|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 21 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Spot Atlasa z Jerzym Janowiczem to odważna riposta z potencjałem viralowym
Przygotowanie przez Atlas humorystycznego klipu, w którym Jerzy Janowicz przeprasza za swoją niefortunną wypowiedź na konferencji prasowej, to dobry ruch firmy, a spot może być początkiem dłuższej kampanii - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni.
więcej
|
|
,,Ciążowa" kampania obuwia Bartek z zachowawczą kontynuacją
Budząca sporo kontrowersji kampania reklamowa butów Bartek, oparta na hasłach typu „Przez Bartka jestem w ciąży”, będzie mieć kolejną, bardziej zachowawczą odsłonę. Celem akcji jest rozszerzenie grupy docelowej marki o młode kobiety i nastolatki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serwisy gazet: ,,Fakt" z rekordem, w dół ,,Super Express", zyskuje ,,Przegląd Sportowy"
W pierwszych miesiącach br. serwis internetowy „Faktu” notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Dużo zyskała w skali roku witryna „Przeglądu Sportowego”, za to spadek zanotował serwis „Super Expressu”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej |
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej |
|
Facebook wypowiada walkę z żebrolajkami. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)
- Żebrolajki pojawiają się coraz rzadziej, ponieważ przestały się sprawdzać. Facebook walcząc ze spamem chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości, by znajomi chętniej je sobie polecali - zmiany w strumieniu treści Facebooka oceniają Anna Prętka, Łukasz Kępiński i Mikołaj Nowak.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
Grupa Wirtualna Polska planuje jak najszybciej zakończyć proces integracji. Firma w najbliższym czasie chce się też przenieść do nowego biura w Warszawie. - W drugiej połowie roku chcemy zaprezentować kilka nowych projektów, w tym serwis opiniotwórczy - mówi nam prezes spółki, Jacek Świderski.
więcej
|
Na paywallu ,,Gazety Wyborczej" najwięcej straciły serwisy regionalne (analiza)
Po wprowadzeniu na początku lutego płatnego dostępu do treści w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” (Agora) zmalał ruch na jej czołowych stronach regionalnych, zwłaszcza poznańskiej. Dwie czołowe witryny, Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, odwiedziło więcej internautów niż przed rokiem, ale wykonali oni mniej odsłon i krócej korzystali z serwisów.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" liderem wiosennych widowisk rozrywkowych
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Konkursy w skokach narciarskich i seriale TVP docierają do największej liczby widzów
Transmisje z konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich i hitowe seriale TVP to pozycje, które od startu wiosennej ramówki zanotowały największe zasięgi widowni - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem
Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w najpopularniejszych stacjach w I kwartale br. były o 7,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kanałem, który zanotował największe wpływy z reklam, był Polsat. Najwięcej stracił zaś TVN.
więcej
|
|
Nagie randki, utopijne społeczeństwo, taniec z delfinami. Co pokazano na targach tv w Cannes?
- Na rynku formatów telewizyjnych dominują obecnie głównie projekty reality-show, w tym nowatorskie programy randkowe czy o testowaniu granic wytrzymałości ludzkiego ciała. Widać również wyraźną tendecję powrotu do sprawdzonych, starszych formatów realizowanych w nowej odsłonie - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, szef Golden Media Polska.
więcej
|
|
UPC z nową ofertą i kampanią ,,Mega power, mega fun" (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła nową ofertę pakietową. Towarzyszy jej kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Mega power, mega fun”.
więcej
|
|
Poranne pasmo dla dzieci z TV Puls trafi do Puls 2
|
|
Półfinały oraz finał konkursu Eurowizja w TVP
|
|
TVP ABC ogląda 49 tys. widzów, a Stopklatkę TV - 36 tys.
|
|
UPC z usługą Wi-Free. Bezpłatne hotspoty z modemów klientów
|
|
,,Perfekcyjna pani domu" wraca do TVN. Wkrótce start zdjęć
|
|
Wojciech Kostrzewa: spodziewamy się wzrostu wydatków na reklamę
|
|
UPC wprowadzi darmowy dostęp do internetu i telewizję na urządzeniach przenośnych
|
|
Fokus TV i Vox Music TV w ofercie Vectry
|
|
TVN24 pokaże bieg ,,Wings for Life World Run"
|
|
Power TV promuje się w Wielkopolsce (wideo)
|
|
,,Dzikie wyspy z Dave'em Salmonim" w Animal Planet
|
|
Animacje ,,Psi patrol" i ,,Turbo Dudly: psi agent" w Puls 2
|
|
Reklama |
|
|
Spot Atlasa z Jerzym Janowiczem to odważna riposta z potencjałem viralowym
Przygotowanie przez Atlas humorystycznego klipu, w którym Jerzy Janowicz przeprasza za swoją niefortunną wypowiedź na konferencji prasowej, to dobry ruch firmy, a spot może być początkiem dłuższej kampanii - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni.
więcej
|
|
,,Ciążowa" kampania obuwia Bartek z zachowawczą kontynuacją
Budząca sporo kontrowersji kampania reklamowa butów Bartek, oparta na hasłach typu „Przez Bartka jestem w ciąży”, będzie mieć kolejną, bardziej zachowawczą odsłonę. Celem akcji jest rozszerzenie grupy docelowej marki o młode kobiety i nastolatki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem
Cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną w najpopularniejszych stacjach w I kwartale br. były o 7,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kanałem, który zanotował największe wpływy z reklam, był Polsat. Najwięcej stracił zaś TVN.
więcej
|
|
Bliźniaczki wolą PlayStation 4 od pluszaków - Plus znów śmieje się z Neostrady i Orange (wideo)
W nowej reklamie internetu LTE w Plusie para bliźniaczek wyrzuca pluszaki, bo woli grać na PlayStation 4. To kolejna odsłona walki marketingowej z Neostradą i Orange, reklamowanymi przez Serce i Rozum.
więcej
|
|
Młodzi pracownicy reklamują McDonald's (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta firma daje młodym pracownikom. Akcję, prowadzoną pod hasłem „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Włodzimierz Zientarski reklamuje baterie hybrydowe w samochodach Toyoty (wideo)
|
|
UPC z nową ofertą i kampanią ,,Mega power, mega fun" (wideo)
|
|
,,Rodzinka.pl" reklamuje odchudzanie rachunków w Orange Open (wideo)
|
|
,,Różnica tkwi w szczegółach" - Michael Jackson w kampanii Sony Xperii Z2 (wideo)
|
|
Jajka i zajączki na nowo - najlepsze reklamy wielkanocne
|
|
,,Challenge yourself. Every day" - Kamil Stoch reklamuje 4F (wideo)
|
|
,,Funball" - Leo Messi na puszkach i w reklamach Pepsi (wideo)
|
|
Po przejęciu przez PZU marka Link4 pozostanie na rynku
|
|
Ewa Chodakowska w kampanii kosmetyków Adidas (wideo)
|
|
Julita Hubicka marketing managerem w HTC Polska
|
|
Prasa |
|
|
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
|
Teksty z prasy tak samo chronione jak muzyka? Tego chcą wydawcy
Izba Wydawców Pracy chce, by treści pochodzące od wydawnictw prasowych były chronione prawnie tak samo jak utwory muzyczne. Organizacja wylicza, że aż 27 proc. tekstów z serwisów internetowych wydawców bezprawnie trafia na inne strony.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem tygodników lokalnych. ,,Tygodnik Ostrołęcki" stracił najwięcej
W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Ewa Świstuniuk i Robert Musiał w zarządzie Izby Wydawców Prasy
Ewa Świstuniuk i Robert Musiał dołączyli do zarządu Izby Wydawców Prasy. Zastąpili w jego składzie Joannę Pilcicką i Grzegorza Kossakowskiego. O zmianach zdecydowało walne zgromadzenie IWP.
więcej
|
|
Krzysztof Stanowski: za felietony do ,,Przeglądu Sportowego" dostaję 2 tys. zł, a nie 9 tys.
Twórca serwisu Weszlo.com Krzysztof Stanowski zaprzeczył plotkom, że za felietony pisane do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) dostaje 9 tys. zł miesięcznie. Twierdzi, że za jeden tekst otrzymuje tylko 500 zł. Na potwierdzenie swoich słów zamieścił skan faktury.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
|
|
,,Gazeta Wyborcza" odpowiada Szczepkowskiej: skandaliczne felietony o gender i homo-lobby
|
|
Prezes Axel Springer obawia się Google. ,,To Goliat"
|
|
"New York Times" znowu otworzy swoje biuro w Warszawie
|
|
Pracownicy przejmą ,,Dziennik Wschodni" od Mediów Regionalnych
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" zawiadamia prokuraturę o groźbach wobec Kasi Tusk
|
|
Internet |
|
|
Serwisy gazet: ,,Fakt" z rekordem, w dół ,,Super Express", zyskuje ,,Przegląd Sportowy"
W pierwszych miesiącach br. serwis internetowy „Faktu” notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Dużo zyskała w skali roku witryna „Przeglądu Sportowego”, za to spadek zanotował serwis „Super Expressu”.
więcej
|
|
Facebook wypowiada walkę z żebrolajkami. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)
- Żebrolajki pojawiają się coraz rzadziej, ponieważ przestały się sprawdzać. Facebook walcząc ze spamem chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości, by znajomi chętniej je sobie polecali - zmiany w strumieniu treści Facebooka oceniają Anna Prętka, Łukasz Kępiński i Mikołaj Nowak.
więcej
|
|
Co czwarty polski internauta robi zakupy spożywcze online
Zakupy spożywcze w sieci robi co czwarty polski internauta, czyli niemal dwa razy więcej niż przed rokiem i trzy razy więcej niż dwa lata temu. Średnio miesięcznie płacimy za zakupy spożywcze online 70 zł - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
|
Facebook chce zmusić marki do serwowania treści lepszej jakości (opinia)
System doboru treści na Facebooku jest niemal jak Bóg - nikt go nie widział, ale każdy w niego wierzy. W dodatku można usłyszeć o nim setki historii, a nawet kilka legend - pisze Mikołaj Nowak.
więcej
|
|
300 mln zarejestrowanych użytkowników LinkedIn
LinkedIn pochwalił się, że liczba zarejestrowanych użytkowników społecznościowego portalu przekroczyła próg 300 milionów.
więcej
|
|
Mobilny Flickr upodabnia się do Instagrama
|
|
Loom i Hackpad przejęte przez Dropboksa
|
|
Facebook pokaże ,,znajomych w pobliżu" (wideo)
|
|
Prezes Axel Springer obawia się Google. ,,To Goliat"
|
|
Na Google+ debiutują wpisy sponsorowane
|
|
Wordpress zaktualizowany do wersji 3.9
|
|
Google Finance oficjalnie w Polsce
|
|
Coraz szybsze decyzje zakupowe Polaków. Wpłynęła na to sprzedaż w internecie
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|