|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Igor Janke powinien wybrać: dziennikarstwo albo PR (opinie)
- Igor Janke powinien wybrać - wraca do dziennikarstwa na sto procent albo zostaje w biznesie tak jak wybrał rok temu. Te dwie funkcje są nie do pogodzenia - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl dziennikarze. Janke, obecnie partner w agencji PR, poprowadzi program publicystyczny w Polsat News+.
więcej |
|
wPolityce, Niezalezna i Fronda na czele serwisów prawicowych, w dół Salon24
W ostatnich miesiącach wPolityce.pl odwiedzało ponad 450 tys. internautów miesięcznie, a Niezalezna.pl przekroczyła poziom 400 tys. użytkowników. Do tego pułapu zbliżyła się Fronda.pl, za to spory spadek zanotował Salon24.pl.
więcej |
|
,,Gazeta Pomorska" nowym liderem sprzedaży dzienników regionalnych
W kwietniu br. liderem nowym średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych została „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Jedyny wzrost sprzedaży zanotowało „Echo Dnia”, z kolei najwięcej stracił „Dziennik Łódzki”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Igor Janke powinien wybrać: dziennikarstwo albo PR (opinie)
- Igor Janke powinien wybrać - wraca do dziennikarstwa na sto procent albo zostaje w biznesie tak jak wybrał rok temu. Te dwie funkcje są nie do pogodzenia - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl dziennikarze. Janke, obecnie partner w agencji PR, poprowadzi program publicystyczny w Polsat News+.
więcej
|
|
TVN24 na czele stacji tematycznych. Udany start Stopklatki, TVP Rozrywka mocno do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24. Największy wzrost w czołówce odnotowała TVP Rozrywka. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP współpracuje z chińską telewizją. ,,Wymiana informacji i programów"
Telewizja Polska i Chińska Telewizja Centralna (CCTV) podpisały deklarację o współpracy.
więcej
|
|
,,Dzień dobry TVN" straciło widzów, a ,,Pytanie na śniadanie" zyskało
Najpopularniejszym magazynie śniadaniowym w maju br. było „Dzień dobry TVN”, ale program ten zanotował spadek widowni względem maja ub.r. Z kolei cieszące się mniejszą popularnością „Pytanie na śniadanie” TVP2 zyskało widzów.
więcej
|
|
nc+ będzie transmitować turnieje golfowe
Platforma nc+ pozyskała wyłączne prawa do pokazywania zawodów golfowych US Open i PGA Championship, które odbędą się w czerwcu i sierpniu br. Transmisje znajdą się w kanale Canal+ Sport.
więcej
|
|
Startuje 51. festiwal w Opolu. W niedzielę gala z okazji 25-lecia wolności
Rusza 51. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas trzech dni transmitowanego przez TVP1 festiwalu odbędą się koncerty SuperDebiutów, SuperPremier, SuperJedynek, a także kabareton i jubileuszowa gala.
więcej
|
|
Darren Aronofsky nakręci serial "MaddAddam" dla HBO
Darren Aronofsky zajmie się realizacją nowego serialu dla HBO. Cykl powstanie na podstawie powieści "MaddAddam" Margaret Atwood.
więcej
|
|
"David Hasselhoff kontra mur berliński" w National Geographic Channel
Kanał National Geographic Channel wyprodukuje film dokumentalny “David Hasselhoff kontra mur berliński”, upamiętniający 25. rocznicę upadku muru berlińskiego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
- Agencje ATL i digitalowe powstały i rozwijały się w zupełnie innych warunkach, a teraz muszą się łączyć i na tej płaszczyźnie rodzą się pewne problemy oraz niezrozumienia - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magdalena Sutowiec, zarządzająca agencją LemonSkyJWT. Jej zdaniem rynek agencyjny będzie się dalej konsolidował.
więcej
|
|
Robert Lewandowski z dronami reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa taryf Jump! wprowadzonych właśnie w T-Mobile Polska. Twarzą akcji - przygotowanej i realizowanej przez DDB Warszawa, Engine i Starcom - jest piłkarz Robert Lewandowski.
więcej
|
|
MediaCom dzieli się na dwa departamenty, Stanisław Kejler w zarządzie
Dom mediowy MediaCom Warszawa wprowadził nową strukturę organizacyjną, opartą na dwóch głównych departamentach: business i investment. Pierwszym kierować będzie Anna Dzierzędzka, a drugim Stanisław Kejler, który wszedł też do zarządu firmy.
więcej
|
|
,,Szybko a zdrowo" - prowadzący ,,Top Chef" reklamuje zupy Marwit
Grzegorz Łapanowski, kucharz prowadzący w Polsacie kulinarny talent-show „Top Chef”, został ambasadorem reklamowym marki Marwit obejmującej m.in. zupy błyskawiczne. Kampanię z jego udziałem przygotowały firmy Sarto PR i Mediaverse.
więcej
|
|
Radosław Dudzic i Marcin Nagraba w Lubię to
Pracę w agencji Lubię to (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) jako creative group head zaczął Radosław Dudzic, a jako strategy planner - Marcin Nagraba. Dudzic pracował ostatnio w Leo Burnett Warsaw, a Nagraba - w VML Poland.
więcej
|
|
,,Możesz zwrócić telewizor po mistrzostwach!" w promocji Saturna
Sieć elektromarketów Saturn zaczęła związaną z mundialem promocję pod hasłem „Nie trafiłeś? Możesz zwrócić telewizor po mistrzostwach!”. W ramach akcji każdy telewizor kupiony do 11 czerwca można będzie oddać do 15 lipca i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić na inny model.
więcej
|
|
Aleksander Ścibor-Rylski, Mariusz Baranowski i Agata Dolaniecka w Red8 Events
Aleksander Ścibor-Rylski objął w agencji Red8 Events funkcję senior account manager, a Mariusz Baranowski i Agata Dolaniecka - junior account managerów.
więcej
|
|
Piłka oczami Neymara reklamuje kamerę 4K Panasonic (wideo)
W ramach kampanii reklamowej zakładanej kamery 4K marki Panasonic brazylijski piłkarz Neymar Jr. założył jej prototyp na trening, podczas którego trafił piłką do koszykarskiego kosza.
więcej
|
|
Me & My Friends tworzy agencje MoveApp, Brand Voice i The Dust
Agencja marketingu zintegrowanego Me & My Friends wydzieliła ze swojej struktury trzy specjalistyczne agencje: MoveApp, Brand Voice i The Dust. Na ich czele stanęli Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Katarzyna Budzyń i Damian Fijałkowski.
więcej
|
|
Peppermint zareklamuje długopisy Pilot
Agencja Peppermint wygrała przetarg na obsługę reklamową długopisów marki Pilot. Poprzednio zajmowała się tym agencja ClickAd.
więcej
|
|
Cannes Lions 2014: nagroda Cannes LionHeart dla Bono
Bono odbierze nagrodę Cannes LionHeart na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Strength - nowa reklama iPhone'a 5s (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promującą smartfona iPhone 5s.
więcej
|
|
Mikołaj Ciaś senior marketing managerem w Coca-Cola Poland Services
Mikołaj Ciaś przejął funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych w Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
|
Mateusz Zmyślony: więcej nowoczesności i energii, a mniej logotypów w promocji Polski
Marka „Polska” musi mieć spójny przekaz na poziomie znaku i całej strategii komunikacji. Powinniśmy trzymać się poetyki kraju który się rozwija, jest ambitny, kreatywny i pozbawiony jakichkolwiek kompleksów. Wprowadziłbym już na stałe zakaz uprawiania martyrologii w języku promocyjnym Polski, a postawił nacisk na design, innowacje, kulturę, atmosferę wielkiej zmiany i ogromnej energii - uważa Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra.
więcej
|
|
Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach
Fińska Grupa Ferratum podpisała umowę na wdrożenie polskiego systemu SALESmanago.
więcej
|
|
Michał Giera założył agencję Snapp
Wystartowała agencja marketingu aplikacji mobilnych - Snapp. Jej założycielem jest Michał Giera wcześniej związany m.in. z WP i Gazeta.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Pomorska" nowym liderem sprzedaży dzienników regionalnych
W kwietniu br. liderem nowym średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych została „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Jedyny wzrost sprzedaży zanotowało „Echo Dnia”, z kolei najwięcej stracił „Dziennik Łódzki”.
więcej
|
|
Pb.pl wprowadza rejestrację użytkowników. ,,Nie zdecydowaliśmy jeszcze o płatnym dostępie"
Serwis Pb.pl (Bonnier Business Polska) wprowadził dla swoich czytelników obowiązek rejestracji. Bez niej użytkownicy portalu mogą przeczytać 20 artykułów w miesiącu. - Nie zapadła jeszcze decyzja w sprawie wprowadzenia paywalla - mówi nam Przemysław Barankiewicz, szef serwisu.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień", ,,Życie na Gorąco" i ,,To&Owo" najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 63)
W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Lis, Gugała, Miszczak, Kurski, Chrabota i Braun wśród odznaczonych przez prezydenta
Juliusz Braun został odznaczony przez prezydenta Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski, natomiast Bogusław Chrabota, Jarosław Gugała, Tomasz Lis, Edward Miszczak, Edward Krzemień, Jarosław Kurski, Małgorzata Szejnert i Sławomir Siwek - Krzyżami Oficerskimi Orderu Odrodzenia Polski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Michał Brański: polscy wydawcy internetowi nie są przygotowani na mobile
Większość stron www nie ma nic wspólnego z responsywnością. Działania wydawców także są opóźnione, ale to właśnie największe podmioty, w tym portale, mają szanse wygrać wyścig w mobile’u - uważa Michał Brański, wiceprezes ds. strategii w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
|
wPolityce, Niezalezna i Fronda na czele serwisów prawicowych, w dół Salon24
W ostatnich miesiącach wPolityce.pl odwiedzało ponad 450 tys. internautów miesięcznie, a Niezalezna.pl przekroczyła poziom 400 tys. użytkowników. Do tego pułapu zbliżyła się Fronda.pl, za to spory spadek zanotował Salon24.pl.
więcej
|
|
Wyszukiwarka Google będzie ostrzegać przed stronami bez wersji mobilnej
Niebawem wyszukiwarka Google w wersji mobilnej ma ostrzegać użytkowników przez witrynami nieprzystosowanymi do wyświetlania na ekranach o małej przekątnej.
więcej
|
|
Pb.pl wprowadza rejestrację użytkowników. ,,Nie zdecydowaliśmy jeszcze o płatnym dostępie"
Serwis Pb.pl (Bonnier Business Polska) wprowadził dla swoich czytelników obowiązek rejestracji. Bez niej użytkownicy portalu mogą przeczytać 20 artykułów w miesiącu. - Nie zapadła jeszcze decyzja w sprawie wprowadzenia paywalla - mówi nam Przemysław Barankiewicz, szef serwisu.
więcej
|
|
Twitter zainteresowany przejęciem Pandory i Spotify?
Pojawiły się doniesienia, jakoby twórcy serwisu społecznościowego Twitter mieli złożyć oferty kupna usług streamingu muzyki Pandora i Spotify.
więcej
|
|
Mundialowe stadiony dostępne w Google Street View
W usłudze Google Street View pojawiła się możliwość zwiedzenia stadionów w Brazylii, na których rozgrywane będą tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej.
więcej
|
|
irista - chmura na zdjęcia od Canona (wideo)
Canon uruchomił platformę w chmurze irista, która daje użytkownikom dostęp do zdjęć i możliwość zarządzania nimi.
więcej
|
|
Jacek Świderski: Grupa Wirtualna Polska stawia na wideo i urządzenia mobilne
Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie ma się zwiększyć oferowana reklamodawcom powierzchnia wideo. W ten sposób Grupa Wirtualna Polska chce zwiększyć udział w rosnącym dynamicznie rynku reklamy internetowej.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Nike najcenniejszą marką odzieżową świata
Odzież to najszybciej rosnący sektor spośród 14 kluczowych obszarów gospodarki globalnej poddanych analizie w ramach dziewiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown.
więcej
|
|
Europejczycy mają problemy z dbaniem o kondycję
Dbanie o własną kondycję przychodzi Europejczykom z trudnością. Mimo, że ponad 60% badanych stwierdziło, że stara się dbać o zdrowie i dobre samopoczucie, tylko połowa z tej grupy (38%) rzeczywiście podejmuje odpowiednie starania - wynika z badania Kandace International.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|