|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 17 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają ,,Rodzinka.pl" oraz Serce i Rozum
Orange Polska odświeża swoją komunikację marketingową - w reklamach będzie więcej kolorów, wersje logo nawiązujące do promowanych usług i hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak jak dotychczas usługi telekomu będą reklamować bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum.
więcej
|
|
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone
Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski.
więcej
|
|
Gemius uspokaja Onet co do związku Megapanelu z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski
Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski wytyka konkurentowi niekonsekwentne stanowisko co do znaczenia wyników Megapanelu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowe kanały TVN - TVN Fabuła i TVN Meteo Active - z szansą na dobrą pozycję na rynku
TVN Fabuła mimo wejścia na zatłoczony rynek stacji filmowych może osiągnąć na nim całkiem niezłą pozycję, a sukcesowi TVN Meteo Active sprzyjać powinno coraz większe zainteresowanie Polaków tematyką aktywnego życia - uważają eksperci rynku mediów.
więcej
|
|
Nickelodeon wyprzedził TVP ABC. Ranking stacji dla dzieci
W marcu 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował Nickelodeon, który wyprzedził TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, zaś najwięcej stracił Polsat JimJam.
więcej
|
|
W cenniku reklamowym TVN najdroższe ,,Kuchenne rewolucje" i finał ,,Małych gigantów"
W majowym cenniku reklamowym TVN średnia cena 30-sekundowego spotu jest o 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Najdroższe są reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, finałowym odcinku programu „Mali giganci” i niedzielnych „Faktach”.
więcej
|
|
Agnieszka Gozdyra wraca na antenę Polsat News, Roman Kukielak sekretarzem
Dziennikarka Agnieszka Gozdyra powraca w weekend do prowadzenia serwisów informacyjnych w Polsat News. Będzie również pełnić funkcję wydawcy pasm informacyjnych, ale nie wróci do roli prowadzącej „Tak czy nie”.
więcej
|
|
TVN przegrał w sądzie z KRRiT. Musi zapłacić 150 tys. zł kary za ,,Top model"
Telewizja TVN będzie musiała zapłacić 150 tys. zł kary za naruszenie ustawy o radiofonii i telewizji w reality-show „Top model” - uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
|
,,Home staging - mieszkania do sprzedania" w Domo+
19 kwietnia 2015 roku Domo+ rozpocznie emisję programu „Home staging - mieszkania do sprzedania”.
więcej
|
|
70. rocznica zakończenia II wojny światowej w TVP Historia
Z okazji obchodów 70. rocznicy zakończenia II wojny światowej 8 maja br. kanał TVP Historia przygotował filmy dokumentalne oraz debatę dotyczącą bilansu tego wydarzenia historycznego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają ,,Rodzinka.pl" oraz Serce i Rozum
Orange Polska odświeża swoją komunikację marketingową - w reklamach będzie więcej kolorów, wersje logo nawiązujące do promowanych usług i hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak jak dotychczas usługi telekomu będą reklamować bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum.
więcej
|
|
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone
Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski.
więcej
|
|
,,Przytul hejtera" - kampania społeczna przeciwko internetowemu hejtowi
Uświadomienie młodzieży szkodliwości zjawiska hejtu i mowy nienawiści w sieci oraz zaprezentowanie metod przeciwdziałania takim zjawiskom - to podstawowe cele akcji „Przytul hejtera”. Kampania obejmuje spot radiowy i telewizyjny, reklamę prasową oraz serię materiałów graficznych.
więcej
|
|
Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)
Netia rozpoczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie usługę GigaNagrywarka. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Brasil, Carat Polska i Value Media - jest trzech staruszków prowadzących zabawne rozmowy przed telewizorem.
więcej
|
|
PZL odebrała Heart & Brain obsługę reklamową Żabki
Agencja PZL wygrała przetarg na ATL-ową obsługę reklamową sieci sklepów Żabka. Przez ostatnie trzy lata zajmowała się tym Heart & Brain, która przygotowała dla marki serię kampanii z animowanymi bohaterami, m.in. Łowcą Promocji.
więcej
|
|
,,#LepszaJa" - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)
Nike rozpoczyna kampanię pod hasłem „#LepszaJa” mającą inspirować kobiety do prowadzenia aktywnego stylu życia i podejmowania nowych wyzwań sportowych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Wieden + Kennedy, Mindshare Polska i BrandLab.
więcej
|
|
Redd's w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako ,,piwo inne niż inne" (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Redd’s w nowych opakowaniach i nowej wersji smakowej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Piwo inne niż inne” autorstwa agencji PZL, IQ Marketing, Tailor Made PR, Lubię to i MEC.
więcej
|
|
Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw
Do zespołu agencji reklamowej FCB Warsaw dołączył seniorski team kreatywny: Piotr Zawałło i Dariusz Samul. Wcześniej pracowali m.in. w Lemon Sky JWT, Cheil i Leo Burnett.
więcej
|
|
Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop
Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan.
więcej
|
|
Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł
Władze województwa pomorskiego zaprezentowały jego nową strategię promocyjną, opartą na podkreślaniu wielu możliwości życiowych dostępnych w tym regionie. Ważnym elementem strategii jest logotyp zaprojektowany przez Andrzeja Pągowskiego.
więcej
|
|
Witold Domanik i Dominika Dworak założyli agencję Jero Lenssinck Communication
Na rynku zadebiutowała agencja Jero Lenssinck Communication. Specjalizuje się w działaniach content marketingowych, w obsłudze mediów społecznościowych oraz public relations.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Anna Podkowińska: z Agory na szefa mediów cyfrowych w Burdzie
Anna Podkowińska od lipca br. obejmie stanowisko chief digital officera w Grupie Burda International na Polskę i Czechy. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Agorze.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień", ,,Życie na Gorąco" i ,,To & Owo" najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)
W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magdalena i Maksymilian Rigamonti ze wspólną rubryką w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
Dziennikarka Magdalena Rigamonti i fotoreporter Maksymilian Rigamonti, poprzednio związani z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”), rozpoczynają współpracę z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes).
więcej
|
|
Spektakularny sukces miesięcznika ,,Skarb", awans z miejsca 20. na 2.
W okresie od września 2014 roku do lutego 2015 roku najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 20. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ewa Chodakowska naczelną miesięcznika ,,Be Active": chcę, by czytelniczki czuły, że ten magazyn robi ich koleżanka z Facebooka
Ewa Chodakowską została redaktor naczelną nowego pisma o zdrowym stylu życia. Znajdą się w nim porady dotyczące fitnessu, odżywiania, dbania o urodę, a nawet życia seksualnego. Magazyn połączony będzie z platformą internetową, na której czytelniczki znajdą nagrania wideo ćwiczeń, przepisów oraz motywacji Chodakowskiej. „Be Active. Dietetyka & Fitness” pojawi się na sklepowych półkach w czerwcu.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media wraca do notowań ciągłych na GPW w Warszawie
Od wtorku 21 kwietnia br. akcje Grupy PMPG Polskie Media będą notowane w systemie ciągłym. Powrót spółki na główny parkiet giełdowy wynika z przystąpienia spółki do Programu Wspierania Płynności.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Gemius uspokaja Onet co do związku Megapanelu z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski
Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski wytyka konkurentowi niekonsekwentne stanowisko co do znaczenia wyników Megapanelu.
więcej
|
|
Netflix z 1,5 mld dol. kwartalnych wpływów i 62 mln użytkowników
W I kwartale br. Netflix zanotował 24-proc. wzrost przychodów rok do roku i 4,9 mln nowych subskrybentów. Zysk koncernu spadł o ponad połowę w związku z zmianami kursu dolara.
więcej
|
|
Twitter zmienia stronę główną, chce przyciągnąć nowych użytkowników
Twitter udostępnił nową wersję swojej strony startowej oferującą szybki dostęp do najważniejszych informacji umieszczanych we wpisach. Serwis chce w ten sposób pozyskiwać nowych aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Spotify pozwoli targetować reklamy na podstawie playlist użytkowników
Na początek maja br. serwis Spotify zapowiada narzędzie o nazwie Playlist Targeting, które pomoże reklamodawcom komunikować się z odbiorcami na podstawie ich muzycznych preferencji. - Nowe narzędzie pozwala na niespotykany dotąd sposób docierania do użytkowników streamingu - podkreśla Jeff Levick ze Spotify.
więcej
|
|
Łukasz Jakóbiak odpiera zarzuty internautów po rozmowie z Bronisławem Komorowskim w ,,20m2" (wideo)
Zaproszenie Bronisława Komorowskiego do internetowego programu „20m2” wywołało falę krytyki pod adresem autora talk-show Łukasza Jakóbiaka. - Zaprosiłem w sumie sześciu kandydatów na prezydenta - podkreśla Jakóbiak w oświadczeniu wideo, w którym odpiera kierowane wobec niego zarzuty.
więcej
|
|
Użytkownicy Wykopu przepytają kandydatów na prezydenta w ramach ,,Ask Me Anything"
Serwis Wykop.pl organizuje serię internetowych czatów z kandydatami na prezydenta w formie debaty AMA („Ask Me Anything”). Wydarzenie potrwa dwa tygodnie, a szczegóły są ustalane ze sztabami wyborczymi.
więcej
|
|
BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce
Polski start-up BoxOfAds, jeden z projektów należących do inkubatora technologicznego Xevin Lab, po rozwinięciu działalności na globalnych rynkach wchodzi na rodzimy rynek.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|