|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Usunięcie reklam z TVP i Polskiego Radia z korzyścią dla nadawców komercyjnych i wzrostem cen
Planowane przez KRRiT ograniczenie reklam w mediach publicznych przyniesie korzyści wszystkim nadawcom komercyjnym, mniejsza podaż spowoduje z jednej strony wzrost cen reklam, ostatecznie może jednak poprawić rynek pod tym kątem, a dla mniejszych reklamodawców może oznaczać konieczność całkowitej rezygnacji z reklamy telewizyjnej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Wochna, Maciej Kita, Szymon Śliwiński i Tomasz Ramza.
więcej
|
,,Ja + nowe możliwości" - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)
Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.
więcej
|
Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. ,,Zasięg zdobywamy przy okazji"
|
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Info wyprzedziło TVN24. Polsat News z największym spadkiem, bardzo słaby wynik TV Republika
W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Najwięcej zyskał Polsat News 2, a najwięcej stracił Polsat News.
więcej
|
|
Szef Netflixa zapowiada koniec tradycyjnej telewizji, zastąpią ją interaktywne filmy i wirtualna rzeczywistość
Przez następne 20 lat tradycyjna telewizja będzie rok po roku wypierana z rynku przez telewizję internetową, a ekran telewizora stanie się podobny do wielkich rozmiarów iPada - zapowiada Reed Hastings, CEO koncernu Netflix.
więcej
|
|
Nowa oferta nc+: Canal+ już od pakietu z kanałami naziemnymi
Platforma nc+ przygotowała cztery nowe promocyjne pakiety kanałów wraz z paczką Canal+. Nowością jest możliwość wykupienia dostępu do Canal+ jedynie z zestawem stacji z telewizji naziemnej.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła widzów. Polsat nadal liderem
Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,5 mln widzów. To mniej niż oglądało pierwszą serię rok temu, ale Polsat utrzymał pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 23,4 mln zł.
więcej
|
|
Debaty prezydenckie Bronisław Komorowski kontra Andrzej Duda w TVP1, Polsat News i TVN24
Telewizja Polska, Polsat News i TVN24 zorganizują debaty z udziałem Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego, którzy w II turze wyborów powalczą o urząd prezydenta. Sztaby kandydatów przyjęły zaproszenia od nadawców.
więcej
|
|
24 stycznia 2016 roku premiera serialu "Z Archiwum X"
Stacja Fox ujawniła datę premiery nowej odsłony serialu "Z Archiwum X".
więcej
|
|
FOX po 15 edycjach skończy amerykańską wersję ,,Idola"
Planowana na styczeń 2016 r. piętnasta edycja programu „American Idol” będzie ostatnią w historii tego show - zapowiedziała stacja telewizyjna FOX. W jury programu nadawanego od 2002 r. zasiadali między innymi Simon Cowell, Paula Abdul, Jennifer Lopez, Mariah Carey i Steven Tyler.
więcej
|
|
TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Sąd oddalił pozew Pawła Kukiza przeciw Tomaszowi Sianeckiemu z TVN24
Sąd Okręgowy w Legnicy oddalił wniosek złożony w piątek w trybie wyborczym przez Pawła Kukiza przeciw dziennikarzowi TVN24 Tomaszowi Sianeckiemu dotyczący wypowiedzi w programie „Szkło kontaktowe”. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
Prawie 8 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów
Średnio 7,8 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników I tury wyborów prezydenckich podczas niedzielnych wieczorów wyborczych. Najwięcej osób śledziło specjalny program emitowany w TVP1, najmniej widzów miał Polsat News 2.
więcej
|
|
Toya znów zwiększa prędkości pakietów internetowych
Od 1 czerwca br. Toya wprowadza nowe, wyższe prędkości dla wszystkich pakietów internetowych bez zmiany cen.
więcej
|
|
Fox: Pracujemy nad nową wersją "24 godzin"
Stacja Fox przyznała, iż przymierza się do kolejnej odsłony serialu "24 godziny".
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu "Tajemnice Laury"
Stacja NBC zamówiła drugi sezon serialu "Tajemnice Laury".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W kampanii Duda wygrał świeżością i aktywnością, Komorowskiemu nie wyszły dialog społeczny i spoty negatywne (opinie)
Brak dialogu ze społeczeństwem i wpadki Bronisława Komorowskiego oraz słabe spoty krytykujące kontrkandydata z PiS, a z drugiej strony duża aktywność, świeżość i dynamizm Andrzeja Dudy - tak dotychczasową kampanię wyborczą dwóch głównych kandydatów podsumowują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od PR, reklamy i wizerunku politycznego.
więcej
|
|
Rada Reklamy będzie uczyć dzieci, jak rozumieć reklamy
Już we wrześniu tego roku w wybranych szkołach w Polsce zostania wprowadzona pilotażowo polska wersja programu Media Smart. Za jego pośrednictwem Rada Reklamy będzie edukować dzieci, jak rozróżniać reklamy od innych treści w mediach i nie zostać wprowadzonym w błąd. Planowana jest też edukacja na wyższych uczelniach.
więcej
|
|
Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, odpowiada za kampanię promocyjnej tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy.
więcej
|
|
,,Wymagaj doskonałości" - Paweł Edelman w kampanii Samsunga SUHD (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowych telewizorów Samsung SUHD z udziałem znanego operatora filmowego Pawła Edelmana. Akcja - przygotowana przez firmy Isobar Polska, Starcom i Havas PR Warsaw - jest prowadzona pod hasłem „Wymagaj doskonałości”.
więcej
|
|
Honorata Skarbek reklamuje środki do wybielania zębów Biała Perła
Ruszyła kampania reklamowa służących do wybielania zębów środków Biała Perła (produkowanych przez Vitaprodukt). Bohaterką akcji, przebiegającej pod hasłem Biała Perła - uśmiechnij się!”, jest piosenkarka i blogerka modowa Honorata Skarbek.
więcej
|
|
Kujawscy zapylacze w kampanii ,,Z Kujawskim pomagamy pszczołom"
ZT „Kruszwica” rozpoczyna kolejny etap piątek edycji kampanii społecznej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”, która w tym roku przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Za działania odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” i agencją PR Garden of Words.
więcej
|
|
Mateusz Kirstein: z Film Produkcji do Platige Image
Mateusz Kirstein objął funkcję business development directora i creative producera w domu produkcyjnym Platige Image. Poprzednio pracował w Film Produkcji, a wcześniej w Eurozecie.
więcej
|
|
Matka, syn i dinozaury w reklamie Nescafe Gold Blend (wideo)
Filiżanka kawy Nescafe Gold Blend przekonuje matkę do rezygnacji z pracy i wspólnej zabawy z synem. W roli narratora w nowej kampanii marki autorstwa agencji Publicis London wystąpił Tcheky Karyo, bohater filmu „Bad Boys”.
więcej
|
|
Engine wiodącą agencją MINI Polska
Agencja Engine rozszerzyła zakres obsługi firmy motoryzacyjnej MINI Polska, stając się jej wiodącą agencją reklamową na naszym rynku. Ogółem pracuje dla tego przedsiębiorstwa od 2003 roku, do tej pory głównie w zakresie komunikacji internetowej.
więcej
|
|
Piłkarze Borussia Dortmund na butelkach i w reklamach Oshhe
W ramach umowy z Borussią Dortmund firma Oshee Polska wprowadzi do sprzedaży serię swojego napoju izotonicznego Oshee w barwach i z wizerunkami zawodników tego klubu. Pojawią się oni także w reklamach napoju.
więcej
|
|
Anna Luberska: z Mediapolis Interactive do Mint Media
Anna Luberska dołączyła do zespołu agencji Mint Media i objęła stanowisko social media managera.
więcej
|
|
Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic
Stabilizuje się sytuacja na rynku reklam zewnętrznych. W ubiegłym roku przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na ulicznych nośnikach wyniosły ponad 448 mln zł. Choć wpływy były mniejsze niż w 2013 roku, to spadek był zdecydowanie mniejszy niż rok wcześniej, a w IV kwartale widoczny był wzrost. Reklama powoli się digitalizuje, pojawia się coraz więcej ekranów, które zastępują tablice, ale problemem jest standaryzacja nośników.
więcej
|
|
Coraz większa rozpoznawalność polskich marek za granicą. Głównie z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej
Branża meblarska, kosmetyczna czy spożywcza to sektory uznawane na świecie za polską specjalność. Niektóre polskie marki są nawet lepiej rozpoznawalne za granicą niż w kraju. Coraz ważniejsze – obok uplasowania produktów „made in Poland” na zagranicznych rynkach – staje się również promowanie marek. Prace nad tym trwają w resorcie gospodarki.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora nie zdradza ile osób płaci za newsy w internecie. Bartosz Hojka: dynamika wzrostu jest mniejsza
Agora zamierza uruchomić własną platformę technologiczną do sprzedaży subskrypcji „Gazety Wyborczej”. - Ma on zastąpić model rozwijany dotąd wspólnie z systemem Piano - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych. ,,In Style" ostro w dół
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotował „Shape”, zaś najwięcej stracił magazyn „InStyle”.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski później otrzyma nagrodę od ,,Gazety Wyborczej". ,,Prezydent musi zająć się kampanią"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) zmieniła termin gali podczas której prezydent Bronisław Komorowski odbierze nagrodę „Człowieka Roku”. Ceremonia odbędzie się dopiero po II turze wyborów prezydenckich.
więcej
|
|
Agora za 160 tys. zł promuje Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, odpowiada za kampanię promocyjnej tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy.
więcej
|
|
Michnik, Gierszewski, Kolarska-Bobińska i Koźmiński z Nagrodami Lewiatana
Kapituła Nagród Lewiatana i zarząd Konfederacji Lewiatan uhonorowały w tym roku cztery osoby: Leszka Gierszewskiego, Lenę Kolarską-Bobińską, Andrzeja Koźmińskiego i Adama Michnika. Nagrody wręczono w poniedziałek w warszawskiej Filharmonii Narodowej.
więcej
|
|
Agora ze wzrostem przychodów i 1,3 mln zł zysku w I kwartale br.
Agora w I kwartale br. zanotowała 11-proc. wzrost przychodów, głównie dzięki rosnącym wpływom z kin i działalności filmowej. Spółce udało się też znacznie zmniejszyć stratę przypadającą akcjonariuszom jednostki dominującej.
więcej
|
|
Biedronka zrezygnowała z tygodnika ,,7 dni" od RASP. ,,Zbyt mała liczba czytelników"
W drugiej połowie kwietnia br. ukazał się ostatni numer tygodnika „7 dni Przegląd tygodnia” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska dla sieci Biedronka. Magazyn zniknął z rynku, bo nie osiągnął zakładanej sprzedaży.
więcej
|
|
Dziennikarze zniesmaczeni ,,Newsweekiem" z Dudą-Kaczyńskim jak ze spotu Komorowskiego
Na okładce nowego numeru „Newsweeka” zza twarzy Andrzeja Dudy wyłania się Jarosław Kaczyński, podobnie jak w ostatnim spocie wyborczym Bronisława Komorowskiego, co wywołało sporo krytycznych ocen dziennikarzy. Z tygodników opinii, których nowe wydania zamknięto w sobotę, najtrafniej wyniki głosowania skomentował „Wprost”.
więcej
|
|
Magazyn pokładowy PLL LOT ,,Kaleidoscope" w nowej odsłonie
Wydawnictwo Burda odświeżyła magazyn pokładowy samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT „Kaleidoscope”, który w nowej formie posiada większą objętość i inny format. Pismo jest teraz drukowane na papierze wyższej jakości.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|