|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 15 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix, natomiast złoto w kategorii Kampania przyznano za akcje „Photos for Life”, „Smutny autobus” i „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Agencją roku została DDB & tribal, reklamodawcą - nc+, a firmami produkcyjnymi - OTO Film, Platige Image i Studio Orka.
więcej
|
|
TVP1 nakręci serial historyczny ,,Bodo". ,,Najdroższa produkcja od lat"
Wiosną przyszłego roku na antenę Jedynki trafi serial historyczny „Bodo”, opowiadający o życiu przedwojennego aktora Eugeniusza Bodo. - To największa i najdroższa produkcja serialowa od lat - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PR-owcy radzą kandydatom: Komorowski powinien uspołecznić wizerunek, Duda przekonać do swoich kompetencji
Bronisław Komorowski powinien uspołecznić swój wizerunek, a Andrzej Duda przekonać naród do swoich kompetencji i umiejętności politycznych. O tym, jak każdy z kandydatów może zjednać sobie społeczeństwo przed drugą turą wyborów prezydenckich, mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Siudyła, Agata Zeman, Zbigniew Lazar i Klara Banaszewska.
więcej |
|
Apple najcenniejszą marką świata, dalej Microsoft i Google (Top 10)
Według corocznego zestawienia magazynu „Forbes” koncern Apple znalazł się na pierwszym miejscu najcenniejszych marek na świecie, a jego wartość oblicza się na ponad 145 mld. dolarów. Kolejne miejsca rankingu okupują także firmy z segmentu nowych technologii - Microsoft oraz Google.
więcej |
|
Agata Nowakowska po 24 latach opuszcza ,,Gazetę Wyborczą", zostanie rzecznikiem sieci Rossmann
Agata Nowakowska, dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora), po 24 latach pracy rozstaje się z dziennikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Innovation Award 2015: Gong i Isobar Polska z Grand Prix, nagrody dla Brzoski, Estimote i ,,Pulsu Biznesu"
W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015 nagrody Grand Prix otrzymały agencje Gong za kampanię ,,Zwrotka Żywca” i Isobar Polska za akcję „Photos for Life”. Firmą roku uznano Estimote, człowiekiem roku - Rafał Brzoska, wydarzeniem roku - akcja „#jedzjabłka” wymyślona przez „Puls Biznesu”.
więcej
|
,,Polityka" i ,,Wprost" spierają się o autopromocję z rozpowszechnianiem zamiast sprzedaży. ,,Biznes kreatywny" kontra ,,uprawianie polityki"
Po tym jak „Wprost” podkreślił w autopromocyjnej reklamie, że dociera do większej liczby czytelników niż „Newsweek” i „Polityka” (dzięki innym niż sprzedaż płatnym formom rozpowszechniania), „Polityka” oceniła, że to próba rozmnożenia wyników dystrybucji i „biznes kreatywny”. - Redakcja „Polityki” przywykła do naginania rzeczywistości i uprawiania „polityki”, ale może warto szanować Czytelników i nie wprowadzać ich w błąd - odpowiada wydawca „Wprost”.
więcej
|
Nowy format reklamowy odświeża Plusa, ale jest nudny i sztampowy (opinie)
|
W kampanii Duda wygrał świeżością i aktywnością, Komorowskiemu nie wyszły dialog społeczny i spoty negatywne (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 nakręci serial historyczny ,,Bodo". ,,Najdroższa produkcja od lat"
Wiosną przyszłego roku na antenę Jedynki trafi serial historyczny „Bodo”, opowiadający o życiu przedwojennego aktora Eugeniusza Bodo. - To największa i najdroższa produkcja serialowa od lat - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
W październiku Cyfrowy Polsat zakończy wymianę dekoderów SD
Cyfrowy Polsat zakłada, że w październiku br. wszyscy klienci platformy będą już korzystać z dekoderów HD. Być może do końca roku operator wyłączy z satelity te kanały SD, które mają swoje wersje w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Multimedia z wyższymi przychodami. Mniejszy zysk i liczba abonentów
Sieć kablowa Multimedia Polska I kwartale br. miała wyższe przychody niż rok wcześniej, ale aż o jedną piątą zmalał jej zysk netto. Spadła też liczba abonentów operatora, ale korzystali oni z większej liczby usług.
więcej
|
|
80 tys. widzów ,,Seksu bez tajemnic" w TLC. Lepiej wypadło TVN Style
Cykl „Seks bez tajemnic” oglądało średnio 78 tys. widzów. Stacja TLC w czasie emisji programu miała mniej widzów niż TVN Style, ale notował on udziały zdecydowanie lepsze od średnich wyników stacji.
więcej
|
|
Cztery premierowe seriale i indyjski film ,,Kick" latem w TVP1
W letniej ramówce Jedynki, która ruszy w połowie czerwca br., znajdą się cztery nowe seriale zagraniczne, transmisje z imprez muzycznych i sportowych. Stacja pokaże też m.in. zrealizowany w Warszawie indyjski film „Kick”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat zadowolony z wyników kanałów Polsatu
Zarząd Cyfrowego Polsatu jest zadowolony z wyników oglądalności kanałów Polsatu w pierwszych miesiącach tego roku. Spółka nie zdecydowała jeszcze, czy zwiększy budżet na jesienną ramówkę.
więcej
|
|
BBC rezygnuje z iPlayera, stawia na zewnętrznych operatorów
Stacja BBC podjęła decyzję o zamknięciu platformy iPlayer umożliwiającej internetowy dostęp do najpopularniejszych produkcji brytyjskiego nadawcy. Zamierza skupić się na oferowaniu swoich programów za pośrednictwem zewnętrznych operatorów.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z 2,33 mld przychodów i 170 mln zł zysku
Grupa Cyfrowy Polsat w I kwartale br. zwiększyła przychody do 2,33 mld zł, a jej zysk netto wzrósł do 171 mln zł i był wyższy od oczekiwań rynku. Spółki z Grupy świadczyły na koniec ub.r. łącznie 16,4 mln usług telewizji, telefonii i internetu.
więcej
|
|
Koniec serialu "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"
Stacja CBS postanowiła zakończyć emisję serialu "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas".
więcej
|
|
UPC promuje swoje usługi w Płocku
Sieć UPC Polska rozpoczęła świadczenie usług telewizji, internetu i telefonii w Płocku. W związku z tym operator prowadzi w tym mieście specjalne działania promocyjne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix, natomiast złoto w kategorii Kampania przyznano za akcje „Photos for Life”, „Smutny autobus” i „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Agencją roku została DDB & tribal, reklamodawcą - nc+, a firmami produkcyjnymi - OTO Film, Platige Image i Studio Orka.
więcej
|
|
Apple najcenniejszą marką świata, dalej Microsoft i Google (Top 10)
Według corocznego zestawienia magazynu „Forbes” koncern Apple znalazł się na pierwszym miejscu najcenniejszych marek na świecie, a jego wartość oblicza się na ponad 145 mld. dolarów. Kolejne miejsca rankingu okupują także firmy z segmentu nowych technologii - Microsoft oraz Google.
więcej
|
|
,,Nasze Miasto" z największym wzrostem reklamowym, w dół ,,Polska", ,,Rzeczpospolita" i ,,Metro" (TOP 10)
W pierwszym kwartale br. największy wzrost przychodów z reklam wśród dzienników miało „Nasze Miasto”. Więcej zarobiły też „Fakt”, „Super Express”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”. Mniejsze wpływy miały „Polska”, „Rzeczpospolita” i „Metro”.
więcej
|
|
Mobile Vikings promuje się eventami z Chujową Panią Domu
Wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings rozpoczyna współpracę reklamową z fanpage’em facebookowym Chujowa Pani Domu. Obejmuje ona cykl imprez „ChPD on Tour”.
więcej
|
|
Kit Kat w ramach promocji zmienia nazwę na YouTube Break (wideo)
Nestlé we współpracy z Google zaczęło globalną kampanię reklamującą batoniki Kit Kat, w ramach której w Wielkiej Brytanii do sprzedaży trafiła ich limitowana edycja pod nazwą YouTube Break.
więcej
|
|
,,Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają" w reklamach piwa Namysłów Pils (wideo)
Ruszyła tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Namysłów Pils, prowadzona pod hasłem „Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają”. Akcję przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Kolosalna różnica w kreskówkowych reklamach kefiru Robico (wideo)
ZUH Robico rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową kefiru Robico, która poprzez niesztampową formę ma zwrócić uwagę odbiorców i zapoznać ich z zaletami produktu. Działania realizują agencja JJ Entertainment i dom mediowy Star Media.
więcej
|
|
ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło
Agencja ClickAd wygrała przetarg Ministerstwa Finansów na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Program e-Cło. Pokonała w nim pięciu konkurentów.
więcej
|
|
Monika Wasilewska: z Lubię to do WebTalk
Monika Wasilewska zaczęła pracę jako senior content designer w agencji interaktywnej WebTalk. Poprzednio była związana z agencją social mediową Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
|
Anna Michałowska: z GPD do GoldenSubmarine
Anna Michałowska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej GoldenSubmarine. Przeszła z GPD Advertising, gdzie pracowała blisko dwa lata.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agata Nowakowska po 24 latach opuszcza ,,Gazetę Wyborczą", zostanie rzecznikiem sieci Rossmann
Agata Nowakowska, dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora), po 24 latach pracy rozstaje się z dziennikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Malemen" bez redaktora naczelnego. Odchodzi Michał Kukawski
Michał Kukawski zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego dwumiesięcznika „MaleMen” (Next Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odchodzi, bo ma inną wizję przyszłości pisma niż jego nowy właściciel.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media ze spadkiem przychodów
Spółka PMPG Polskie Media w I kwartale br. zanotowała o jedną czwartą niższe przychody niż rok wcześniej. Miała też 470 tys. zł straty operacyjnej i 2 tys. zł zysku netto.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem. Tylko ,,Komputer Świat" na plusie (rynek pism komputerowych)
W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Agora zapowiada inwestycje. Będą nowe kina, stacje radiowe i więcej ,,Gazety Wyborczej" w internecie
Pozaprasowe segmenty Agory rosną coraz szybciej, dlatego spółka stawia na kolejne inwestycje. Planuje budowę kolejnych kin, inwestuje w sieć rozgłośni radiowych i nośniki reklamowe. Działalność prasową stara się zaś przenieść do internetu – rozpoczyna wdrażanie własnej platformy technologicznej dla płatnych treści „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" przeprasza i nie przeprasza Grzegorza Brauna za ,,Faszyzm w eterze"
Po orzeczeniu sądowym w trybie wyborczym „Gazeta Wyborcza” (Agora) zamieściła przeprosiny wobec kandydującego na prezydenta Grzegorza Brauna za nazwanie jego wypowiedzi faszystowskimi. Dziennik podkreśla jednak, że nie zgadza się z orzeczeniem sądu, zwraca też uwagę, że sąd apelacyjny wydał w tej sprawie przeciwne orzeczenie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)
W marcu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały minimalnie więcej (o 21 tys.) użytkowników niż serwisy Grupy Wirtualna Polska, utrzymując pierwsze miejsce wśród polskich wydawców. W skali miesiąca wśród czołowych stron spadki zanotowały tylko Facebook i Filmweb.
więcej
|
|
Hyundai, Old Spice i Coca-Cola z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Hyundaia. Kolejne miejsca zajęły reklamy Old Spice, Coca-Coli, ponownie Old Spice i Dove.
więcej
|
|
National Geographic z artykułem o pszczołach najpopularniejszy na starcie Instant Articles
W ciągu pierwszych 24 godzin po opublikowaniu pierwszych materiałów na platformie Instant Articles największe zaangażowanie odbiorców odnotował artykuł National Geographic, który wyprzedził publikacje „The New York Times’a” i serwisu BuzzFeed.
więcej
|
|
Facebook podwyższa minimalne wynagrodzenie pracowników do 15 dol. za godzinę
Koncern Facebook zdecydował, że jego niewykwalifikowani pracownicy będą otrzymywać większe niż dotąd wynagrodzenie - 15 dolarów na godzinę. To ponad dwukrotnie więcej niż wynosi obecnie federalna płaca minimalna w USA. - To właściwy krok w stronę rozwoju naszego biznesu i naszej społeczności - podkreśla Sheryl Sandberg, dyrektor wykonawczy Facebooka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|