|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 29 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)
Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są Jarosław Kuźniar, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Sekielski i Roman Kołtoń, a najwięcej wpisów w ostatnim miesiącu zamieścili Bartosz Węglarczyk, Samuel Pereira i Michał Zachodny pokazuje raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka. Must be the music" będzie mieć ósmą edycję
Polsat zamierza jesienią pokazać ósmą edycję formatu „Tylko muzyka. Must be the music”. - Programy talent-show cały czas cieszą się zainteresowaniem widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych.
więcej
|
|
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)
W I kwartale br. wydatki na reklamy outdoorowe na nośnikach firm członkowskich IGRZ wyniosły 88,3 mln zł, o 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast budżety obsługiwane przez firmy regionalne osiągnęły wartość ok. 16 mln zł. Najbardziej w ostatnich latach wydatki na outdoor ograniczyły sieci sklepów i operatorzy telekomunikacyjni.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gwiazdy dla Ciebie" i ,,Druga strony gwiazdy" w Disco Polo Music
W ramówce startującej w czwartek 1 maja br. stacji Disco Polo Music poza teledyskami znajdą się pasma i magazyny tematyczne. Będą to m.in. „Gwiazdy dla ciebie” i „Druga strona gwiazdy”.
więcej |
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam
Show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 3 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Z reklam przyniósł 15 mln zł. W planach jest druga edycja show.
więcej |
|
Szymon Sikorski: Bez silnego rynku, PR nie będzie etyczny
- W latach 90. firmy konsultingowe zabrały nam audyty, teraz przegraliśmy wyścig o prowadzenie działań w social media - uważa Szymon Sikorski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i agencji Publicon, mówiąc o problemach branży public relations.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Tylko muzyka. Must be the music" będzie mieć ósmą edycję
Polsat zamierza jesienią pokazać ósmą edycję formatu „Tylko muzyka. Must be the music”. - Programy talent-show cały czas cieszą się zainteresowaniem widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych.
więcej
|
|
,,Gwiazdy dla Ciebie" i ,,Druga strony gwiazdy" w Disco Polo Music
W ramówce startującej w czwartek 1 maja br. stacji Disco Polo Music poza teledyskami znajdą się pasma i magazyny tematyczne. Będą to m.in. „Gwiazdy dla ciebie” i „Druga strona gwiazdy”.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" nie dała szans konkurencji. 15 mln zł z reklam
Show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 3 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Z reklam przyniósł 15 mln zł. W planach jest druga edycja show.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP zadowolona z prac zarządu
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej w poniedziałek 28 kwietnia br. zdecydowała o skierowaniu do walnego zgromadzenia wniosków o udzielenie absolutorium prezesowi i członkom zarządu TVP za 2013 rok.
więcej
|
|
Msza kanonizacyjna Jana Pawła II przyciągnęła 9,4 mln widzów
Kanonizację Jana Pawła II i Jana XXIII w różnych polskich kanałach telewizyjnych oglądało średnio 9,39 mln osób, a najwyższym momencie oglądalności było ich 10,45 mln. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziła transmisja w TVP1.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przegrał w Sądzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
|
|
Eurosport ogłasza konkurs komentatorski
|
|
TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów
|
|
"Nazareth" - telewizja Fox opowie historię młodego Jezusa
|
|
,,Cud historii" Katarzyny Kolendy-Zaleskiej w TVN24 i TVN24 BiŚ
|
|
Reklama |
|
|
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)
W I kwartale br. wydatki na reklamy outdoorowe na nośnikach firm członkowskich IGRZ wyniosły 88,3 mln zł, o 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast budżety obsługiwane przez firmy regionalne osiągnęły wartość ok. 16 mln zł. Najbardziej w ostatnich latach wydatki na outdoor ograniczyły sieci sklepów i operatorzy telekomunikacyjni.
więcej
|
|
Microsoft słusznie rezygnuje z marki Nokia. ,,Przegapiła swoją szansę" (opinie)
Nokia od dawna nie jest marką pierwszego wyboru. Jej dni były policzone w momencie, kiedy przespała najważniejszą zmianę, czyli wprowadzenie Androida - rezygnację Microsoftu z marki Nokia oceniają dla nas Tomasz Graszewicz, Adam Samsel i Jacek Studziński.
więcej
|
|
Mateusz Kusznierewicz reklamuje internet mobilny dla firm w T-Mobile
Ruszyła kampania reklamująca promocyjną ofertę internetu mobilnego dla firm w T-Mobile. Twarzą akcji jest Mateusz Kusznierewicz, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom.
więcej
|
|
Piwo Redd's w nowych opakowaniach reklamowane jako ,,zasmakujące" (wideo)
Rusza letnia kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska), dostępnego od niedawna w zmodyfikowanych butelkach i puszkach. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Warszawa, Orka, Lubię To, IQ Marketing, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
,,Odkryj piękno mocnych włosów" w kampanii Priorinu
Tegoroczna kampania reklamowa szamponu i suplementu diety Priorin (produkowanych przez Bayer) będzie przebiegać pod hasłem „Odkryj piękno mocnych włosów”. Kreacją reklam zajęła się agencja JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT).
więcej
|
|
"Not Like Everybody Else" - pierwsza reklama Microsoftu po przejęciu Nokii (wideo)
|
|
Margaryna Śniadaniowa reklamowana jako ,,nasza niezmiennie najlepsza" (wideo)
|
|
"Powstrzymaj pijanego kierowcę" - rusza kampania edukacyjna
|
|
,,Kolorowa Polska" w kampanii Dekoral Fashion (wideo)
|
|
Mecz marzeń z Ronaldo, Neymarem, Rooneyem i Iriną Shayk reklamuje Nike (wideo)
|
|
Youtuberzy SKKF, Rojo i Rock ambasadorami marki Sprite
|
|
Prasa |
|
|
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)
Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są Jarosław Kuźniar, Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Sekielski i Roman Kołtoń, a najwięcej wpisów w ostatnim miesiącu zamieścili Bartosz Węglarczyk, Samuel Pereira i Michał Zachodny pokazuje raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Najchętniej czytane tygodniki i dwutygodniki w Polsce (raport)
W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jakub Borowski Dziennikarzem Roku Ministerstwa Obrony Narodowej
Jakub Borowski z Polskiej Agencji Prasowej został Dziennikarzem Roku w konkursie "Halabardy 2013" zorganizowanym przez Akademię Obrony Narodowej i Ministerstwo Obrony dla najlepszych dziennikarzy zajmujących się tematyką wojskową.
więcej
|
|
Adamek pozwie ,,Wprost" w amerykańskim sądzie. ,,Polskie są zbyt wolne"
Tomasz Adamek, bokser kandydujący do europarlamentu, zapowiedział, że pozew przeciw tygodnikowi „Wprost” (AWR Wprost) złoży w sądzie na Manhattanie. - Polskie sądy są zbyt wolne - wyjaśnił.
więcej
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|