|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach
Społeczna kampania przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji zbliżającej się 10 rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. W opinii strategów z agencji reklamowych ta kampania prowokuje. I słusznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
|
Rzecznik TVN: Kamil Durczok na pewno nie wróci do stacji
- Kamil Durczok definitywnie nie wróci do TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Emilia Ordon, rzecznik prasowa TVN, komentując medialne doniesienia o tym, że powrót dziennikarza do stacji jest możliwy, co zasugerować miał nowy właściciel TVN.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
W styczniu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia
W wyniku bojkotu marka popadając w niełaskę u jednych, zyskują miłość u innych. Skala tego działania zależy od grupy konsumentów sabotujących marki. Groźniejsze od bojkotu, nawet celebryckiego są dla brandów złe reklamy i złe strategie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych: Ewa Sieńkowska, Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff, Radosław Gawędzki, Bartosz Gomółka, Artur Leśniak, Tomasz Bartnik, Sergiusz Zembrzuski i Michał Siejak.
więcej |
|
Klub Agencji Eventowych pracuje nad kodeksem dobrych praktyk, żeby zapobiegać korupcji
Działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych Klub Agencji Eventowych rozpoczyna prace nad kodeksem dobrych praktyk rynkowych w swojej branży. - Przede wszystkim będzie chodziło o spisanie ich w kontekście wyznaczenia pewnych granic pomiędzy uczciwym budowaniem relacji a działaniami o charakterze korupcjogennym lub dającym pewne pole do interpretacji - tłumaczą przedstawiciele organizacji.
więcej |
|
,,Rzeczpospolita" zmienia format ,,Plusa Minusa" na mniejszy. Będą nowi autorzy
Od 21 marca br. sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) , czyli magazyn „Plus Minus”, zmieni format na mniejszy, zwiększy się za to liczba jego stron. Wkrótce w tytule mają pojawić się nowi autorzy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rzecznik TVN: Kamil Durczok na pewno nie wróci do stacji
- Kamil Durczok definitywnie nie wróci do TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Emilia Ordon, rzecznik prasowa TVN, komentując medialne doniesienia o tym, że powrót dziennikarza do stacji jest możliwy, co zasugerować miał nowy właściciel TVN.
więcej
|
|
Polskie reality-show ,,Dom Wróżek: ponad zmysłami" od kwietnia w TV Puls
TV Puls w kwietniu br. rozpocznie emisję nowego reality-show „Dom Wróżek: ponad zmysłami”, który poprowadzi Nina Cieślińska. Będzie to trzecia polska pozycja programowa w wiosennej ramówce stacji.
więcej
|
|
1,3 mln widzów ,,Project Runway 2". TVN najlepszy w grupie komercyjnej
Drugą serię modowego reality-show „Project Runway” ogląda średnio 1,33 mln widzów, więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49.
więcej
|
|
,,Top Chef" stracił 100 tys. widzów, ale Polsat przegrywa tylko z TVP2
Najnowszy sezon programu „Top Chef” gromadzi średnio 1,54 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało format w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2.
więcej
|
|
Ruszyło głosowanie na laureatów opolskich SuperJedynek
TVP1 ujawniła nominowanych w plebiscycie SuperJedynki, który rozstrzygnięty zostanie podczas tegorocznego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, organizowanego w połowie czerwca br. W czasie imprezy odbędą się też koncerty SuperDebiutów i SuperPremier.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spór o kampanię z Janem Pawłem II jako kandydatem w wyborach
Społeczna kampania przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji zbliżającej się 10 rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. W opinii strategów z agencji reklamowych ta kampania prowokuje. I słusznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
|
Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia
W wyniku bojkotu marka popadając w niełaskę u jednych, zyskują miłość u innych. Skala tego działania zależy od grupy konsumentów sabotujących marki. Groźniejsze od bojkotu, nawet celebryckiego są dla brandów złe reklamy i złe strategie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych: Ewa Sieńkowska, Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff, Radosław Gawędzki, Bartosz Gomółka, Artur Leśniak, Tomasz Bartnik, Sergiusz Zembrzuski i Michał Siejak.
więcej
|
|
Klub Agencji Eventowych pracuje nad kodeksem dobrych praktyk, żeby zapobiegać korupcji
Działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych Klub Agencji Eventowych rozpoczyna prace nad kodeksem dobrych praktyk rynkowych w swojej branży. - Przede wszystkim będzie chodziło o spisanie ich w kontekście wyznaczenia pewnych granic pomiędzy uczciwym budowaniem relacji a działaniami o charakterze korupcjogennym lub dającym pewne pole do interpretacji - tłumaczą przedstawiciele organizacji.
więcej
|
|
Pół roku po reklamowaniu Rexony Anna Lewandowska w kampanii Gillette Venus
Anna Lewandowska została ambasadorką kosmetyków Gillette Venus (produkowanych przez Procter & Gamble) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem latem ub.r. promowała markę Rexona należącą do konkurencyjnego koncernu Unilever.
więcej
|
|
Ubezpieczyciele tną wydatki na reklamę, rośnie tylko outdoor. 4Life Direct z największym budżetem
Firmy ubezpieczeniowe wydały w styczniu br. na reklamę 25 proc. mniej niż rok temu. Znacznie ograniczyły nakłady na wszystkie media, poza outdoorem. Liderem wydatków jest 4Life Direct, a największą dynamikę notuje Uniqa.
więcej
|
|
7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Płoch communications managerami
Pracę w dziale client service domu mediowego Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło 7 nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako communications managerowie, Agata Szymańska jako senior communications planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako communications plannerzy oraz Paweł Działak jako junior communications planner.
więcej
|
|
Blue 449 nową strukturą globalną ZenithOptimedia Group także w Polsce
Dom mediowy ZenithOptimedia Group (należący do Publicis Groupe) wprowadza na rynek nową globalną sieć agencji mediowych pod nazwą Blue 449. Ma ona funkcjonować także w Polsce.
więcej
|
|
Urszula Rąbkowska: jestem partnerem, a nie szefem
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Urszula Rąbkowska, dyrektor sprzedaży i marketingu w XBS Group.
więcej
|
|
Krzysztof Szumski: z ZenithOptimedia Group do własnej firmy szkoleniowej
Krzysztof Szumski po 9 latach pracy odszedł z domu mediowego ZenithOptimedia Group i związanej z nim struktury VivaKi. Rozpoczął własną działalność jako coach szkolący m.in. menedżerów pracujących w branży mediów i marketingu.
więcej
|
|
,,Zatrzymaj się na lekką chwilę" w wiosennej kampanii Costa Coffee
Ruszyła kampania reklamowa sieci kawiarni Costa Coffee utrzymana w wiosennej stylistyce. Akcja, przygotowana przez firmy San Markos, MediaCom Warszawa i BrandLab, przebiega pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę”.
więcej
|
|
Praktiker filmowo reklamuje produkty z ,,Praktikomanii" (wideo)
Sieć marketów budowlanych Praktiker ruszyła z kampanią reklamową wspierającą nową odsłonę promocji cenowej „Praktikomania”. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Saatachi & Saatachi Polska, ABC4 Brands, Maxus, Codemedia i Kuźnia PR.
więcej
|
|
PRL-owskie ,,paczki wdzięczności" w jubileuszowej kampanii kawy Prima (wideo)
Firma D.E. Master Blenders (DEMB) zaczęła kampanię reklamową kawy Prima z okazji 25-lecia istnienia tej marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje FCB Warsaw, Papaya Films, Havas Media, Thing Kong i On Board.
więcej
|
|
,,Można inaczej" - youtube'owy talent show znów promuje Hoop Colę
Tegoroczna kampania napoju Hoop Cola tak jak zeszłoroczna będzie oparta na internetowym talent show „Można inaczej”, w którym znani polscy youtuberzy wybierają nowe gwiazdy portalu. Tym razem jurorami będą twórcy związani z Agora Internet Artists.
więcej
|
|
Kucharz z ,,Top Chefa" reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)
Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" ostro w dół. "Polityka" o 20 tys. egz. wyżej od "Newsweeka"
W styczniu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”, a liderem segmentu pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" zmienia format ,,Plusa Minusa" na mniejszy. Będą nowi autorzy
Od 21 marca br. sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) , czyli magazyn „Plus Minus”, zmieni format na mniejszy, zwiększy się za to liczba jego stron. Wkrótce w tytule mają pojawić się nowi autorzy.
więcej
|
|
Dwie nagrody Best of News Design dla okładek dziennika ,,Polska"
Polska Press Grupa zdobyła dwie nagrody w 36. edycji konkursu projektowania graficznego Best of News Design Competition. Nagrodzono w nim dwie okładki dziennika „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media w 2014 roku z mniejszym zyskiem i spadkiem przychodów
PMPG Polskie Media, właściciel m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała w 2014 roku spadek przychodów i zakończyła go z mniejszym zyskiem netto niż rok wcześniej. Spółka planuje rozszerzenie działalności zagranicą.
więcej
|
|
,,Gazeta Bankowa" zwiększa objętość i obniża cenę. ,,Nie chcemy konkurować z ,,Forbesem"
„Gazeta Bankowa” (Fratria) od wydania kwietniowego, zwiększyła objętość i obniżyła cenę. To kolejny krok mający poszerzyć grono jej czytelników. - „Bankowa” zmienia się już od kilku numerów. Wyszliśmy nieco poza tematy stricte bankowe - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
370 tys. zł dla chorych dzieci przyniósł XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy
Dochód z tegorocznego Charytatywnego Balu Dziennikarzy wyniósł prawie 370 tys. zł. Był to rekordowy wynik w 18-letniej historii dobroczynnej imprezy. Pieniądze te trafią do trzech fundacji zajmujących się chorymi dziećmi.
więcej
|
|
,,Szosa" nowym magazynem dla pasjonatów kolarstwa
Na rynku pojawił się dwumiesięcznik „Szosa” - pierwszy magazyn poświęcony kolarstwu szosowemu. Wśród autorów pisma będą osoby kojarzone z kolarstwem wyczynowym.
więcej
|
|
Magazyny Agory z nowym systemem subskrypcji od Piano Media
Agora wprowadziła nowy system prenumeraty cyfrowej w ramach Piano Media. Czytelnicy siedmiu lifestylowych magazynów mogą płacić za jeden, sześć lub dwanaście wydań danego tytułu. Zawartość serwisów internetowych pozostanie bezpłatna.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,Dwójka sędziowska" wspólnym programem TVP Sport i Wirtualnej Polski
Od przyszłego tygodnia w serwisach Sport.tvp.pl i Sport.wp.pl emitowany będzie realizowany wspólnie program sportowy „Dwójka sędziowska”. Będą go prowadzić dziennikarz TVP Sport Maciej Iwański i szef redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska Michał Kołodziejczyk.
więcej
|
|
Serwisy Q&A: liderem Zapytaj.onet.pl, w górę Zadane.pl, w dół Pytamy.pl i Samosia.pl
Zapytaj.onet.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem opartym na mechanizmie pytania - odpowiedzi. W ub.r. duży wzrost odwiedzalności zanotowało Zadane.pl, a spore spadki - Pytamy.pl i Samosia.pl.
więcej
|
|
Muzyka Wojciecha Kilara dostępna za darmo w internecie
Ponad 130 dostępnych za darmo utworów muzycznych, szczegółowa biografia, fachowe analizy kompozycji i omówienia kolejnych etapów twórczości - to elementy składające się na udostępnione przez serwis Ninateka.pl kompendium wiedzy na temat sztuki Wojciecha Kilara.
więcej
|
|
LifeTube z działem gamingowym i Remigiuszem Maciaszkiem
Zrzeszająca twórcom youtube’owych sieć partnerska LifeTube uruchomiła dział gamingowy skupiający autorów kanałów o grach komputerowych. Jego partnerem merytorycznym został Remigiusz Maciaszek, twórca jednego z najpopularniejszych takich kanałów w Polsce.
więcej
|
|
Rynek muzyczny w USA wart w 2014 r. 6,9 mld dol., cyfrowa sprzedaż motorem wzrostu
W 2014 r. rynek muzyki w Stanach Zjednoczonych zanotował niewielki wzrost, a udział cyfrowych platform w sprzedaży okazał się większy niż utworów oferowanych na płytach CD - wynika z raportu organizacji RIAA.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|