|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
AXN nakręci drugi sezon serialu ,,Zbrodnia". W obsadzie Arciuch i Nowicki
Kanał AXN nakręci drugą serię kryminalnej produkcji „Zbrodnia”. Zdjęcia rozpoczną się w czerwcu, a nowe odcinki pojawią się w telewizji jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do obsady serialu dołączą m.in. Tamara Arciuch i Łukasz Nowicki.
więcej
|
|
Rzecznik praw obywatelskich: przepisy o poborze abonamentu rtv są niezgodne z konstytucją
Rzecznik praw obywatelskich prof. Irena Lipowicz w liście skierowanym do minister kultury Małgorzaty Omilanowskiej zwróciła uwagę na przepisy dotyczące poboru abonamentu radiowo-telewizyjnego. - Liczę na to, że zostaną podjęte pilne prace nad dostosowaniem systemu pobierania opłat abonamentowych do standardów konstytucyjnych - podkreśliła RPO.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. osób
W kwietniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.
W kwietniu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat, a najwięcej spośród głównych stacji stracił TVN. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP1 i TVP2 z serialami na czele.
więcej
|
Wyjście rzecznika PiS ze studia TVP mało skutecznym happeningiem wyborczym (opinie)
Zachowanie rzecznika PiS Marcina Mastalerka w programie TVP Info na pewno nie było przypadkowe i jasno demonstrowało sprzeciw partii. Nie było ani eleganckie, ani honorowe. Trudno mówić tu o profesjonalizmie, jednak w kontekście kampanii wyborczej takie zachowanie może mieć sens - komentują dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, Rafał Czechowski i Joanna Pruszyńska-Witkowska.
więcej
|
Gwiazda telewizji nie powinna prowadzić show ,,Piekielny hotel" (opinie)
|
NK.pl z 2,8 mln użytkowników i 464 mln odsłon. Przyciąga podobnie jak Fotka, a bardziej niż Wykop i Sympatia
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
AXN nakręci drugi sezon serialu ,,Zbrodnia". W obsadzie Arciuch i Nowicki
Kanał AXN nakręci drugą serię kryminalnej produkcji „Zbrodnia”. Zdjęcia rozpoczną się w czerwcu, a nowe odcinki pojawią się w telewizji jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do obsady serialu dołączą m.in. Tamara Arciuch i Łukasz Nowicki.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. osób
W kwietniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”.
więcej
|
|
Finalizacja sprzedaży TVN nastąpi na początku III kwartału
Zakończenie transakcji sprzedaży pakiety kontrolnego Grupy TVN amerykańskiej grupie Scripps Networks Interactive spodziewane jest na początku trzeciego kwartału br. - poinformowano na wtorkowej konferencji prasowej.
więcej
|
|
TVN zwiększył przychody z reklamy. Mocno rosną wpływy z Premium TV
TVN w I kwartale br. zwiększył przychody o 3,6 proc. Odpowiadał za to głównie wzrost przychodów z reklamy, w tym wpływów z obsługi stacji innych nadawców w ramach Premium TV. TVN podniósł też ceny reklam we wszystkich swoich kanałach.
więcej
|
|
TVP z 115 mln zł zysku brutto. Więcej z abonamentu, mniej z reklam
Telewizja Polska w I kwartale br. miała 114,7 mln zł zysku brutto. Spółka zanotowała wzrost przychodów z abonamentu, ale zmalały przychody z reklam i sponsoringu.
więcej
|
|
,,Żony Hollywood" hitem TVN. Stacja wygrała z konkurencją
Program „Żony Hollywood” oglądało w TVN średnio 1,03 mln osób. Reality-show dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam emitowanym przy nim wyniosły 4,67 mln zł.
więcej
|
|
TVN Fabuła i TVN Meteo Active będą rentowne najpóźniej w przyszłym roku
Kanały TVN Fabuła i TVN Meteo Active osiągną rentowność w tym lub najpóźniej w przyszłym roku - zapowiedział wczoraj Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.
więcej
|
|
2,12 mln abonentów platformy nc+. 525 mln przychodów w I kwartale
Platforma nc+ na koniec I kwartału br. miała 2,12 mln abonentów. Operator zanotował w pierwszych trzech miesiącach br. niższe łączne przychody, ale wzrósł przychód z jednego klienta.
więcej
|
|
Marta Żmuda-Trzebiatowska poprowadzi cykl ,,Niepokonane" w ID
„Niepokonane” to nowy program kanału ID, opowiadający historie kobiet, które wpadły w ręce oprawców i udało im się przetrwać. Polską prowadzącą serii, która trafi na antenę w drugiej połowie maja br., będzie Marta Żmuda-Trzebiatowska.
więcej
|
|
Discovery Communications z większymi przychodami i zyskiem
W I kwartale br. Discovery Communications zanotowało wzrost zysku o 8,7 proc. i przychodów o 9 proc. rok do roku. Przychody z dystrybucji treści zwiększyły się o 17 proc. przy spadku przychodów z reklam.
więcej
|
|
TVN ze wzrostem przychodów i mniejszym długiem. 80 mln zł zysku netto
Grupa TVN w I kwartale br. zanotowała wzrost przychodów do 363 mln zł, a zysk netto spółki wzrósł do 79 mln zł. Firma w ciągu roku zmniejszyła też swoje zadłużenie o 200 mln zł.
więcej
|
|
Powstanie 27. i 28 sezon "Simpsonów"
Stacja Fox zamówiła kolejne odsłony kreskówki "Simpsonowie".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej apeluje do prezydenta o odrzucenie ustawy krajobrazowej
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej skierowała apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego o niepodpisywanie przyjętej niedawno przez Sejm tzw. ustawy krajobrazowej. - Ustawa w ostatecznym kształcie wprowadzi bałagan interpretacyjny - ocenia Izba.
więcej
|
|
TVN zwiększył przychody z reklamy. Mocno rosną wpływy z Premium TV
TVN w I kwartale br. zwiększył przychody o 3,6 proc. Odpowiadał za to głównie wzrost przychodów z reklamy, w tym wpływów z obsługi stacji innych nadawców w ramach Premium TV. TVN podniósł też ceny reklam we wszystkich swoich kanałach.
więcej
|
|
Prawnik, księgowa i mama w kampanii ,,SM - Walcz o siebie" (wideo)
Wystartowała czwarta edycja kampanii społecznej „SM - Walcz o siebie” dotycząca osób zmagających się ze stwardnieniem rozsianym. Akcję przygotowały i realizują firmy Telescope, Mojo Films, Eura7 i On Board PR.
więcej
|
|
Luis Tauffer executive creative directorem w Young & Rubicam Poland
Luis Tauffer dołączył do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam w Polsce, obejmując funkcję executive creative directora. Wcześniej pracował m.in. w różnych oddziałach agencji BBDO, DDB i Ogilvy.
więcej
|
|
Warka Radler reklamowana w wersji Czarna Porzeczka z Limonką (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji smakowej piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) - Czarna Porzeczka z Limonką. Akcję przygotowały firmy Just, Film Produkcja, HyperCrew, Men at Work, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Kramer, Szkiela, Grochowska, Makowski i Spychalska w Saatchi & Saatchi Poland
Do działu kreacji w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland dołączyło pięcioro nowych pracowników Magdalena Kramer jako senior art director, Tomasz Szkiela jako senior designer, Paulina Grochowska jako art director oraz Mikołaj Makowski i Marta Spychalska jako copywriterzy.
więcej
|
|
Buntowniczy Ice Diesel kontra harmonijny Ice Shandy w reklamach piwa Lech (wideo)
Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa dwóch wariantów piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską): Ice Shandy i Ice Diesel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Graffiti Films, Platige Image, Lubię to, Afekt, Mango Design, MEC i Publicon.
więcej
|
|
Magdalena Różczka reklamuje kosmetyki Perfecta (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków kobiecych Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics) z udziałem aktorki Magdaleny Różczki. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa będzie dalej rozgrywana piłkami adidasa
W sezonie 2016/2017 adidas ponownie będzie oficjalnym i wyłącznym dostawcą piłek nożnych do rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
19,41 mln internautów w Polsce, tylko Facebook i YouTube zyskały na popularności
W ub.r. korzystanie z internetu deklarowało 64,4 proc. Polaków, o 3 pkt proc. więcej niż rok wcześniej, co w przeliczeniu na populację daje 19,41 mln internautów. Wśród czołowych dziesięciu serwisów wzrosty popularności zanotowały jedynie Facebook i YouTube.
więcej
|
|
Ponad połowa konsumentów chce robić zakupy spożywcze w sieci
Jedna czwarta konsumentów na świecie przyznaje się do robienia zakupów spożywczych w internecie. 55 proc. zamierza kupować online artykuły spożywcze w przyszłości, najwięcej chętnych na rynkach rozwijających się - wynika z badań firmy Nielsen.
więcej
|
|
TVN: nie ma decyzji o sprzedaży udziałów w Onecie
Grupa TVN nie zamierza na razie sprzedawać posiadanego mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Onet.pl. - Nie ma decyzji o wyjściu z tej inwestycji - zapowiedział wczoraj Markus Tellenbach, prezes TVN.
więcej
|
|
Google wprowadza nowy format reklam mobilnych
Koncern Google zaprezentował nowy format reklam mobilnych przeznaczonych dla segmentu motoryzacji i nieruchomości. - Jesteśmy w punkcie zwrotnym, w którym wyszukiwanie mobilne pokonuje desktopowe. Musimy na to odpowiedzieć - podkreśla Jerry Dischler, wiceprezes ds. AdWords w Google.
więcej
|
|
Google otworzy warszawski campus w Centrum Praskim Koneser
Warszawski campus Google przeznaczony dla twórców startupów technologicznych zostanie uruchomiony w zabytkowym budynku Centrum Praskiego Koneser. Start zaplanowano pod koniec br.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|