|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 27 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek
Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku.
więcej
|
|
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i nie zorganizowane
- Upadek dziennikarstwa śledczego, skazuje nas na to, że jesteśmy karmieni plotkami i donosami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Twierdzi, że w minioną środę dziennikarze i redaktorzy „Wprost”, zastosowali szantaż moralny w stosunku do środowiska.
więcej
|
|
Bauer wygrał w sądzie z Edipresse. ,,Przeprosiny i 100 tys. zł"
Edipresse Polska przegrało proces o ochronę dób osobistych i zakazanie czynów nieuczciwej konkurencji, wytoczony przez Wydawnictwo Bauer. Spółka musi przeprosić konkurenta w mediach i wpłacić 100 tys. zł na cel społeczny. Nie zgadza się jednak z wyrokiem i zapowiada apelację.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP wygrała w USA proces z Robertem Spańskim. Start TVP Rozrywka Int. nadal zablokowany
Telewizja Polska po roku batalii sądowej w USA wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Amerykańska spółka odwołała się jednak od wyroku, dlatego start TVP Rozrywka International został zawieszony.
więcej |
|
Coca-colowy Mikołaj reklamuje ,,Wyzwanie smaku" Pepsi (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca tegoroczną edycję „Wyzwania smaku”, eventów promujących Pepsi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One, Pink Pepper Media i Ewesa.
więcej |
|
Kanał TVP ABC stracił widzów. ,,Wyniki zgodne z planem"
Dziecięcy kanał TVP ABC w ostatnich tygodniach śledziło średnio 25 tys. widzów, czyli aż o 20 tys. mniej niż w pierwszych dwóch miesiącach nadawania stacji. TVP zapewnia jednak, że wyniki stacji są zgodne z jej oczekiwaniami.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
- Platforma internetowa EskaGO ma powalczyć z największymi serwisami VoD w Polsce - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR. Przyznaje, że wartość podmiotów internetowych jest przeszacowana, dlatego stawia na rozwój organiczny swojej grupy.
więcej
|
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
Ujawnienie nagrań podsłuchów przez „Wprost” może wpłynąć na stałe podniesienie sprzedaży tygodnika, ale nie będzie to duży wzrost. Ruch ten nie przekona jednak nowych firm do reklamowania się w tytule, a część dotychczasowych może odstraszyć - uważają eksperci rynku prasowego.
więcej
|
Cannes Lions: digital jako rzeczywistość, skromny udział Polski (opinie)
|
Dlaczego solidarność dziennikarska z ,,Wprost" prysła tak szybko? (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP wygrała w USA proces z Robertem Spańskim. Start TVP Rozrywka Int. nadal zablokowany
Telewizja Polska po roku batalii sądowej w USA wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Amerykańska spółka odwołała się jednak od wyroku, dlatego start TVP Rozrywka International został zawieszony.
więcej
|
|
Kanał TVP ABC stracił widzów. ,,Wyniki zgodne z planem"
Dziecięcy kanał TVP ABC w ostatnich tygodniach śledziło średnio 25 tys. widzów, czyli aż o 20 tys. mniej niż w pierwszych dwóch miesiącach nadawania stacji. TVP zapewnia jednak, że wyniki stacji są zgodne z jej oczekiwaniami.
więcej
|
|
Steczkowska, Bohosiewicz, Melzer i Molęda w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 2"
Maja Bohosiewicz, Magda Steczkowska, Barbara Melzer i Kuba Molęda to kolejni ujawnieni przez Polsat uczestnicy drugiej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Zdjęcia do show ruszają w przyszłym tygodniu.
więcej
|
|
,,Projekt plaża" telewizji TVN odwiedzi siedem kurortów
W tym roku po raz szósty telewizja TVN zorganizuje wakacyjną akcję „Projekt plaża”. Plażowe miasteczko stacji odwiedzi siedem kurortów. Relacje z imprez się tam odbywających znajdą się w programie „Dzień dobry wakacje”.
więcej
|
|
Rozwój i standardy telewizji interaktywnej
Termin „telewizja interaktywna” był i jest używany w wielu kontekstach i znaczeniach - pisze Mateusz Zająkała.
więcej
|
|
Sportklub HD trafi do Polski w 2015 roku? ,,Mamy takie plany"
Nadawca kanału Sportklub ogłosił, że w przyszłym roku chce wprowadzić na polski rynek jego wersję nadawaną w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Barbara Izowska-Jędrych marketing i PR managerem w Turnerze
Barbara Izowska-Jędrych awansowała na stanowisko marketing i PR managera kanałów rozrywkowych Turner Broadcasting System w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach. Zastąpiła Hannę Kiss, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Słuchacze RMF FM nagrają płytę z gwiazdami z okazji 25-lecia radia (wideo)
RMF FM rozpoczyna obchody jubileuszu 25-lecia istnienia rozgłośni. Stacja wystartowała właśnie ze specjalną edycją konkursu „Ja Cię kręcę”. Jej laureaci wystąpią wraz z gwiazdami muzyki na urodzinowej płycie.
więcej
|
|
Janusz Weiss i ,,Lato z Radiem pod gwiazdami" w wakacyjnej ramówce Jedynki
W sobotę 28 czerwca radiowa Jedynka wprowadza letnią ramówkę. Na antenę powróciła już wakacyjna audycja „Lato z Radiem”, latem w ramówce znajdzie się też cykl „Lato z Radiem Pod Gwiazdami”, ale nie będzie nadawany program „Nauka”.
więcej
|
|
,,Ja tu gram!" latem w radiowej Trójce
W poniedziałek 30 czerwca Program III Polskiego Radia wprowadzi zmiany w swojej ramówce. Na antenę zostanie wprowadzona nowa audycja muzyczna „Ja tu gram!”. Pojawią się też relacje z wydarzeń muzycznych i kulturalnych.
więcej
|
|
Lato w Czwórce: nowe audycje i relacje z festiwali muzycznych
W poniedziałek 30 czerwca radiowa Czwórka wprowadzi letnią ramówkę, która obowiązywać będzie do końca września. Na antenie zadebiutują programy „Prywatnie w Czwórce” i „PlenAir”. Pojawią się również relacje z festiwali muzycznych.
więcej
|
|
Pasma ,,Molo melomana" i ,,Trzy godziny pod słońcem" latem w radiowej Dwójce
Letnia ramówka radiowej Dwójki wystartowała w połowie czerwca. Na antenie pojawiły się wakacyjne pasma „Mollo melomana” i „Trzy godziny pod słońcem”. Wieczorami w „Letnim Festiwalu Muzycznym” stacja z nadawać będzie transmisje koncertów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coca-colowy Mikołaj reklamuje ,,Wyzwanie smaku" Pepsi (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca tegoroczną edycję „Wyzwania smaku”, eventów promujących Pepsi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One, Pink Pepper Media i Ewesa.
więcej
|
|
MediaCom Warszawa z budżetem mediowym Hebe
MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego sieci drogerii Hebe (należących do Jeronimo Martins Polska). Pracę dla tego klienta zacznie w lipcu.
więcej
|
|
,,10 mniej. Zwolnij" w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały firmy Mojotribe, East Studio, Quattro por Quattro i Havas Media.
więcej
|
|
Wojciech Amaro w kampanii ,,Weź się za wołowinę"
Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze: Wojciech Modest Amaro, Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.
więcej
|
|
7 sposobów na odświeżanie działań w AdWords
W dzisiejszych czasach prowadzenie działań e-marketingowych wymaga od marketerów nie lada wyzwania - bycia (niemalże) w ciąglej gotowości. Wynika to z faktu, iż rozwój reklamy w internecie doprowadził do tego, iż powstało mnóstwo powiązań pomiędzy promocyjnymi kanałami. Zwiększyła się tym samym ilość kombinacji oraz możliwość zachowań zakupowych klienta - pisze Dariusz Zaniecki.
więcej
|
|
Kamila Majcher na czele email marketingu w Cube Group
Kamila Majcher objęła w Cube Group nowo utworzoną funkcję head of email marketing. W firmie pracuje od trzech lat.
więcej
|
|
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster.
więcej
|
|
Bartłomiej Brzoskowski: z FaceAddicted do Fenomem
Bartłomiej Brzoskowski dołączył do zespołu agencji Fenomem, obejmując funkcję media directora. Wcześniej pracował m.in. w FaceAddicted i Digital One.
więcej
|
|
Orange i Orlen najaktywniejszymi sponsorami kultury i sportu
Aktywność sponsoringowa marek Orange i Orlen jest najbardziej zauważalna przez odbiorców. Obydwie marki są w czołówce najbardziej aktywnych sponsoringowo marek zarówno w kontekście wydarzeń sportowych, jak i kulturalnych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego
Rusza druga odsłona kampanii reklamowej Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”. Akcję przygotowały firmy Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.
więcej
|
|
,,Lemoniada wymiata!" w reklamie Kubusia Play Lemoniady (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk w Codemedia
Do zespołu Codemedia jako media manager dołączył Piotr Szubski. Z kolei Natalia Kaczmarek i Magdalena Maziejuk będą pełnić w firmie funkcję media plannerów.
więcej
|
|
Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland
Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko brand strategy champion. Ostatnio pracował w Grey Group.
więcej
|
|
Grupa Adweb wypromuje e-sklep DekoracjaDomu.pl
Agencja Grupa Adweb poprowadzi działania promocyjne sklepu internetowego DekoracjaDomu.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek
Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku.
więcej
|
|
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i nie zorganizowane
- Upadek dziennikarstwa śledczego, skazuje nas na to, że jesteśmy karmieni plotkami i donosami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Twierdzi, że w minioną środę dziennikarze i redaktorzy „Wprost”, zastosowali szantaż moralny w stosunku do środowiska.
więcej
|
|
Bauer wygrał w sądzie z Edipresse. ,,Przeprosiny i 100 tys. zł"
Edipresse Polska przegrało proces o ochronę dób osobistych i zakazanie czynów nieuczciwej konkurencji, wytoczony przez Wydawnictwo Bauer. Spółka musi przeprosić konkurenta w mediach i wpłacić 100 tys. zł na cel społeczny. Nie zgadza się jednak z wyrokiem i zapowiada apelację.
więcej
|
|
,,Wprost" o interwencji ABW i prokuratury: presja, przemoc i manipulacje
Sylwester Latkowski i Michał Majewski z „Wprost” skrytykowali wersję przebiegu interwencji prokuratorów i funkcjonariuszy ABW w redakcji tygodnika przedstawioną przez prokuraturę. Zdaniem dziennikarzy działania nie był prowadzone spokojnie ani profesjonalnie, a teraz śledczy podają zmanipulowane informacje.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" mniej z reklam, mocno w górę ,,Metro" i ,,Super Express" (TOP 10)
W maju br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Metro” i „Super Express”.
więcej
|
|
"Rz" i "GW" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
W maju br. najczęściej cytowanym medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem były Onet.pl i sportowefakty.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Ćwicz mózg z ,,Gazetą Wyborczą". Rusza tygodnik ,,Na pamięć"
Od 28 czerwca br. w każdą sobotę wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukazywać się będzie nowy dodatek „Na pamięć”. Będzie on kierowany do czytelników, którzy chcą jak najdłużej zachować sprawność intelektualną.
więcej
|
|
Rynek pism dla dzieci: ,,Truskawkowe Ciastko" zyskuje czytelników, ,,Cartoon Network" traci
W I kwartał 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”.
więcej
|
|
Prokuratura pokazuje i wyjaśnia akcję z ABW we ,,Wprost" (wideo)
Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga przedstawiła nagrania z interwencji prokuratorów i funkcjonariuszy Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego w redakcji „Wprost”. Wewnętrzna kontrola w ABW wykazała, że jej funkcjonariusze działali zgodnie z prawem i nie przekroczyli swoich uprawnień.
więcej
|
|
Wpadka ,,Wprost": w stenogramach podsłuchów pomylono Tuska z PiS-em
W artykule tygodnika „Wprost” ze stenogramem podsłuchanej rozmowy Radosława Sikorskiego i Jacka Rostowskiego znajduje się stwierdzenie tego pierwszego o „dealu Seremeta z Tuskiem”, podczas gdy faktycznie powiedział o „dealu Seremeta z PiS-em”. - Takich manipulacji może być więcej - skomentował Sikorski.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski: nie ujawnię źródła informacji o podsłuchach
Redaktor naczelny "Wprost" Sylwester Latkowski zapewnił w czwartek, że nie ujawni źródła informacji o podsłuchach rozmów najważniejszych osób w państwie. Dodał, że części rozmów tygodnik nie opublikował uznając, że byłoby to ze szkodą dla państwa.
więcej
|
|
Valkea wydaje magazyn ,,Expert Play" dla sieci Play
Spółka Valkea Custom Publishing wygrała przetarg na wydawanie dla P4, operatora sieci komórkowej Play, magazynu „Expert Play”. Nowy wydawca zapowiada, że kwartalnik czekają zmiany.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|