|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Michał M. Lisiecki: Liczymy się z utratą reklam, a nawet bankructwem
Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, poinformował, że przychody spółki rosną dzięki większej ostatnio sprzedaży „Wprost”. Liczy się on jednak z utratą części reklamodawców, a nawet bankructwem spółki.
więcej
|
|
Maciej Zakościelny i Weronika Rosati w nowym serialu TVP1 ,,Strażacy"
Maciej Zakościelny i Weronika Rosati zagrają główne role w serialu „Strażacy”, opowiadającym o losach pracowników straży pożarnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do produkcji ruszają na początku sierpnia, a jesienią TVP1 pokaże pilotowy odcinek.
więcej
|
|
Treści rozrywkowe na Facebooku nie wspierają sprzedaży
Zarządzanie relacjami i obsługa klienta w social media, to zdaniem Marcina Winklera, head of internet marketing w Play, najważniejsze wyzwania, które stoją przed marketerami. Co do tego, że Facebook jest skutecznym narzędziem sprzedażowym, nie ma wątpliwości Marcin Beme z Audioteki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
- Platforma internetowa EskaGO ma powalczyć z największymi serwisami VoD w Polsce - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR. Przyznaje, że wartość podmiotów internetowych jest przeszacowana, dlatego stawia na rozwój organiczny swojej grupy.
więcej
|
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
Ujawnienie nagrań podsłuchów przez „Wprost” może wpłynąć na stałe podniesienie sprzedaży tygodnika, ale nie będzie to duży wzrost. Ruch ten nie przekona jednak nowych firm do reklamowania się w tytule, a część dotychczasowych może odstraszyć - uważają eksperci rynku prasowego.
więcej
|
Cannes Lions: digital jako rzeczywistość, skromny udział Polski (opinie)
|
Dlaczego solidarność dziennikarska z ,,Wprost" prysła tak szybko? (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Zakościelny i Weronika Rosati w nowym serialu TVP1 ,,Strażacy"
Maciej Zakościelny i Weronika Rosati zagrają główne role w serialu „Strażacy”, opowiadającym o losach pracowników straży pożarnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do produkcji ruszają na początku sierpnia, a jesienią TVP1 pokaże pilotowy odcinek.
więcej
|
|
Co najmniej cztery premiery jesienią w Teatrze Telewizji. W tym ,,Brancz" i ,,Rewizor"
TVP1 jesienią tego roku w ramach poniedziałkowego pasma Teatru Telewizji pokaże przynajmniej cztery premierowe spektakle, w tym „Brancz” Juliusza Machulskiego i „Rewizora” w reżyserii Jerzego Stuhra. Jedno przedstawienie trafi też na antenę TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KRRiT zdecydowała. Ósmy multipleks naziemnej telewizji tylko dla TVP w HD
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce przeznaczyć multipleks ósmy w całości dla Telewizji Polskiej. Oznaczałoby to uruchomienie kolejnych kanałów w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Konkurs na operatora MUX 8 ma przeprowadzić Urząd Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
Tylko 17 tys. widzów ogląda ,,House of Cards" w Ale kino+
Drugi sezon serialu „House of Cards” na antenie Ale kino+ ogląda średnio 17 tys. widzów. Produkcja notuje niższe udziały od średniej stacji.
więcej
|
|
PiS: TVP nas dyskryminuje. "Partiom opozycyjnym poświęcono więcej czasu niż koalicji"
Dyskryminację Prawa i Sprawiedliwości zarzucili Telewizji Polskiej posłowie tej partii na środowym posiedzeniu sejmowej komisji kultury. Według przewodniczącego KRRiT w 2013 r. partiom opozycyjnym poświęcono więcej czasu niż koalicji rządzącej.
więcej
|
|
Karolina Hytrek-Prosiecka pojawi się w ,,Faktach" TVN
Karolina Hytrek-Prosiecka, dziennikarka TVN24 Biznes i Świat, od 1 lipca br. rozpocznie współpracę z „Faktami” TVN. Będzie przygotowywać materiały dla tego serwisu.
więcej
|
|
Wakacje w Fokus TV: magazyn wędkarski i programy przygodowe dla młodzieży
Od lipca br. kanał Fokus TV wprowadza wakacyjną ramówkę, w której pojawią się m.in. filmy podróżnicze, magazyn wędkarski, program kulinarny oraz programy przygodowe dla młodzieży.
więcej
|
|
,,Dom nad rozlewiskiem" trafi do łotewskiej telewizji
Telewizja Polska sprzedała łotewskiej telewizji Latvian TV prawa do emisji formatu serialu „Dom nad rozlewiskiem”. Widzowie obejrzą serial zimą.
więcej
|
|
MTV z kolejnymi sezonami ,,Ekip" z Cardiff i Newcastle
Kanał MTV Polska od 22 czerwca br. emituje trzeci sezon brytyjskiego reality-show „Ekipa z Cardiff”. W lipcu br. na antenę stacji trafi też kolejny sezon „Ekipy z Newcastle”.
więcej
|
|
,,Był sobie chłopiec" i ,,Ripper Street" serialowymi nowościami Canal+
26 czerwca 2014 roku Canal+ rozpocznie emisje nowego serialu „Był sobie chłopiec” a 4 lipca na antenie stacji zadebiutuje produkcja „Ripper Street”. 10 lipca ruszy natomiast trzecia seria kryminalnej opowieści „W garniturach”.
więcej
|
|
,,The Knick" w Cinemax
9 sierpnia 2014 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję serialu „The Knick”.
więcej
|
|
Serial ,,Ojcowie" w Comedy Central
Comedy Central od 20 lipca br. będzie nadawać nowy amerykański serial komediowy „Ojcowie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MediaCom Warszawa przejmuje od Starcomu obsługę mediową Coca-Coli
MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki Coca-Cola w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Obecnie zajmuje się tym jeszcze Starcom.
więcej
|
|
Reklama radiowa 23 proc. w górę. Polskie Radio, Eska i RMF FM z największymi wzrostami (TOP 10)
W maju br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 23,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów osiągnęły Jedynka, Trójka, Eska Warszawa i RMF FM, natomiast niewielki spadek zanotowało VOX FM.
więcej
|
|
Danuta Nierada i Marcin Karłowski: z PZL do Saatchi & Saatchi
Tworzący seniorski team kreatywny Danuta Nierada i Marcin Karłowski od lipca będą pracować w Saatchi & Saatchi Poland. Wcześniej byli związani m.in. z agencjami PZL i Publicis.
więcej
|
|
Anna Tuzek dyrektorem działu obsługi klienta w The Digitals
W agencji The Digitals na stanowisko dyrektora działu obsługi klienta awansowała Anna Tuzek. Zastąpiła w tej funkcji Agatę Szybilską.
więcej
|
|
Tomasz Górski za Pawła Kycia dyrektorem marketingu Internetowegokantoru i Walutomatu
Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w firmie Currency One, zarządzającej serwisami wymiany walut Internetowykantor.pl i Walutomat.pl. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Kycia.
więcej
|
|
,,Promocja do następnej klasy" - Kochanowski i Kolumb w kampanii podręcznikowej Merlin.pl (wideo)
Wystartowała kampania podręcznikowa „Promocja do następnej klasy”, prowadzona przez sklep internetowy Merlin.pl. W jej ramach emitowane są spoty radiowe z postaciami Krzysztofa Kolumba i Jana Kochanowskiego. Akcję przygotowała agencja GPD.
więcej
|
|
McDonald's budzi klientów w reklamach darmowych McMuffinów Farmerskich (wideo)
W restauracjach McDonald’s trwa promocja, w ramach której od godz. 7 do 8 kanapka McMuffin Farmerski jest dostępna za darmo. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD, 24/7 Digital i 24/7 PR.
więcej
|
|
Łukasz Wiśniak: z GroupM do Value Media
Łukasz Wiśniak objął funkcję specjalisty ds. SEM w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w agencji Quisma należącej do GroupM i w Cube Group.
więcej
|
|
Pele reklamuje swoją ulubioną kanapkę w Subway (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa sieci restauracji Subway z udziałem legendarnego brazylijskiego piłkarza Pelego. Akcję, obejmującą też promocję konsumencką, przygotowały i realizują firmy Q&A Communications i Maxus Polska.
więcej
|
|
Nokia Lumia w pierwszej kampanii wideo na Twitterze w Polsce
Pierwszą marką wykorzystującą na polskim reklamy wideo udostępnione niedawno na Twitterze jest Nokia Lumia. Za przygotowanie i realizację jej kampanii odpowiada agencja iProspect Polska.
więcej
|
|
"Grześki" na Embraerze LOT-u (wideo)
W ramach kampanii "Bądź grześki! Chrup swoje!", należący do PLL LOT samolot Embraer 175 przez najbliższe sześć miesięcy będzie latał pod marką Grześki (Jutrzenka Colian).
więcej
|
|
Lemon Sky JWT z internetową obsługą Tigera
Agencja Lemon Sky JWT rozpoczęła obsługę napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) w zakresie komunikacji w internecie.
więcej
|
|
Schulz Brand Friendly zareklamuje sery Serenada i Old Poland
Agencja Schulz Brand Friendly rozszerza obsługę reklamową firmy Spomlek. Nadal będzie pracować dla marki serów Serenada, a ponadto zajmie się komunikacją serów długo dojrzewających Old Poland.
więcej
|
|
#BMWstories: podziel się historią związaną z marką BMW (wideo)
Ruszyła kampania BMW, w której marka zachęca kierowców do dzielenia się związanymi z nią historiami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Akcję przygotowały firmy OS3 i Initiative Media.
więcej
|
|
Endorfina Events pracuje dla H&M Romania
Agencja Endorfina Events nawiązała współpracę z rumuńskim oddziałem H&M.
więcej
|
|
McMuffin Farmerski za darmo w McDonald's (wideo)
W McDonald’s pojawiła się nowa kanapka z oferty śniadaniowej - McMuffin Farmerski. W godzinach porannych od 7:00 do 8:00 dostępna jest za darmo. Za kampanię reklamową odpowiada agencja DDB.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał M. Lisiecki: Liczymy się z utratą reklam, a nawet bankructwem
Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, poinformował, że przychody spółki rosną dzięki większej ostatnio sprzedaży „Wprost”. Liczy się on jednak z utratą części reklamodawców, a nawet bankructwem spółki.
więcej
|
|
,,Wprost" chce przeprosin i 150 tys. zł od wPolityce.pl i ,,W Sieci" za teksty o Sylwestrze Latkowskim
Wydawca „Wprost” domaga się przeprosin i w sumie 150 tys. zł zadośćuczynienia od wydawcy i redaktorów naczelnych wPolityce.pl i „W Sieci” oraz dziennikarza Andrzeja Rafała Potockiego za artykuły tego ostatniego opisujące rzekomo gangsterską przeszłość Sylwestra Latkowskiego.
więcej
|
|
Jerzy Baczyński: ,,Wprost" kompromituje dziennikarstwo śledcze, powoduje patologię
- Tzw. taśmy „Wprost” to kompromitacja dziennikarstwa śledczego, być może ostateczna. To, co się dzieje od kilkunastu dni, nie jest sukcesem polskiego dziennikarstwa, raczej dowodem jego patologii - ocenia Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki”.
więcej
|
|
Marta Herman wydawcą ,,Wysokich Obcasów", Paulina Reiter redaktor naczelną tygodnika
Duże zmiany w „Wysokich Obcasach”. Nowym wydawcą magazynów i serwisu pod tą marką będzie Marta Herman. Z kolei nową redaktor naczelną „Wysokich Obcasów” ukazujących się w soboty z „Gazetą Wyborczą” zostanie Paulina Reiter.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele sprzedaży dwutygodników w I kwartale, pisma poradnikowe w czołówce (top 24)
W I kwartale br. wśród wszystkich dwutygodników na pozycję lidera awansował „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost": SkładyWęgla.pl więcej reklamowały się m.in. w TVP, ,,Fakcie" i Radiu ZET
Wydawca „Wprost” podkreśla, że spółka SkładyWęgla.pl, której współwłaściciel został zatrzymany w związku z tzw. aferą nagraniową wywołaną publikacjami tygodnika, na reklamę we „Wprost” w ub.r. wydała 1,4 mln zł, o wiele mniej niż m.in. w Telewizji Polskiej, „Fakcie” i Radiu ZET.
więcej
|
|
"Wprost" kontra prokuratura, tygodnik składa zażalenie na jej działanie
"Wprost" składa zażalenie na działania prokuratury podczas próby uzyskania nagrań z nielegalnych podsłuchów. W ubiegłą środę prokuratorzy i funkcjonariusze ABW weszli do redakcji, żądając nośników; gdy im odmówiono, próbowali siłą odebrać laptopa naczelnemu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Treści rozrywkowe na Facebooku nie wspierają sprzedaży
Zarządzanie relacjami i obsługa klienta w social media, to zdaniem Marcina Winklera, head of internet marketing w Play, najważniejsze wyzwania, które stoją przed marketerami. Co do tego, że Facebook jest skutecznym narzędziem sprzedażowym, nie ma wątpliwości Marcin Beme z Audioteki.
więcej
|
|
Retweety na Twitterze będą działać inaczej
Twitter testuje nową wersję mechanizmu pozwalającego na podawanie dalej opublikowanych już postów. Od teraz będzie można opatrzyć je dodatkowym komentarzem.
więcej
|
|
Google udostępnia dodatek Page Analytics dla przeglądarki Chrome
Od teraz posiadacze stron internetowych będą mogli na bieżąco monitorować statystyki. Ma do tego posłużyć dodatek do przeglądarki chrome o nazwie Page Analytics.
więcej
|
|
Poczta Polska stawia na e-commerce, rozwija ofertę dla sklepów internetowych
Poczta Polska rozwija ofertę dla sklepów internetowych. Nie chce koncentrować się tylko na transporcie i doręczaniu paczek, lecz także oferuje ubezpieczenia, bankowość oraz e-usługi. Klientów ma zachęcić właśnie kompleksowa oferta, dzięki której możliwe będzie obniżenie kosztów poszczególnych usług. E-commerce to jeden z sektorów, w który Poczta Polska inwestuje w ramach trwającej restrukturyzacji.
więcej
|
|
,,Michael Schumacher nie żyje" kolejną pułapką na Facebooku
Na Facebooku pojawił się link do artykułu o rzekomej śmierci rajdowca Michaela Schumachera. Specjaliści ostrzegają przed klikaniem w ten odnośnik.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|