|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Orange blisko ludzi to wizerunkowa oczywistość jak z dawnej Idei i Ery (opinie)
Nowa kampania Orange to wizerunkowa klasyka klasyki, w której proste teksty lektora trafiają, bo pozwalają skupić się na obrazie. Strategia godna pochwały, ale zbyt oczywista - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii
Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika o charakterze tabloidu, który jeszcze w kwietniu br. na rynek wprowadzi Fratria. Redakcja nowego pisma, złożona głównie z byłych dziennikarzy „Faktu”, pracuje już nad pierwszym numerem.
więcej
|
|
34 gwiazdy podczas trasy ,,Lata z Radiem". Bogdan Sawicki poprowadzi koncerty
Podczas tegorocznej trasy koncertowej „Lata z Radiem”, która odwiedzi 20 miejscowości, na scenie wystąpi rekordowa liczba 34 artystów. Głównym prowadzącym koncerty będzie ponownie Bogdan Sawicki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek
Zdecydowanie najpopularniejszy z polskich profili na Instagramie ma piłkarz Robert Lewandowski. W czołówce jest dużo kont blogerów, youtuberów, modelek oraz gwiazd mediów i show-biznesu, natomiast stosunkowo niewiele innych marek.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami sprzedaży. ,,Przegląd Sportowy" ostro w dół
Prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie w lutym 2015 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko tytuły Grupy Gremi, czyli „Parkiet” i „Rzeczpospolita”.
więcej
|
Kamil Durczok pozywa ,,Wprost" za tekst o białym proszku. Chce przeprosin i 7 mln zł
|
Grupa WP dalej przed Onetem i RASP, NK.pl straciła połowę użytkowników
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Gąsowski poprowadzi teleturniej ,,Mistrz zakupów" w Polsacie
Polsat w czerwcu br. rozpocznie emisję teleturnieju „Mistrz zakupów”, który poprowadzi Piotr Gąsowski. Zgłosić się można do niego biorąc udział w akcji Megaturniej, promującej kupowanie w sklepach Grupy Eurocash.
więcej
|
|
Na 10-lecie TVP Kultura zmienia logo i oprawę graficzną
W sobotę 11 kwietnia br. kanał TVP Kultura odświeży logotyp i wprowadzi nową oprawę graficzną anteny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany mają związek z 10. urodzinami stacji.
więcej
|
|
Monika Karasek szefem biura handlu TVP, odchodzi Barbara Bilińska-Kępa
Monika Karasek zostanie p.o. dyrektora biura handlu w TVP. Zastąpi na tym stanowisku Barbarę Bilińską-Kępę, która odchodzi ze spółki.
więcej
|
|
BBC stawia na internet, chce być bardziej oszczędna i nowoczesna
BBC zamierza unowocześnić swój model tworzenia i dostarczania programów odbiorcom. Niektóre kanały są przenoszone tylko do internetu, inne będą dostępne zarówno w sieci, jak i w tradycyjny sposób. - W ciągu pięciu lat internet stanie się dla nas priorytetem - ujawnia Matthew Postgate, szef nadawcy ds. technologicznych.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu "The Last Man on Earth"
Szefostwo telewizji Fox podjęło decyzję o realizacji drugiego sezonu serialu "The Last Man on Earth" z Willem Forte w głównej roli.
więcej
|
|
,,Ekipa z Newcastle 10" w MTV Polska
12 kwietnia 2015 roku MTV Polska rozpocznie emisję dziesiątego sezonu programu „Ekipa z Newcastle”.
więcej
|
|
Nice Polska Liga Żużlowa przez kolejny sezon w TVP
Telewizja Polska w 2015 roku drugi rok z rzędu pokazywać będzie zawody Nice Polskiej Ligi Żużlowej. Widzowie będą mogli je śledzić w TVP Regionalnej, w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
,,Żółwik Sammy i Spółka" i ,,Kotka Pusia 2" premierowo w MiniMini+
W poniedziałek 27 kwietnia br. kanał MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Żółwik Sammy i spółka”. Tego samego dnia stacja pokaże premierowe odcinki drugiej serii „Kotki Pusi”.
więcej
|
|
Stacja TTV z drugą serią ,,Bagażu osobistego"
Telewizja TTV zaczęła emisję drugiej edycji programu „Bagaż osobisty”, w którym Andrzej Sołtysik rozmawia na dworcach i lotniskach ze znanymi osobami.
więcej
|
|
Radio |
|
|
34 gwiazdy podczas trasy ,,Lata z Radiem". Bogdan Sawicki poprowadzi koncerty
Podczas tegorocznej trasy koncertowej „Lata z Radiem”, która odwiedzi 20 miejscowości, na scenie wystąpi rekordowa liczba 34 artystów. Głównym prowadzącym koncerty będzie ponownie Bogdan Sawicki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
SDP: RMF FM bez szacunku dla ofiar katastrofy smoleńskiej, dziennikarze w grach politycznych
Oddział Warszawski Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w odpowiedzi na ujawnienie przez RMF FM nieznanych dotąd stenogramów rozmów w kokpicie tupolewa wydał oświadczenie, w którym sprzeciwia się politycznemu rozgrywaniu katastrofy smoleńskiej przez dziennikarzy. - Publikowanie materiału bez analizy krytycznej nie jest dziennikarstwem - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Lichocka, wiceprezes OW SDP.
więcej
|
|
Piotr Jaroszewski kieruje zespołem KRK FM
Piotr Jaroszewski, prokurent zarządu Grupy Radiowej Agory, zaczął kierować zespołem KRK FM i nadzorować jej program. To konsekwencja zakupu rozgłośni przez Agorę.
więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET i Eska z największym zasięgiem słuchalności w godzinach popołudniowych. VOX FM o 96 proc. do góry
W godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) największy średni zasięg słuchalności notuje RMF FM, a podium uzupełniają: Radio ZET i Eska. Największy wzrost należy do VOX FM, a najwięcej traci Radio Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agora kupiła radio Krk.fm
Grupa Radiowa Agory została właścicielem krakowskiej stacji radiowej Krk.fm nadającej na częstotliwości 102,4 FM. Spółka zakupiła 100 proc. udziałów w firmie BDM Media, posiadającej koncesję na nadawanie Krk.fm.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Orange blisko ludzi to wizerunkowa oczywistość jak z dawnej Idei i Ery (opinie)
Nowa kampania Orange to wizerunkowa klasyka klasyki, w której proste teksty lektora trafiają, bo pozwalają skupić się na obrazie. Strategia godna pochwały, ale zbyt oczywista - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
CAM Media zmienia zarząd: Dzięcioł i Chruszczewski za Michalewicza i Orłowskiego
Adam Michalewicz i Paweł Orłowski zrezygnowali z członkostwa w zarządzie firmy marketingowej CAM Media. Ich funkcje przejęli Małgorzata Dzięcioł i Mikołaj Chruszczewski.
więcej
|
|
Brazylijskie fryzury od Leszka Chmielewskiego reklamują piwo Lech (wideo)
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej, jak Leszek Chmielewski inspiruje ludzi z różnych zakątków świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, MEC, OTO Film, Lubię to, Afekt i Publicon.
więcej
|
|
Daniel Jaworski: z Unilever Polska do Johnson & Johnson Poland
Daniel Jaworski, który przez osiem lat pracował w dziale marketingu Unilever Polska przeszedł do Johnson & Johnson Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wyłącz ciszę - odkręć schemat" - imprezowy street art w kampanii piwa Desperados (wideo)
Nowa kampania reklamowa piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Way of the Desperados” jest utrzymana w charakterystycznej dla marki stylistyce imprezowej. Akcję przygotowały i realizują firmy W+K Amsterdam, Good, K2, Media Vest i Roots PR.
więcej
|
|
Pieniądze goniące klientów reklamują Lubię to! Konto w Banku BPH (wideo)
Bank BPH prowadzi promocję rachunku Lubię to! Konto, w ramach której klienci mogą otrzymywać zwrot 3 proc. płatności realizowanych kartą. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Nie ma miejsca na konserwanty" w reklamach wody Kubuś Waterrr (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa wody smakowej Kubuś Waterrr (produkowanej przez Maspex Wadowice) podkreślająca, że napój ten nie zawiera konserwantów. Akcję przygotowały agencja Brail i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Radosław Leżański: z Evolution Media Net do Multi Channel Network
Radosław Leżański zaczął pracę w internetowej sieci reklamowej Multi Channel Network jako head of publisher services. Wcześniej był związany m.in. z sieciami Evolution Media Net, IDMnet oraz Ad.net.
więcej
|
|
Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia wygrała globalny przetarg koncernu Reckitt Benckiser. W jego wyniku zajmie się obsługą siedmiu marek tej firmy na 30 rynkach z różnych regionów świata.
więcej
|
|
Jan Zimowicz w zarządach ING Życie i ING Usługi Finansowe zajmie się rebrandingiem
Dyrektor marketingu w ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Jana Zimowicz wszedł do zarządów tej spółki i jej siostrzanej firmy ING Usługi Finansowe. Przejął w nich obowiązki zarządzania działaniami marketingowymi pełnione poprzednio przez Annę Grzelońską.
więcej
|
|
,,Koniec nawracających zaparć" w kampanii Xenny balance (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzony właśnie przez USP Zdrowie do sprzedaży preparat Xenna balance. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Koniec nawracających zaparć”, przygotowały firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii
Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika o charakterze tabloidu, który jeszcze w kwietniu br. na rynek wprowadzi Fratria. Redakcja nowego pisma, złożona głównie z byłych dziennikarzy „Faktu”, pracuje już nad pierwszym numerem.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników w 2014 roku (top 122 tytuły)
W 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 122 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wysokie Obcasy" zmieniają szatę graficzną i zawartość. Felietonistkami Dorota Wellman i Ewa Wanat
Od 11 kwietnia br. ukazujący się co sobotę z „Gazetą Wyborczą” (Agora) dodatek „Wysokie Obcasy” zostanie odświeżony. Zyska nową szatą graficzną i format, poszerzy się też jego zawartość. Zmiany wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Newsweek Europe" z nowymi dziennikarzami i działami tematycznymi
Europejska wersja tygodnika „Newsweek” została zasilona nowymi autorami, wprowadza aplikacje na iPhone’a i iPada oraz uruchamia Business i Weekend - dwa nowe działy tematyczne. - Teraz jesteśmy po prostu najlepszym magazynem europejskim, tworzonym w Europie i dla Europy - podkreśla Richard Addis, redaktor naczelny tygodnika.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Na 15 czerwca br. YouTube zapowiada płatną wersję bez reklam
Serwis YouTube potwierdził, że wprowadzi do swojej oferty opcję pozwalającą na oglądanie filmów pozbawionych reklam. W zamian trzeba będzie zapłacić miesięcznie ok. 10 dolarów.
więcej
|
|
Maciej Wicha wicedyrektorem segmentu internetowego w Agorze, odchodzi Anna Podkowińska-Tretyn
Maciej Wicha awansował na stanowisko zastępcy dyrektora segmentu internetowego w Agorze. Zastąpił Annę Podkowińską-Tretyn, która po 7 latach odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Grupa Naspers: Tomasz Nowak dyrektorem operacyjnym, Anna Pardej dyrektorem finansowym
Tomasz Nowak awansował w Grupie Naspers na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego segmentu marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej (do którego należą m.in. serwisy Allegro, OLX i Aukro), natomiast Anna Pardej po przejściu z Empik Media & Fashion objęła funkcję dyrektora finansowego.
więcej
|
|
Allegro i GG z miliardem odsłon mobilnych. Ulub.pl, Pudelek.pl i Sport.pl najmocniej umobilnione (TOP 20)
W styczniu br. strony i aplikacje Grupy Allegro i GG zanotowały miliard krajowych odsłon mobilnych. Ruch mobilnych u 20 czołowych wydawców w skali roku podwoił się. Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły dwie trzecie wszystkich, a na Pudelek.pl i Sport.pl - ponad jedną trzecią.
więcej
|
|
Merlin.pl z nowym magazynem i systemem informatycznym
Merlin.pl przeprowadza się do nowego magazynu, który jest lepiej przystosowany do rosnącej liczby zamówień. Spółka finalizuje także prace nad wdrożeniem nowego systemu informatycznego, wspomagającego obsługę zaawansowanych procesów magazynowych.
więcej
|
|
LinkedIn przejmuje platformę e-learningową Lynda.com za 1,5 miliarda dolarów
Serwis społecznościowy LinkedIn kupił serwis Lynda.com prowadzący kursy e-learningowe z dziedziny biznesu i nowych technologii. - Misją obu naszych firm jest pomaganie profesjonalistom w podnoszeniu ich umiejętności - podkreśla Jeff Weiner, CEO LinkedIn.
więcej
|
|
Onet kupił resztę udziałów Skąpiec.pl od Mariusza Janiszewskiego
Grupa Onet.pl przejęła 20 proc. udziałów porównywarki cenowej Skąpiec.pl od jej założyciela i dotychczasowego prezesa Mariusza Janiszewskiego. Tym samym firma stała się właścicielem całego serwisu, a Janiszewski odejdzie z niej po sfinalizowaniu transakcji.
więcej
|
|
Paweł Wujec: media internetowe mają ogromną przyszłość. Ważniejsze niż telewizja
Mimo wciąż dużej popularności telewizji to media internetowe w najbliższych latach będą wyznaczać trendy w branży reklamowej. Kluczem do sukcesu jest wieloplatformowe budowanie mediów, czyli tworzenie równolegle wielu wersji, m.in. na urządzenia mobilne. Ze względu na rosnącą popularność smartfonów ten segment reklamy będzie coraz ważniejszy. Jak dotąd największe pieniądze reklamodawcy zarabiają jednak na wersjach przeglądanych na komputerach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|