|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 11 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polskie Radio bez reklam? Andrzej Siezieniewski: to możliwe, BBC też nie ma reklam
W BBC nie ma reklam, w Polskim Radiu też nie musi ich być. Warunkiem jest wprowadzenie skutecznego modelu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes spółki Andrzej Siezieniewski. W tym roku Polskie Radio otrzyma blisko 20 proc. mniej z abonamentu.
więcej
|
|
Dwa razy mniej użytkowników serwisów zakupów grupowych. Goupon i Gruper mocno w dół (TOP 10)
W lutym br. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 2,39 polskich internautów, ponad dwa razy mniej niż dwa lata wcześniej. Zdecydowanym liderem jest Groupon, który jednak podobnie jak Gruper i Citeam w ostatnim roku duży spadek odwiedzalności.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" będzie miał kolejną edycję. ,,Podoba się widzom"
Telewizja Polska zamierza wyemitować piątą edycję talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. - Format podoba się widzom, będziemy go kontynuować - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzeci sezon ,,Blondynki" jesienią na antenie TVP1 bez Julii Pietruchy
TVP1 zamierza pokazać trzeci sezon „Blondynki”. - Serial wraca jesienią - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Zmienić się ma jednak odtwórczyni roli głównej w produkcji - TVP chce, by została nią Joanna Moro.
więcej |
|
Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)
Popularny wśród nastolatek piosenkarz Dawid Kwiatkowski został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków Garnier Czysta Skóra (produkowanych przez L’Oréal Polska). Kampania z jego udziałem jest prowadzona przede wszystkim w internecie.
więcej |
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą"
Niezmiennie najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach jest „Fakt”. Drugie miejsce zajmuje „Super Express”, a dopiero trzecia jest „Gazeta Wyborcza”. W I kwartale br. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK.
więcej
|
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks.
więcej
|
Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify
|
,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,The Voice of Poland" będzie miał kolejną edycję. ,,Podoba się widzom"
Telewizja Polska zamierza wyemitować piątą edycję talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. - Format podoba się widzom, będziemy go kontynuować - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Blondynki" jesienią na antenie TVP1 bez Julii Pietruchy
TVP1 zamierza pokazać trzeci sezon „Blondynki”. - Serial wraca jesienią - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Zmienić się ma jednak odtwórczyni roli głównej w produkcji - TVP chce, by została nią Joanna Moro.
więcej
|
|
Program Jana Pospieszalskiego stracił 110 tys. widzów. Przegrywa z TVN24
Program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w tym roku gromadzi przed telewizorami średnio 267 tys. oglądających, o 110 tys. mniej niż rok temu. TVP Info w czasie emisji talk-show przegrywa walkę o widza z konkurencyjną stacją TVN24.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" wróci po wakacjach. ,,Pracujemy nad nową formułą"
TVP1 jest zadowolona z programu „Świat się kręci”, prowadzonego przez Agatę Młynarską i nie planuje jego zakończenia. Talk-show będzie miał wakacyjną przerwę, a jego formuła ma zostać odświeżona - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magdalena Ogórek nową prowadzącą magazynu ,,Świat" w TVN24 BiŚ
Magdalena Ogórek została drugą prowadzącą magazyn „Świat” w TVN24 Biznes i Świat. Będzie prowadzić program na zmianę z Bartoszem Węglarczykiem. Na antenie zadebiutowała w miniony piątek.
więcej
|
|
Viacom myśli o nowych kanałach. Pracuje nad wersjami HD
|
|
Telewizja głównym źródłem wiedzy o kandydatach do Parlamentu Europejskiego
|
|
Marek Czyż poprowadzi program ,,Czyż. Bez retuszu" w TVP Info
|
|
,,Rodzinka.pl" wróci do TVP2 dopiero wiosną 2015 roku
|
|
Rusza trzecia edycja show ,,MasterChef". Kto w jury?
|
|
36 tys. programów TVP w telewizji hybrydowej pod koniec maja
|
|
Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne
|
|
Koniec serialu "Community", piąty będzie ostatnim
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Hannibal"
|
|
Półfinał Eurowizji hitem czwartku. 3,7 mln widzów występu Cleo
|
|
,,Mistrzowie odzysku" w Polsat Viasat Explore
|
|
25 finalistów ,,Ludzi wolności". Małysz, Janda, Owsiak, Kulczyk
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio bez reklam? Andrzej Siezieniewski: to możliwe, BBC też nie ma reklam
W BBC nie ma reklam, w Polskim Radiu też nie musi ich być. Warunkiem jest wprowadzenie skutecznego modelu finansowania mediów publicznych - powiedział prezes spółki Andrzej Siezieniewski. W tym roku Polskie Radio otrzyma blisko 20 proc. mniej z abonamentu.
więcej
|
|
Gwiazdy Radia ZET ,,biją się o słuchaczy" (wideo)
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Radia ZET „Bijemy się o słuchaczy”, w której wystąpili prezenterzy rozgłośni. Prowadzący poranne i popołudniowe programy rywalizują o to, która z ekip zrobi więcej dla słuchaczy.
więcej
|
|
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w polskich miastach (raport)
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Jan Pirowski gospodarzem ,,ImprEski" w Radiu Eska
Didżej Jan Pirowski poprowadzi wieczorne pasmo „ImprEska” nadawane na antenie Radia Eska. Dotąd audycję prowadził Jankes.
więcej
|
|
Selfie dj'ów Eski w podzięce za 1,5 mln fanów na FB (wideo)
Didżeje Radia Eska wykonali swój wspólny autoportret z okazji przekroczenia liczby 1,5 mln fanów na fanpage’u rozgłośni. Zdjęcie zagościło na profilu Facebookowym.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki Garnier Czysta Skóra (wideo)
Popularny wśród nastolatek piosenkarz Dawid Kwiatkowski został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków Garnier Czysta Skóra (produkowanych przez L’Oréal Polska). Kampania z jego udziałem jest prowadzona przede wszystkim w internecie.
więcej
|
|
Szymon Szymański za Jakuba Urbaniaka na czele MRM // McCann
Szymon Szymański objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej MRM // McCann (należącej do McCann Worldgroup). Zastąpił na nim Jakuba Urbaniaka, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Jak Frugo kulturyzowało użytkowników Wykopu (wideo case study)
Przedstawiamy opis kampanii „Kulturyzator Frugo” zrealizowanej przez firmy Foodcare i FaceAddicted w serwisie Wykop.pl. Akcji przyznano Grand Prix w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR.
więcej
|
|
Andrzej Magdziak na czele sprzedaży Ströer Polska, odchodzi Adam Tkaczyk
Adam Tkaczyk z końcem czerwca br. zakończy pracę w Grupie Ströer w Polsce. Jego obowiązki jako chief sales officera przejmie Andrzej Magdziak, prezes i CEO spółki.
więcej
|
|
Omnicom i Publicis odwołują fuzję. ,,Odrębne kultury korporacyjne"
Globalne koncerny reklamowe Omnicom i Publicis rezygnują ze swojego połączenia, ogłoszonego w lipcu ub.r. Jako powody wymieniają różnice w strukturach organizacyjnych i trudności w ujednoliceniu systemów finansowych.
więcej
|
|
Maciej Kozina i Wojciech Kowalik: z Cheil Poland do Isobar Poland
|
|
Bohaterzy domu reklamują Leroy Merlin (wideo)
|
|
Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne
|
|
Bank Millennium reklamuje Konto 360? (wideo)
|
|
Rafał Orlicki prezesem Alvernia Action
|
|
,,Strzel focha i wyląduj w Brazylii" - piłkarska promocja Hochland
|
|
,,Telewizor z widokiem na stadion" w kampanii LG
|
|
,,Mój smak, moja kuchnia" w kampanii blenderów i robotów kuchennych Bosch
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" powiększa przewagę nad ,,Gazetą Wyborczą"
Niezmiennie najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach jest „Fakt”. Drugie miejsce zajmuje „Super Express”, a dopiero trzecia jest „Gazeta Wyborcza”. W I kwartale br. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski: "Gazeta Wyborcza" była zaangażowana w walkę o wolność
"Gazeta Wyborcza" była zaangażowana w walkę o wolność - powiedział w piątek, w 25. rocznicę założenia dziennika prezydent Bronisław Komorowski. Wręczył dziennikarzom i osobom związanym z "Gazetą Wyborczą" odznaczenia państwowe.
więcej
|
|
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. ,,Tele Świat" liderem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Czołowi dziennikarze nękani telefonami od Zbigniewa Stonogi. Sprawa na policji
Zbigniew Stonoga, biznesman walczący z fiskusem, opublikował na swoim fanpage’u facebookowym numery telefonów, także prywatnych, znanych dziennikarzy. Lista zniknęła po kilku godzinach, ale w międzyczasie reporterzy odebrali po kilkadziesiąt połączeń i SMS-ów. Sprawa została zgłoszona na policję.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|