|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 30 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Lis pozwie Pawła Śpiewaka za nazwanie go antysemitą. ,,Przeprosiny we wszystkich mediach"
Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska), zapowiedział pozwanie prof. Pawła Śpiewaka za nazwanie go antysemitą w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej”. - Pan Śpiewak postępuje niegodnie, dokonuje wielkiego nadużycia, a przede wszystkim narusza moje dobra osobiste - zaznacza Lis.
więcej |
|
,,Rzeczpospolita" trafi na warszawską giełdę
Grzegorz Hajdarowicz, właściciel „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zamierza przenieść wszystkie swoje aktywa medialne do jednej ze spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
więcej |
|
NK.pl z 2,8 mln użytkowników i 464 mln odsłon. Przyciąga podobnie jak Fotka, a bardziej niż Wykop i Gry-online
W lutym NK.pl miała 2,79 mln użytkowników, 464,3 mln odsłon, a każdy odwiedzających korzystał z niej średnio przez 6 godzin i 9:59 minuty. Serwis systematycznie traci użytkowników, natomiast ci, którzy zostali, spędzają na nim więcej czasu niż w przypadku innych polskich serwisów społecznościowych.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?
więcej
|
Kto zostanie nowym prezesem TVP? Walczą o to Iwona Schymalla, Agnieszka Odorowicz, Jacek Weksler, Piotr Gaweł
Tylko o stanowisko prezesa Telewizji Polskiej starają się w konkursie m.in. Iwona Schymalla, Juliusz Braun, Janusz Daszczyński i Robert Kozak. Z kolei Agnieszka Odorowicz, Jacek Weksler i Piotr Gaweł kandydują zarówno na funkcję prezesa, jak i członka zarządu.
więcej
|
Agencja DSK zdziwiona krytyką przygotowanej przez nią kampanii Magdaleny Ogórek
|
Sentyment do marki i lat 90. nie wystarczy piwu EB do ponownego sukcesu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Czterech chętnych do ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej
Telewizja Polska, Grupa Time, Polski Operator Telewizyjny i Emitel to cztery spółki, które złożyły oferty w ogłoszonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej konkursie na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Hubert Augustyniak dyrektorem muzycznym 4fun Media
Hubert Augustyniak został dyrektorem muzycznym Grupy 4fun Media, nadawcy stacji 4fun.tv, Mjuzik.tv i TV.Disco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pierwsza zmiana personalna związana z objęciem funkcji prezesa spółki przez Rafała Barana.
więcej
|
|
HBO nie będzie udostępniać od razu całych sezonów nowych seriali
Richard Plepler, CEO HBO zapowiedział, że stacja nie ma planów udostępniania w dniu premiery nowego serialu wszystkich jego części. - O wiele lepiej jest wtedy, gdy o konkretnej serii widzowie dyskutują przez kilka lub kilkanaście tygodni, niż kiedy traktują pojawienie się serialu jak jednorazowe wydarzenie - przekonuje Plepler.
więcej
|
|
Media informacyjne w USA: krajowe i lokalne stacje tv w górę, prasa i nadawcy kablowi w dół
W ub.r. W Stanach Zjednoczonych najważniejsze media newsowe radziły sobie ze zmiennym powodzeniem. Wzrost liczby odbiorców zanotowały ogólnokrajowe i lokalne stacje telewizyjne oraz wydawcy serwisów internetowych, na minusie są prasa oraz segment nadawców kablowych.
więcej
|
|
Jacek Balicki wiceprezesem platformy nc+
Jacek Balicki, szef marketingu ITI Neovision, operatora platformy nc+, został wiceprezesem spółki. Zdecydowała o tym jednomyślnie rada nadzorcza firmy.
więcej
|
|
Pakiet FilmBox odkodowany w UPC
Sieć UPC udostępniła promocyjnie sześć kanałów filmowych z pakietu premium FilmBox abonentom cyfrowych pakietów Select HD i Max HD.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska w maju br. w kanale TVP Sport i w serwisie sport.tvp.pl pokazywać będzie relacje z Mistrzostw Świata w świata w hokeju na lodzie Dywizji 1A. To turniej z udziałem 16 najlepszych zespołów świata.
więcej
|
|
Odmienione ,,Fakty" w TVP Wrocław
Od niedzieli 3 maja br. nadawany w TVP Wrocław serwis „Fakty” zyska nową scenografię, oprawę graficzną i muzyczną. Po dzienniku widzowie obejrzeć będą mogli też wiadomości sportowe.
więcej
|
|
Agnieszka Holland promuje serial ,,Dziecko Rosemary" w Lifetime (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa amerykańskiego serialu „Dziecko Rosemary”, który od 1 maja br. emitować będzie kanał Lifetime. W spotach promocyjnych na serial zaprasza Agnieszka Holland, reżyserka produkcji.
więcej
|
|
,,Grace Helbig Show" w E!
2 maja 2015 roku kanał E! rozpocznie emisję nowego talk-show „Grace Helbig Show”.
więcej
|
|
,,Wielka Matura Polaków" w TVP1
W poniedziałek 4 maja br. TVP1 wyemituje „Wielką Maturę Polaków”. Na pytania z języka polskiego, matematyki, fizyki, biologii, geografii odpowiadać będą m.in. aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół USP Zdrowie i Procter & Gamble (TOP10)
Największy wzrost wydatków reklamowych zanotował w I kwartale br. Aflofarm, więcej wydały też firmy Kino Świat, Volkswagen Group Polska i Nestle Polska. Inwestycje w reklamę ograniczyli USP Zdrowie i Procter & Gamble DS Polska.
więcej
|
|
Robert Bernaciak na nowym stanowisku w Havas Media
Robert Bernaciak objął stanowisko digital business development directora w domu mediowym Havas Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Adrian Kielich przeszedł w Mobext z polskiego do niemieckiego oddziału
Adrian Kielich, do niedawna szef Mobext Polska, agencji marketingu mobilnego działającej w ramach Havas Media Group, pracuje obecnie w Mobext Germany - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Miłosna gra Brodzik i Wilczaka reklamuje 2 mln usług w SmartDomu (wideo)
Nowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa, podkreśla, że w ramach tej oferty połączono już 2 mln usług. W reklamach - przygotowanych przez Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska - jak zwykle występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
więcej
|
|
Margaryna Śniadaniowa reklamowana ,,także na drugie śniadanie" (wideo)
Z początkiem maja startuje kampania reklamowa margaryny do smarowania pieczywa Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar) prezentująca nowe opakowania produktu oraz informująca o zaangażowaniu w akcję społeczną „Jem drugie śniadanie”. Kampanię przygotowały firmy Optima Marketing Group i Zaza Media.
więcej
|
|
Małgorzata Sieczkowska dyrektorem marketingu Nivea Polska
Małgorzata Sieczkowska została nowym dyrektorem marketingu Nivea Polska. Odpowiada za strategię marketingową firmy na polskim rynku.
więcej
|
|
J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group
Sieć agencji reklamowych J. Walter Thompson utworzyła pion badań i analityki Intelligence Group. Pokieruje nią Guy Murphy, worldwide planning director w agencji odpowiedzialny za rynki Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Północnej.
więcej
|
|
MediaCom wypromuje Porsche
MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową marki Porsche. Współpraca zakłada tworzenie strategii komunikacji w mediach, planowanie oraz zakup powierzchni reklamowych.
więcej
|
|
Piraci z Madagaskaru w kampanii Prudential
Krótki film pokazujący codzienne życie rybaków z Madagaskaru ilustruje credo firmy, którym Prudential kieruje się zarządzając pieniędzmi swoich klientów „Consistency is the only currency that matters”. Kampanię dla Prudential RPA przygotowała agencja Lowe z Kapsztadu.
więcej
|
|
Adidas przedłużył umowę sponsorką z Bayern Monachium o 10 lat
Firma odzieżowa Adidas na pięć lat przed wygaśnięciem obecnej umowę sponsorskiej z klubem piłkarskim Bayern Monachium przedłużyła ją o 10 lat.
więcej
|
|
MEC wzmacnia zespół odpowiedzialny za zarządzanie obsługą klientów
Dom mediowy MEC awansował sześciu wieloletnich managerów agencji na stanowiska deputy account directorów. Objęli je Aleksander Glezman, Szymon Lipiński, Tomasz Niedziela, Monika Nowak, Bartek Orzechowski i Tomasz Sęktas.
więcej
|
|
Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10
Agencja reklamowa Nairobia uruchomiła w swojej strukturze butik interaktywny 11/10. Jego pierwszymi klientami są Kompania Piwowarska (z marką cydru Green Mill), Grupa Onet i Ferrero Polska.
więcej
|
|
Filmowe sałaty w spotach sponsorskich Fit&Easy (wideo)
Ruszyła kolejna telewizyjna kampania reklamowa gotowych mieszanek sałat Fit&Easy (produkowanych przez Green Factory Holding), tym razem oparta na krótkich spotach sponsorskich. Akcję przygotowały studio Mucha Film i dom mediowy Five Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Lis pozwie Pawła Śpiewaka za nazwanie go antysemitą. ,,Przeprosiny we wszystkich mediach"
Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska), zapowiedział pozwanie prof. Pawła Śpiewaka za nazwanie go antysemitą w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej”. - Pan Śpiewak postępuje niegodnie, dokonuje wielkiego nadużycia, a przede wszystkim narusza moje dobra osobiste - zaznacza Lis.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" trafi na warszawską giełdę
Grzegorz Hajdarowicz, właściciel „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zamierza przenieść wszystkie swoje aktywa medialne do jednej ze spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
więcej
|
|
,,ABC" reklamuje się hasłem ,,Uważaj na podróbki". ,,Nie chodzi o 'Od A do Z'"
W środę w sprzedaży pojawiło się drugie wydanie tygodnika „ABC” (Fratria), którego sprzedaż wspiera kampania w radiu z hasłem „Uważaj na podróbki”. - To wskazanie, że pismo jest jedno - tłumaczy Fratria. - „ABC” jest podróbką „Bild am Sonntang” - odpowiada Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Media informacyjne w USA: krajowe i lokalne stacje tv w górę, prasa i nadawcy kablowi w dół
W ub.r. W Stanach Zjednoczonych najważniejsze media newsowe radziły sobie ze zmiennym powodzeniem. Wzrost liczby odbiorców zanotowały ogólnokrajowe i lokalne stacje telewizyjne oraz wydawcy serwisów internetowych, na minusie są prasa oraz segment nadawców kablowych.
więcej
|
|
Łukasz Zboralski sekretarzem redakcji ,,Do Rzeczy"
Łukasz Zboralski od maja br. będzie drugim sekretarzem redakcji „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro).
więcej
|
|
Drugi numer ,,Esquire" w niższym nakładzie. Sean Penn na okładce
W czwartek 30 kwietnia br. na rynku ukaże się drugi numer dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) z mniejszym działem „Instrukcja obsługi” i niższym nakładem. Na okładce wydania znajdzie się aktor Sean Penn.
więcej
|
|
Internet |
|
|
NK.pl z 2,8 mln użytkowników i 464 mln odsłon. Przyciąga podobnie jak Fotka, a bardziej niż Wykop i Gry-online
W lutym NK.pl miała 2,79 mln użytkowników, 464,3 mln odsłon, a każdy odwiedzających korzystał z niej średnio przez 6 godzin i 9:59 minuty. Serwis systematycznie traci użytkowników, natomiast ci, którzy zostali, spędzają na nim więcej czasu niż w przypadku innych polskich serwisów społecznościowych.
więcej
|
|
Konkurs na badanie polskiego internetu potrwa do połowy maja
Rozstrzygnięcie organizowanego przez spółkę PBI konkursu na realizację stałego badania polskiego internetu (obecnie prowadzonego przez Gemiusa pod nazwą Megapanel) zostanie ogłoszone w połowie maja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec Internet Explorera. Microsoft Edge nową przeglądarką internetową (wideo)
Podczas konferencji BUILD Microsoft ujawnił, że jego nowa przeglądarka internetowa będzie nosiła nazwę Microsoft Edge.
więcej
|
|
Według marketingowców wydatki na e-reklamy wideo będą rosnąć coraz szybciej
Ponad dwie trzecie marketerów i dyrektorów agencji oczekuje, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy wydatki na cyfrową reklamę wideo będą większe niż w latach ubiegłych. To nie tylko wynik większych budżetów, ale także przesunięcia środków z reklam w tradycyjnej telewizji - wynika z badań IAB.
więcej
|
|
Przedwczesna publikacja wyników finansowych Twittera wywołała nagły spadek ceny akcji
Władze nowojorskiej giełdy przeprosiły za to, że wyniki finansowe Twittera, które okazały się rozczarowujące dla inwestorów, we wtorek przedwcześnie zostały na krótko udostępnione w czasie trwania sesji giełdowej. Skutkiem był spadek ceny akcji portalu o 18 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|