|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 29 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rynek reklamowy w br. urośnie w Polsce o 2,4 proc., a globalnie o 4,4 proc. (analiza)
W br. wartość wydatków reklamowych netto zwiększy się w Polsce 2,4 proc. do 6,702 mld zł, natomiast na całym świecie nastąpi wzrost o 4,4 proc. do 544 mld dolarów - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Najwięcej zyska reklama internetowa, natomiast spadną inwestycje reklamowe w dziennikach i magazynach.
więcej
|
|
Pierwszy ,,Wprost" Wróblewskiego postawił na gospodarkę tylko na okładce
W pierwszym wydaniu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) pod kierownictwem Tomasza Wróblewskiego tematem okładkowym jest dominacja banków nad ich klientami w Polsce. Poza nim w środku jest niewiele artykułów związanych z ekonomią.
więcej
|
|
Onet i WP.pl informacyjnymi liderami portali, Interia.pl bliżej Gazeta.pl
Wśród czołowych portali horyzontalnych zdecydowanie najpopularniejsze sekcje informacyjno-publicystyczne niezmiennie mają Onet.pl i WP.pl. Witryny w większości statystyk osiągnęły wzrosty, a spadek liczby użytkowników Gazeta.pl wynika głównie z zakończenia współpracy z portalem MSN.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Eksperci o ,,Małych Gigantach": wrzucanie do jednego worka diametralnie różnych talentów jest nieuczciwe (opinie)
W „Małych Gigantach” obowiązują niejasne kryteria, wedle których dzieci przechodzą do kolejnego etapu. Program jest zrealizowany na dosyć dobrym poziomie i ma szansę na powiększenie tej popularności - nowy talent-show stacji TVN oceniają Marcin Perzyna, Radek Kobiałko, Agata Młynarska, Hanna Lis, Dorota Zawadzka, Agnieszka Balla i Wiesław Godzic.
więcej
|
Marketingowcy wierzą w Rafała Barana na czele 4fun Media: wniesie kreatywność i sprawne zarządzanie
Wybór Rafała Barana na prezesa 4fun Media nie jest oczywisty, ale to doświadczony menadżer, jego plusem są kompetencje digitalowe, a ze swoją kreatywnością, otwartością i doświadczeniem wprowadzi ciekawe pomysły do spółki - uważają dyrektorzy z agencji reklamowych i mediowych.
więcej
|
Usługa HBO Now nie będzie dostępna w Polsce. HBO stawia na HBO GO
|
Stawiając na zdalną pracę dziennikarzy, ,,Dziennik Gazeta Prawna" sporo ryzykuje (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Adam Feder z ,,Wiadomości" zaprasza na casting na prezenterów pogody w TVP (wideo)
Telewizja Polska ogłosiła otwarty nabór na prezenterów pogody do swoich kanałów. Kandydatów czekają wieloetapowe eliminacje, a do udziału zachęca dziennikarz „Wiadomości” TVP1 Adam Feder.
więcej
|
|
Superstacja zmieni oprawę i planuje emisję w HD
Superstacja zaczęła prace nad nową oprawą graficzną. - Jesteśmy już w 100 proc. gotowi na nadawanie w wysokiej rozdzielczości - mówi Wirtualnemedia.pl Adam Stefanik, prezes Superstacji.
więcej
|
|
4,8 mln widzów ,,Ojca Mateusza". TVP1 pokonuje konkurencję
13. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,81 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 11. serii widownia produkcji praktycznie się nie zmieniła. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Groźby śmierci i ochrona dla szefa BBC po zwolnieniu Clarksona
Po decyzji stacji BBC o wyrzuceniu ze stacji Jeremy’ego Clarksona brytyjska policja prowadzi dochodzenie w sprawie pogróżek śmierci kierowanych pod adresem Tony’ego Halla, dyrektora wykonawczego BBC. Hall otrzymał całodobową ochronę.
więcej
|
|
Eksperci o ,,Małych Gigantach": wrzucanie do jednego worka diametralnie różnych talentów jest nieuczciwe (opinie)
W „Małych Gigantach” obowiązują niejasne kryteria, wedle których dzieci przechodzą do kolejnego etapu. Program jest zrealizowany na dosyć dobrym poziomie i ma szansę na powiększenie tej popularności - nowy talent-show stacji TVN oceniają Marcin Perzyna, Radek Kobiałko, Agata Młynarska, Hanna Lis, Dorota Zawadzka, Agnieszka Balla i Wiesław Godzic.
więcej
|
|
,,Taka robota" w kwietniu w TVN Turbo
W kwietniu br. na antenie TVN Turbo znajdzie się nowy polski cykl „Taka robota”, w którym widzowie poznają kulisy różnych zawodów.
więcej
|
|
,,Sala operacyjna" przyciąga do Fokus TV 106 tys. widzów. Stacja wygrywa z Discovery
Nowy serial dokumentalny Fokus TV „Sala operacyjna”, pokazujący autentyczne zabiegi chirurgiczne, po trzech odcinkach gromadzi średnio 106 tys. widzów. Staja w czasie emisji cyklu przegrywa z TVP Historia, ale jest lepsza od Discovery Channel.
więcej
|
|
Rusza program ,,Przygarnij mnie" w TVP2. Siedem gwiazd adoptuje psy
Telewizyjna Dwójka dziś o godz. 18.55 wyemituje pierwszy odcinek nowego cyklu „Przygarnij mnie”. Widzowie będą w nim śledzić losy siedmiu psów ze schroniska, które zostaną zaadaptowane przez znane osoby.
więcej
|
|
AMC zapowiada serial "Fear the Walking Dead" - spin-off "The Walking Dead"
Telewizja AMC ogłosiła oficjalny tytuł swojej nowej produkcji, spin-offu "The Walking Dead". Serial pojawi się na antenie jako "Fear the Walking Dead".
więcej
|
|
Dionisios Sturis z TOK FM prowadzi program ,,Polacy tu i tam" w TVP Polonia
Dziennikarz TOK FM Dionisios Sturis został nowym współprowadzącym magazyn „Polacy tu i tam” w TVP Polonia. Na antenie zadebiutował w sobotę 28 marca br.
więcej
|
|
Agata Młynarska: nic nie jest w stanie wynagrodzić zawiedzionych nadziei dzieci
Jurorzy programu „Mali Giganci” w swoich opiniach wyrażają jedynie emocje, co sprawia, że ich sądy są bardzo subiektywne. Trudno to zrozumieć dzieciom, które u cioci na imieninach były w centrum zainteresowania, a tu nagle juror mówi, że „to nie jego bajka” - ocenia Agata Młynarska, dziennikarka i prowadząca „Świat się kręci” w TVP1.
więcej
|
|
Hanna Lis: nie ma skali, która byłaby w stanie porównać zdolności matematyczne i wokalne dzieci
Należę do tego, wąskiego zapewne, grona szczęśliwców, którzy nie oglądają żadnych telewizyjnych show. Jeśli jednak wrzawa wokół „Małych Gigantów” spowodowała, że nawet ja sięgnęłam po pilota, to znaczy że ktoś dobrze PR-owsko poprowadził to przedsięwzięcie - komentuje Hanna Lis, dziennikarka i prowadząca „Panoramę”.
więcej
|
|
Marcin Perzyna: ,,Mali Giganci" mają szansę na utrzymanie popularności, a nawet jej powiększenie
Niezaprzeczalnym atutem w programach z udziałem dzieci jest ich naturalność i szczerość. W „Małych Gigantach” widać starania reżysera i jurorów, aby szczególnie delikatnie obchodzić się z dziećmi, które odpadają - ocenia Marcin Perzyna, reżyser i producent dużych widowisk rozrywkowych.
więcej
|
|
,,Myszka w Paski i zasady bezpieczeństwa" w MiniMini+
13 kwietnia 2015 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Myszka w Paski i zasady bezpieczeństwa”.
Celem programu „Myszka w Paski i zasady bezpieczeństwa” jest zapoznanie dzieci z zasadami bezpieczeństwa oraz rozwijanie w nich empatii. Dzięki niemu maluchy dowiedzą się, jak ważne jest bycie otwartym na innych i chęć niesienia pomocy.
więcej
|
|
Mecz Irlandia - Polska w niedzielę w Polsacie
Sportowe kanały Telewizji Polsat od piątku 27 marca br. do niedzieli 29 marca br. pokażą w sumie 27 meczów piątej kolejki spotkań eliminacyjnych do Euro 2016, w tym spotkanie Irlandia-Polska, które będzie transmitowane też na głównej antenie.
więcej
|
|
Psycholog dziecięcy o ,,Małych Gigantach": dzieci wychodzą na scenę i oczekują wygranej. Niestety, nie zawsze tak jest
Udział w telewizyjnym show dla dziecka powinien być przyjemnością, radością z wygranej lub motywacją by spróbować jeszcze raz, gdy wynikiem jest przegrana. Niestety, małe dzieci nie potrafią w pełni cieszyć się z zajęcia 2 lub 3 miejsca, a porażka jest dla nich druzgocącym przeżyciem - ocenia program „Mali Giganci” Agnieszka Balla, psycholog dziecięcy i pedagog.
więcej
|
|
Radek Kobiałko: ,,Mali Giganci" są zrealizowani sztampowo, ale zapewnią stacji dobrą oglądalność
„Mali Giganci” to nic odkrywczego. Nie wiem, po co są kupowane takie licencje poza PR-owym komunikatem, że program jest też realizowany za granicą, bo taki „format” można napisać na kolanie w przewie na lunch - ocenia Radek Kobiałko, producent kreatywny i dyrektor platformy telewizyjnej OZ.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Agata Passent od kwietnia w Radiu Bajka
12 kwietnia br. na antenie Radia Bajka zadebiutuje publicystka Agata Passent, która zostanie współprowadzącą audycji „Ulewiczas”.
więcej
|
|
RMF MAXXX wysyła w Polskę wyborczy MAXXXobus, promują to Rock i Jakubek
W związku z wyborami stacja RMF MAXXX wysyła w trasę po Polsce MAXXXobus, w którym słuchacze mogą zgłaszać pomysły na najciekawsze obietnice wyborcze. Twarzami kampanii są Maciej Rock i Ireneusz Jakubek.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Radio Jura na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Elżbieta Bieńkowska ze ,,Srebrnymi Ustami 2014" za ,,Sorry, mamy taki klimat"
Przyznawany przez radiową Trójkę tytuł „Srebrne Usta” za 2014 rok otrzymała była wicepremier Elżbieta Bieńkowska. W finałowej trójce znaleźli się również wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński oraz europoseł Jarosław Kalinowski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy w br. urośnie w Polsce o 2,4 proc., a globalnie o 4,4 proc. (analiza)
W br. wartość wydatków reklamowych netto zwiększy się w Polsce 2,4 proc. do 6,702 mld zł, natomiast na całym świecie nastąpi wzrost o 4,4 proc. do 544 mld dolarów - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Najwięcej zyska reklama internetowa, natomiast spadną inwestycje reklamowe w dziennikach i magazynach.
więcej
|
|
Wzrosły przychody i zysk CAM Media
W 2014 roku grupa kapitałowa CAM Media odnotowała 52,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 26,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk brutto formy osiągnął poziom 1,2 mln zł, a zysk netto - 60,9 tys. zł (wobec 7,37 mln zł straty netto w 2013 r.).
więcej
|
|
Kasa Stefczyka w reklamach odcina się od SKOK-ów i banków (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, w której przekonuje, że nie ma nic wspólnego zarówno z bankami, jak i SKOK-ami, oraz promuje pożyczkę gotówkową „Ile za ile?”. Akcję przygotowała agencja Apella.
więcej
|
|
Agnieszka Gajzler z nową funkcją w Dentsu Aegis Network Polska
Agnieszka Gajzler objęła nowo utworzone stanowisko product development directora w holdingu marketingowym Dentsu Aegis Network Polska. Będzie je łączyła z dotychczasową funkcją vice president & innovation director w Carat Polska.
więcej
|
|
PZL przejmuje od S4 obsługę reklamową piwa Książęce
Kompania Piwowarska w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną piwa Książęce wybrała agencję PZL. Poprzednio dla marki pracowała agencja S4.
więcej
|
|
,,Wejdź do świata BMW" w reklamach modeli X6 (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów BMW, w której prezentowane są ich modele X6 i X6 M. Akcję, opartą na hasłach „Wejdź do świata BMW” i „I M Back”, przygotowały firmy MAB i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Legenda Michaela Jordana wraca w reklamach Gatorade (wideo)
Michael Jordan pozostaje żywą legendą światowej koszykówki i nadal nie brakuje osób, które chcą być tacy jak on - takie przesłanie płynie z nowych spotów reklamowych napoju Gatorade.
więcej
|
|
Zupki Amino reklamowane sponsorsko przy ,,Mega Hicie" Polsatu (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa zup błyskawicznych Amino (produkowanych przez Unilever Polska), oparta na spocie sponsorskim emitowanym przy cyklu filmowym „Mega Hit” w Polsacie. Reklamę przygotowały Pełka 360° i Genetix Studio.
więcej
|
|
Gorilla Media pracuje dla marki Isostar
Agencja Gorilla Media będzie przez najbliższy rok obsługiwać reklamowo markę napojów, przekąsek i preparatów regeneracyjnych Isostar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Volvo, Allianz, Żubr, Podlaskie, Taco Bell - reklamy tygodnia (wideo)
Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje najciekawsze kampania reklamowe mijającego tygodnia. Są to dwie reklamy z Polski: piwa Żubr i województwa podlaskiego, oraz trzy produkcje zagraniczne: samochodu Volvo, firmy ubezpieczeniowej Allianz oraz fast foodów Taco Bell.
więcej
|
|
Różne smaki kawy po marihuanie w reklamie Moyee (wideo)
Smak kawy może kojarzyć się nie tylko z dobrze wypalonymi ziarnami kawowca. Wszystko zależy od tego, czego spróbuje się wcześniej – taki wniosek płynie z nowej reklamy kawy Moyee.
więcej
|
|
McDonald's zaskakuje kolekcją ubrań z motywem Big Maca
Sieć fast foodów McDonald’s zaprezentowała pierwszą w swojej historii kolekcję odzieży i artykułów wyposażenia mieszkań. Wszystkie elementy łączy jeden wspólny motyw - wizerunek Big Maca, flagowej kanapki sieci.
więcej
|
|
Starcom przejmuje od Easymedia obsługę Wonga.com
Dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group) zajmie obsługą firmy pożyczkowej Wonga.com w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
Anna Łazowska art directorem, a Natalia Flack junior strategy plannerem w Peppermint
Do zespołu agencji interaktywnej Peppermint dołączyły Anna Łazowska i Natalia Flack. Pierwsza objęła funkcję art directora, a druga - junior strategy plannera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Pierwszy ,,Wprost" Wróblewskiego postawił na gospodarkę tylko na okładce
W pierwszym wydaniu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) pod kierownictwem Tomasza Wróblewskiego tematem okładkowym jest dominacja banków nad ich klientami w Polsce. Poza nim w środku jest niewiele artykułów związanych z ekonomią.
więcej
|
|
Bartosz Marczuk pracując we ,,Wprost", publikuje jeszcze w ,,Rzeczpospolitej"
Bartosz Marczuk, przedstawiony w zeszły poniedziałek jako nowy wicenaczelny „Wprost”, pracując nad nowym wydaniem tygodnika, przez cały tydzień publikował jeszcze w „Rzeczpospolitej”. Z redakcji „Wprost” odeszły jeszcze dwie osoby, ale do kierownictwa zgłosiło się sporo dziennikarzy chętnych do współpracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serwis internetowy ,,Super Expressu" ruszył w nowej odsłonie
Serwis internetowy dziennika „Super Express” (ZPR Media), działający pod adresem SE.pl, został udostępniony w nowej wersji. Jest ona oparta na technologii Responsive Web Design.
więcej
|
|
Katarzyna Madey odchodzi z Bauera. Agnieszka Trojanowicz nową naczelną ,,Tele Tygodnia" i ,,Świata Seriali"
Katarzyna Madey, wieloletnia redaktor naczelna „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” w Wydawnictwie Bauer, odchodzi ze spółki. Nową szefową obu tytułów została Agnieszka Trojanowicz, a jej dotychczasowe obowiązki przejmuje Magdalena Adamcio.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele sprzedaży w 2014 roku. ,,Tele Max" i ,,Super TV" zyskały po zmianie w dwutygodniki
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały jedynie „Tele Max” i „Super TV”, będące rok wcześniej tygodnikami.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Tina”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet i WP.pl informacyjnymi liderami portali, Interia.pl bliżej Gazeta.pl
Wśród czołowych portali horyzontalnych zdecydowanie najpopularniejsze sekcje informacyjno-publicystyczne niezmiennie mają Onet.pl i WP.pl. Witryny w większości statystyk osiągnęły wzrosty, a spadek liczby użytkowników Gazeta.pl wynika głównie z zakończenia współpracy z portalem MSN.
więcej
|
|
Wielka Brytania pierwszym krajem z połową wydatków reklamowych w internecie (TOP 10)
W br. połowa wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii zostanie przeznaczona na segment cyfrowy. To czyni z brytyjskiego rynku światowego lidera pod względem udziału nakładów marketingowych w internecie.
więcej
|
|
Internauci najczęściej udostępniają wpisy z social media i wideo, 45 proc. publikuje selfies
Motywacje, którymi kierują się użytkownicy udostępniając treści w internecie, są różne w zależności od sytuacji życiowej, rynkowej czy uwarunkowań demograficznych - wynika z badania Universal McCann. Najczęściej internauci dzielą się wpisami z portali społecznościowych i treściami wideo, aż 45 proc. deklaruje, że zdarzyło im się opublikować w sieci zdjęcie typu selfie.
więcej
|
|
Facebookowe fanpage'e straciły po 3-4 proc. po zmianach w liczeniu fanów
Sprawdzają się zapowiedzi Facebooka, że efektem zmian w sposobie liczenia polubień będzie niewielki spadek liczby fanów poszczególnych stron.
więcej
|
|
Serwis Elle.pl z sekcją o wnętrzach
W serwisie internetowym Elle.pl (Grupa Burda) pojawiła się sekcja Elledeco.pl poświęcona tematyce wnętrz, architektury i designu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|