|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Powiedz tak" w Polsacie za niecały rok. ,,Trudniejszy okres dla seriali"
Nowy serial obyczajowy Polsatu „Powiedz tak”, opowiadający o kobiecie zajmującej się organizacją wesel, trafi do ramówki wiosną 2015 roku. Zdjęcia ruszają jednak już w lipcu. W obsadzie m.in. Katarzyna Zawadzka, Mikołaj Roznerski i Cezary Pazura.
więcej
|
|
Gazeta.pl z weekendowym dodatkiem na stronie głównej
Od najbliższego weekendu portal Gazeta.pl (Agora) w soboty i niedziele będzie zamieszczał dłuższe, magazynowe teksty i wywiady, promowane na stronie głównej. Dodatkiem Weekend kieruje Hanna Rydlewska, a publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.
więcej
|
|
Wizja pisze do Donalda Tuska. ,,Chcemy prawdziwej tv publicznej, a nie komercyjno-układowej"
- Najwyższa pora na to, aby w Polsce powstała prawdziwa telewizja publiczna, a nie jej komercyjno-układowe zaprzeczenie - pisze w liście otwartym do premiera Donalda Tuska działający w TVP związek zawodowy Wizja.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1,3 mln widzów oglądało start reality-show ,,Rolnik szuka żony" w TVP1
Zerowy odcinek nowego reality-show „Rolnik szuka żony” średnio oglądało 1,33 mln widzów. W czasie jego emisji TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Stała emisja programu ruszy jesienią br.
więcej |
|
Tygodnik ,,Nie" oskarżony za ,,pogromców Jezusa"
Tygodnik „Nie” został oskarżony przez prokuraturę o obrazę uczuć religijnych poprzez zamieszczenie satyrycznego portretu Chrystusa. Sprawa sądowa odbędzie się w przyszłym tygodniu.
więcej |
|
Drugi sezon ,,Top Chef" miał 1,7 mln widzów. 13 mln zł z reklam
Drugą edycją programu „Top Chef” oglądało średnio 1,69 mln widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a w grupie 16-49 był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 12,5 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"
Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w połączonej Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów.
więcej
|
,,Wprost" poniżej 50 tys. egz., tracą też ,,GN", ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W marcu br. wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Liderem pozostał „Gość Niedzielny”, a druga była „Polityka”, która na trzecie miejsce zepchnęła „Newsweek”.
więcej
|
TVN jesienią pokaże reality-show ,,Kto poślubi mojego syna"
|
Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Powiedz tak" w Polsacie za niecały rok. ,,Trudniejszy okres dla seriali"
Nowy serial obyczajowy Polsatu „Powiedz tak”, opowiadający o kobiecie zajmującej się organizacją wesel, trafi do ramówki wiosną 2015 roku. Zdjęcia ruszają jednak już w lipcu. W obsadzie m.in. Katarzyna Zawadzka, Mikołaj Roznerski i Cezary Pazura.
więcej
|
|
Wizja pisze do Donalda Tuska. ,,Chcemy prawdziwej tv publicznej, a nie komercyjno-układowej"
- Najwyższa pora na to, aby w Polsce powstała prawdziwa telewizja publiczna, a nie jej komercyjno-układowe zaprzeczenie - pisze w liście otwartym do premiera Donalda Tuska działający w TVP związek zawodowy Wizja.
więcej
|
|
1,3 mln widzów oglądało start reality-show ,,Rolnik szuka żony" w TVP1
Zerowy odcinek nowego reality-show „Rolnik szuka żony” średnio oglądało 1,33 mln widzów. W czasie jego emisji TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Stała emisja programu ruszy jesienią br.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Top Chef" miał 1,7 mln widzów. 13 mln zł z reklam
Drugą edycją programu „Top Chef” oglądało średnio 1,69 mln widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a w grupie 16-49 był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 12,5 mln zł.
więcej
|
|
Jesienią trzecia edycja programu ,,Nasz nowy dom"
Polsat zdecydował, że w jesiennej ramówce stacji znajdzie się trzeci sezon programu „Nasz nowy dom”, który prowadzi Katarzyna Dowbor. Emitowana obecnie druga seria produkcji cieszy się większą popularnością od pierwszej.
więcej
|
|
Ruszyły castingi do drugiej edycji ,,Hell's Kitchen"
|
|
Adventure TV ruszy w trzecim kwartale. Najpierw w HD, potem także w 4K
|
|
,,Ola w trasie" po raz trzeci w TTV. W nowej formule
|
|
French Open 2014 na żywo w Eurosporcie
|
|
2,5 roku więzienia i 1,5 mln zł grzywny za spalenie wozu transmisyjnego TVN24
|
|
Reklama |
|
|
Katarzyna Gola na czele jury Effie Awards 2014
Katarzyna Gola, dyrektor generalny Nivea Polska, będzie przewodniczyć obradom 77-osobowego jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich zostali Tomasz Marszałł, Monika Jusińska-Zbiegniewska, Bogusław Biszof, Marek Szafarz i Paweł Kastory.
więcej
|
|
Joanna Brodzik kocio przesłuchuje Pawła Wilczaka w reklamie Paszportu Korzyści (wideo)
Rusza kampania reklamowa Paszportu Korzyści, programu lojalnościowego dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz Plus Banku. Bohaterami akcji są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, a przygotowały i realizują ją firmy Grey Group, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Grey Group nie będzie już reklamować Tyskiego
Grey Group wspólnie z dyrektorem marki Tyskie (Kompania Piwowarska) zdecydowali, że agencja nie weźmie udziału w nowym przetargu na obsługę reklamową tej marki.
więcej
|
|
SAP najcenniejszą europejską marką, IKEA i Movistar z największymi wzrostami
IKEA i Movistar zanotowały największe wzrosty wśród najcenniejszych marek europejskich w dziewiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. Pozycję lidera zachował SAP.
więcej
|
|
,,Gdzie Cię grześkość poniesie?" w lotniczej kampanii Grześków (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wafelków Grześki (Jutrzenka Colian) pod hasłem „Bądź grześki! Chrup swoje!”, obejmująca promocję prowadzoną wspólnie z PLL LOT. Akcję przygotowały i realizują firmy XConcept, Badi Badi i Universal McCann.
więcej
|
|
Piłka nożna zarejestrowana jako religia w kampanii piwa (wideo)
|
|
Izabela Albrychiewicz w zarządzie SAR, nowe firmy członkowskie
|
|
Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)
|
|
Łukasz Duda w zarządzie Netsprint jako chief revenue officer
|
|
Eurolot w letniej kampanii życzy ,,miłego Eurolotu!"
|
|
,,Wielkie możliwości w doskonałej formie" reklamują Samsung Crystal Blue (wideo)
|
|
,,Sprawdź czas" w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego
|
|
Golden Rose i Raiffeisen Leasing Polska klientami K2 Media
|
|
Red Bull Music Acadamy Weekender Warsaw w czerwcu. Zaśpiewa Monika Brodka
|
|
Prasa |
|
|
Tygodnik ,,Nie" oskarżony za ,,pogromców Jezusa"
Tygodnik „Nie” został oskarżony przez prokuraturę o obrazę uczuć religijnych poprzez zamieszczenie satyrycznego portretu Chrystusa. Sprawa sądowa odbędzie się w przyszłym tygodniu.
więcej
|
|
,,Super Express" ,,przeprasza" na całej pierwszej stronie. ,,To dzieło sztuki"
Na pierwszej stronie czwartkowego „Super Expressu” (Murator) znalazły się dwa komunikaty z przeprosinami wydawcy za teksty opublikowane w dzienniku. Pozostałe materiały na „jedynce” również mają formę „suchych” komunikatów tekstowych. - Nasza dzisiejsza pierwsza strona jest absolutnie unikalna, wyjątkowa. Myślę, że można ją oprawić i powiesić jak obraz - przekonuje Sławomir Jastrzębowski, naczelny „SE”.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem pism komputerowych. ,,PC World" o 46 proc. w dół
W lutym 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Komputer Świat”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
Przyznano Szpalty Roku 2014
Już po raz siódmy wręczono Szpalty Roku, nagrody Stowarzyszenia Prasy Firmowej. Jury pod przewodnictwem Jacka Wasilewskiego (Uniwersytet Warszawski) oceniło ponad 150 projektów marketingowych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Gazeta.pl z weekendowym dodatkiem na stronie głównej
Od najbliższego weekendu portal Gazeta.pl (Agora) w soboty i niedziele będzie zamieszczał dłuższe, magazynowe teksty i wywiady, promowane na stronie głównej. Dodatkiem Weekend kieruje Hanna Rydlewska, a publikować w nim będą m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer i Marcin Różyc.
więcej
|
|
Aplikacja mobilna Facebooka będzie rozpoznawać muzykę i programy telewizyjne (wideo)
Facebook zapowiedział rozbudowę swojej aplikacji mobilnej o funkcję identyfikowania muzyki oraz programów telewizyjnych.
więcej
|
|
Młodzi ludzie chronią swoją prywatność, większość nie ufa Facebookowi
Stereotyp na temat nastolatków, dotyczący ich obsesji na punkcie portali społecznościowych, sławy i telewizyjnych show, i wynikające z tego unikanie relacji twarzą w twarz, to prawda tylko w niektórych przypadkach - wynika z badania McCann Truth Central.
więcej
|
|
Wielki atak na eBaya. Wyciekły hasła i dane użytkowników
Serwis aukcyjny eBay poinformował o włamaniu, którego wynikiem było wykradzenie bazy danych z hasłami i danymi osobowymi użytkowników.
więcej
|
|
Bankowość mobilna coraz popularniejsza, zastąpi internetową?
W ciągu ostatnich trzech lat liczba osób korzystających z bankowości mobilnej potroiła się. Obecnie kontakt z bankiem w tej formie deklaruje 11,2 proc. respondentów, a zdaniem 56 proc. bankowość mobilna zastąpi w przyszłości internetową - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Facebook będzie udostępniał oprogramowanie antywirusowe
|
|
Interia uruchomiła serwis z kodami rabatowymi
|
|
Radosław Tyszko wprowadzi Kodyrabatowe.pl na rynki zagraniczne
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|