyk: śledzenie twitterowych dyskusji o telewizji lepsze niż samo oglądanie
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca agencji Fenomem.
więcej
|
|
Bank Millennium z Radosławem Kotarskim reklamuje nową aplikację mobilną (wideo)
W kolejnej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego jest promowana nowa aplikacja mobilna banku. Akcję przygotowały agencje Change i Isobar Poland oraz dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Małgorzata Chudy: z DDB&tribal Warszawa do DDB Remedy London
Małgorzata Chudy, dotychczas związana z polskim oddziałem agencji DDB&tribal, dołączyła do londyńskiego zespołu agencji DDB - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Daniel Przygoda: z K2 do VML Poland
Daniel Przygoda dołączył do zespołu agencji VML Poland. Przeszedł z K2, gdzie pracował ponad dwa lata.
więcej
|
|
Agata Kulesza jako taksówkarka reklamuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej kampanii ING Banku Śląskiego, reklamującej konto oszczędnościowe, Agata Kulesza wciela się w rolę kierowcy taksówki. Akcję przygotowały i realizują agencja Brain i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym
Firma ubezpieczeniowa Proama zaczęła kampanię reklamującą polisę mieszkaniową obejmującą szereg świadczeń dodatkowych. Akcję, prowadzoną w radiu, przygotowały agencja Change i dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
,,Move Update" od DDB & Tribal w grach McDonald's dla rozruszania młodych (wideo case study)
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa w kategorii Mobile na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
|
,,Cannes Lions zwierciadłem kondycji kreatywnej branży reklamowej"
Festiwal Cannes Lions to miejsce, w którym kondycja kreatywna całej branży reklamowej może przejrzeć się niczym w zwierciadle. Przede wszystkim inspiruje, pozwala podejrzeć aktualne trendy i poziom światowej reklamy - ocenia Bartek Jaroszkiewicz z agencji OS3.
więcej
|
|
Cannes Lions oczami polskiego jurora: #technology&stuff, #happytohelp, #speakbeautiful
Swoje wrażenia z Cannes Lions 2015 opisuje dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający agencji MSL, który na festiwalu był jurorem w kategorii Public Relations.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Ambi Pur, Anouk, ,,Szlaban na ryzyko", Lactovaginal, ,,Możesz to zmienić" (wideo)
Tym razem w zestawianiu najciekawszych według Wirtualnemedia.pl reklam tygodnia znalazły się dwie polskie produkcje komercyjne (promujące Ambi Pur i Lactovaginal), dwie kampanie społeczne („Szlaban na ryzyko” i „Możesz to zmienić”) i jeden spot zagraniczny (indyjskiej marki odzieżowej Anouk).
więcej
|
|
,,Paczki wdzięczności" promujące kawę Prima (wideo case study)
Prezentujemy opis kampanii kawy Prima pod hasłem „Paczki wdzięczności”, za którą agencja FCB Warsaw otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
|
Bez kolejnych polskich nominacji w Cannes Lions 2015
Na ogłoszonych w czwartek i piątek listach nominacji w pozostałych kategoriach Cannes Lions nie ma polskich prac. Tym samym nasze agencje kończą festiwal z bilansem 14 nominacji i dwóch Brązowych Lwów.
więcej
|
|
,,Hoop Cola, Lidl, Żywiec Zdrój: trzy sposoby, jak nie robić kampanii z youtuberami"
Nie zawsze akcje reklamowe z youtuberami kończą się sukcesem. Dlaczego? Co sprawia, że jedne aktywacje przynoszą marce zyski, inne (z punktu widzenia ROI) straty - trzy jego zdaniem mało udane kampanie z youtuberami (zorganizowane przez marki Hoop Cola, Lidl i Żywiec Zdrój) analizuje Jakub Mazurkiewicz.
więcej
|
|
Wyposażenie łazienek Opoczno reklamowane w stylu magazynów kobiecych (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa płytek i artykułów ceramicznych marki Opoczno przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Reklamy są stylizowane na publikacje z kobiecych magazynów lifestylowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,W Sieci Historii" i ,,Świat Wiedzy" liderami pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale br.
W I kwartale 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce należało do magazynu „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
Sprzedaż gazet w kioskach: wzrost ,,Super Expressu", ,,Fakt" liderem, mocno w dół ,,Dziennik Gazeta Prawna"
W kwietniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”. Jedyny wzrost odnotował „Super Express”.
więcej
|
|
,,Wakacyjna loteria" przez 5 tygodni w ,,Super Expressie"
W poniedziałek 29 czerwca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Wakacyjna loteria”. Zabawa ma potrwać pięć tygodni i polega na zakreślaniu na kartach liczb publikowanych na łamach dziennika.
więcej
|
|
Najpopularniejsze tygodniki w Polsce (ranking)
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 58 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google zmienia reklamy AdWords, ma być mniej przypadkowych kliknięć
Nieaktywne okolice okna reklamowego, możliwość kliknięcia na reklamę dopiero po kilku sekundach jej obecności na ekranie i brak automatycznego instalowania aplikacji - to podstawowe zmiany wprowadzone przez Google do systemu AdWords.
więcej
|
|
Serwisy ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" śrubują rekordy, strona ,,Super Expressu" przed Wyborcza.pl
Na początku br. serwisy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” po kolejnych wzrostach odwiedzalności osiągnęły rekordowe wyniki. Witryny „Gazety Wyborczej” nie zanotowały spadku statystyk po wprowadzeniu płatnego dostępu. Na zdecydowanie najdłużej użytkowników przyciąga serwis „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
|
Co drugi polski internauta ogląda w sieci filmy i seriale
Prasę w internecie czyta jedna trzecia wszystkich Polaków. Natomiast co drugi internauta ogląda w sieci telewizję, filmy i seriale - wynika z badania przeprowadzonego przez CBOS.
więcej
|
|
Dwie trzecie Polaków regularnie korzysta z internetu
Prawie dwie trzecie dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z internetu, spędzając w sieci średnio 13 godzin tygodniowo - wynika z badania CBOS.
więcej
|
|
Internet najszybszy w Korei Płd., Polska na 27. miejscu z prędkością 9,8 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej cały czas mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet".
więcej
|
|
Onet pokaże ponad 30 koncertów z Open'er Festival 2015 (lista transmisji)
W serwisie Onet.tv będzie transmitowanych na żywo ponad 30 koncertów z tegorocznego festiwalu Open’er. Po raz pierwszy festiwal będzie tak szeroko pokazywany w internecie.
więcej
|
|
Like'owanie najpopularniejszą czynnością na Facebooku, wiadomości częstsze niż komentarze
Użytkownicy Facebooka korzystając z serwisu najczęściej klikają przycisk "Lubię to!" i komunikują się bezpośrednio z innymi członkami społeczności - wynika z badania GlobalWebIndex.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|